Een paar dagen geleden was dat hier ook nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
21 op de slaapkamer; voelt heerlijk koel
Ik voel het zweet al opkomen als ik dit lees. 🥵quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag op zolder bezig geweest waar het 34 graden was, dan was die 26 beneden best aangenaam
Ik ben eigenwijs en ik blijf dat gewoon lekker doen. Als het echt warm is kan het wel zo zijn dat ik tegen de ochtend er half op lig maar toch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was dat hier ook nogLekker onder de dekens kruipen
Op een gegeven moment merk je dat niet meer, zelfs niet met liters waterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel het zweet al opkomen als ik dit lees. 🥵
Je hebt tegenwoordig ook van die stille ventilators te koop.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef mschol het volgende:
het is dat een mobiele airco neerzetten hier zo weinig zin heeft.. ik kan de warmte eigenlijk niet afvoeren behalve door een deur open te zetten, maar dan waait het net zo hard weer naar binnen
Dat klinkt gewoon kut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een gegeven moment merk je dat niet meer, zelfs niet met liters water
Werkt hier prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef mschol het volgende:
het is dat een mobiele airco neerzetten hier zo weinig zin heeft.. ik kan de warmte eigenlijk niet afvoeren behalve door een deur open te zetten, maar dan waait het net zo hard weer naar binnen
Mja of je je nou kapot zweet als je stil zit of als je wat doet, dan kun je beter een beetje nuttig zijnquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik slaap het hele jaar door onder hetzelfde dekbed
Ik normaal niet maar ben vergeten een zomerdekbed te kopen en ik heb er nu geen zin meer in. Maar volgend jaar toch maar wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik slaap het hele jaar door onder hetzelfde dekbed
Daar heb je ook zeker wel weer een punt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja of je je nou kapot zweet als je stil zit of als je wat doet, dan kun je beter een beetje nuttig zijn
ik heb het wel geprobeerd.. maar eigenlijk wil je dan slaapkamer koelen, dan komt mn warmte in mn hal terecht (of ik moet de afvoerslang 10m verlengen, geen idee hoe)quote:
ik gebruik ze sowieso gescheiden.. 2 vind ik vrijwel altijd op ten duur te warm..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:36 schreef Ama het volgende:
Maar ik vond zo'n vier seizoenending eigenlijk ook maar irritant want soms ging er dan weer zo'n knoopje los van die twee dekbedden aan elkaar.
In de winter vind ik dat wel lekker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik ze sowieso gescheiden.. 2 vind ik vrijwel altijd op ten duur te warm..
Heb je geen raam oid dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het wel geprobeerd.. maar eigenlijk wil je dan slaapkamer koelen, dan komt mn warmte in mn hal terecht (of ik moet de afvoerslang 10m verlengen, geen idee hoe)
Ik heb datquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:36 schreef Ama het volgende:
Maar ik vond zo'n vier seizoenending eigenlijk ook maar irritant want soms ging er dan weer zo'n knoopje los van die twee dekbedden aan elkaar.
Oh dat vind ik echt te dun in de winter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat
Maar de tweede helft ligt al jaren in een vacuumzak in m'n kast.
ik vind een zomerdeel te lichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt te dun in de winter.
Morguh Stigquote:
Hey Karzaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |