No Jews, no news.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een groot artikel over Soedan langs komen op de nu.nl frontpagina… dacht hehe.. gaan ze het Gaza nieuws een beetje naar de achtergrond brengen en wat andere meer serieus nieuws naar voren.. maar volgens mij was ik daar te vroeg optimistisch
Hier heb je dan zeker ook wel een paar voorbeelden van?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ff een vraagje he, maar waarom denk je dat het dan zal ophouden? Israëlische regeringsleden specifiek, en Knessetleden in het algemeen, hebben al meerdere malen duidelijk gemaakt de Gazanen als untermenschen te zien, en dat er geen onschuldigen zijn aldaar. Dus alles mag dood.
Daarom is het ook zo makkelijk voor ze om hele wijken plat te leggen. (Ter vergelijking, wij doen dat niet eens met letterlijke ratten.)
Ze zijn klaar met de Gazanen. Het leven moet er zo onaantrekkelijk mogelijk zijn zodat ze zelf oprotten. Dus waarom zou Israël ooit ophouden?
(Dat gezegd hebbende, ik vind het sowieso verschrikkelijke PR van Hamas, want die gijzelaars gaan nu toch dood. Of het nu door henzelf is of door bommen. Het is dus niet eens een echte troefkaart.)
Geen idee he. Ik doe niet aan aannames of vooronderstellingen (op basis van een onderbuik).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ff een vraagje he, maar waarom denk je dat het dan zal ophouden? Israëlische regeringsleden specifiek, en Knessetleden in het algemeen, hebben al meerdere malen duidelijk gemaakt de Gazanen als untermenschen te zien, en dat er geen onschuldigen zijn aldaar. Dus alles mag dood.
Daarom is het ook zo makkelijk voor ze om hele wijken plat te leggen. (Ter vergelijking, wij doen dat niet eens met letterlijke ratten.)
Ze zijn klaar met de Gazanen. Het leven moet er zo onaantrekkelijk mogelijk zijn zodat ze zelf oprotten. Dus waarom zou Israël ooit ophouden?
(Dat gezegd hebbende, ik vind het sowieso verschrikkelijke PR van Hamas, want die gijzelaars gaan nu toch dood. Of het nu door henzelf is of door bommen. Het is dus niet eens een echte troefkaart.)
Tja, niet eens meer verassend. Het getuigt wederom van de zorgwekkende trend in pro-Palestijnse contreien waar intimidatie en vandalisme steeds meer de norm lijkt te worden. Dit moet dan ook keihard aangepakt worden. Geef zulke vandalen maar eens een jaar gevangenisstraf en begin met een traject van deradicalisering, specifiek voor zulke pro-Palestijnse activisten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:09 schreef Aether het volgende:
Frankrijk beëindigt visums El Al-beveiligingspersoneel Parijs, toestel krijgt "Free Palestine" te horen van luchtverkeersleiding
https://www.geenstijl.nl/(...)ingspersoneel-parijs
[ x ]
Heb je het nu over die Franse diplomaten?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, niet eens meer verassend. Het getuigt wederom van de zorgwekkende trend in pro-Palestijnse contreien waar intimidatie en vandalisme steeds meer de norm lijkt te worden. Dit moet dan ook keihard aangepakt worden. Geef zulke vandalen maar eens een jaar gevangenisstraf en begin met een traject van deradicalisering, specifiek voor zulke pro-Palestijnse activisten.
Nu.nl is puur vergif, met hun dagelijkse pro-pallie en anti-Israël campagne. Gaza wordt door nu.nl letterlijk door de strot geduwd door dit linkse rattenholquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:23 schreef FlippingCoin het volgende:
geenstijl moet ik wel serieus nemen als nu.nl geen valide bron meer is omdat ze te subjectief zijn?
Gewoon nos enzo, mensen moeten zich niet zo aanstellenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:23 schreef FlippingCoin het volgende:
geenstijl moet ik wel serieus nemen als nu.nl geen valide bron meer is omdat ze te subjectief zijn?
#verzonnenverhalendeelzoveelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat niet alleen, velen zijn zelfs enorm gecharmeerd van de Islam. Die zitten veel liever bij een iftar dan bij een paasontbijt of een kerstdiner.
Dit zegt niks. Maar dat snap je zelf ook wel.quote:
Je hoeft in bepaalde steden en politieke partijen je niet meer te verbazen hoeveel cultuurverrijking daar inmiddels is aangeland.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit horen we nu al bijna 25 jaar.
nou nou nouquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nu.nl is puur vergif, met hun dagelijkse pro-pallie en anti-Israël campagne. Gaza wordt door nu.nl letterlijk door de strot geduwd door dit linkse rattenhol
Er is niets verzonnen aan.quote:
Integendeel, het is natuurlijk veelzeggend.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit zegt niks. Maar dat snap je zelf ook wel.
Ow ja nee dit is wel sterk bewijs jaquote:
Ja is 100% verzonnenquote:
Zie de post van Howard hierboven...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow ja nee dit is wel sterk bewijs ja
Want de politie is per definitie links denk jij?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zie de post van Howard hierboven...
Nee, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Want de politie is per definitie links denk jij?
Het is ook nog eens een heel slecht verzonnen verhaaltje
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
Wel wordt de omgekeerde integratie zelfs bij politiemensen door de strot geduwd. Dat zeker.
Het heeft in dat specifieke geval ook niet zoveel met een politieke oriëntatie te maken, het is simpelweg duidelijk zichtbaar dat binnen bedrijven, organisaties en dus ook overheidsinstanties veel aandacht is voor de Islamitische feestdagen. En tevens dat kritiek op de Islam en of moslims binnen bepaalde contreien erg gevoelig ligt en dit laatste geval zijn het dan wel grotendeels links en progressieve mensen die daar heftig op reageren.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Want de politie is per definitie links denk jij?
Het is ook nog eens een heel slecht verzonnen verhaaltje
Elk jaar een beetje meer zelfs.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft in dat specifieke geval ook niet zoveel met een politieke oriëntatie te maken, het is simpelweg duidelijk zichtbaar dat binnen bedrijven, organisaties en dus ook overheidsinstanties veel aandacht is voor de Islamitische feestdagen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft in dat specifieke geval ook niet zoveel met een politieke oriëntatie te maken, het is simpelweg duidelijk zichtbaar dat binnen bedrijven, organisaties en dus ook overheidsinstanties veel aandacht is voor de Islamitische feestdagen. En tevens dat kritiek op de Islam en of moslims binnen bepaalde contreien erg gevoelig ligt en dit laatste geval zijn het dan wel grotendeels links en progressieve mensen die daar heftig op reageren.
walgelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is niets verzonnen aan.
[..]
Integendeel, het is natuurlijk veelzeggend.
Bij de politie in Amsterdam waren zelfs openlijk gebedssessies gaande:
[ twitter ]
In plaats van zulke dingen te bagatelliseren of zelfs te ontkennen kun je natuurlijk ook ingaan op het punt waarom zulke zaken worden georganiseerd bij allerlei organisaties en zelfs overheidsinstanties en ook waarom de nodige Westerlingen zich hier zo enthousiast bij aansluiten? Mijn ervaring is ook dat de reacties op het organiseren van zulke iftars altijd erg positief is 'Oh, wat goed!' 'Oh, wat leuk!' 'Ik kom zeker!'. Dat zou je niet zien als mensen er niets mee hebben.
En dan hebben we natuurlijk nog dat kritiek op de Islam en moslims heel gevoelig ligt, dat leidt vaak tot heftige en emotionele reacties, dat zien we ook hier op FOK! geregeld gebeuren. Ook hier is vaak genoeg gevraagd hoe dat komt, waar elke vorm van uitleg vervolgens achterwege blijft.
Mja, hier kan ik natuurlijk niets mee. Ik probeer dit onderwerp op een serieuze manier te benaderen en steek in op een inhoudelijke discussie. Het staat je helemaal vrij het niet eens te zijn met mijn standpunten, maar kom dan met goede tegenargumenten of een uiteenzetting hoe jij het ziet. Maar hashtags, oneliners en gifjes vallen niet in die categorie.quote:
Je verzint A, ik zeg klopt niet is verzonnen verhaal vervolgens zeg je ja maar het maakt niet uit want het is Bquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, hier kan ik natuurlijk niets mee. Ik probeer dit onderwerp op een serieuze manier te benaderen en steek in op een inhoudelijke discussie. Het staat je helemaal vrij het niet eens te zijn met mijn standpunten, maar kom dan met goede tegenargumenten of een uiteenzetting hoe jij het ziet. Maar hashtags, oneliners en gifjes vallen niet in die categorie.
Rare post.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je verzint A, ik zeg klopt niet is verzonnen verhaal vervolgens zeg je ja maar het maakt niet uit want het is B
Dat is doelpalen schuiven
Dat je er niks mee kan snap ik, niemand kan er wat mee op deze manier, het is niet dat ik het per se oneens ben met je standpunten, je roept maar wat en daarna roep je wat anders, dat is geen serieuze inhoudelijke discussie, dat is dom getrol
Neem een ijsje en koel even af en denk eens aan wat anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rare post.
Het punt is dat de Islam wel degelijk omarmd wordt en dit zien we voornamelijk terug in progressieve en linkse kringen. Dat wil niet zeggen alle mensen die zich politiek als progressief en/of links identificeren, maar wel een aanzienlijk aantal. Het is ook niet zo vreemd dus dat juist in deze contreien kritiek op de Islam en moslims zo ontzettend gevoelig ligt.
We kunnen dan ook nog voorbeelden aanhalen waarbij progressieve en linkse partijen bijvoorbeeld hoofddoekjes voor boa's mogelijk willen maken (bron, bron, bron) of Islamitisch bankieren (bankieren via de sharia) willen faciliteren (bron, p. 34) of moskeebezoekjes (bron), maar het punt zou toch wel duidelijk moeten zijn.
En als je dat allemaal wegzet als '#verzonnenverhalendeelzoveel', enkel reageert met een gifje of het nu weer wegzet als 'dom getrol' dan is er simpelweg geen fundament meer voor een discussie en probeer je deze gewoon doelbewust te smoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |