SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Bat Eater, dacht dat het een boek over Ozzy zou zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Boek gekocht![]()
@:kwiwi https://www.amazon.nl/Bat(...)0D2JHL3YY/ref=sr_1_1
werpt 67 milka repenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Boek gekocht![]()
You had me at crime scene cleaner.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bat Eater, dacht dat het een boek over Ozzy zou zijn
Zoals Tim van Di-Rect het al verwoorde, op een antwoord dat niemand kan gevenquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar ik op wacht.
ik ben op een rare manier geïnteresseerdquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Boek gekocht![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar ik op wacht.
In het boek zelf of waarom ze het gekocht heeft?quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben op een rare manier geïnteresseerd
in het boekquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het boek zelf of waarom ze het gekocht heeft?
SPOILER: dit is de raarste welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in het boek
maar ik heb wat bijzondere boeken op mijn plank
hele boekenplank over moord en dood en dergelijke
ook nog wat cthulhuHet boek over gun safety voor katten is ook wel een mooie.SPOILER: dit is de raarste welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ja die was nodig na de aanschaf van de kattenquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het boek over gun safety voor katten is ook wel een mooie.
Trein rijdt zo Brabant uit. Nog een kwartiertje, maar geen verdere stops tot aan Rdam Centraal.quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja die was nodig na de aanschaf van de katten
al in Rotterdam?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trein rijdt zo Brabant uit. Nog een kwartiertje, maar geen verdere stops tot aan Rdam Centraal.
misschien moeten wij een keertje boekenkasten vergelijkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vooral boeken over seriemoordenaars en pathologen.
zeg dat nou niet!quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
In Rotterdam. Ruim op tijd. Ik kom wel thuis zonder verder gedoe denk ik.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:43 schreef kwiwi het volgende:
Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is UitStraliiiiiing![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:uitstraling
quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:43 schreef kwiwi het volgende:
Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is UitStraliiiiiing![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:uitstraling
Dankie San, en de taart kloptquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:UitStraling
quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:52 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteer @:uitstraling !!!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fanfare? Dat is voor het plebs tochquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
Gefeliciteerd US!![]()
![]()
![]()
![]()
Is de fanfare al geweest?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fanfare? Dat is voor het plebs tochHele militaire parade is wel het minimale lijkt me.
Stuk of 24 laag overvliegende Spitfires verwacht ik toch wel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fanfare? Dat is voor het plebs tochHele militaire parade is wel het minimale lijkt me.
Ja, ik ook maar niet altijd/elke dag.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:uitstraling![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Even wiebeldansen [ afbeelding ]
Een flesje wat?quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:52 schreef Nattekat het volgende:
Er is een flesje die in de vuilniszak in de gang lag ontploft, dwars door de zak heen![]()
Nu is het één grote tyfusbende daar
Smoothie. Was over de datum.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een flesje wat?En waarom niet eerst leeggegoten?
Oh dat ruikt dan ook zo lekker, gegiste smoothiequote:Op maandag 11 augustus 2025 08:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Smoothie. Was over de datum.
En weet ik veel
quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat ruikt dan ook zo lekker, gegiste smoothie
leer er wat vanquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Smoothie. Was over de datum.
En weet ik veel
Niet heel smooth.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:02 schreef Nattekat het volgende:
Oh kak, wel over m'n schoenen.
Dat wordt lastig zo.
Huisdier over datum en dat 'ie dan ontploft?quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Kinderen en/of huisdieren lijkt mij ook heel geschikt voor NatteKat
Huisdieren en kinderen maken ook onverwachts troep. Zoals kotsen, plassen, diarree etc.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huisdier over datum en dat 'ie dan ontploft?
bitterbahquote:
bitterbam.quote:
Zit je al onder de 70? Ik ben weer rond de 90 aan het prutsen. Ik loop heel veel, maar ja, meer stapjes, meer hapjes.quote:
Ja en op je jassen ook, maar dat merk je pas weer als het kouder wordt en je je jas weer wilt aantrekken en die dan aan alle kanten plaktquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:02 schreef Nattekat het volgende:
Oh kak, wel over m'n schoenen.
Dat wordt lastig zo.
Meer gezondere hapjes?quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit je al onder de 70? Ik ben weer rond de 90 aan het prutsen. Ik loop heel veel, maar ja, meer stapjes, meer hapjes.
Amenquote:
Zo'n bedorven-melk-geur.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en op je jassen ook, maar dat merk je pas weer als het kouder wordt en je je jas weer wilt aantrekken en die dan aan alle kanten plakt
En dan komt die hier weer mopperen en vloeken dat die niet weet waarom die jas zo plakt en moeten we hem weer naar dit voorval verwijzenquote:
Ik eet bleekselderij als snack soms.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer gezondere hapjes?
as we speak 72,6 dus ga langzaam richting de 70quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit je al onder de 70? Ik ben weer rond de 90 aan het prutsen. Ik loop heel veel, maar ja, meer stapjes, meer hapjes.
Denk je dat je over een maand een fitgirl bent?quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
as we speak 72,6 dus ga langzaam richting de 70![]()
ik ben niet meer gaan eten nu ik zoveel op de loopband loop
nou nee want moet natuurlijk dan spieren bouwen en dat doe ik nu nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat je over een maand een fitgirl bent?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nee want moet natuurlijk dan spieren bouwen en dat doe ik nu niet
Die heb ik gecheckt, echt allemaal prima op een paar druppels op m'n oude jas na.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en op je jassen ook, maar dat merk je pas weer als het kouder wordt en je je jas weer wilt aantrekken en die dan aan alle kanten plakt
Eet dan niksquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik eet bleekselderij als snack soms.Maar ja, ik vreet alles wat een beetje zoet is direct op.
Daar moet je sterk tegen zijn, is lastig somsquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik eet bleekselderij als snack soms.Maar ja, ik vreet alles wat een beetje zoet is direct op.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
63,5 hier, voor Ambar zijn komt iets van 67.
Die wegen denk ik niet zo veelquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]Rode panda nemen die je steeds op moet tillen.
Kiwi hier.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb ontbeten met banaan en blauwe besjesStraks weer honger.
Snap dat je liefdesverdriet hebt, maar om jezelf zo te gaan martelen is nergens voor nodigquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens een wortel 's avonds. Of tomaatjes. Of een paprika.
58quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
63,5 hier, voor Ambar zijn komt iets van 67.
Had je er ook nog een bak kwark bij?quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb ontbeten met banaan en blauwe besjesStraks weer honger.
In mijn puberteit was ik 48 kg ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
58
Ik ben zelfs veel lichter geweest.
Met een lekkere dipquote:
Anders ga ik alle kasten doorzoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat je liefdesverdriet hebt, maar om jezelf zo te gaan martelen is nergens voor nodig
Nee, vind kwark met banaan niet zo lekker.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je er ook nog een bak kwark bij?
Ik ben gewoon 2x jouw gewicht geweest...quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
58
Ik ben zelfs veel lichter geweest.
O ja, rond m'n zeventiendequote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn puberteit was ik 48 kg ofzoDat sloeg helemaal nergens op.
Ik ben ooit als volwassene onder de 40 kilo geweest, maar toen hield ik niks qua voedsel binnen door ziekte.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn puberteit was ik 48 kg ofzoDat sloeg helemaal nergens op.
Moest lachenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je er ook nog een bak kwark bij?
Ik eet nog liever mayonaise, en dat zegt watquote:
Zoiets ja, ik kreeg ook bijna geen eten. Dat is een trauma voor later.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, rond m'n zeventiendeMaar ik at ook niks.
Ik eet het altijd los, eerst de kwark dan de banaanquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, vind kwark met banaan niet zo lekker.
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, kilo of vijf. Dan moet je er twee nemen?
Dit was gewoon een serieuze vraag hoorquote:
Ik kreeg het wel maar at het nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik kreeg ook bijna geen eten. Dat is een trauma voor later.
Een miljoen fruitvliegjes. Ik had een paar dagen geleden ook een flinke zwerm. Gelukkig werkt mijn azijnval.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te kijken of ik m'n bananenschil buiten kan neerleggen voor de vlinders of dat ik dan een invasie aan vliegen krijg.
Weet ik, ligt ook meer aan mij ditquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was gewoon een serieuze vraag hoor
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want dat is eigenlijk voor de caafs. Die kijken dan heel sip.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want dat is eigenlijk voor de caafs. Die kijken dan heel sip.
Die kijkt eerder heel verbaasdquote:
Volgens mij zijn caafs chronisch verbaasd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kijkt eerder heel verbaasd
Gewoon verstand op nul en doorscheppenquote:
En chronisch cutequote:Op maandag 11 augustus 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij zijn caafs chronisch verbaasd.
Existentiële crisis.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
'dat mensgeval eet mijn komkommer op'quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gister pakte ik een zakje nootjes, dat kraakt, dus er hing er meteen eentje helemaal schor in de gordijnen. En dan beteuterd he.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'dat mensgeval eet mijn komkommer op'
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister pakte ik een zakje nootjes, dat kraakt, dus er hing er meteen eentje helemaal schor in de gordijnen. En dan beteuterd he.
Ja je gunt die beestjes niks en laat ze helemaal verhongerenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister pakte ik een zakje nootjes, dat kraakt, dus er hing er meteen eentje helemaal schor in de gordijnen. En dan beteuterd he.
Dat is precies de gedachtengang die caafjes ook hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je gunt die beestjes niks en laat ze helemaal verhongeren
Dat ene exemplaar is zo erg dat het dan gewoon zit te eten en dan alles uit d'r bek laat vallen om moord en brand te schreeuwen als er iets knispert en doet alsof ze niks krijgt, terwijl ze gewoon nog zit te kauwen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je gunt die beestjes niks en laat ze helemaal verhongeren
Extreme vorm van FOMOquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ene exemplaar is zo erg dat het dan gewoon zit te eten en dan alles uit d'r bek laat vallen om moord en brand te schreeuwen als er iets knispert en doet alsof ze niks krijgt, terwijl ze gewoon nog zit te kauwen.
Wauw.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
krijg net deze video van de kiteclub
[ afbeelding ]
Lekker waterhoosjequote:Op maandag 11 augustus 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dat is cool!quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, dat is cool!Is dat bij jouw kitestrand?
Kun je in ieder geval niet zeggen dat er te weinig wind staatquote:
Geloof dat ze niet aan het kiten zijn nuquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval niet zeggen dat er te weinig wind staat
Watjes.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ze niet aan het kiten zijn nu
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:53 schreef essnhills het volgende:
Als het even kon dan
Bleef ik nog een nacht bij jou
dat kanquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:53 schreef essnhills het volgende:
Als het even kon dan
Essiequote:
Ben je berig?quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:53 schreef essnhills het volgende:
Als het even kon dan
Ging die voor de volledige bingokaart?quote:Nadat hij was aangehouden, weigerde de bestuurder een bloedproef en testte via een speekseltest positief op drugsgebruik. Verder bleek zijn rijbewijs nog steeds ongeldig, was het voertuig niet verzekerd en was de APK verlopen. Ook had de wagen een defect remlicht.
https://www.bndestem.nl/1(...)n-ophouden~a8fd42d1/
quote:
Lijkt me echt een aanwinst op de wegquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging die voor de volledige bingokaart?
Zulke mensen blijven dit doen, wat er ook gebeurd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voertuig is meestal niet verzekerd als de APK verlopen is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onder de invloed, onverzekerd en zonder rijbewijs rondrijden zou toch gewoon standaard roekeloos rijgedrag met bijbehorende celstraf moeten zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zulke mensen blijven dit doen, wat er ook gebeurd.
Ook niet als je drugs hebt gebruikt en geen geldig rijbewijs hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voertuig is meestal niet verzekerd als de APK verlopen is.
Als je geen geldig rijbewijs hebt rij je toch ook standaard onverzekerd?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voertuig is meestal niet verzekerd als de APK verlopen is.
Nee gewoon een 'foei, niet meer doen he'quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onder de invloed, onverzekerd en zonder rijbewijs rondrijden zou toch gewoon standaard roekeloos rijgedrag met bijbehorende celstraf moeten zijn
Ohja nee natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een 'foei, niet meer doen he'
Ergens vermoed ik dat dit sujet niet eens de moeite heeft genomen om überhaupt een verzekering af te sluitenquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je geen geldig rijbewijs hebt rij je toch ook standaard onverzekerd?
En zijn auto innemen zodat die weer een nieuwe bij de beunhaas om de hoek moet kopen en het weer even duurt voor ze hem weer herkennenquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze gaan vast zijn rijbewijs afpakken
En op de zwarte lijst voor verzekeringen (terwijl hij die toch niet gebruik)quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zijn auto innemen zodat die weer een nieuwe bij de beunhaas om de hoek moet kopen en het weer even duurt voor ze hem weer herkennen
En dan gebeurt er nog niks.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit gaat net zolang door tot ie iemand doodrijdt.
Dat zal hem leren!quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En op de zwarte lijst voor verzekeringen (terwijl hij die toch niet gebruik)
Tenzij het eenzijdig isquote:
Kun jij hem anders geen tips geven?quote:
Nopequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand hier welles die pleister anticonceptie pil gebruikt?
Maar dan kan het voertuig nog wel verzekerd zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
je verwacht het misschien niet maar: nopequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
"Boehoehoe ik heb dit nooit gewild."quote:
Dit ja.quote:
Verzekerd op andermans naam.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem daarmee kan helpenquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun jij hem anders geen tips geven?
Ja werkt hartstikke goed, nog nooit zwanger geraaktquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Zaterdag pasquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh dan hoef ik dan pas gefeliciteerd te zeggen.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Nee dat is waar. Jouw uitvoering was niet helemaal fantastischquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem daarmee kan helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wat?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]Je gaat er echt werk van maken hè?
EDIT: verkeerd begrepenquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pil maar heb hier zovaak gerrie derrie dat dat niet echt werkt nu
slik het voornamelijk zodat ik de menstruatie kan overslaanquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien gewoon condooms gebruiken?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slik het voornamelijk zodat ik de menstruatie kan overslaan
Ik had hem doorquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EDIT: verkeerd begrepen
Is er helemaal geen tijdstip op de dag dat het even wat rustig is bijvoorbeeld als je wakker bent net? Je zal wel niet de hele dag aan de schijt zijn toch.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zo'n staafje in je arm?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook wel zoquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er helemaal geen tijdstip op de dag dat het even wat rustig is bijvoorbeeld als je wakker bent net? Je zal wel niet de hele dag aan de schijt zijn toch.Als dat wel zo is zou ik daar misschien eerder iets mee doen.
Ja das waarquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar kan je helemaal niks mee controleren
De baguetteknager?quote:
Ik ben daar een half jaar lang ongesteld door geweest en ik ben absoluut niet de enige die daar last van had met dat ding.quote:
Maar het heeft ook geen uren nodig voor het is opgenomen door je lichaam of hoe zeg je dat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:30 schreef bitterbal het volgende:
maar als je veel gerriederrie hebt dan vermindert dat de werking van de pil
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben daar een half jaar lang ongesteld door geweest en ik ben absoluut niet de enige die daar last van had met dat ding.Na een half jaar dus ook laten weghalen.
Schijnt wel een veel voorkomend ding te zijn bij de implanon.quote:
quote:Onregelmatig bloedverlies (spotting) of een langere menstruatie is een veelvoorkomende bijwerking van Implanon, het anticonceptiestaafje.
https://www.serviceapothe(...)diarree-of-overgevenquote:Overgeven of diarree en de pil
text image
Hevig braken of waterdunne diarree kan de betrouwbaarheid van de pil verminderen. Is het binnen 3 uur (braken) of 4 uur (diarree) na het innemen van de pil ? Dan kun je ervan uitgaan dat de pil niet of niet goed werkt. De werkzame hormonen in de pil hebben het lichaam te snel verlaten waardoor ze niet of onvoldoende zijn opgenomen.
Ik heb dat soort dingen wel gehoord over spiraaltjes, maar ik ken niet echt mensen met zo'n staafjequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Schijnt wel een veel voorkomend ding te zijn bij de implanon.
De ballenfluisteraar?quote:
Gezellig toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond uit eten. Ik zou naar mijn vader gaan om te eten maar hij wil graag uit eten.
Ik heb het ook nergens gehad over of het wel of niet gezellig is.quote:
Daarom vroeg ik hetquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens gehad over of het wel of niet gezellig is.
Truequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het mij niet leuk zou lijken dan bleef ik wel thuis.
ik kreeg mega puisten van staafjequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat soort dingen wel gehoord over spiraaltjes, maar ik ken niet echt mensen met zo'n staafje
Gaat dit nog steeds over de gerriederrie?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het nog steeds ruiken
En ik zit inmiddels op werk.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg mega puisten van staafje
iedere dag een nieuwe
heb het 6 maanden vol gehouden
Gelukkig heb ik geen seks, anders had ik al tien kinderen gehad.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.serviceapothe(...)diarree-of-overgeven
Dacht aan frikandelquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou een goede naam zijn als Bal een man was geweest.
Sitostickquote:
Kiepcornquote:
Is dat niet lastig met het kitesurfen en alles?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
nou goed hou het wel. bij de pil. Heb natuurlijk niet non stop gerriederrie hier maar wel erg regelmatig
En weet ook niet hoe goed die pleister hier te krijgen is.
Ik had gister een kiepcornquote:
volgens chat gpt nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat niet lastig met het kitesurfen en alles?
Dat doe ik ook en das meestal wel de zelfde tijd iddquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik slik de pil trouwens 's avonds voor ik ga slapen, misschien helpt dat?
Ohquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die gerriederrie de hele tijd
Maar zolang je niet steeds 's nachts op de pot zit moet dat wel goed gaan toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe ik ook en das meestal wel de zelfde tijd idd
ja maar heb gemerkt dat ik soms toch doorbraakbloedingen krijg. Kan ook dat je misschien na zolang overgevoelig wordt voor het type pil?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zolang je niet steeds 's nachts op de pot zit moet dat wel goed gaan toch?
Maar doorbraakbloedingen kunnen ook gebeuren als je de pil gewoon goed slikt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb gemerkt dat ik soms toch doorbraakbloedingen krijg. Kan ook dat je misschien na zolang overgevoelig wordt voor het type pil?
ja das waarquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar doorbraakbloedingen kunnen ook gebeuren als je de pil gewoon goed slikt.
Dat beest zal wel ergens gaan logeren of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moeten wij raden waar dit over gaat?
Ik had dat op den duur ook steeds toen ik de microgynon 30 had, toen overgestapt op de 50 maar die is nu uit de handel. En nu de mini pil.quote:
wat is een mini pil?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dat op den duur ook steeds toen ik de microgynon 30 had, toen overgestapt op de 50 maar die is nu uit de handel. En nu de mini pil.
de " ik wil hormonen om de boel te reguleren maar niet dat ik er te veel van merk en er is nog een kans om zwanger te worden " optiequote:
https://www.anticonceptie(...)onceptiepil/minipil/ ook veel minder risico op trombose want daar zit het stofje niet in waardoor je eventueel trombose kan krijgen als je te lang de pil slikt.quote:
Ik ging elke maand een beetje dood.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet of iemand dit wil lezen, maar ik heb nooit anti conceptie gehad en een regelmatige menstruatie
ohhh wist niet dat dat bestondquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de " ik wil hormonen om de boel te reguleren maar niet dat ik er te veel van merk en er is nog een kans om zwanger te worden " optie
Voor als je van een beetje spanning in je leven houdt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de " ik wil hormonen om de boel te reguleren maar niet dat ik er te veel van merk en er is nog een kans om zwanger te worden " optie
oh die ken ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging elke maand een beetje dood.
Dat was al lang bekend.quote:
Nou als je hem elke dag netjes slikt word je heus niet zomaar zwanger.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
Kotsen enzo, telkens doorlekken. Genieten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh die ken ik
met al de pijnstillers en dubbele kruiken en dan is het dragelijk om te ademen
er zijn best wat mensen die hormonen nemen voor andere zaken dan niet zwanger willen wordenquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor als je van een beetje spanning in je leven houdt?
Mijn vader wilde wel dat ik in de puberteit al aan de pil ging, want ik was volgens hem niet te genieten. Ik heb/had PMS klachten op mentaal vlak dat ik gewoon het liefst mensen vermoord. Ook wel depressieve klachten gehad juist in de PMS week.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging elke maand een beetje dood.
het is net pas definitief besloten omdat er gisteren wat live is gegaanquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend.
Vandaag officieel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend.
quote:Yesilgöz tegen Douwe Bob: ‘Uit de grond van mijn zetels: sorry’
11 augustus 2025 door Tom Baalbergen
VVD-leider Dilan Yesilgöz heeft excuses aangeboden aan Douwe Bob. Dit deed ze voor haar bericht op X waarin ze de zanger van jodenhaat beschuldigde. In een nieuwe verklaring laat ze weten: “Uit de grond van mijn zetels: sorry.”
“Soms moet je jezelf in de spiegel aankijken en constateren dat je tien zetels dreigt kwijt te raken. Dan moet je mans genoeg zijn om hand in eigen boezem te steken en te zeggen: het was niet handig van me”, zegt Yesilgöz in de verklaring. “En dat zeg ik niet alleen tegen Douwe Bob, maar ook tegen alle weggelopen kiezers.”
Het verschilde bij mij per maand, soms viel het mee en soms hing ik boven de pot. Op de middelbare was het niet zo erg om soms een dag school te missen. En dan had je niet genoeg maandverband mee en vriendinnen ook niet en dan ging je met het schaamrood op de kaken naar de conciërge en die gaf je dan zo'n dun dingetje met twee druppeltjes eropquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn best wat mensen die hormonen nemen voor andere zaken dan niet zwanger willen worden
ik heb de snip gehad
dud0r heeft de snip gehad
ik moet nog steeds aan de pil anders sterf ik
maar kan niet zwanger worden![]()
want de pil is bij mij niet genoeg om niet zwanger te worden ook
Maar dan gingen anderen elke maand dood. Dat is minder erg.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn vader wilde wel dat ik in de puberteit al aan de pil ging, want ik was volgens hem niet te genieten. Ik heb/had PMS klachten op mentaal vlak dat ik gewoon het liefst mensen vermoord. Ook wel depressieve klachten gehad juist in de PMS week.
Later begrepen dat het niet weg zou gaan door de pil, maar dat je dat gevoel altijd zou hebben. Jeuh.
Daarom blij dat ik er nooit aan begonnen ben eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |