abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218497861
Che voelt zich niet zo happy want zijn vrouwtje loert naar een andere kerel
pi_218497874
Morgen heeft Alexander weer eens heibel. Je zag het NIET aankomen :o
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218497876
Soms denk ik
Dat Alexander constant psychologische spelletjes loopt te spelen
Zo cringe kun je toch niet echt zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218497877
Alexander maakt morgen weer vrienden, zegt tegen El... Alleskutter _O- _O-
  woensdag 13 augustus 2025 @ 21:11:21 #280
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218497880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die is daar binnengebracht om te rellen.
pi_218497897
quote:
TEQUILA
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218497983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
LOL ik begin wel een beetje te snappen dat Alex niet zo lekker in de groep ligt, zijn grapjes zijn wat dom om het op zijn zachts te zeggen. Maar hij is wel empathisch _O-
Ik moest er wel even om lachen :')
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218497992
Ik begin medelijden te krijgen met Alexander. Hij kan niks goed doen.
pi_218498020
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
Soms denk ik
Dat Alexander constant psychologische spelletjes loopt te spelen
Zo cringe kun je toch niet echt zijn
Ja dat dus, denk ik ook.
pi_218498022
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:25 schreef woxxel2 het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met Alexander. Hij kan niks goed doen.
Deze hadden we al gehad hoor...

quote:
17s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
En gister riep iedereen (maar niet greysbones) hier nog dat het zo zielig was dat Alexander werd buitengesloten _O-

Zei het toch? Geen medelijden mee. Hij doet het 100% zichzelf aan.
pi_218498031
Het is gewoon niet cool hoe hij buitengesloten wordt.
Ik heb niks tegen hem...
pi_218498052
quote:
17s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
En gister riep iedereen (maar niet greysbones) hier nog dat het zo zielig was dat Alexander werd buitengesloten _O-

Zei het toch? Geen medelijden mee. Hij doet het 100% zichzelf aan.
Ik riep dat en daar sta ik nog steeds achter, maar het is ook wel een oetlul :')
pi_218498055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb niks tegen hem...
Zeker niet cool maar hij doet wel erg zijn best dat het gebeurd.
Hij zoekt het zelfs op.
En dat maakt bijna dat je denkt dat hij het expres doet.
pi_218498071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb niks tegen hem...
Ach kom op, dat doet hij echt zichzelf aan. Hij is een enorme zuiger. Let maar eens op; zodra iemand duidelijk sjacherijnig is en even met rust gelaten wil worden, duikt Alex er meteen bovenop. Opmerkingen als "goh vast vervelend als zoiets je overkomt zeg...", maar op een toon die erop gericht is om irritatie op te wekken.

Vandaag direct de vooraadkast induiken en eten weggeven, terwijl hij prima weet dat eten binnen een bondje vaak een hot issue is.

Echt, hij geniet er gewoon van.
pi_218498091
Toch nog anders gelopen dus, Kim kan lekker fluiten naar haar bezoek, beter gaat ze lekker naar huisje toe, ze weet waar de poort is als je je familie zo graag wil zien. Het is eten of gegeten worden in DB! Dat kun je weten. Ik vond stiekem deze uitslag beter dan dat Fabio zou verliezen, het had meer impact ook omdat Marlene er in betrokken was door het gestook van gisteren. Top gedaan FEBO ^O^
Erik pakte zijn momentje weer vanavond met de opdracht, jammer dat hij een beetje overmoedig werd op het laatst en toch het balletje eruit liet vallen. Maar Erik komt terug, :Y ^O^
Alexander is echt veranderd na de tijd hij in Secret Story zat, daar was het een bleue miezerige stiekemerd die achter Laura aan liep om haar te scoren, nu heeft meneer praatjes maar maakt hij wel TV, morgenavond zijn beurt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218498108
quote:
17s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:35 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ach kom op, dat doet hij echt zichzelf aan. Hij is een enorme zuiger. Let maar eens op; zodra iemand duidelijk sjacherijnig is en even met rust gelaten wil worden, duikt Alex er meteen bovenop. Opmerkingen als "goh vast vervelend als zoiets je overkomt zeg...", maar op een toon die erop gericht is om irritatie op te wekken.

Vandaag direct de vooraadkast induiken en eten weggeven, terwijl hij prima weet dat eten binnen een bondje vaak een hot issue is.

Hij heeft een enorme plaat voor zijn kop. Dat chocola uitdelen was denk om mensen te pleasen.
pi_218498117
quote:
17s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:35 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dit soort dingen dus, hij doet het erom ja.
Hij kan een prima zuigertje zijn.
pi_218498124
Hij is sociaal super onhandig. Niet iedereen is in staat goed te functioneren in groepen.
pi_218498154
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij is sociaal super onhandig. Niet iedereen is in staat goed te functioneren in groepen.
Hij ziet er onhandig uit, wil graag vriendjes maken, hi fives, meedoen met de jongens maar ik heb mijn twijfels
pi_218498316
Hij probeert veel te hard om aardig gevonden te worden en dat is best zielig.
Hoe ze tegen hem doen ook. Vooral marlene. Niet te veel kleppen he, hij mag ook z'n hart niet luchten. Ik denk wel dat ie er mee zit en te veel probeert. Hij moet 's wat minder sorry zeggen.
pi_218498329
Ook hoe ze hem de opdracht gaven om op de uitkijk te staan en dit niet goed ging.
Hij moest zeggen dat ze zelf maar op de uitkijk moeten staan.

En marlene bezoek, is dat ook met hem overlegt?
pi_218498528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:01 schreef woxxel2 het volgende:
Hij probeert veel te hard om aardig gevonden te worden en dat is best zielig.
Hoe ze tegen hem doen ook. Vooral marlene. Niet te veel kleppen he, hij mag ook z'n hart niet luchten. Ik denk wel dat ie er mee zit en te veel probeert. Hij moet 's wat minder sorry zeggen.
Dat mens moet helemaal haar valse kop houden, toen zij zich het derde wiel aan de wagen voelde moest de hele loods het ook weten.
pi_218498757
Marlene vind ik minder sympathiek. In de loods zou ik beter met Alexander overweg kunnen dan met haar. Ze doet boos en dwingend
pi_218498763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Dat mens moet helemaal haar valse kop houden, toen zij zich het derde wiel aan de wagen voelde moest de hele loods het ook weten.
Nu ze die twee jongens een beetje als vriendschap heeft komt de ware aard wel naar boven.
pi_218498978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat vinden jullie van die sportbroeken waarin de privé delen van een dame zo ... zichtbaar zijn?

Persoonlijk vind ik het ongemakkelijk :@
En wat dan met een sportbroekje waar je de privédelen van de man ziet bungelen?
if it's meant to be, it will be
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')