Dit klinkt best aannemelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat de stand van de planeten en sterren in relatie tot onze geboortedag verband houdt met of wij goed overweg kunnen met 'nieuwe' technologie zoals Discord?
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben voornamelijk lid van discords van spellen. Om de ontwikkeling van die spellen te volgen, maar vervolgens volg ik de ontwikkeling er niet van.
Toen ik hier 12 jaar geleden lid werd was het echt heel anders hier en toen wou ook bijna iedereen nog wel crew worden. Het was snachts ook altijd nog levend (zonder DTS maar gewoon in andere topics).quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou het hier binnenkort stoppen? Dat wordt namelijk al twintig jaar geroepen en nog steeds is er niets gestopt?
En mijn Travelsnacks dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Discord is toch vrij eenvoudig? Chatprogramma met aan de linkerkant de 'kanalen', zeg maar subfora. En dan maar lullen.
Alles behalve Discordquote:
Nou zo breng je het zelf wel een beetje.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt als "Je hebt nog even de tijd want je bent net zo'n digimongool als je pa"
Lullen kan ik wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Discord is toch vrij eenvoudig? Chatprogramma met aan de linkerkant de 'kanalen', zeg maar subfora. En dan maar lullen.
Ja kut moet echt wennen dat je geen like kan geven.quote:
heb je ook wel eens een pen cadeau gekregen vanwege je sterrenbeeld?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lullen kan ik wel ja
Maar ik heb net ontdekt dat mijn watermanheid dat bemoeilijkt
Ik las dit te snel.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lullen kan ik wel ja
Maar ik heb net ontdekt dat mijn watermanheid dat bemoeilijkt
Als je het eenmaal gebruikt dan spreekt het allemaal vrij snel voor zich inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom kan/mag het niet? Komt er dan rook uit de servers als het te vaak gebeurt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kut moet echt wennen dat je geen like kan geven.Niet dat ik had standaard van je verwacht maar bij sommige berichtjes wel een beetje en dan is het toch gek.
oh samequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kut moet echt wennen dat je geen like kan geven.Niet dat ik had standaard van je verwacht maar bij sommige berichtjes wel een beetje en dan is het toch gek.
Nee?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je ook wel eens een pen cadeau gekregen vanwege je sterrenbeeld?
Deze?quote:
...krijg je honger van?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is....
Ik vond dit wel een geschikt woordquote:
Mooi.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een geschikt woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |