Ik dacht even dat je zei dat Douwe Bob haar favo artiest wasquote:
Alsof ze vrijwillig bagageruimte gaat opofferen voor die smerigheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Massaal bestellen bij @:Cherrylips als ze weer eens naar London gaat.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Dit zijn echt de lekkerstehttps://bendicks.co.uk/chocolates/mint-fondants/
[ afbeelding ]
Ja waar blijft dimmy eigenlijk? Ook al veel te lang niet meer gezien.quote:
die is nog wel even op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar blijft dimmy eigenlijk? Ook al veel te lang niet meer gezien.
CL doet veel voor chocolaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof ze vrijwillig bagageruimte gaat opofferen voor die smerigheid.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Dit zijn echt de lekkerstehttps://bendicks.co.uk/chocolates/mint-fondants/
[ afbeelding ]
Dat gaat nog wel eventjes duren. Begin volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar blijft dimmy eigenlijk? Ook al veel te lang niet meer gezien.
Stom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is nog wel even op vakantie
Ah ik was nie5 de enige met dat ideequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Massaal bestellen bij @:Cherrylips als ze weer eens naar London gaat.
Ja eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is nog wel even op vakantie
jammer ook dat ze der nummer niet deelde met mensen want nu horen we nooit van der
Treinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde volgend jaar maart misschien gaan voor paaseieren aldaar te halen
maar weet niet of trein of vliegtuig handiger is
Als ik met de trein ga mag ik twee koffers meenemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof ze vrijwillig bagageruimte gaat opofferen voor die smerigheid.
Vrachtschipquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde volgend jaar maart misschien gaan voor paaseieren aldaar te halen
maar weet niet of trein of vliegtuig handiger is
Dat weten we maar het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Niemand die zegt dat het oke was maar kunnen we haar nog wel missen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft ze zelf voor gezorgd
Ga je die vrijwillig vol stoppen met deze rotzooi?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga mag ik twee koffers meenemen.
lege koffer kan ook leeg mee heen in vliegtuigquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Trein
Extra koffer of tas leeg die kant op en vol weer mee terug
Ik vind met de trein veeeeel chillerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lege koffer kan ook leeg mee heen in vliegtuig
trein is kut want lang zitten als sardientje
vliegtuig is kut want als je geland bent weer met ov reizen
ik vond het tegenvallen maar kan ook zijn dat ik gewoon niet helemaal lekker was vorige keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind met de trein veeeeel chiller
Of gewoon een heel vliegtuig charteren, heb je ruimte zatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lege koffer kan ook leeg mee heen in vliegtuig
trein is kut want lang zitten als sardientje
vliegtuig is kut want als je geland bent weer met ov reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |