SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb nog wel 50 volgens mij maar dan van een of ander huismerk. Aantal jaar geleden waren ze slecht verkrijgbaar en kreeg ik voor drie maanden mee en dan steeds een ander merk. Daar was ik niet kapot van.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
Ik heb hem nu sinds vorig jaar omdat ik sowieso die andere niet meer mocht maar als ik geen trombose had gehad moest ik ook kijken naar een alternatief want zoals ik zei hij is rond die zelfde tijd ook uit de handel gehaald.
Alleen vorige week of twee weken terug één keer ongesteld geweest voor een paar dagen maar dat was ook precies nadat ik die test (of hoe noem je dat) had gedaan om baarmoederhalskanker op te sporen.
Ben er zelf wel tevreden over. Maar goed zal voor iedereen verschillend zijn natuurlijk.
Uit eigen ervaring kan ik dat wel zeggen.quote:
Ik zat er volgens mij op mijn 14e al aan maar dat was omdat mijn beste vriendin naar mijn moeder toe ging dat ze de morning afterpil volgens mij moest hebben, weet niet meer precies wat maar ze ging naar mijn moeder nadat ze onveilige seks had gehad en toen sleurde mijn ouders mij een dag later meteen naar de huisarts om mij aan de pil te zetten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende: [..] Mijn vader wilde wel dat ik in de puberteit al aan de pil ging, want ik was volgens hem niet te genieten. Ik heb/had PMS klachten op mentaal vlak dat ik gewoon het liefst mensen vermoord. Ook wel depressieve klachten gehad juist in de PMS week. Later begrepen dat het niet weg zou gaan door de pil, maar dat je dat gevoel altijd zou hebben. Jeuh. Daarom blij dat ik er nooit aan begonnen ben eerlijk gezegd.
Ik ben net even buiten geweest en het was heerlijkquote:
Misschien dat er dan inderdaad nog wel een ander merkje te kopen is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 50 volgens mij maar dan van een of ander huismerk. Aantal jaar geleden waren ze slecht verkrijgbaar en kreeg ik voor drie maanden mee en dan steeds een ander merk. Daar was ik niet kapot van.
Ik was stevig aan de rode klats elke keer maar dat hoorde erbij ofzo. Vriendin van me ging weleens van haar stokje in die week. maar ja, hoorde erbij, stel je niet aan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zat er volgens mij op mijn 14e al aan maar dat was omdat mijn beste vriendin naar mijn moeder toe ging dat ze de morning afterpil volgens mij moest hebben, weet niet meer precies wat maar ze ging naar mijn moeder nadat ze onveilige seks had gehad en toen sleurde mijn ouders mij een dag later meteen naar de huisarts om mij aan de pil te zetten.
Oh jezus dat is ook wel echt super vervelend ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was stevig aan de rode klats elke keer maar dat hoorde erbij ofzo. Vriendin van me ging weleens van haar stokje in die week. maar ja, hoorde erbij, stel je niet aan.
Maar ik was heeeeel regelmatig ongesteld. Je kon er bijna de klok op gelijk zetten (godzijdank). Maar daardoor kon ik ook een half jaar vooruit kijken en ik kreeg het voor elkaar om dan steeds ongesteld te zijn wanneer ik op studiereis of vakantie was en daar had ik écht geen zin in. Lekker in hostels met gezamenlijke douches enzoen slaapzalen. De hele dag in een bus zitten in de middle of Ierland enzo. Keertje een andere pil gebruikt waarmee je het een week kon uitstellen, dat was ook een gehannes en ging nét goed. En toen gingen de sluizen ook open, de tandjes.
Maar goed, toen maar aan de pil gegaan, sindsdien lekte ik nog steeds aan alle kanten door maar ik had veel minder kramp.
ben eigenwijs, ga het vast nog testen vandaagquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik dat wel zeggen.
Zelfs op de fiets met de verkoelende wind was het niet lekker
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn besluit genomen, ik kom niet meer terug op FOK. Reden is duidelijk; het hele gedoe rondom de likes en het selectief ontnemen van rechten zonder enige vorm van communicatie. Dat is imo niets anders dan pest gedrag.
En dit loopt natuurlijk al wat langer, wat de reden was om het devven/beheer achter me te laten. Dingen worden uit hun verband getrokken om een punt te maken en het vervolgens niet krijgen van antwoorden via DM waar ik een heel verhaal met uitleg en mijn visie had geschreven.
Dit voelt als ondankbaarheid voor alles wat ik heb gedaan voor deze site, ik heb er serieus spijt van. Helemaal als er dingen de ronde gaan dat het misschien niets met traagheid te maken heeft maar dat er wat anders speelt. Ik weet niet wat er van waar is maar als het zo is; zum kotzen.
Als FOK deze kant op wil prima, ik doe er niet meer aan mee.
Dit is mijn laatste post, ik zal straks alle meuk wat ik op mijn servers heb draaien uitzetten. @:gebrokenglas kan het posten van de score overnemen zodat dit spel gewoon door kan gaan, hij heeft daar de scripts immers al voor.
Weet dat dit niet door jullie komt. Ik heb me vermaakt, leuke mensen mogen ontmoeten (ook in het echte leven) en dat zal ook gewoon zo blijven. Bedankt dat ik zo open mocht zijn en de leuke reacties erop wat het allemaal net even wat losser maakte.
Ja nu wel, ben van 30 naar 50 gegaan en dat is een wereld van verschil. Ik had eerst de grootste tampon tampax en dan nog twee nachtmaandverbanden eronder en dat moest ik dan om de paar uur allemaal weer vervangen. Dat menstruatieondergoed hadden ze wel wat eerder uit mogen vinden. Dat ik geen ijzertekort had ofzo, achteraf gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus dat is ook wel echt super vervelend ja.Gaat het nu wel een stuk beter?
(Wou zeggen kut maar voelde de flauwe woordgrappen alweer aankomen)
Ik zal hem missen. Toffe kerel is hetquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Even een bericht uit DTS gequote want Bondage hoort ook bij ons.
[..]
Prima. Maar dan niet bij mij komen klagen als het tegen valt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben eigenwijs, ga het vast nog testen vandaag
Ja van 30 naar 50 gaan werkte bij mij ook wel goed doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nu wel, ben van 30 naar 50 gegaan en dat is een wereld van verschil. Ik had eerst de grootste tampon tampax en dan nog twee nachtmaandverbanden eronder en dat moest ik dan om de paar uur allemaal weer vervangen. Dat menstruatieondergoed hadden ze wel wat eerder uit mogen vinden. Dat ik geen ijzertekort had ofzo, achteraf gezien.
ik weet niet waar het over gaat, maar:quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
hier is het fris buitenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima. Maar dan niet bij mij komen klagen als het tegen valt.
Volgens Vino is het blijkbaar wel lekker buiten. ¯\_(ツ)_/¯
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij geeft het best goed aan in het bericht toch.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat, maar:
nee, want ik heb geen idee wat "het hele gedoe rondom likes" zou moeten zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij geeft het best goed aan in het bericht toch.
Er was laatst een heel gedoe omdat @loveislikeakiss teveel likes binnen kreeg waardoor het allemaal niet meer lekker liep en ik gok dat daar gedoe over is gekomen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen idee wat "het hele gedoe rondom likes" zou moeten zijn.
ja hoiquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen idee wat "het hele gedoe rondom likes" zou moeten zijn.
Bepaalde personen mogen niet meer liken, zonder enige waarschuwing blijkbaarquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Er was laatst een heel gedoe omdat @:loveislikeakiss teveel likes binnen kreeg waardoor het allemaal niet meer lekker liep en ik gok dat daar gedoe over is gekomen.
Absoluut niet haar schuld verder, zo bedoel ik het niet.
i know, no worriesquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Er was laatst een heel gedoe omdat @:loveislikeakiss teveel likes binnen kreeg waardoor het allemaal niet meer lekker liep en ik gok dat daar gedoe over is gekomen.
Absoluut niet haar schuld verder, zo bedoel ik het niet.
Uiteindelijk ben jij niet het probleem hoe ze met hem (niet) communiceren enz.quote:
Wacht dit gaat niet meer over dat topic toen lijkt me?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bepaalde personen mogen niet meer liken, zonder enige waarschuwing blijkbaar
Dus dat is vast ook een reden.
quote:
er bestaat tegenwoordig een Like-vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Wacht dit gaat niet meer over dat topic toen lijkt me?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
er bestaat tegenwoordig een Like-vakantie
dat lijkt me sterkquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was jij het die ik net tegenkwam in lange broek en jasje aan?
Ik ook. Ik kom te weinig buiten de SC.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb weer vanalles gemist blijkbaar
dat denk ik jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was jij het die ik net tegenkwam in lange broek en jasje aan?
jupquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Wacht dit gaat niet meer over dat topic toen lijkt me?
Hier moet je echt meer over vertellen. Wat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ook denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kom te weinig buiten de SC.
ik postte laatst in een fb topic. daarna had ik ook een week fok vakantiequote:
Wow jij een ban?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik postte laatst in een fb topic. daarna had ik ook een week fok vakantie
Sometimes, I feel like everybody is a sexy babyquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:43 schreef gianni61 het volgende:
It's me. Hi!
I'm the problem, it's me..
In het voortdurend streven naar extra functionaliteit en progressie heeft Fok nu een innovatieve feature waarbij je een ban kan krijgen van het liken van posts.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier moet je echt meer over vertellen. Wat.
ik kan geen likes gevenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier moet je echt meer over vertellen. Wat.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het voortdurend streven naar extra functionaliteit en progressie heeft Fok nu een innovatieve feature waarbij je een ban kan krijgen van het liken van posts.
Vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het voortdurend streven naar extra functionaliteit en progressie heeft Fok nu een innovatieve feature waarbij je een ban kan krijgen van het liken van posts.
ja, jullie hebben me nog niet eens gemistquote:
Hou op hoor....quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan geen likes geven
bondage ook niet
sinds gisteren opeens
Lilak zou deze post willen liken maar helaas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou op hoor....
Zeg alsjeblieft dat je dit hier te plekke verzint. Anders moet ik echt even heel hard lachen maar niet om de goede reden.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd niet maar mensen zijn wel eens dagen vaker wat meer afwezig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, jullie hebben me nog niet eens gemist
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Likequote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lilak zou deze post willen liken maar helaas.
maar mag dit wel gewoon besproken worden?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan geen likes geven
bondage ook niet
sinds gisteren opeens
ik heb rare dromen maar niet zo raar als ditquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou op hoor....
Zeg alsjeblieft dat je dit hier te plekke verzint. Anders moet ik echt even heel hard lachen maar niet om de goede reden.
goede vraagquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar mag dit wel gewoon besproken worden?
Als het niet mag is het nu te laat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja sorry het klonk gewoon zo bizar dat ik eigenlijk hoopte dat het verzonnen was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb rare dromen maar niet zo raar als dit
Moeten we er iemand bijroepen om dat te vragen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij een banquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i've been a bad boyquote:
Ik mis jou altijdquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bad beerquote:
Nee, ik ben tijgerigquote:
Rawr.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben tijgerig
Beer is berig
Ik ben bossigquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben tijgerig
Beer is berig
Karzai is Afghanigquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
En @:kwiwi is fruitig
En @:ltvdk is Grmblig
Ik kondig een weeralarmalarm af. Verwacht code geel met een kleine kans op code oranje.quote:RIVM kondigt hitteplan af, regionale hittegolf in aantocht
quote:
quote:Hamid Karzai (Pasjtoe: حامد کرزی, Perzisch: حامد کرزی) (Kandahar, 24 december 1957) was van 2002 tot 2014 president van Afghanistan.
Vast ooit wel weer. Maar voorlopig niet.quote:
Ik ben Stiggig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
En @:kwiwi is fruitig
En @:ltvdk is Grmblig
Ik hou de KNMI app met spanning in de gatenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kondig een weeralarmalarm af. Verwacht code geel met een kleine kans op code oranje.
Helemaal nooit meerquote:
Zonquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kondig een weeralarmalarm af. Verwacht code geel met een kleine kans op code oranje.
ligt eraan welke groente je in gedachte hadquote:
het komt met doperwtjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan welke groente je in gedachte had
Wel een beetje onzinnig dat je niet meer mag liken. Je mag dingen alleen nog maar kut vinden. Nou wees geust: DAT DOEN WEquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je mag ook al geen onzin meer posten in onzinquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje onzinnig dat je niet meer mag liken. Je mag dingen alleen nog maar kut vinden. Nou wees geust: DAT DOEN WE
ONZ moet sowieso opgeheven worden. Had 20 jaar geleden al gekund.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag ook al geen onzin meer posten in onzin
Ik heb nog geen discord. Fok is mijn leven. Zonder fok gaat het echt verkeerd aflopen met mij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Beter heeft iedereen hier wel Discord tegen de tijd dat de stekker eruit gaat.
My hopes, my dreams...quote:
Oh ja, dat heb ik ook nog ergens.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Beter heeft iedereen hier wel Discord tegen de tijd dat de stekker eruit gaat.
Ik snap echt totaal niet waar dit over gaatquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan word ik wel een tikje eenzaam ja. Maar ik heb wel Discord. Moet alleen even zien hoe ik verschillende kanalen open kan hebben onder verschillende accountsquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog geen discord. Fok is mijn leven. Zonder fok gaat het echt verkeerd aflopen met mij.
Gelikedquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje onzinnig dat je niet meer mag liken. Je mag dingen alleen nog maar kut vinden. Nou wees geust: DAT DOEN WE
Je kan tegenwoordig makkelijk van account wisselenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan word ik wel een tikje eenzaam ja. Maar ik heb wel Discord. Moet alleen even zien hoe ik verschillende kanalen open kan hebben onder verschillende accounts
Heeft FOK nooit tegengehouden, we deden het al jaren zonder zoekfunctiequote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Maar FOK zonder werkende zoekfunctie is wel weer een stapje richting de dood van het forum. Want dat is toch best kut als dat niet lukt op een forum.
Het is ook niet alleen DTS.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waar dit over gaat
Conclusie is dat DTS een kansloos kuttopic is en blijft.
Dat is toch ook het bestaansrecht van YouTube en Reddit? Doomposting en doomscrolling?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu adblock niet meer werkt op youtube heeft youtube geen bestaansrecht meerquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch ook het bestaansrecht van YouTube en Reddit? Doomposting en doomscrolling?
Zeg het ze!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Overigens kreeg FOK! behoorlijk wat serverproblemen door lui die alles in teltopics massaal zaten te liken. Toen ze daarop gewezen werden kwam er een grote mond en heel veel gezeik. DTS![]()
![]()
Dus wat dat betreft is er helemaal niets raars gebeurd.
Op Firefox nergens last vanquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu adblock niet meer werkt op youtube heeft youtube geen bestaansrecht meer
Teltopicsquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Overigens kreeg FOK! behoorlijk wat serverproblemen door lui die alles in teltopics massaal zaten te liken. Toen ze daarop gewezen werden kwam er een grote mond en heel veel gezeik. DTS![]()
![]()
Het staat er toch niet in het Russisch volgens mij is het vrij duidelijk terwijl ik ook nooit daar kom.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben lid van heel veel groepen daar. Eigenlijk iets te veel dat ik bij veel niet actief ben.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel Discord, maar ik kijk er nooit eigenlijk
En ik weet ook niet precies hoe het werkt
#wordikofficieeloud?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:43 schreef Pheno het volgende:
Maar wees gerust, vanmiddag ga ik naar de huisarts om eens te kijken of antidepressiva iets voor me kan betekenen. Lekker zielloos naar de wereld kijken lijkt me wel wat dan is USA, Gaza, Oekraïne, Rusland, en alles gewoon komedie! Wordt het journaal weer leuk.
Count Count!quote:
#jebenthetalquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
#wordikofficieeloud?
ik heb er ooit naar gekeken, toen snapte ik het niet en heb er toen nooit meer naar gekekenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
#wordikofficieeloud?
Zegquote:
Dat dus. Ik vind het erg onoverzichtelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ooit naar gekeken, toen snapte ik het niet en heb er toen nooit meer naar gekeken
Misschien is het een watermandingetjequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ooit naar gekeken, toen snapte ik het niet en heb er toen nooit meer naar gekeken
Gewoon irc, maar dan ietsje andersquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ik zal zeggen download als je thuis bent Discord eens op je computer en probeer het een beetje uit want oprecht de kans is vrij groot dat de meeste mensen daar verder gaan communiceren als het hier ooit stopt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog geen discord. Fok is mijn leven. Zonder fok gaat het echt verkeerd aflopen met mij.
Wat is irc?quote:
daar geloof ik niet inquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is het een watermandingetje
Waarom zou het hier binnenkort stoppen? Dat wordt namelijk al twintig jaar geroepen en nog steeds is er niets gestopt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik zal zeggen download als je thuis bent Discord eens op je computer en probeer het een beetje uit want oprecht de kans is vrij groot dat de meeste mensen daar verder gaan communiceren als het hier ooit stopt.
Zou het?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is het een watermandingetje
gaat niet over het DTS spelquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chatprogramma van onze tijdquote:
omg ben jij de pheno die ik denk dat je bent?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft FOK nooit tegengehouden, we deden het al jaren zonder zoekfunctie
Multiplayer Notepad.quote:
Ik weet niet wat je denkt, dus ik kan er noch negatief, noch positief op antwoordenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omg ben jij de pheno die ik denk dat je bent?
Gewoon de FOK!emon Go app groep joinen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ooit wel eens via discord meegedaan met remote raids met pokemon Go
Een paar keer. En daarna was het ook wel weer klaar eigenlijk
ik hoor graag waar ik erop gewezen benquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
![]()
Jij denkt niet dat de stand van de planeten en sterren in relatie tot onze geboortedag verband houdt met of wij goed overweg kunnen met 'nieuwe' technologie zoals Discord?quote:
Ben jij ook waterman?quote:
met de witte hondquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je denkt, dus ik kan er noch negatief, noch positief op antwoorden
Volgens mij heb jij je ook toen gewoon netjes neergelegd bij het feit dat je topic niet verder kon gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoor graag waar ik erop gewezen ben
ik wist echt van niets, zat gewoon mijn ding te doen
bam vakantie
Dan liever irc. Tevens: hoi Phenoquote:
quote:
Ja nee nu snap ik allesquote:
quote:
Dit klinkt als "Je hebt nog even de tijd want je bent net zo'n digimongool als je pa"quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
Tegen de tijd dat het ooit wel zover is snap je het.
jupquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je ook toen gewoon netjes neergelegd bij het feit dat je topic niet verder kon gaan.
Discord is toch vrij eenvoudig? Chatprogramma met aan de linkerkant de 'kanalen', zeg maar subfora. En dan maar lullen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat de stand van de planeten en sterren in relatie tot onze geboortedag verband houdt met of wij goed overweg kunnen met 'nieuwe' technologie zoals Discord?
Alles?quote:
Dit klinkt best aannemelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat de stand van de planeten en sterren in relatie tot onze geboortedag verband houdt met of wij goed overweg kunnen met 'nieuwe' technologie zoals Discord?
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben voornamelijk lid van discords van spellen. Om de ontwikkeling van die spellen te volgen, maar vervolgens volg ik de ontwikkeling er niet van.
Toen ik hier 12 jaar geleden lid werd was het echt heel anders hier en toen wou ook bijna iedereen nog wel crew worden. Het was snachts ook altijd nog levend (zonder DTS maar gewoon in andere topics).quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou het hier binnenkort stoppen? Dat wordt namelijk al twintig jaar geroepen en nog steeds is er niets gestopt?
En mijn Travelsnacks dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Discord is toch vrij eenvoudig? Chatprogramma met aan de linkerkant de 'kanalen', zeg maar subfora. En dan maar lullen.
Alles behalve Discordquote:
Nou zo breng je het zelf wel een beetje.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt als "Je hebt nog even de tijd want je bent net zo'n digimongool als je pa"
Lullen kan ik wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Discord is toch vrij eenvoudig? Chatprogramma met aan de linkerkant de 'kanalen', zeg maar subfora. En dan maar lullen.
Ja kut moet echt wennen dat je geen like kan geven.quote:
heb je ook wel eens een pen cadeau gekregen vanwege je sterrenbeeld?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lullen kan ik wel ja
Maar ik heb net ontdekt dat mijn watermanheid dat bemoeilijkt
Ik las dit te snel.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lullen kan ik wel ja
Maar ik heb net ontdekt dat mijn watermanheid dat bemoeilijkt
Als je het eenmaal gebruikt dan spreekt het allemaal vrij snel voor zich inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom kan/mag het niet? Komt er dan rook uit de servers als het te vaak gebeurt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kut moet echt wennen dat je geen like kan geven.Niet dat ik had standaard van je verwacht maar bij sommige berichtjes wel een beetje en dan is het toch gek.
oh samequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kut moet echt wennen dat je geen like kan geven.Niet dat ik had standaard van je verwacht maar bij sommige berichtjes wel een beetje en dan is het toch gek.
Nee?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je ook wel eens een pen cadeau gekregen vanwege je sterrenbeeld?
Deze?quote:
...krijg je honger van?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is....
Ik vond dit wel een geschikt woordquote:
Mooi.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een geschikt woord
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
daar heb ik nog wel ergens een setje vanquote:
CL!quote:
TSU?quote:
Ja, daar hebben meer mensen last van. Er wordt meer hoi tegen hem gezegd dan naar die persoon aan de andere kant van de riemquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar hebben meer mensen last van. Er wordt meer hoi tegen hem gezegd dan naar die persoon aan de andere kant van de riemEn dan zeg ik hoi terug en dan schrikken ze
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar hebben meer mensen last van. Er wordt meer hoi tegen hem gezegd dan naar die persoon aan de andere kant van de riemEn dan zeg ik hoi terug en dan schrikken ze
Omdat ze het letterlijk niet meer mag doen en dus ook niet meer kan doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kan/mag het niet? Komt er dan rook uit de servers als het te vaak gebeurt?
Arme knulquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die zie je gauw over het hoofd.
Is dat niet se bedoeling? Dat het pilletje dan weg is?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*neemt hooikoorstpilletje in
*drinkt half flesje water
*pilletje is weg.
Sorry, ik heb een jaar aan fok gemist, waar gaat dit over?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ze het letterlijk niet meer mag doen en dus ook niet meer kan doen.
jij stokerquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
KLB / Straks geen zoekfunctie meer op het forum. kon het toch niet laten.
Dat lijkt me sterk want iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wil buiten het forum om.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:01 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap het niet meer.
Heel wat jaren terug waren er ook Discord kanalen met mensen van Fok. Maar dat mocht toen ineens niet meer want mensen gingen weg van fok. En nu gaan we het weer aanmoedigen?
ja maar erover praten mocht niet. Viel onder "Fok schade toebrengen" of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wil buiten het forum om.
Lekker dan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Gegevens honderdduizenden vrouwen gehackt bij bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker - https://nos.nl/l/2578296
Volgens mij zijn er toch wel wat mensen op de vingers getikt omdat ze een Fok kanaal hadden geopend en mensen via dm's stuurde om ook te joinen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wil buiten het forum om.
Kom maar door met je nudies.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker dan.
Kan tegenwoordig net zo goed alles gewoon hier op Fok neerpleuren, heeft hetzelfde effect.
ik had een keer 3, dat weet nu dus iedereenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker dan.
Kan tegenwoordig net zo goed alles gewoon hier op Fok neerpleuren, heeft hetzelfde effect.
Oh ik ken ook wel iemand die van het forum is gegooid omdat hij via DM iemand een linkje stuurde naar een KLB Discord server.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er toch wel wat mensen op de vingers getikt omdat ze een Fok kanaal hadden geopend en mensen via dm's stuurde om ook te joinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mooi dat bezuinigen op IT budgetten. Testen? Niet nodig, gebruikers zijn onze testers. Security? Niet nodig. De Russen/Chinezen weten toch alles al....quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Gegevens honderdduizenden vrouwen gehackt bij bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker - https://nos.nl/l/2578296
Wat een gezeik toch steeds met dat kippenhok. Eerst rode klatsen en nu dat gedoe met die uitstrijkjes.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had een keer 3, dat weet nu dus iedereen
Ja, maar toch niet pas na een half flesje water. Tcoh gelijk bij de eerste slok.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet se bedoeling? Dat het pilletje dan weg is?
Nee, die nietquote:
Oh bedoel je zoquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet pas na een half flesje water. Tcoh gelijk bij de eerste slok.
Nani?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
3 wat?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had een keer 3, dat weet nu dus iedereen
Ik vind het behoorlijk Russisch. Ik ken wel wat context, maar zelfs dan is het behoorlijk puzzelen waar dit nou vandaan komt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Het staat er toch niet in het Russisch volgens mij is het vrij duidelijk terwijl ik ook nooit daar kom.
Wel over de figuren die er deel van uit maken. Ik ben er ooit weggevlucht met een reden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gaat niet over het DTS spel
HOEquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Ze moest daarna een herkansing doenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een onvoldoende met de bhk-test.
ja 6 maanden later nog een keer enzoquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moest daarna een herkansing doen
ALLEMAAL EEN ONVOLDOENDEquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een onvoldoende met de bhk-test.
nee dat is niet goedquote:
A of B?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
baarmoederhalskanker test
Ik ben daar voor geslaagd want ik ben niet eens drager van het virusquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
baarmoederhalskanker test
Heul niet, ik was gewoon in 1x geslaagdquote:
Ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben daar voor geslaagd want ik ben niet eens drager van het virus
Ik heb het wel weer.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
weet ik niet meer, is 3 jaar terugquote:
Samequote:Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Slechte beveiliging.quote:
Ja wellichtquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet ik niet meer, is 3 jaar terug
ik leef nog dus zal wel goed zijn
Dat zou echt intens slecht zijn voor zo'n belangrijk en gevoelig iets.quote:
Doe je nou gewoon alsof je dom bent of ben je echt gewoon dom.quote:
Ik sta er allang niet meer van te kijken sinds het OM gehackt is geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou echt intens slecht zijn voor zo'n belangrijk en gevoelig iets.
Huhquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe je nou gewoon alsof je dom bent of ben je echt gewoon dom.
Er mag niet meer gelikt worden las ik netquote:
Ik ben meer anaalytischquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er mag niet meer gelikt worden las ik net
Gevalletje achterlopen met windows updates jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel gevalletje "human error" zijn.
de hond van mijn zus is heftig verdrietig nuquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er mag niet meer gelikt worden las ik net
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
Uit protest ga ik straks een ijsje likken
Dat zal ze leren
Ik heb net een Festini perenijsje. Classicquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
Dat zal ze leren
inb4 'PERENIJS!!!'quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een Festini perenijsje. Classic
Oeh ja ik ook. Nou ja likken niet maar wel ijsquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
Dat zal ze leren
magnum is wel een ideequote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
Dat zal ze leren
quote:
Ik heb bosvruchtenijsjes van Gwoon, en ananas, watermeloen en sinaasappelijsjes van Gwoonquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een Festini perenijsje. Classic
Nou dit is ook in KLB SC toen wel gezegd maar oke. Ja en nee ik heb nul behoefte aan iets anders momenteel.quote:
Braadworst? Ziet eruit als studentenvoer iig.quote:
Neuke?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dit is ook in KLB SC toen wel gezegd maar oke. Ja en nee ik heb nul behoefte aan iets anders momenteel.
Mensen die niet discoballetjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had gister een softijsje
Met chocodip
ja soort vanquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Braadworst? Ziet eruit als studentenvoer iig.
Akkoordquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dit is ook in KLB SC toen wel gezegd maar oke. Ja en nee ik heb nul behoefte aan iets anders momenteel.
quote:
Ja, als ik in de auto zit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Plannen jullie wel eens een burn out?
Ja nu ik jou zie postenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja staat op de planning voor als ik weer beter benquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
elke ochtend even een korte.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen als ik chili con carne de avond ervoor op hebquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
de efteling heeft nu een hele kraam vol met ijsballetjesquote:
Dat is ook een goeie ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ik chili con carne de avond ervoor op heb
2 peppers?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ik chili con carne de avond ervoor op heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |