quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik kies de kant tegen terrorisme, en zolang de gijzelaars niet vrij zijn, en de terroristen zich niet hebben overgegeven of dood zijn, is dat in dit geval (ongeacht de, hoe erg ook, al dan niet onschuldige burgerslachtoffers) de kant van Israël.
Wanneer aan de eerste voorwaarden voldaan zijn kijken we verder.
Dat klopt. Toen hadden de mensen die dit zeiden het al bij het rechte eind alleen was het tijdpad ietwat voorbarig. Toch zien (en zagen destijds al) we de gevolgen volop tot uiting komen in de samenleving. En dat zal alleen maar meer gaan worden. Middels immigratie en voortplanting.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit horen we nu al bijna 25 jaar.
Ff een vraagje he, maar waarom denk je dat het dan zal ophouden? Israëlische regeringsleden specifiek, en Knessetleden in het algemeen, hebben al meerdere malen duidelijk gemaakt de Gazanen als untermenschen te zien, en dat er geen onschuldigen zijn aldaar. Dus alles mag dood.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik kies de kant tegen terrorisme, en zolang de gijzelaars niet vrij zijn, en de terroristen zich niet hebben overgegeven of dood zijn, is dat in dit geval (ongeacht de, hoe erg ook, al dan niet onschuldige burgerslachtoffers) de kant van Israël.
Wanneer aan de eerste voorwaarden voldaan zijn kijken we verder.
Ik zag gisteren een groot artikel over Soedan langs komen op de nu.nl frontpagina… dacht hehe.. gaan ze het Gaza nieuws een beetje naar de achtergrond brengen en wat andere meer serieus nieuws naar voren.. maar volgens mij was ik daar te vroeg optimistischquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het zijn simpelweg de feiten. Ik sprak over de etnische zuivering uit 2023. Daar hoort dit screenshotje bij:
[ afbeelding ]
https://nl.m.wikipedia.or(...)rno-Karabach_in_2023
Zoals ik al zei: geen sit ins, geen ophef, geen deugmanifestaties want Israël is niet betrokken.
Zelfde nu in Soedan. Daar is echt genocide aan de gang, je hoort er niks over.
Islam is ook een groot kwaad en de wereld zou beter af zijn zonder islam. Ik denk zelfs dat velen het met me eens zouden zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb genoeg users hier zien roepen hoe ongelofelijk groot het kwaad der islam is en dat die uitgeroeid dient te worden.
Ook genoeg users die roepen dat alle burgers in Gaza uitroeien de enige manier is.
Overigens meerdere reports van dit soort berichten gedaan, maar he dat is natuurlijk de verkeerde kant (pro-vrede) voor het FOK beleid.
No Jews, no news.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een groot artikel over Soedan langs komen op de nu.nl frontpagina… dacht hehe.. gaan ze het Gaza nieuws een beetje naar de achtergrond brengen en wat andere meer serieus nieuws naar voren.. maar volgens mij was ik daar te vroeg optimistisch
Hier heb je dan zeker ook wel een paar voorbeelden van?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ff een vraagje he, maar waarom denk je dat het dan zal ophouden? Israëlische regeringsleden specifiek, en Knessetleden in het algemeen, hebben al meerdere malen duidelijk gemaakt de Gazanen als untermenschen te zien, en dat er geen onschuldigen zijn aldaar. Dus alles mag dood.
Daarom is het ook zo makkelijk voor ze om hele wijken plat te leggen. (Ter vergelijking, wij doen dat niet eens met letterlijke ratten.)
Ze zijn klaar met de Gazanen. Het leven moet er zo onaantrekkelijk mogelijk zijn zodat ze zelf oprotten. Dus waarom zou Israël ooit ophouden?
(Dat gezegd hebbende, ik vind het sowieso verschrikkelijke PR van Hamas, want die gijzelaars gaan nu toch dood. Of het nu door henzelf is of door bommen. Het is dus niet eens een echte troefkaart.)
Geen idee he. Ik doe niet aan aannames of vooronderstellingen (op basis van een onderbuik).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ff een vraagje he, maar waarom denk je dat het dan zal ophouden? Israëlische regeringsleden specifiek, en Knessetleden in het algemeen, hebben al meerdere malen duidelijk gemaakt de Gazanen als untermenschen te zien, en dat er geen onschuldigen zijn aldaar. Dus alles mag dood.
Daarom is het ook zo makkelijk voor ze om hele wijken plat te leggen. (Ter vergelijking, wij doen dat niet eens met letterlijke ratten.)
Ze zijn klaar met de Gazanen. Het leven moet er zo onaantrekkelijk mogelijk zijn zodat ze zelf oprotten. Dus waarom zou Israël ooit ophouden?
(Dat gezegd hebbende, ik vind het sowieso verschrikkelijke PR van Hamas, want die gijzelaars gaan nu toch dood. Of het nu door henzelf is of door bommen. Het is dus niet eens een echte troefkaart.)
Tja, niet eens meer verassend. Het getuigt wederom van de zorgwekkende trend in pro-Palestijnse contreien waar intimidatie en vandalisme steeds meer de norm lijkt te worden. Dit moet dan ook keihard aangepakt worden. Geef zulke vandalen maar eens een jaar gevangenisstraf en begin met een traject van deradicalisering, specifiek voor zulke pro-Palestijnse activisten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:09 schreef Aether het volgende:
Frankrijk beëindigt visums El Al-beveiligingspersoneel Parijs, toestel krijgt "Free Palestine" te horen van luchtverkeersleiding
https://www.geenstijl.nl/(...)ingspersoneel-parijs
[ x ]
Heb je het nu over die Franse diplomaten?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, niet eens meer verassend. Het getuigt wederom van de zorgwekkende trend in pro-Palestijnse contreien waar intimidatie en vandalisme steeds meer de norm lijkt te worden. Dit moet dan ook keihard aangepakt worden. Geef zulke vandalen maar eens een jaar gevangenisstraf en begin met een traject van deradicalisering, specifiek voor zulke pro-Palestijnse activisten.
Nu.nl is puur vergif, met hun dagelijkse pro-pallie en anti-Israël campagne. Gaza wordt door nu.nl letterlijk door de strot geduwd door dit linkse rattenholquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:23 schreef FlippingCoin het volgende:
geenstijl moet ik wel serieus nemen als nu.nl geen valide bron meer is omdat ze te subjectief zijn?
Gewoon nos enzo, mensen moeten zich niet zo aanstellenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:23 schreef FlippingCoin het volgende:
geenstijl moet ik wel serieus nemen als nu.nl geen valide bron meer is omdat ze te subjectief zijn?
#verzonnenverhalendeelzoveelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat niet alleen, velen zijn zelfs enorm gecharmeerd van de Islam. Die zitten veel liever bij een iftar dan bij een paasontbijt of een kerstdiner.
Dit zegt niks. Maar dat snap je zelf ook wel.quote:
Je hoeft in bepaalde steden en politieke partijen je niet meer te verbazen hoeveel cultuurverrijking daar inmiddels is aangeland.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit horen we nu al bijna 25 jaar.
nou nou nouquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nu.nl is puur vergif, met hun dagelijkse pro-pallie en anti-Israël campagne. Gaza wordt door nu.nl letterlijk door de strot geduwd door dit linkse rattenhol
Er is niets verzonnen aan.quote:
Integendeel, het is natuurlijk veelzeggend.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit zegt niks. Maar dat snap je zelf ook wel.
Ow ja nee dit is wel sterk bewijs jaquote:
Ja is 100% verzonnenquote:
Zie de post van Howard hierboven...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow ja nee dit is wel sterk bewijs ja
Want de politie is per definitie links denk jij?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zie de post van Howard hierboven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |