jonkiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hou op, over 1.5 jaar krijg ik m'n AOW
Ik houd wel van exotische dieren.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat vinden jullie van die sportbroeken waarin de privé delen van een dame zo ... zichtbaar zijn?
Persoonlijk vind ik het ongemakkelijk
Floris zal het wel weer eisen dat hij het doet van hun bondjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh leuk! Alleskunnerweek klinkt heel erg tof
Dit zijn dagen dat je de livestreams mist.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh leuk! Alleskunnerweek klinkt heel erg tof
Ze kan het iig hebben, soms moeten mensen dat soort kleding liever niet dragenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat vinden jullie van die sportbroeken waarin de privé delen van een dame zo ... zichtbaar zijn?
Persoonlijk vind ik het ongemakkelijk
Vraag zoiets ook nooit aan een manquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ah dan ben ik gewoon weer eens tuttig of preuts
Wat een ander doet moet diegene weten maar ik let er wel op vind het voor mijzelf een noodkijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ah dan ben ik gewoon weer eens tuttig of preuts
Ja hè? zou erg leuk zijn. Ik vind het nog steeds raar dat die er niet zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit zijn dagen dat je de livestreams mist.
Marlene met een XS sportleggingquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan het iig hebben, soms moeten mensen dat soort kleding liever niet dragen
En het is makkelijker te knippen en plakken, zonder dat de kijkers het precies weten hoe het werkelijk zit.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja hè? zou erg leuk zijn. Ik vind het nog steeds raar dat die er niet zijn.
Maar ik begrijp dat het ze een hele hoop geouwehoer van kijkers scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |