Ja vreselijk klef, zelfs mijn was droogt nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn de avonden/nachten waarin ik her Nederlandse klimaat vervloek. Dit gaat nergens over.
Vanmiddag is die wel droogquote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja vreselijk klef, zelfs mijn was droogt niet![]()
Net als de wintermaanden hierquote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn de avonden/nachten waarin ik her Nederlandse klimaat vervloek. Dit gaat nergens over.
Vaak wel, zit je te hopen op winter, is het een keer twee dagen koud ofzo.quote:
Het is gewoon crimineel, wordt nog erger als het gaat regenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Gadverdamme wat een smerige plakbende buiten
quote:High Temperature 22.9°C at 0:13
Low Temperature 22.2°C at 1:57
Of sneeuw, dan valt er wat en gelijk een warmtefront. Gelijk weer drap en sneeuw wegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak wel, zit je te hopen op winter, is het een keer twee dagen koud ofzo.
Luchtvochtigheid van 90-95% hier. En dat je zelfs met 21 graden al knaakquote:
Warme nazomer incoming 👻😈quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: laat die herfst maar komen!
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat zeg ik al sinds pak 'm beet april.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: laat die herfst maar komen!
Als je het maar lang genoeg blijft roepen dan komt het vanzelf een keer uit!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zeg ik al sinds pak 'm beet april.
Op het eerste gezicht leek het me prima weer, totdat bleek dat het de minimumtemperatuur was waar ik naar zat te kijken ipv de maximaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Meanwhile is de vakantievierende bleke Britten familie uit Newcastle hiernaast net aangekomen, met kleine kinderen. Waar het max eens een dagje 23 graden wordt in de zomer....
Kinderen zwaar hysterisch, en de ouders om 10 uur s'ochtends al aan het bier en de hele dag buiten en in de zon bakken natuurlijk.
En dan is dit de de voospelling voor de komende dagen hier:
[ afbeelding ]
.....have fun mates
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Meanwhile is de vakantievierende bleke Britten familie uit Newcastle hiernaast net aangekomen, met kleine kinderen. Waar het max eens een dagje 23 graden wordt in de zomer....
Kinderen zwaar hysterisch, en de ouders om 10 uur s'ochtends al aan het bier en de hele dag buiten en in de zon bakken natuurlijk.
[ afbeelding ]
.....have fun mates
Nazomer tot eind oktober graag. 18-22 graden helemaal prima. Herfst is net zo vochtig als dat het nu isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Laat die herfst nog maar wachten. De komende weken wordt het nog gewoon lekker zomerweer. Dus niet zo benauwd als nu. Dat bestaat ook nog namelijk.
Gisterenavond wel heerlijk met de hogedrukspuit in de weer geweest op het terras. Daar is het prima weer voor.
Rode kreeften incomingquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
.....have fun mates
Vooruit, maar dan wel zo dat het 's nachts gewoon maximaal 7-8 graden is, zodat het ook een beetje lekker koel kan blijven in huisquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nazomer tot eind oktober graag. 18-22 graden helemaal prima. Herfst is net zo vochtig als dat het nu is
"Geniet er gewoon even van nu het nog kan."quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:28 schreef Evangelion het volgende:
Best heftig dat flaneren in Spanje
[ afbeelding ]
Spanje vraagt Europa om hulp bij natuurbranden
https://nos.nl/artikel/25(...)lp-bij-natuurbranden
Bij deze akkoordquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooruit, maar dan wel zo dat het 's nachts gewoon maximaal 7-8 graden is, zodat het ook een beetje lekker koel kan blijven in huis
Ik woon hier 10 van de 12 maanden per jaar met groot plezier hoor, maar inderdaad... waarom mensen vrijwillig hierheen willen komen in Augustus is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:28 schreef Evangelion het volgende:
Best heftig dat flaneren in Spanje
[ afbeelding ]
Spanje vraagt Europa om hulp bij natuurbranden
https://nos.nl/artikel/25(...)lp-bij-natuurbranden
Heeft iemand in de buurt toevallig een sproeier aan gehad?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop het..nu nl. Nog steeds niet en hangt buiten sinds gister
Nee niet aan deze kant van het huis mogelijk. Was gewoon zo klef.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft iemand in de buurt toevallig een sproeier aan gehad?
quote:
Haha, wtf weer, ongelooflijkquote:
Hier weer een graadje hoger dan een half uur geleden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, de buitentemperatuur donderflikkerstraalt zo snel in elkaar dat je zou denken dat er een flinke hoosbui over het meetstation trekt
Hier 6 graden lager. 5 van de 6 komen van één meetmoment, dus binnen 10 minuten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier weer een graadje hoger dan een half uur geleden.
De fuckquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier 6 graden lager. 5 van de 6 komen van één meetmoment, dus binnen 10 minuten.
Ja die zijn tegenwoordig net zo waardeloos.quote:
Mooi, afvlaggen maar en terug naar normaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt heeft z'n hittegolf te pakken
Morgen pasquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt heeft z'n hittegolf te pakken
Oja, morgen nog minimaal 25quote:
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
Goddelijke zomer tot dusver. En dan zitten we pas begin augustus.
De bladeren en eikels beginnen alweer te vallen inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..
September en de eerste twee weken van oktober kun je tegenwoordig ook meerekenen als zomer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..
Shitload aan eikels ook. Hangen er echt veel aan de bomenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De bladeren en eikels beginnen alweer te vallen inderdaad.
Deze week is gewoon hoogzomer. Beter dan een gedeelte van juli, ja. Al was het vandaag niet zo prettigquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever af en toe zo'n dag als vandaag er tussen dan dat kwakkelweertje van juli hoor. De zon schijnt, het is mooi weer! En deze temperatuur is nog prima te handelen, als het maar niet boven de 35 komt.
Aan de kust valt het eigenlijk nog best tegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Deze week is gewoon hoogzomer. Beter dan een gedeelte van juli, ja. Al was het vandaag niet zo prettig
Het is prima weer om lekker vrij te zijn en binnen sport te kijken inderdaad, dit is al dag drie op rijquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever af en toe zo'n dag als vandaag er tussen dan dat kwakkelweertje van juli hoor. De zon schijnt, het is mooi weer! En deze temperatuur is nog prima te handelen, als het maar niet boven de 35 komt.
Verkapte 'kijk mij eens vrij hebben'quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is prima weer om lekker vrij te zijn en binnen sport te kijken inderdaad, dit is al dag drie op rij
Net de ventilator er eens bij gepakt, om het nog wat lekkerder te maken.
Niet verkapt hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens vrij hebben'
TukTuk Patrol?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Pattay aan huis
@:Kukelecucktsju10
Tienerzoon die andere dingen onder het dekentje doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:18 schreef GarlandBriggs het volgende:
Het is hier nog bijna 33. Ik kom net terug van de winkel en mijn kinderen liggen onder een deken op de bank The Simpsons te kijken.
I...shit...you...not
Ik hoop dat het in januari 8-12 graden is. Ideaal om in de winter in te werkenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Blij als het januari is en een graad of 5 is.
Krokante stukjesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tienerzoon die andere dingen onder het dekentje doet.
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
2 weken geleden in Oostenrijk nog 5 graden gehad. Koudee zelfs nog. Moet er nog niet aan denken dat weer standaard te hebben. 🥶🥶🥶🥶quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Afkoelingsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:34 schreef 12Beaufort het volgende:
De wind is hier gedraaid. Komt nu uit het westen.
-5quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Afkoelings![]()
![]()
![]()
![]()
Alles open gegooid, zalig!
Binnen 24.5 en buiten om en nabij de 30. Ik wacht nog wel ffquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Afkoelings![]()
![]()
![]()
![]()
Alles open gegooid, zalig!
Ook goed, als het maar minimaal 25 graden afkoelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in januari 8-12 graden is. Ideaal om in de winter in te werken
Nederland is een open inrichting. @WheeledWarriorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog een situatieschets. @:rambodirk
Ja,met een gemiddelde temperatuur overdag van 26 graden was het enorm fris in juliquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:37 schreef tralalala het volgende:
Dit is toch heerlijk na die vrieskou van juli. Genot
Beter als afgelopen nachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig vannacht wel enigszins acceptable temperatuur.
Beter jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is het heerlijk! Beetje wind en benauwde weer is weer foetsie![]()
![]()
Er hingen nog net geen ijspegels aan de daken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja,met een gemiddelde temperatuur overdag van 26 graden was het enorm fris in juli![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |