Ga je vanuit dat die "hack" gewoon een vrij eenvoudig datalek is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ook maar meer en meer omhoog komen he
heb je een hond gekocht? zo nee, dan zit dat helaas niet in het optiepakketquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Hoe leer ik mijn kat om haar oortjes te gebruiken? Ik weet echt zeker dat ze mij gewoon hoort.
Pff ben ik er ook bang voor. Ze kwam nu eindelijk wel na de zoveelste keer roepen.quote:
Ik zal ze wel even snel voor je oprapen, zijn ze tenminste veiligquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:39 schreef Ama het volgende:
Ik ga er maar gewoon vanuit dat mijn gegevens inmiddels toch al op straat liggen.
Soms kunnen katten ook luisteren. Soms.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je een hond gekocht? zo nee, dan zit dat helaas niet in het optiepakket
Oh was dat eerst wel dan de laatste jaren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gaat niet zo lekker in Oekraïne momenteel
Ja er mist een stukje, dit is niet wat ik oorspronkelijk had getypt.quote:
Alles is relatief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh was dat eerst wel dan de laatste jaren?
Ziekenhuizen werken met flink verouderde systemen, waarschijnlijk kon iedereen die het wilde er vrij eenvoudig bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vanuit dat die "hack" gewoon een vrij eenvoudig datalek is.
Sinds 2014 al niet echt hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gaat niet zo lekker in Oekraïne momenteel
Als het om eten gaat meestalquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms kunnen katten ook luisteren. Soms.
Pakje vleeswaren werkt beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik blijf maar schudden met die pot snoepjes.
Sommige werken zelfs nog onder windows XP heb ik hier wel gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziekenhuizen werken met flink verouderde systemen, waarschijnlijk kon iedereen die het wilde er vrij eenvoudig bij
Ja doei. Ze heeft genoeg soorten snacks, ze is al zo verwend.quote:
Ok dan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |