SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Bat Eater, dacht dat het een boek over Ozzy zou zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Boek gekocht![]()
@:kwiwi https://www.amazon.nl/Bat(...)0D2JHL3YY/ref=sr_1_1
werpt 67 milka repenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Boek gekocht![]()
You had me at crime scene cleaner.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bat Eater, dacht dat het een boek over Ozzy zou zijn
Zoals Tim van Di-Rect het al verwoorde, op een antwoord dat niemand kan gevenquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar ik op wacht.
ik ben op een rare manier geïnteresseerdquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Boek gekocht![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar ik op wacht.
In het boek zelf of waarom ze het gekocht heeft?quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben op een rare manier geïnteresseerd
in het boekquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het boek zelf of waarom ze het gekocht heeft?
SPOILER: dit is de raarste welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in het boek
maar ik heb wat bijzondere boeken op mijn plank
hele boekenplank over moord en dood en dergelijke
ook nog wat cthulhuHet boek over gun safety voor katten is ook wel een mooie.SPOILER: dit is de raarste welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ja die was nodig na de aanschaf van de kattenquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het boek over gun safety voor katten is ook wel een mooie.
Trein rijdt zo Brabant uit. Nog een kwartiertje, maar geen verdere stops tot aan Rdam Centraal.quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja die was nodig na de aanschaf van de katten
al in Rotterdam?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trein rijdt zo Brabant uit. Nog een kwartiertje, maar geen verdere stops tot aan Rdam Centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |