Ik vind dat als iemand toegeeft dat ze op insta, tiktok of FB zitten er sowieso hard ingegrepen dient te worden!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Hier graag alleen posten wat op Tv is geweest, berichten over het spel van DB op intstagram of andere sociaal media is hier niet gewenst [/modbreak]
Kan iemand dat vanuit het wokes naar het Nederlands vertalenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:42 schreef TowtjeMar het volgende:
Meneer kan een mevrouw hebben, ik denk nogsteeds dat Alexander DL is
alles wat je vind mag je houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vind dat als iemand toegeeft dat ze op insta, tiktok of FB zitten er sowieso hard ingegrepen dient te worden!
[..]
Kan iemand dat vanuit het wokes naar het Nederlands vertalen
Haaien verloren, Kim geen bezoek, Fabio ubermacho uithangenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Zet hem net te laat aan, wat is er gebeurd, wordt hier ook niet veel wijzer?
Kim haar bezoek gaat niet door, ze hebben verloren en worden nu groep zwarte schapenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Haaien verloren, dus Kim wordt schaap en geen bezoekquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |