Dat zou echt slecht voor mijn humeur zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik mocht toen met de trein naar Parijs tot aan Brussel staan. Vond ik al genieten.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik mocht toen met de trein naar Parijs tot aan Brussel staan. Vond ik al genieten.
Waarschijnlijk vreet ik de helft in de trein al op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan dat niet, allerlei eten kopen in buitenland puur voor het meenemen
Ik wel, maar met het vliegtuig kun je niet zoveel meenemen, mijn koffer zit meestal al rond de 20 kg (van de 23 max) en handbagage kan niet zoveel inquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan dat niet, allerlei eten kopen in buitenland puur voor het meenemen
Preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Naar London met 2 koffers is toch geen met 2 lege koffers en ze voor de terugweg vullen met chocolade, boeken, marmelade, cider e.d
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vreet ik de helft in de trein al op.
Check.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vreet ik de helft in de trein al op.
chocola en boeken is wel zwaar....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel, maar met het vliegtuig kun je niet zoveel meenemen, mijn koffer zit meestal al rond de 20 kg (van de 23 max) en handbagage kan niet zoveel in
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Ik heb dat ook een keer naar Keulen gedaan
Toen kon ik maandenlang nergens schoenen in mijn maat vinden. Met een vriendin bedacht dat dat een goede reden was om een weekendje Keulen te doen.
Rugtasje mee met kleding en toiletspulletjes en een lege koffer
Koffer vol met schoenen weer mee terug![]()
Of toch wat met Maersk zien te regelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chocola en boeken is wel zwaar....
oke ga de trein in de gaten houden volgend jaar
Jammer dat ik daar geen familie heb wonen. Kunnen ze meteen ook toffe Halloween spullen opsturen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef mschol het volgende:
familielid heeft vanuit de US wel eens gewoon een doos met spullen naar huis gestuurd..
amazon.com?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar geen familie heb wonen. Kunnen ze meteen ook toffe Halloween spullen opsturen.
Nou die verkopen niet dezelfde leuke dingen als al die grote supermarkten daar. Het enige leuke aan Amerika is dat Halloween daar leeft.quote:
Dat ja.quote:
Als ik in Japan op vakantie zou zijn denk ik dat ik mezelf wel wat pakketpost zou sturen ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef mschol het volgende:
familielid heeft vanuit de US wel eens gewoon een doos met spullen naar huis gestuurd..
Ik ben echt te dom om dan aan zoiets te denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik in Japan op vakantie zou zijn denk ik dat ik mezelf wel wat pakketpost zou sturen ja.
Dat doet me niet zoveelquote:
De kinderen kunnen niet strafrechtelijk worden vervolgd. De Italiaanse wet bepaalt dat mensen daar minstens 14 jaar voor moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Vier kinderen opgepakt voor doodrijden 71-jarige vrouw in Italië - https://nos.nl/l/2578464
11 tot 13 jaar oud de verdachten..
Ook een manier om de vergrijzing aan te pakkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Vier kinderen opgepakt voor doodrijden 71-jarige vrouw in Italië - https://nos.nl/l/2578464
11 tot 13 jaar oud de verdachten..
Die gaan vast goed terecht komen in het leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De kinderen kunnen niet strafrechtelijk worden vervolgd. De Italiaanse wet bepaalt dat mensen daar minstens 14 jaar voor moeten zijn.
![]()
ah okequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die verkopen niet dezelfde leuke dingen als al die grote supermarkten daar. Het enige leuke aan Amerika is dat Halloween daar leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |