Ik ben daar voor geslaagd want ik ben niet eens drager van het virusquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
baarmoederhalskanker test
Heul niet, ik was gewoon in 1x geslaagdquote:
Ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben daar voor geslaagd want ik ben niet eens drager van het virus
Ik heb het wel weer.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
weet ik niet meer, is 3 jaar terugquote:
Samequote:Op maandag 11 augustus 2025 13:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Slechte beveiliging.quote:
Ja wellichtquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet ik niet meer, is 3 jaar terug
ik leef nog dus zal wel goed zijn
Dat zou echt intens slecht zijn voor zo'n belangrijk en gevoelig iets.quote:
Doe je nou gewoon alsof je dom bent of ben je echt gewoon dom.quote:
Ik sta er allang niet meer van te kijken sinds het OM gehackt is geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou echt intens slecht zijn voor zo'n belangrijk en gevoelig iets.
Huhquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe je nou gewoon alsof je dom bent of ben je echt gewoon dom.
Er mag niet meer gelikt worden las ik netquote:
Ik ben meer anaalytischquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er mag niet meer gelikt worden las ik net
Gevalletje achterlopen met windows updates jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel gevalletje "human error" zijn.
de hond van mijn zus is heftig verdrietig nuquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er mag niet meer gelikt worden las ik net
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
Uit protest ga ik straks een ijsje likken
Dat zal ze leren
Ik heb net een Festini perenijsje. Classicquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
Dat zal ze leren
inb4 'PERENIJS!!!'quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een Festini perenijsje. Classic
Oeh ja ik ook. Nou ja likken niet maar wel ijsquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
Dat zal ze leren
magnum is wel een ideequote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
Dat zal ze leren
quote:
Ik heb bosvruchtenijsjes van Gwoon, en ananas, watermeloen en sinaasappelijsjes van Gwoonquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een Festini perenijsje. Classic
Nou dit is ook in KLB SC toen wel gezegd maar oke. Ja en nee ik heb nul behoefte aan iets anders momenteel.quote:
Braadworst? Ziet eruit als studentenvoer iig.quote:
Neuke?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dit is ook in KLB SC toen wel gezegd maar oke. Ja en nee ik heb nul behoefte aan iets anders momenteel.
Mensen die niet discoballetjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had gister een softijsje
Met chocodip
ja soort vanquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Braadworst? Ziet eruit als studentenvoer iig.
Akkoordquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dit is ook in KLB SC toen wel gezegd maar oke. Ja en nee ik heb nul behoefte aan iets anders momenteel.
quote:
Ja, als ik in de auto zit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Plannen jullie wel eens een burn out?
Ja nu ik jou zie postenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja staat op de planning voor als ik weer beter benquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
elke ochtend even een korte.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen als ik chili con carne de avond ervoor op hebquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
de efteling heeft nu een hele kraam vol met ijsballetjesquote:
Dat is ook een goeie ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ik chili con carne de avond ervoor op heb
2 peppers?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ik chili con carne de avond ervoor op heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |