Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Volgens mij gaat Alexander zich in elk geval genaaid voelenquote:
telt ook meequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Alexander zich in elk geval genaaid voelen
Freerunning, lekker alle kwabjes laten bungelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt Roma constant in dr ondergoed
Ja stuur hem naar Thailandquote:
Vrouwonvriendelijk advies door een vrouw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja stuur hem naar Thailand
Erik: Jij denkt dat ik geld heb?
Anne was leuker toen ze nog mute wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Anne interesseert het niet of iemand een zielig verhaal heeft van iemand die het echt KEIHARD nodig heeft. Nee, Anne stemt alleen op degene die ZIJ leuk vind.
Zo zie je maar. Op het VWO leer je geen diepgang of empathie
Ja maar... Alexanderquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Anne interesseert het niet of iemand een zielig verhaal heeft van iemand die het echt KEIHARD nodig heeft. Nee, Anne stemt alleen op degene die ZIJ leuk vind.
Zo zie je maar. Op het VWO leer je geen diepgang of empathie
nou ja das ook geen ingewikkelde rekensomquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
Floris: "Ik denk dat je MIJ juist langer in het spel moet hebben"
Ja Geert. Buk gewoon voor master Floris
Ik hoop stiekem dat Floris' bondjes de komende maanden steevast onderaan eindigen tot hij gedesilusioneerd wederom de loods verlaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
Zou het iemand verbazen dat Floris weer de finale mag spelen?
Tja, als je als een held onthaald wordt bij je terugkeer, omdat een paar grootbekken je matties zijn en de rest geen ruggengraat heeft, dan krijgt je ego een waterhoofd he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die houding van Floris,, alsof die loods van hem is
Ja hoor heeft zijn hart op de goeie plek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En ook wel mooi dat Floris gelijk dit idee opperde. Het is wel een goed joch imho.
JANKENquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben echt geraakt... dit is echt mooi en een tranentrekker
Ik heb ook een brok in mijn keelquote:
Tja jammer dan, gaan voor de punten.quote:
Denk dat de schapen er een stokje voor steken, en zorgen dat kim weer een zwart schaap wordtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Kim d'r zorgpatient op bezoek krijgt, kan ze lekker ff live mantelzorgen.
1September begint GTST weer, hij zal zich moeten aanmelden in de Rozenboomquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Alexander valt overal buiten.
Ze pakken hem om niks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach kom op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:43 schreef Soury het volgende:
Wel lullig dat buitensluiten elke keer.
Ze geven hem ook niet echt een kans, Marlene doet ook geen zak sinds ze daar is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Ach kom op.
Alexje zou ook aan een stukje zelfreflectie kunnen doen.
Tuurlijk zitten er een hoop botte hommels in die loods, maar Alexander maakt zichzelf wel een target. Die man heeft een permanent visum om de irritatiegrens over te steken
Dat Marlene ook een domme doos is ben ik uiteraard met je eens. Maar dat maakt Alexander niet ineens een prettig persoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze geven hem ook niet echt een kans, Marlene doet ook geen zak sinds ze daar is.
Zal best dat het geen prettig persoon is maar met z'n allen tegen één is pestgedragquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat Marlene ook een domme doos is ben ik uiteraard met je eens. Maar dat maakt Alexander niet ineens een prettig persoon
Dan valt ze gewoon op kleintjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:49 schreef Whuzz het volgende:
Roma wordt een beetje geilig van klein jochie Fabio
Alexander is zelf een pestkop. Hij weet prima dat hij vaak het bloed bij anderen onder de nagels haalt en dat doet hij expres. Dus sorry, maar geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal best dat het geen prettig persoon is maar met z'n allen tegen één is pestgedrag
Roma laat op een zaterdagavond 20 man in haar broek grabbelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan valt ze gewoon op kleintjes.
Of aan d'r oor sabbelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Roma laat op een zaterdagavond 20 man in haar broek grabbelen.
En zondagochtend controlleerd ze of alle vingers naar huis zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Roma laat op een zaterdagavond 20 man in haar broek grabbelen.
Wacht maar tot Fabio op die schaal springtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Balansbord, en dan hebben die schapen geoefend op dat rolbord![]()
...en op zijn bek gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot Fabio op die schaal springt
Volgens mij was het verleden maand ook op dinsdag (uitzending) plus dat ze wist dat het duel er aan zat te komen voordat haar bezoek kwam.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is natuurlijk vooral manipulatie vd Febo, want oh wat een toeval, Kim heeft een maand bezoek kunnen hebben, maar ze komen precies op de dag van een tweestrijd, waarbij het team van Kim dik bovenaan staat. Want drama en daar smullen de kijkers van.
Heb niks met Kim, maar vind dit wel wat hard.
Gewoon een opzetje dit van de FEBO, er moet immers TV gemaakt worden. Die zijn flink aan het trollen geslagen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is natuurlijk vooral manipulatie vd Febo, want oh wat een toeval, Kim heeft een maand bezoek kunnen hebben, maar ze komen precies op de dag van een tweestrijd, waarbij het team van Kim dik bovenaan staat. Want drama en daar smullen de kijkers van.
Heb niks met Kim, maar vind dit wel wat hard.
Die duels zijn gewoon ingepland. Hoe het regelen met bezoek gaat weet ik niet maar gewoon even wachten weer. Al hoop ik wel dat ze winnen omdat ik het Serena gun en dat bondje wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon een opzetje dit van de FEBO, er moet immers TV gemaakt worden. Die zijn flink aan het trollen geslagen.
Hoop echt dat de haaien winnen. Gun Fabio gewoon de overwinning niet en Marlene met haar valse gedrag geen bezoek. Denk dat we dat bezoek een plezier doen als ze nog even niet naar moeder hoeven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Marlène een ordinaire achterbakse vrouw. Alexander is een vervelend mannetje, die bij niemand, zelfs bij Erik niet lekker ligt. Maar wat Marlène zei over Kim, we gaan op de haaien, dan krijgt Kim weer geen bezoek, om haar na die tijd te knuffelen dat ze zo blij was dat Kim die dag bezoek zou krijgen, dan ben je écht vals.
Ik hoop dat ze zelf geen bezoek mag krijgen en al die maanden een zwart schaap blijft, net als Joey en Fabio, wat een stel kneuzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Dotteke op 13-08-2025 18:58:34 ]Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Dotteke op 13-08-2025 18:58:57 ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:19 schreef sjaakspark het volgende:
Misschien beter onder een spoiler te posten, niet iedereen wil dat weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door spapaars op 13-08-2025 18:14:28 ]
Je kan je post wijzigenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:06 schreef sjaakspark het volgende:
Oei, sorry daarvoor. Kan ik dat nog aanpassen?
Klik op wijzig, en danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:06 schreef sjaakspark het volgende:
Oei, sorry daarvoor. Kan ik dat nog aanpassen?
Ik hoop het dan kan dat bondje iig niet meer uitgedaagd worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
Tussen de laatste beelden zag ik een Fabio met een zwart shirt en een kop op onweer, dus verloren???
Ik weet niet of ze deze beelden express lieten zien, we merken het vanavond.
Ik zeg alleen wat ik in de uitzending gezien heb en voor iedereen zichtbaar was. Ik kijk nergens anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:57 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij kan je hier beter niet komen als je niet wil weten wat de uitzending gaat brengen.
Maar er zijn geen streams, dus alleen wat op tv te zien is kan men weten toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:57 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij kan je hier beter niet komen als je niet wil weten wat de uitzending gaat brengen.
SBS6 maakt zelf soms grove spoiler fouten (zoals vrijdag) maar wat er allemaal in instagram gemeld wordt mag wegblijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er zijn geen streams, dus alleen wat op tv te zien is kan men weten toch?
Wat Soury schrijft, op SM geeft DB vaak teveel weg voor de uitzending door domme fouten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er zijn geen streams, dus alleen wat op tv te zien is kan men weten toch?
Ik denk niet dat dat per ongeluk gaat...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Soury schrijft, op SM geeft DB vaak teveel weg voor de uitzending door domme fouten.
Daarom kijk ik nooit naar hun posten daar.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
SBS6 maakt zelf soms grove spoiler fouten (zoals vrijdag) maar wat er allemaal in instagram gemeld wordt mag wegblijven.
Zet een tr en ik zal het gelijk onder een spoiler zettenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Soury schrijft, op SM geeft DB vaak teveel weg voor de uitzending door domme fouten.
Daarom kijk ik nooit naar hun posten daar.
Nou.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat per ongeluk gaat...
Ik vind dat als iemand toegeeft dat ze op insta, tiktok of FB zitten er sowieso hard ingegrepen dient te worden!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Hier graag alleen posten wat op Tv is geweest, berichten over het spel van DB op intstagram of andere sociaal media is hier niet gewenst [/modbreak]
Kan iemand dat vanuit het wokes naar het Nederlands vertalenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:42 schreef TowtjeMar het volgende:
Meneer kan een mevrouw hebben, ik denk nogsteeds dat Alexander DL is
alles wat je vind mag je houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vind dat als iemand toegeeft dat ze op insta, tiktok of FB zitten er sowieso hard ingegrepen dient te worden!
[..]
Kan iemand dat vanuit het wokes naar het Nederlands vertalen
Haaien verloren, Kim geen bezoek, Fabio ubermacho uithangenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Zet hem net te laat aan, wat is er gebeurd, wordt hier ook niet veel wijzer?
Kim haar bezoek gaat niet door, ze hebben verloren en worden nu groep zwarte schapenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Haaien verloren, dus Kim wordt schaap en geen bezoekquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haaien verloren, Kim geen bezoek, Fabio ubermacho uithangen
O wat sneu voor een tweede keer nuquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kim haar bezoek gaat niet door, ze hebben verloren en worden nu groep zwarte schapen
goed verwoordquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haaien verloren, Kim geen bezoek, Fabio ubermacho uithangen
Da's uiteraard precies hierom bedacht. Lekker drama. Daar kijken we toch voorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Op zich wel verdacht dat ze die regel hebben verzonnen, dat zwarte schapen geen bezoek mogen krijgen.
Nu een groot verhaallijn.
En dan toevallig 1 persoon 2x de dupe, in korte tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's uiteraard precies hierom bedacht. Lekker drama. Daar kijken we toch voor
Wil je niet generaliserenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
En gister riep iedereen hier nog dat het zo zielig was dat Alexander werd buitengesloten
Zei het toch? Geen medelijden mee. Hij doet het 100% zichzelf aan.
Hey, niet zo over oma praten, kleuter!quote:
Wat mij betreft een voetquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilemma hoor, wie vind ik nu minder sympathiek... Marlene of Alex. Het is Alex, maar slechts met een teenlengte
Marcoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
nou jaaaaa Serena laat haar benen scheren door .... ben de naam kwijt
En daarvoor: "We gaan ze NIETS vertellen, laat ze zweten!"quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:19 schreef spapaars het volgende:
Geen persoonlijk iets, schreeuwde na de overwinning fucks ze allemaal.
De rest mochten we niet zien. Rug, borst, snor.quote:
Propjes schietenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
Roma is zelf net een basischool kind. Denk dat ze straks aan Demi gaat vragen of die verkering voor haar aan Fabio wil vragen.
of hij met haar wil lopenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
Roma is zelf net een basischool kind. Denk dat ze straks aan Demi gaat vragen of die verkering voor haar aan Fabio wil vragen.
Die waren het er al niet zo mee eens maar hebben nu genoeg kunnen zien en horen wat niet klopt aan die Geert.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
Demi krijgt bezoekLeuk hoop dat we veel te horen krijgen
Precies een minuut na haar belletje zei Geert al dat haar familie poep praattequote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die waren het er al niet zo mee eens maar hebben nu genoeg kunnen zien en horen wat niet klopt aan die Geert.
Ach ze is nog jong, beetje genieten van het levenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:34 schreef Whuzz het volgende:
Roma doet dus gewoon d'r benen wijd voor elke kerel die haar aandacht geeft
Volgens mij kan dat ook mét zelfrespectquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach ze is nog jong, beetje genieten van het leven
Ik heb ook vaste tijden voor het eten.... maar ja ik ben diabeetquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
Ghettima is boos dat men niet precies op haar schema leeft
Bij mannen wordt er gejuicht als ze dat doenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook mét zelfrespect
20 per avond, heb ik mijn hele leven niet gered. Zo jong is ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach ze is nog jong, beetje genieten van het leven
24 is in mijn ogen jong, wou dat ik nog 24 wasquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
20 per avond, heb ik mijn hele leven niet gered. Zo jong is ze nou ook weer niet.
Ach 25 vind ik jongquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
20 per avond, heb ik mijn hele leven niet gered. Zo jong is ze nou ook weer niet.
Ja want tweede neukertje geeft haar nu aandachtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
Eerst was Roma o zo bang dat er wat tussen haar en Che kwam maar nu maakt het niks meer uit want tweede neukertje staat waarschijnlijk alweer klaar.
Het is een nymfomane.quote:
dubbele is ook goedquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
24 is in mijn ogen jong, wou dat ik nog 24 was
jonkiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hou op, over 1.5 jaar krijg ik m'n AOW
Ik houd wel van exotische dieren.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat vinden jullie van die sportbroeken waarin de privé delen van een dame zo ... zichtbaar zijn?
Persoonlijk vind ik het ongemakkelijk
Floris zal het wel weer eisen dat hij het doet van hun bondjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh leuk! Alleskunnerweek klinkt heel erg tof
Dit zijn dagen dat je de livestreams mist.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh leuk! Alleskunnerweek klinkt heel erg tof
Ze kan het iig hebben, soms moeten mensen dat soort kleding liever niet dragenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat vinden jullie van die sportbroeken waarin de privé delen van een dame zo ... zichtbaar zijn?
Vraag zoiets ook nooit aan een manquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ah dan ben ik gewoon weer eens tuttig of preuts
Wat een ander doet moet diegene weten maar ik let er wel op vind het voor mijzelf een noodkijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ah dan ben ik gewoon weer eens tuttig of preuts
Ja hè? zou erg leuk zijn. Ik vind het nog steeds raar dat die er niet zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit zijn dagen dat je de livestreams mist.
Marlene met een XS sportleggingquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan het iig hebben, soms moeten mensen dat soort kleding liever niet dragen
En het is makkelijker te knippen en plakken, zonder dat de kijkers het precies weten hoe het werkelijk zit.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja hè? zou erg leuk zijn. Ik vind het nog steeds raar dat die er niet zijn.
Maar ik begrijp dat het ze een hele hoop geouwehoer van kijkers scheelt.
Dat sowieso, ze hebben helemaal de regie van wat we zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het is makkelijker te knippen en plakken, zonder dat de kijkers het precies weten hoe het werkelijk zit.
En empathisch!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:00 schreef Whuzz het volgende:
Alexander is denk ik professioneel snordrukker.
Die is daar binnengebracht om te rellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alexander maakt morgen weer vrienden, zegt tegen El... Alleskutter![]()
TEQUILAquote:
LOL ik begin wel een beetje te snappen dat Alex niet zo lekker in de groep ligt, zijn grapjes zijn wat dom om het op zijn zachts te zeggen. Maar hij is wel empathischquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alexander maakt morgen weer vrienden, zegt tegen El... Alleskutter![]()
Ja dat dus, denk ik ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
Soms denk ik
Dat Alexander constant psychologische spelletjes loopt te spelen
Zo cringe kun je toch niet echt zijn
Deze hadden we al gehad hoor...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:25 schreef woxxel2 het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met Alexander. Hij kan niks goed doen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
En gister riep iedereen (maar niet greysbones) hier nog dat het zo zielig was dat Alexander werd buitengesloten
Ik riep dat en daar sta ik nog steeds achter, maar het is ook wel een oetlulquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
En gister riep iedereen (maar niet greysbones) hier nog dat het zo zielig was dat Alexander werd buitengesloten
Zeker niet cool maar hij doet wel erg zijn best dat het gebeurd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gewoon niet cool hoe hij buitengesloten wordt.
Ik heb niks tegen hem...
Ach kom op, dat doet hij echt zichzelf aan. Hij is een enorme zuiger. Let maar eens op; zodra iemand duidelijk sjacherijnig is en even met rust gelaten wil worden, duikt Alex er meteen bovenop. Opmerkingen als "goh vast vervelend als zoiets je overkomt zeg...", maar op een toon die erop gericht is om irritatie op te wekken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gewoon niet cool hoe hij buitengesloten wordt.
Ik heb niks tegen hem...
Hij heeft een enorme plaat voor zijn kop. Dat chocola uitdelen was denk om mensen te pleasen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach kom op, dat doet hij echt zichzelf aan. Hij is een enorme zuiger. Let maar eens op; zodra iemand duidelijk sjacherijnig is en even met rust gelaten wil worden, duikt Alex er meteen bovenop. Opmerkingen als "goh vast vervelend als zoiets je overkomt zeg...", maar op een toon die erop gericht is om irritatie op te wekken.
Vandaag direct de vooraadkast induiken en eten weggeven, terwijl hij prima weet dat eten binnen een bondje vaak een hot issue is.
Echt, hij geniet er gewoon van.
Dit soort dingen dus, hij doet het erom ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach kom op, dat doet hij echt zichzelf aan. Hij is een enorme zuiger. Let maar eens op; zodra iemand duidelijk sjacherijnig is en even met rust gelaten wil worden, duikt Alex er meteen bovenop. Opmerkingen als "goh vast vervelend als zoiets je overkomt zeg...", maar op een toon die erop gericht is om irritatie op te wekken.
Vandaag direct de vooraadkast induiken en eten weggeven, terwijl hij prima weet dat eten binnen een bondje vaak een hot issue is.
Echt, hij geniet er gewoon van.
Hij ziet er onhandig uit, wil graag vriendjes maken, hi fives, meedoen met de jongens maar ik heb mijn twijfelsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij is sociaal super onhandig. Niet iedereen is in staat goed te functioneren in groepen.
Dat mens moet helemaal haar valse kop houden, toen zij zich het derde wiel aan de wagen voelde moest de hele loods het ook weten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:01 schreef woxxel2 het volgende:
Hij probeert veel te hard om aardig gevonden te worden en dat is best zielig.
Hoe ze tegen hem doen ook. Vooral marlene. Niet te veel kleppen he, hij mag ook z'n hart niet luchten. Ik denk wel dat ie er mee zit en te veel probeert. Hij moet 's wat minder sorry zeggen.
Nu ze die twee jongens een beetje als vriendschap heeft komt de ware aard wel naar boven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat mens moet helemaal haar valse kop houden, toen zij zich het derde wiel aan de wagen voelde moest de hele loods het ook weten.
En wat dan met een sportbroekje waar je de privédelen van de man ziet bungelen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zelfde mening overquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En wat dan met een sportbroekje waar je de privédelen van de man ziet bungelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |