Die duels zijn gewoon ingepland. Hoe het regelen met bezoek gaat weet ik niet maar gewoon even wachten weer. Al hoop ik wel dat ze winnen omdat ik het Serena gun en dat bondje wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon een opzetje dit van de FEBO, er moet immers TV gemaakt worden. Die zijn flink aan het trollen geslagen.
Hoop echt dat de haaien winnen. Gun Fabio gewoon de overwinning niet en Marlene met haar valse gedrag geen bezoek. Denk dat we dat bezoek een plezier doen als ze nog even niet naar moeder hoeven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Marlène een ordinaire achterbakse vrouw. Alexander is een vervelend mannetje, die bij niemand, zelfs bij Erik niet lekker ligt. Maar wat Marlène zei over Kim, we gaan op de haaien, dan krijgt Kim weer geen bezoek, om haar na die tijd te knuffelen dat ze zo blij was dat Kim die dag bezoek zou krijgen, dan ben je écht vals.
Ik hoop dat ze zelf geen bezoek mag krijgen en al die maanden een zwart schaap blijft, net als Joey en Fabio, wat een stel kneuzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Dotteke op 13-08-2025 18:58:34 ]Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Dotteke op 13-08-2025 18:58:57 ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:19 schreef sjaakspark het volgende:
Misschien beter onder een spoiler te posten, niet iedereen wil dat weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door spapaars op 13-08-2025 18:14:28 ]
Je kan je post wijzigenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:06 schreef sjaakspark het volgende:
Oei, sorry daarvoor. Kan ik dat nog aanpassen?
Klik op wijzig, en danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:06 schreef sjaakspark het volgende:
Oei, sorry daarvoor. Kan ik dat nog aanpassen?
Ik hoop het dan kan dat bondje iig niet meer uitgedaagd worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
Tussen de laatste beelden zag ik een Fabio met een zwart shirt en een kop op onweer, dus verloren???
Ik weet niet of ze deze beelden express lieten zien, we merken het vanavond.
Ik zeg alleen wat ik in de uitzending gezien heb en voor iedereen zichtbaar was. Ik kijk nergens anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:57 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij kan je hier beter niet komen als je niet wil weten wat de uitzending gaat brengen.
Maar er zijn geen streams, dus alleen wat op tv te zien is kan men weten toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:57 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij kan je hier beter niet komen als je niet wil weten wat de uitzending gaat brengen.
SBS6 maakt zelf soms grove spoiler fouten (zoals vrijdag) maar wat er allemaal in instagram gemeld wordt mag wegblijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er zijn geen streams, dus alleen wat op tv te zien is kan men weten toch?
Wat Soury schrijft, op SM geeft DB vaak teveel weg voor de uitzending door domme fouten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er zijn geen streams, dus alleen wat op tv te zien is kan men weten toch?
Ik denk niet dat dat per ongeluk gaat...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Soury schrijft, op SM geeft DB vaak teveel weg voor de uitzending door domme fouten.
Daarom kijk ik nooit naar hun posten daar.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
SBS6 maakt zelf soms grove spoiler fouten (zoals vrijdag) maar wat er allemaal in instagram gemeld wordt mag wegblijven.
Zet een tr en ik zal het gelijk onder een spoiler zettenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Soury schrijft, op SM geeft DB vaak teveel weg voor de uitzending door domme fouten.
Daarom kijk ik nooit naar hun posten daar.
Nou.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat per ongeluk gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |