SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ja vanmorgen was het hier best nog lang rond de 21 gradenquote:
Nou ik had net weer wat eetlust en dan kom jij aanzetten met dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb mijn chocolade in de koelkast gelegd omdat het daarbuiten te warm is. Nu krijg ik elke keer dat ik de koelkast open trek zo'n mintwalm over me heen
Deze dus
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb mijn chocolade in de koelkast gelegd omdat het daarbuiten te warm is. Nu krijg ik elke keer dat ik de koelkast open trek zo'n mintwalm over me heen
Deze dus
[ afbeelding ]
Het ziet er lekker uit juistquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
Maar het ziet er wel fancy uit zo verpakt. Maar goed het blijft smerig.
Die gouden zijn echt het lekkerstquote:
Zit er verschil in dan? Dacht het is allemaal die gore combi.quote:
Wat zijn dat?quote:
Ah nee he, niet weer dat mint elitist gedoe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Deze dus
[ afbeelding ]
Likken zei je?quote:
Die staafjes zijn een beetje saai, zit alleen wat harde stukjes mint in, die mintgroene zijn ook zoiets maar wat meer gevuld, de donkergroene zijn met stevige mintcreme beetje als een pepermuntkussentje en die gouden zit een dikke laag zachte mintcreme inquote:
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staafjes zijn een beetje saai, zit alleen wat harde stukjes mint in, die mintgroene zijn ook zoiets maar wat meer gevuld, de donkergroene zijn met stevige mintcreme beetje als een pepermuntkussentje en die gouden zit een dikke laag zachte mintcreme in
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staafjes zijn een beetje saai, zit alleen wat harde stukjes mint in, die mintgroene zijn ook zoiets maar wat meer gevuld, de donkergroene zijn met stevige mintcreme beetje als een pepermuntkussentje en die gouden zit een dikke laag zachte mintcreme in
Niks elitist, zijn gewoon untermenschen die dat niet snappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ah nee he, niet weer dat mint elitist gedoe.
Het is dan nu zojuist wel na achten, dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks elitist, zijn gewoon untermenschen die dat niet snappen
Zin in koffiequote:
Geeeeeeefquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he
Ik pak zo ook nog een Lidl After Eight
Alles met mint en chocolade is hemels. Ook dat ijs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom halen danquote:
Kunnen we deze dozen bij jou bestellen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alles met mint en chocolade is hemels. Ook dat ijs.
Pre-Vlinderquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
Lol
Er hing opeens een rups aan mijn hoofd
Ik wil dat ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Deze dus
[ afbeelding ]
even in de juiste spirit danquote:
After eight ijsjes likkenquote:
Ik kwam zojuist meerdere keren klaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Close enough. Welkom terug Etto.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
even in de juiste spirit dan
* Etto heeft zin in vlinder
Gwoon double caramelquote:
Dat sowieso. Zoveel mensen hier nog die niet uit durven te komen voor hun mint chocolade adoratie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
@:sting We zijn wel sterk in de minderheid nu.
Mothra struik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
Het is rupsentijd denk ik
Al is het wellicht niet zo vreemd dat er hier veel rupsen zijn aangezien ik onder de megavlinderstruik zit
Wel eerst checken of her voldoende is afgekoeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon je gezicht in het karamel drukken.
Daar zat ik ook aan te denken toen ik op versturen klikte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel eerst checken of her voldoende is afgekoeld
heb ikquote:
Bendicks Chocolates is een prima acteur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Deze dus
[ afbeelding ]
In een webshopquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waar kan ik deze heerlijkheid kopen?
Weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn, had het uit de Storck outlet storequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we deze dozen bij jou bestellen?
Ook lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bendicks Chocolates is een prima acteur.
Die van Milka is echt de beste chocoladereep ooit. Is oprecht al sinds mijn jeugd mijn favoriet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ik
van de milka
heb ook Piura peru gemaakt in schotland met 70% cacao
Fjak met norwegian brown cheese melk chocolade
en Chuno 70% chocola van triple turned single beans
Ik geloof je meteen maar ik heb die nog nooit gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook in IJsvorm erg goddelijk...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waar kan ik deze heerlijkheid kopen?
Of voor schandalig veel geld uit een Britse webshop ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn, had het uit de Storck outlet store
Is denk ik wel bij meer IJssalons verkrijgbaar. Hier in EHV iig welquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen maar ik heb die nog nooit gehad eigenlijk.
Ja maar wij hebben niet echt meteen in de buurt een ijssalon. Zou morgen wel in het centrum kunnen kijken als ik weer naar een vriendin ga die toch tegen het centrum aan woont ongeveer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is denk ik wel bij meer IJssalons verkrijgbaar. Hier in EHV iig wel
Nee met een nieuw album toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt nu dan Douwe Bob met een tweet?
Die kans is wel 99.99 procent jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Maar woensdagmiddag met 34° is waarschijnlijk tering druk.
Ja heb ook weer weinig trek in allemaal van die schreeuwende kutkinderen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kans is wel 99.99 procent ja
Massaal bestellen bij @CherryLips als ze weer eens naar London gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Of voor schandalig veel geld uit een Britse webshop ofzo
Ik dacht even dat je zei dat Douwe Bob haar favo artiest wasquote:
Alsof ze vrijwillig bagageruimte gaat opofferen voor die smerigheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Massaal bestellen bij @:Cherrylips als ze weer eens naar London gaat.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Dit zijn echt de lekkerstehttps://bendicks.co.uk/chocolates/mint-fondants/
[ afbeelding ]
Ja waar blijft dimmy eigenlijk? Ook al veel te lang niet meer gezien.quote:
die is nog wel even op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar blijft dimmy eigenlijk? Ook al veel te lang niet meer gezien.
CL doet veel voor chocolaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof ze vrijwillig bagageruimte gaat opofferen voor die smerigheid.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Dit zijn echt de lekkerstehttps://bendicks.co.uk/chocolates/mint-fondants/
[ afbeelding ]
Dat gaat nog wel eventjes duren. Begin volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar blijft dimmy eigenlijk? Ook al veel te lang niet meer gezien.
Stom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is nog wel even op vakantie
Ah ik was nie5 de enige met dat ideequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Massaal bestellen bij @:Cherrylips als ze weer eens naar London gaat.
Ja eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is nog wel even op vakantie
jammer ook dat ze der nummer niet deelde met mensen want nu horen we nooit van der
Treinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde volgend jaar maart misschien gaan voor paaseieren aldaar te halen
maar weet niet of trein of vliegtuig handiger is
Als ik met de trein ga mag ik twee koffers meenemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof ze vrijwillig bagageruimte gaat opofferen voor die smerigheid.
Vrachtschipquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde volgend jaar maart misschien gaan voor paaseieren aldaar te halen
maar weet niet of trein of vliegtuig handiger is
Dat weten we maar het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Niemand die zegt dat het oke was maar kunnen we haar nog wel missen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft ze zelf voor gezorgd
Ga je die vrijwillig vol stoppen met deze rotzooi?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga mag ik twee koffers meenemen.
lege koffer kan ook leeg mee heen in vliegtuigquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Trein
Extra koffer of tas leeg die kant op en vol weer mee terug
Ik vind met de trein veeeeel chillerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lege koffer kan ook leeg mee heen in vliegtuig
trein is kut want lang zitten als sardientje
vliegtuig is kut want als je geland bent weer met ov reizen
ik vond het tegenvallen maar kan ook zijn dat ik gewoon niet helemaal lekker was vorige keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind met de trein veeeeel chiller
Of gewoon een heel vliegtuig charteren, heb je ruimte zatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lege koffer kan ook leeg mee heen in vliegtuig
trein is kut want lang zitten als sardientje
vliegtuig is kut want als je geland bent weer met ov reizen
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vond het tegenvallen maar kan ook zijn dat ik gewoon niet helemaal lekker was vorige keer
toen had ik nog iedere maand heftige constipatie
Ik las chanteren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een heel vliegtuig charteren, heb je ruimte zat
Dat is pas de volgende stap als er niet wordt meegewerktquote:
Omkopen met de chocola?quote:
Een vliegtuig?quote:
1x ook gehoord van iemand die naar london ging en er was iets mis en daardoor moesten een hoop mensen staan als ze mee wildequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
ik ben wel eens als sardientje in een blikje in de trein gepropt.. tot ik mn eerste klas kaartje liet zien en ik gewoon normaal kon zitten
de rest van de mensen die moesten staan in 2de klas waren not amused
Jaquote:
ChocoAir.quote:
Lol, dat zou ik fysiek niet kunnen nuquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1x ook gehoord van iemand die naar london ging en er was iets mis en daardoor moesten een hoop mensen staan als ze mee wilde
ze kregen wel hun geld terug maar het is een lange reis wel als je moet staan
ja dat is inderdaad wel klote maar dat liever dan last minute een hotel moeten regelen in london denk ik danquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1x ook gehoord van iemand die naar london ging en er was iets mis en daardoor moesten een hoop mensen staan als ze mee wilde
ze kregen wel hun geld terug maar het is een lange reis wel als je moet staan
niemand was verplicht om mee te gaan, ze konden je ook omboeken maar dan was je een halve dag laterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, dat zou ik fysiek niet kunnen nu
Lol, er zit er nu een op mijn beenquote:
boeken ook jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Naar London met 2 koffers is toch geen met 2 lege koffers en ze voor de terugweg vullen met chocolade, boeken, marmelade, cider e.d
ik kan dat niet, allerlei eten kopen in buitenland puur voor het meenemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Naar London met 2 koffers is toch geen met 2 lege koffers en ze voor de terugweg vullen met chocolade, boeken, marmelade, cider e.d
Vegemite.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zou echt slecht voor mijn humeur zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik mocht toen met de trein naar Parijs tot aan Brussel staan. Vond ik al genieten.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik mocht toen met de trein naar Parijs tot aan Brussel staan. Vond ik al genieten.
Waarschijnlijk vreet ik de helft in de trein al op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan dat niet, allerlei eten kopen in buitenland puur voor het meenemen
Ik wel, maar met het vliegtuig kun je niet zoveel meenemen, mijn koffer zit meestal al rond de 20 kg (van de 23 max) en handbagage kan niet zoveel inquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan dat niet, allerlei eten kopen in buitenland puur voor het meenemen
Preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vreet ik de helft in de trein al op.
Check.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vreet ik de helft in de trein al op.
chocola en boeken is wel zwaar....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel, maar met het vliegtuig kun je niet zoveel meenemen, mijn koffer zit meestal al rond de 20 kg (van de 23 max) en handbagage kan niet zoveel in
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Ik heb dat ook een keer naar Keulen gedaan
Toen kon ik maandenlang nergens schoenen in mijn maat vinden. Met een vriendin bedacht dat dat een goede reden was om een weekendje Keulen te doen.
Rugtasje mee met kleding en toiletspulletjes en een lege koffer
Koffer vol met schoenen weer mee terug![]()
Of toch wat met Maersk zien te regelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chocola en boeken is wel zwaar....
oke ga de trein in de gaten houden volgend jaar
Jammer dat ik daar geen familie heb wonen. Kunnen ze meteen ook toffe Halloween spullen opsturen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef mschol het volgende:
familielid heeft vanuit de US wel eens gewoon een doos met spullen naar huis gestuurd..
amazon.com?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar geen familie heb wonen. Kunnen ze meteen ook toffe Halloween spullen opsturen.
Nou die verkopen niet dezelfde leuke dingen als al die grote supermarkten daar. Het enige leuke aan Amerika is dat Halloween daar leeft.quote:
Dat ja.quote:
Als ik in Japan op vakantie zou zijn denk ik dat ik mezelf wel wat pakketpost zou sturen ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef mschol het volgende:
familielid heeft vanuit de US wel eens gewoon een doos met spullen naar huis gestuurd..
Ik ben echt te dom om dan aan zoiets te denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik in Japan op vakantie zou zijn denk ik dat ik mezelf wel wat pakketpost zou sturen ja.
Dat doet me niet zoveelquote:
De kinderen kunnen niet strafrechtelijk worden vervolgd. De Italiaanse wet bepaalt dat mensen daar minstens 14 jaar voor moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Vier kinderen opgepakt voor doodrijden 71-jarige vrouw in Italië - https://nos.nl/l/2578464
11 tot 13 jaar oud de verdachten..
Ook een manier om de vergrijzing aan te pakkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Vier kinderen opgepakt voor doodrijden 71-jarige vrouw in Italië - https://nos.nl/l/2578464
11 tot 13 jaar oud de verdachten..
Die gaan vast goed terecht komen in het leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De kinderen kunnen niet strafrechtelijk worden vervolgd. De Italiaanse wet bepaalt dat mensen daar minstens 14 jaar voor moeten zijn.
![]()
ah okequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die verkopen niet dezelfde leuke dingen als al die grote supermarkten daar. Het enige leuke aan Amerika is dat Halloween daar leeft.
Twee accounts aanmaken op Vinted, al weet ik niet of dat ook vanuit Japan zou werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik in Japan op vakantie zou zijn denk ik dat ik mezelf wel wat pakketpost zou sturen ja.
Ik zag net ook een mooie zonsondergang in de autoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
Ik vind de lucht er tof uit zien.
[ link | afbeelding ]
Veertien seconden sneller de volgende keer, heb je een mooie tijd en een muffin te pakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb trek in nog een muffin, maar ik heb niet genoeg slagjes gezwommen voor die hapjes
Ik kan dat altijd goed vanuit het keukenraam zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag net ook een mooie zonsondergang in de auto
Ben je niet eens op de fiets gegaan vandaag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag net ook een mooie zonsondergang in de auto
Had ik al voor gewaarschuwd toch, zon onder om 21.10quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt het vroeg donker dan, ik kan m'n boekje niet meer lezen
Nee, dan was het verkoelende effect er niet geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je niet eens op de fiets gegaan vandaag?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt het vroeg donker dan, ik kan m'n boekje niet meer lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je ook gewoon 2 uurtjes met de auto kunnen rondrijden met de airco op standje vrieskistquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan was het verkoelende effect er niet geweest.
Maar dan had ik geen muffin verdiendquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je ook gewoon 2 uurtjes met de auto kunnen rondrijden met de airco op standje vrieskist
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al voor gewaarschuwd toch, zon onder om 21.10
Vind het nu wat zuinigjes voor een muffinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan had ik geen muffin verdiend
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En wat bereik je daar mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee accounts aanmaken op Vinted, al weet ik niet of dat ook vanuit Japan zou werken.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er past geen eens een matras in mijn badkamertje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
en dan kan ik beter matrasje in badkamer leggen, want daar is het met ~25 graden het koelste
Warm douchen werkt beterquote:
ik zei ook bewust een matrasjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Er past geen eens een matras in mijn badkamertje.
Ja na het douchen zweet je je wel even helemaal de pleuris, maar daarna koelt het lekker afquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat schijnt zo te moeten werken ja..
Precies goed zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het nu wat zuinigjes voor een muffin
Ik lig nu gewoon lekker buiten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
en dan kan ik beter matrasje in badkamer leggen, want daar is het met ~25 graden het koelste
Nog geen last van muggen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lig nu gewoon lekker buiten.
Al is het binnen nog steeds koeler.
Je riekt nu naar chloor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die duik in het zwembad net had nog één extra voordeel
*even douchen met wc-eendquote:
Blijft ook maar meer en meer omhoog komen hequote:Minister en Kamerlid in datalek laboratorium: adres, bsn en medisch onderzoek op straat
De privégegevens van een minister uit het huidige kabinet en een Kamerlid zijn te vinden in het datalek van het laboratorium. Naast hun namen en woonadressen zijn ook hun burgerservicenummers en de uitgevoerde medische onderzoeken op het dark web gepubliceerd. Dat blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws, dat de gegevens heeft ingezien.
Uit onderzoek van RTL Nieuws blijkt nu dat er ook politici op de lijst staan. Het gaat om een huidige minister waarvan details over een huidonderzoek door cybercriminelen zijn gepubliceerd. Het onderzoek is uitgevoerd in 2023. Van het Kamerlid zijn details gelekt over een onderzoek naar de baarmoeder. Ook dit onderzoek stamt uit 2023.
In het datalek zijn ook de namen van gedetineerden en tbs'ers te vinden. Verschillende penitentiaire inrichtingen (PI) staan met hun gevangenen in het lek genoemd, waaronder de locaties in Utrecht, Zwolle, Leeuwarden en Alphen aan den Rijn. Bij de gedetineerden is onderzoek gedaan naar onder andere hun baarmoeder en huid.
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) bevestigt tegenover RTL Nieuws dat het gaat om gelekte gegevens van 253 mensen die gedetineerd zijn of waren. Hun data is zeer gevoelig, omdat namen van gedetineerden vaak niet openbaar zijn, zo stelt DJI.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)m-hack-woonadres-bsn
Goedkope shipping labels oid?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goedkoop pakketjes naar jezelf sturen
Gecondoleerd Bosquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
De partner van een tante (zus vader) is overleden. Heel goed kende ik hem niet. Paar keer gezien. Was een aardige vent. 92 geworden maar toch nog plotseling overleden.
Haar eerste partner, mijn oom dus, is al ruim twintig jaar geleden overleden.. Was ook plotseling..
Ja dat is wel een flinke clusterfuck geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ook maar meer en meer omhoog komen he
M'n baarmoederhals ligt op straatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is wel een flinke clusterfuck geweest.
Ook dat die hack al een maand geleden is en dat bedrijf het allang wist maar pas gisteren besloot het maar eens wereldkundig te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is wel een flinke clusterfuck geweest.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
De partner van een tante (zus vader) is overleden. Heel goed kende ik hem niet. Paar keer gezien. Was een aardige vent. 92 geworden maar toch nog plotseling overleden.
Haar eerste partner, mijn oom dus, is al ruim twintig jaar geleden overleden.. Was ook plotseling..
het is een shitshowquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oost-Indisch leren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Hoe leer ik mijn kat om haar oortjes te gebruiken? Ik weet echt zeker dat ze mij gewoon hoort.
Benieuwd wat er nog meer uit naar boven gaat komenquote:
Ga je vanuit dat die "hack" gewoon een vrij eenvoudig datalek is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
heb je een hond gekocht? zo nee, dan zit dat helaas niet in het optiepakketquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Hoe leer ik mijn kat om haar oortjes te gebruiken? Ik weet echt zeker dat ze mij gewoon hoort.
Pff ben ik er ook bang voor. Ze kwam nu eindelijk wel na de zoveelste keer roepen.quote:
Ik zal ze wel even snel voor je oprapen, zijn ze tenminste veiligquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:39 schreef Ama het volgende:
Ik ga er maar gewoon vanuit dat mijn gegevens inmiddels toch al op straat liggen.
Soms kunnen katten ook luisteren. Soms.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je een hond gekocht? zo nee, dan zit dat helaas niet in het optiepakket
Oh was dat eerst wel dan de laatste jaren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gaat niet zo lekker in Oekraïne momenteel
Ja er mist een stukje, dit is niet wat ik oorspronkelijk had getypt.quote:
Alles is relatief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh was dat eerst wel dan de laatste jaren?
Ziekenhuizen werken met flink verouderde systemen, waarschijnlijk kon iedereen die het wilde er vrij eenvoudig bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vanuit dat die "hack" gewoon een vrij eenvoudig datalek is.
Sinds 2014 al niet echt hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gaat niet zo lekker in Oekraïne momenteel
Als het om eten gaat meestalquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms kunnen katten ook luisteren. Soms.
Pakje vleeswaren werkt beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik blijf maar schudden met die pot snoepjes.
Sommige werken zelfs nog onder windows XP heb ik hier wel gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziekenhuizen werken met flink verouderde systemen, waarschijnlijk kon iedereen die het wilde er vrij eenvoudig bij
Ja doei. Ze heeft genoeg soorten snacks, ze is al zo verwend.quote:
Ok dan...quote:
quote:
quote:
Ik zie jou hier ook nog maar weinig andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:uitstraling eigenlijk de laatste tijd, zie hem nog nauwelijks hier
Ik zie een verband!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie jou hier ook nog maar weinig anders
het is ook beetje vreemd om te verwachten dat oekraine het uberhaupt vol zou houden..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok dan...
Alles is relatief.
Rusland is door de verdedigingslinie gebroken, dat is ze al sinds 2023 nergens gelukt. En dit is een bijzonder pijnlijke, want het kan heel goed een totale ineenstorting van de frontlinie tot gevolg hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie jou hier ook nog maar weinig anders
Zonder die miljarden aan wapens waren ze ook al lang en breed verslagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
het is ook beetje vreemd om te verwachten dat oekraine het uberhaupt vol zou houden..
Ze worden ook maar een beetje halfbakken 'geholpen' omdat niemand ruzie wil met Ruslandquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
het is ook beetje vreemd om te verwachten dat oekraine het uberhaupt vol zou houden..
De wapenindustrie is toch sowieso altijd de grote winnaar in elke oorlog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Enige winnaar in deze zinloze broeder oorlog :de wapenindustrie
preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden ook maar een beetje halfbakken 'geholpen' omdat niemand ruzie wil met Rusland
cat gonna catquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Ama het volgende:
Waarom slaapt ze altijd in de meest debiele houdingen.
[ link | afbeelding ]
Nope, voor je het weet speelt Putin met knopjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden ook maar een beetje halfbakken 'geholpen' omdat niemand ruzie wil met Rusland
Zij heeft er wel echt een handje van om altijd in hele rare houdingen te liggen.quote:
Dat kan dus niet zomaar heb ik een tijdje geleden geleerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, voor je het weet speelt Putin met knopjes
Hier is het in de woonkamer nog 26, is het boven dus nog warmerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,1 graden Celsius op de slaapkamer genot.
Dat is dus echt het meest trieste aan dit alles.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
22,9quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,1 graden Celsius op de slaapkamer genot.
Ripquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het in de woonkamer nog 26, is het boven dus nog warmer
De airco zit al op z'n absolute limiet om het onder de 23 te krijgen hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ook zoiets gok ik maar geen airco.
moet ook maar net kunnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:19 schreef Ama het volgende:
Woonkamer is 24. Hele dag deur open gehad.
Ik ben de hele middag op zolder bezig geweest waar het 34 graden was, dan was die 26 beneden best aangenaamquote:
Ik heb ook gewoon veel geluk dat de zon na 13:00 al weg gaat uit de woonkamer en slaapkamer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De airco zit al op z'n absolute limiet om het onder de 23 te krijgen hier
Dus morgen is het weer Dramakat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De airco zit al op z'n absolute limiet om het onder de 23 te krijgen hier
Ja sommige mensen verklaren me voor gek maar ik weet wanneer dat hier prima nog kan, het warmt gewoon niet zo snel op en anders koelt het sowieso wel weer wat af als de zon weg is aan deze kant.quote:
Ik slaap juist slechter als het koud isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:19 schreef Ama het volgende:
Het enige fijne aan de winter is toch wel dat je dan echt lekker kan slapen.
ik doelde meer dat ik niet thuis ben overdag gemiddeld genomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sommige mensen verklaren me voor gek maar ik weet wanneer dat hier prima nog kan, het warmt gewoon niet zo snel op en anders koelt het sowieso wel weer wat af als de zon weg is aan deze kant.
Daar ben je dan denk ik wel een van de weinige in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap juist slechter als het koud is
Oh ja nou daar heb ik ook schijt aan hier. Hoewel ik dat niet zou doen als ik de hele dag weg ben maar ben vaak genoeg uren van huis hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde meer dat ik niet thuis ben overdag gemiddeld genomen
Ja, dat is het voordeel van als je van een nog warme plek af komt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag op zolder bezig geweest waar het 34 graden was, dan was die 26 beneden best aangenaam
Nee, ik heb nog wel wat marge voor het kut wordt hier, zeker nu m'n buurman meehelpt.quote:
Een paar dagen geleden was dat hier ook nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
21 op de slaapkamer; voelt heerlijk koel
Ik voel het zweet al opkomen als ik dit lees. 🥵quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag op zolder bezig geweest waar het 34 graden was, dan was die 26 beneden best aangenaam
Ik ben eigenwijs en ik blijf dat gewoon lekker doen. Als het echt warm is kan het wel zo zijn dat ik tegen de ochtend er half op lig maar toch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was dat hier ook nogLekker onder de dekens kruipen
Op een gegeven moment merk je dat niet meer, zelfs niet met liters waterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel het zweet al opkomen als ik dit lees. 🥵
Je hebt tegenwoordig ook van die stille ventilators te koop.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef mschol het volgende:
het is dat een mobiele airco neerzetten hier zo weinig zin heeft.. ik kan de warmte eigenlijk niet afvoeren behalve door een deur open te zetten, maar dan waait het net zo hard weer naar binnen
Dat klinkt gewoon kut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een gegeven moment merk je dat niet meer, zelfs niet met liters water
Werkt hier prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef mschol het volgende:
het is dat een mobiele airco neerzetten hier zo weinig zin heeft.. ik kan de warmte eigenlijk niet afvoeren behalve door een deur open te zetten, maar dan waait het net zo hard weer naar binnen
Mja of je je nou kapot zweet als je stil zit of als je wat doet, dan kun je beter een beetje nuttig zijnquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik slaap het hele jaar door onder hetzelfde dekbed
Ik normaal niet maar ben vergeten een zomerdekbed te kopen en ik heb er nu geen zin meer in. Maar volgend jaar toch maar wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik slaap het hele jaar door onder hetzelfde dekbed
Daar heb je ook zeker wel weer een punt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja of je je nou kapot zweet als je stil zit of als je wat doet, dan kun je beter een beetje nuttig zijn
ik heb het wel geprobeerd.. maar eigenlijk wil je dan slaapkamer koelen, dan komt mn warmte in mn hal terecht (of ik moet de afvoerslang 10m verlengen, geen idee hoe)quote:
ik gebruik ze sowieso gescheiden.. 2 vind ik vrijwel altijd op ten duur te warm..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:36 schreef Ama het volgende:
Maar ik vond zo'n vier seizoenending eigenlijk ook maar irritant want soms ging er dan weer zo'n knoopje los van die twee dekbedden aan elkaar.
In de winter vind ik dat wel lekker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik ze sowieso gescheiden.. 2 vind ik vrijwel altijd op ten duur te warm..
Heb je geen raam oid dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het wel geprobeerd.. maar eigenlijk wil je dan slaapkamer koelen, dan komt mn warmte in mn hal terecht (of ik moet de afvoerslang 10m verlengen, geen idee hoe)
Ik heb datquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:36 schreef Ama het volgende:
Maar ik vond zo'n vier seizoenending eigenlijk ook maar irritant want soms ging er dan weer zo'n knoopje los van die twee dekbedden aan elkaar.
Oh dat vind ik echt te dun in de winter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat
Maar de tweede helft ligt al jaren in een vacuumzak in m'n kast.
ik vind een zomerdeel te lichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt te dun in de winter.
Morguh Stigquote:
Hey Karzaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |