SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Geel voor een verjaardags TT vind ik een beetje misplaatstquote:
Had ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geel voor een verjaardags TT vind ik een beetje misplaatst
Misschien toch nietquote:
Jaquote:
Nu welquote:
De bonnetjes gooi ik toch wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer hoor van Feyenoord.
En @:NailQueen, ik kies ook vrijwel altijd voor 'bonuskaart'
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.quote:
Ja maar toch vaak nodig om het poortje te openenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaartquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar toch vaak nodig om het poortje te openen
Ah daar kom ik niet zo vaak zit hier een wijk verderopquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaart
En de bonnetjes zie ik toch in de app.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.
Ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de bonnetjes zie ik toch in de app.
Al met al zijn we goed bezig voor het milieuquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaart
Bij mij ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus wij mogen met het vliegtuig op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Al met al zijn we goed bezig voor het milieu![]()
Hoi hoi hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus wij mogen met het vliegtuig op vakantie
Ik kies altijd Korte bon, want mijn telefoon met Bonuskaart wéér uit mijn tas pakken, is me teveel gedoequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |