Twee accounts aanmaken op Vinted, al weet ik niet of dat ook vanuit Japan zou werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik in Japan op vakantie zou zijn denk ik dat ik mezelf wel wat pakketpost zou sturen ja.
Ik zag net ook een mooie zonsondergang in de autoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
Ik vind de lucht er tof uit zien.
[ link | afbeelding ]
Veertien seconden sneller de volgende keer, heb je een mooie tijd en een muffin te pakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb trek in nog een muffin, maar ik heb niet genoeg slagjes gezwommen voor die hapjes
Ik kan dat altijd goed vanuit het keukenraam zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag net ook een mooie zonsondergang in de auto
Ben je niet eens op de fiets gegaan vandaag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag net ook een mooie zonsondergang in de auto
Had ik al voor gewaarschuwd toch, zon onder om 21.10quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt het vroeg donker dan, ik kan m'n boekje niet meer lezen
Nee, dan was het verkoelende effect er niet geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je niet eens op de fiets gegaan vandaag?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt het vroeg donker dan, ik kan m'n boekje niet meer lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je ook gewoon 2 uurtjes met de auto kunnen rondrijden met de airco op standje vrieskistquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan was het verkoelende effect er niet geweest.
Maar dan had ik geen muffin verdiendquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je ook gewoon 2 uurtjes met de auto kunnen rondrijden met de airco op standje vrieskist
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik al voor gewaarschuwd toch, zon onder om 21.10
Vind het nu wat zuinigjes voor een muffinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan had ik geen muffin verdiend
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En wat bereik je daar mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee accounts aanmaken op Vinted, al weet ik niet of dat ook vanuit Japan zou werken.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er past geen eens een matras in mijn badkamertje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
en dan kan ik beter matrasje in badkamer leggen, want daar is het met ~25 graden het koelste
Warm douchen werkt beterquote:
ik zei ook bewust een matrasjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Er past geen eens een matras in mijn badkamertje.
Ja na het douchen zweet je je wel even helemaal de pleuris, maar daarna koelt het lekker afquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat schijnt zo te moeten werken ja..
Precies goed zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het nu wat zuinigjes voor een muffin
Ik lig nu gewoon lekker buiten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
en dan kan ik beter matrasje in badkamer leggen, want daar is het met ~25 graden het koelste
Nog geen last van muggen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lig nu gewoon lekker buiten.
Al is het binnen nog steeds koeler.
Je riekt nu naar chloor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die duik in het zwembad net had nog één extra voordeel
*even douchen met wc-eendquote:
Blijft ook maar meer en meer omhoog komen hequote:Minister en Kamerlid in datalek laboratorium: adres, bsn en medisch onderzoek op straat
De privégegevens van een minister uit het huidige kabinet en een Kamerlid zijn te vinden in het datalek van het laboratorium. Naast hun namen en woonadressen zijn ook hun burgerservicenummers en de uitgevoerde medische onderzoeken op het dark web gepubliceerd. Dat blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws, dat de gegevens heeft ingezien.
Uit onderzoek van RTL Nieuws blijkt nu dat er ook politici op de lijst staan. Het gaat om een huidige minister waarvan details over een huidonderzoek door cybercriminelen zijn gepubliceerd. Het onderzoek is uitgevoerd in 2023. Van het Kamerlid zijn details gelekt over een onderzoek naar de baarmoeder. Ook dit onderzoek stamt uit 2023.
In het datalek zijn ook de namen van gedetineerden en tbs'ers te vinden. Verschillende penitentiaire inrichtingen (PI) staan met hun gevangenen in het lek genoemd, waaronder de locaties in Utrecht, Zwolle, Leeuwarden en Alphen aan den Rijn. Bij de gedetineerden is onderzoek gedaan naar onder andere hun baarmoeder en huid.
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) bevestigt tegenover RTL Nieuws dat het gaat om gelekte gegevens van 253 mensen die gedetineerd zijn of waren. Hun data is zeer gevoelig, omdat namen van gedetineerden vaak niet openbaar zijn, zo stelt DJI.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)m-hack-woonadres-bsn
Goedkope shipping labels oid?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goedkoop pakketjes naar jezelf sturen
Gecondoleerd Bosquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
De partner van een tante (zus vader) is overleden. Heel goed kende ik hem niet. Paar keer gezien. Was een aardige vent. 92 geworden maar toch nog plotseling overleden.
Haar eerste partner, mijn oom dus, is al ruim twintig jaar geleden overleden.. Was ook plotseling..
Ja dat is wel een flinke clusterfuck geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ook maar meer en meer omhoog komen he
M'n baarmoederhals ligt op straatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is wel een flinke clusterfuck geweest.
Ook dat die hack al een maand geleden is en dat bedrijf het allang wist maar pas gisteren besloot het maar eens wereldkundig te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is wel een flinke clusterfuck geweest.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
De partner van een tante (zus vader) is overleden. Heel goed kende ik hem niet. Paar keer gezien. Was een aardige vent. 92 geworden maar toch nog plotseling overleden.
Haar eerste partner, mijn oom dus, is al ruim twintig jaar geleden overleden.. Was ook plotseling..
het is een shitshowquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ook maar meer en meer omhoog komen he
Oost-Indisch leren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:40 schreef Ama het volgende:
Hoe leer ik mijn kat om haar oortjes te gebruiken? Ik weet echt zeker dat ze mij gewoon hoort.
Benieuwd wat er nog meer uit naar boven gaat komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |