Ga je vanuit dat die "hack" gewoon een vrij eenvoudig datalek is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ook maar meer en meer omhoog komen he
heb je een hond gekocht? zo nee, dan zit dat helaas niet in het optiepakketquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Hoe leer ik mijn kat om haar oortjes te gebruiken? Ik weet echt zeker dat ze mij gewoon hoort.
Pff ben ik er ook bang voor. Ze kwam nu eindelijk wel na de zoveelste keer roepen.quote:
Ik zal ze wel even snel voor je oprapen, zijn ze tenminste veiligquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:39 schreef Ama het volgende:
Ik ga er maar gewoon vanuit dat mijn gegevens inmiddels toch al op straat liggen.
Soms kunnen katten ook luisteren. Soms.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je een hond gekocht? zo nee, dan zit dat helaas niet in het optiepakket
Oh was dat eerst wel dan de laatste jaren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gaat niet zo lekker in Oekraïne momenteel
Ja er mist een stukje, dit is niet wat ik oorspronkelijk had getypt.quote:
Alles is relatief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh was dat eerst wel dan de laatste jaren?
Ziekenhuizen werken met flink verouderde systemen, waarschijnlijk kon iedereen die het wilde er vrij eenvoudig bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vanuit dat die "hack" gewoon een vrij eenvoudig datalek is.
Sinds 2014 al niet echt hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gaat niet zo lekker in Oekraïne momenteel
Als het om eten gaat meestalquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms kunnen katten ook luisteren. Soms.
Pakje vleeswaren werkt beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik blijf maar schudden met die pot snoepjes.
Sommige werken zelfs nog onder windows XP heb ik hier wel gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziekenhuizen werken met flink verouderde systemen, waarschijnlijk kon iedereen die het wilde er vrij eenvoudig bij
Ja doei. Ze heeft genoeg soorten snacks, ze is al zo verwend.quote:
Ok dan...quote:
quote:
quote:
Ik zie jou hier ook nog maar weinig andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:uitstraling eigenlijk de laatste tijd, zie hem nog nauwelijks hier
Ik zie een verband!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie jou hier ook nog maar weinig anders
het is ook beetje vreemd om te verwachten dat oekraine het uberhaupt vol zou houden..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok dan...
Alles is relatief.
Rusland is door de verdedigingslinie gebroken, dat is ze al sinds 2023 nergens gelukt. En dit is een bijzonder pijnlijke, want het kan heel goed een totale ineenstorting van de frontlinie tot gevolg hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie jou hier ook nog maar weinig anders
Zonder die miljarden aan wapens waren ze ook al lang en breed verslagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
het is ook beetje vreemd om te verwachten dat oekraine het uberhaupt vol zou houden..
Ze worden ook maar een beetje halfbakken 'geholpen' omdat niemand ruzie wil met Ruslandquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
het is ook beetje vreemd om te verwachten dat oekraine het uberhaupt vol zou houden..
De wapenindustrie is toch sowieso altijd de grote winnaar in elke oorlog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Enige winnaar in deze zinloze broeder oorlog :de wapenindustrie
preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden ook maar een beetje halfbakken 'geholpen' omdat niemand ruzie wil met Rusland
cat gonna catquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Ama het volgende:
Waarom slaapt ze altijd in de meest debiele houdingen.
[ link | afbeelding ]
Nope, voor je het weet speelt Putin met knopjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden ook maar een beetje halfbakken 'geholpen' omdat niemand ruzie wil met Rusland
Zij heeft er wel echt een handje van om altijd in hele rare houdingen te liggen.quote:
Dat kan dus niet zomaar heb ik een tijdje geleden geleerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, voor je het weet speelt Putin met knopjes
Hier is het in de woonkamer nog 26, is het boven dus nog warmerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,1 graden Celsius op de slaapkamer genot.
Dat is dus echt het meest trieste aan dit alles.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
22,9quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,1 graden Celsius op de slaapkamer genot.
Ripquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het in de woonkamer nog 26, is het boven dus nog warmer
De airco zit al op z'n absolute limiet om het onder de 23 te krijgen hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ook zoiets gok ik maar geen airco.
moet ook maar net kunnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:19 schreef Ama het volgende:
Woonkamer is 24. Hele dag deur open gehad.
Ik ben de hele middag op zolder bezig geweest waar het 34 graden was, dan was die 26 beneden best aangenaamquote:
Ik heb ook gewoon veel geluk dat de zon na 13:00 al weg gaat uit de woonkamer en slaapkamer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De airco zit al op z'n absolute limiet om het onder de 23 te krijgen hier
Dus morgen is het weer Dramakat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De airco zit al op z'n absolute limiet om het onder de 23 te krijgen hier
Ja sommige mensen verklaren me voor gek maar ik weet wanneer dat hier prima nog kan, het warmt gewoon niet zo snel op en anders koelt het sowieso wel weer wat af als de zon weg is aan deze kant.quote:
Ik slaap juist slechter als het koud isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:19 schreef Ama het volgende:
Het enige fijne aan de winter is toch wel dat je dan echt lekker kan slapen.
ik doelde meer dat ik niet thuis ben overdag gemiddeld genomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sommige mensen verklaren me voor gek maar ik weet wanneer dat hier prima nog kan, het warmt gewoon niet zo snel op en anders koelt het sowieso wel weer wat af als de zon weg is aan deze kant.
Daar ben je dan denk ik wel een van de weinige in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap juist slechter als het koud is
Oh ja nou daar heb ik ook schijt aan hier. Hoewel ik dat niet zou doen als ik de hele dag weg ben maar ben vaak genoeg uren van huis hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde meer dat ik niet thuis ben overdag gemiddeld genomen
Ja, dat is het voordeel van als je van een nog warme plek af komt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag op zolder bezig geweest waar het 34 graden was, dan was die 26 beneden best aangenaam
Nee, ik heb nog wel wat marge voor het kut wordt hier, zeker nu m'n buurman meehelpt.quote:
Een paar dagen geleden was dat hier ook nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
21 op de slaapkamer; voelt heerlijk koel
Ik voel het zweet al opkomen als ik dit lees. 🥵quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag op zolder bezig geweest waar het 34 graden was, dan was die 26 beneden best aangenaam
Ik ben eigenwijs en ik blijf dat gewoon lekker doen. Als het echt warm is kan het wel zo zijn dat ik tegen de ochtend er half op lig maar toch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was dat hier ook nogLekker onder de dekens kruipen
Op een gegeven moment merk je dat niet meer, zelfs niet met liters waterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel het zweet al opkomen als ik dit lees. 🥵
Je hebt tegenwoordig ook van die stille ventilators te koop.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef mschol het volgende:
het is dat een mobiele airco neerzetten hier zo weinig zin heeft.. ik kan de warmte eigenlijk niet afvoeren behalve door een deur open te zetten, maar dan waait het net zo hard weer naar binnen
Dat klinkt gewoon kut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een gegeven moment merk je dat niet meer, zelfs niet met liters water
Werkt hier prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef mschol het volgende:
het is dat een mobiele airco neerzetten hier zo weinig zin heeft.. ik kan de warmte eigenlijk niet afvoeren behalve door een deur open te zetten, maar dan waait het net zo hard weer naar binnen
Mja of je je nou kapot zweet als je stil zit of als je wat doet, dan kun je beter een beetje nuttig zijnquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik slaap het hele jaar door onder hetzelfde dekbed
Ik normaal niet maar ben vergeten een zomerdekbed te kopen en ik heb er nu geen zin meer in. Maar volgend jaar toch maar wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik slaap het hele jaar door onder hetzelfde dekbed
Daar heb je ook zeker wel weer een punt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja of je je nou kapot zweet als je stil zit of als je wat doet, dan kun je beter een beetje nuttig zijn
ik heb het wel geprobeerd.. maar eigenlijk wil je dan slaapkamer koelen, dan komt mn warmte in mn hal terecht (of ik moet de afvoerslang 10m verlengen, geen idee hoe)quote:
ik gebruik ze sowieso gescheiden.. 2 vind ik vrijwel altijd op ten duur te warm..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:36 schreef Ama het volgende:
Maar ik vond zo'n vier seizoenending eigenlijk ook maar irritant want soms ging er dan weer zo'n knoopje los van die twee dekbedden aan elkaar.
In de winter vind ik dat wel lekker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik ze sowieso gescheiden.. 2 vind ik vrijwel altijd op ten duur te warm..
Heb je geen raam oid dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het wel geprobeerd.. maar eigenlijk wil je dan slaapkamer koelen, dan komt mn warmte in mn hal terecht (of ik moet de afvoerslang 10m verlengen, geen idee hoe)
Ik heb datquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:36 schreef Ama het volgende:
Maar ik vond zo'n vier seizoenending eigenlijk ook maar irritant want soms ging er dan weer zo'n knoopje los van die twee dekbedden aan elkaar.
Oh dat vind ik echt te dun in de winter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat
Maar de tweede helft ligt al jaren in een vacuumzak in m'n kast.
ik vind een zomerdeel te lichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt te dun in de winter.
Morguh Stigquote:
Hey Karzaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |