Zou het acceptabel geweest zijn om lokale Duitse politieke bestuurders en journalisten over de kling te jagen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:58 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik wou dat ze dat op de stranden van Normandië in de oorlog zeiden, “die SSer hoort bij het media team, daar moet je niet op schieten”.
Ja dagquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
Daarom wacht ik op een inhoudelijk verweer.
Barst los. Deel II
Er staat daarbij nog een vraag open; wat had die Thaise man gedaan om met een schep onthoofd te worden?
Rest to (t)his case.quote:bron: bbc
The BBC understands Sharif worked for a Hamas media team in Gaza before the current conflict.
Nogmaals, je moet er ook rekening mee houden dat hij werkt in een omgeving die wordt bestierd en gedomineerd door Hamas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat zo iemand minstens onderdeel is van het Hamas mediateam. Anders kun je daar toch niet werken?
Hamas geeft geen gratis vrijgeleides. En hoe zijn sympathieën liggen, was al wel duidelijk uit zijn social media posts.
Dat je dat geen reden vindt om iemand een legitiem doelwit te maken, kan. Ik weet ook de ins en outs niet.
Maar ik denk dat iedereen Hamas-gelieerd op die gijzelaarfilmpjes omgelegd gaat worden. Het zijn allemaal enablers. Een voor een worden die geïdentificeerd en geëlimineerd.
Dat betreft kennelijk ook mensen van het Hamas-mediateam.
Welke klussen hij nog meer voor Hamas gedaan heeft, weet ik overigens niet.
Gelezen dan mijnheer inderdaad onderdeel van het Hamas-mediateam was?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet er ook rekening mee houden dat hij werkt in een omgeving die wordt bestierd en gedomineerd door Hamas.
En inderdaad, zijn sympathieën liggen ongetwijfeld bij Hamas en de Palestijnse zaak. Maar naar ik begrijp gebruikt hij zijn media-optredens niet om haatpropaganda te verspreiden en op te roepen tot geweld jegens Israël en/of joden.
Als een je een brede definitie van 'enabler' hanteert en daarmee iemand aanmerkt als legitiem doelwit, dan is er naar mijn mening sprake van een hellend vlak. Ik zou ook meer willen verwachten van een staat als Israël, die ik toch redelijk hoog in aanzien heb.
Het zou om makkelijk zijn om je strijders journalist te maken, mooie propoganda en beschermd voor het leven. Als je er als zwakke staat tegenoverstaat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet er ook rekening mee houden dat hij werkt in een omgeving die wordt bestierd en gedomineerd door Hamas.
En inderdaad, zijn sympathieën liggen ongetwijfeld bij Hamas en de Palestijnse zaak. Maar naar ik begrijp gebruikt hij zijn media-optredens niet om haatpropaganda te verspreiden en op te roepen tot geweld jegens Israël en/of joden.
Als een je een brede definitie van 'enabler' hanteert en daarmee iemand aanmerkt als legitiem doelwit, dan is er naar mijn mening sprake van een hellend vlak. Ik zou ook meer willen verwachten van een staat als Israël, die ik toch redelijk hoog in aanzien heb.
Het ging toch niet om joden? Israël en joden zijn zaken die wij niet door elkaar moeten willen halen? Toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
De Joden hebben 22 procent van alle Nobel prijzen gewonnen, lijkt me zeer verstandig voor het menselijk ras om naar hen te luisteren in plaats van een stel dood minnende barbaren.
Oh zeker, ongeveer 3-5 miljoen burgerdoden in Duitsland tijdens de oorlog. En de geallieerden zijn nog steeds de helden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het acceptabel geweest zijn om lokale Duitse politieke bestuurders en journalisten over de kling te jagen?
Als die lid waren van het SS-persteam?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het acceptabel geweest zijn om lokale Duitse politieke bestuurders en journalisten over de kling te jagen?
Welke oorlog bedoel je?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oh zeker, ongeveer 3-5 miljoen burgerdoden in Duitsland tijdens de oorlog. En de geallieerden zijn nog steeds de helden.
Dat klopt niet, de Nobel prijzen worden namelijk bepaald door mensen die in het Joods reptiel complot zitten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
De Joden hebben 22 procent van alle Nobel prijzen gewonnen, lijkt me zeer verstandig voor het menselijk ras om naar hen te luisteren in plaats van een stel dood minnende barbaren.
Er zijn Nazi journalisten opgehangen door de geallieerden na de oorlogquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is dit voor flauwekul.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:40 schreef Vliegbaard het volgende:
WOII - 5,5 miljoen militaire slachtoffers, 1,5-2 miljoen burgerslachtoffers.
WOI - 2 miljoen militaire slachtoffers, 0.5 miljoen burgerslachtoffers.
In Nederland is Max Blokzijl ter dood veroordeeld en gebracht na de WO2.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:49 schreef mackinac het volgende:
[..]
Er zijn Nazi journalisten opgehangen door de geallieerden na de oorlog
Daarmee probeer je denk ik aan te geven dat het acceptabel is om journalisten en politici actief op te jagen. Mij is onbekend over welke journalisten jij het hebt , ben je misschien in de war met het proces van Nurenburg?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:49 schreef mackinac het volgende:
[..]
Er zijn Nazi journalisten opgehangen door de geallieerden na de oorlog
Nee, ik geef gewoon aan dat jezelf wel journalist kan noemen maar dit vrijwaart je niet van de consequenties van je handelen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarmee probeer je denk ik aan te geven dat het acceptabel is om journalisten en politici actief op te jagen. Mij is onbekend over welke journalisten jij het hebt , ben je misschien in de war met het proces van Nurenburg?
Dat staat buiten kijf. Beter had je mijn vraag genegeerd, zoals je daarnet wel deedquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:01 schreef mackinac het volgende:
[..]
Nee, ik geef gewoon aan dat jezelf wel journalist kan noemen maar dit vrijwaart je niet van de consequenties van je handelen.
Je had het over journalisten over de kling jagen. Ik geef aan dat de geallieerde dit letterlijk hebben gedaan en dan ga je op de een of andere reden moeilijk zitten doen. Vreemd gedrag.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Beter had je mijn vraag genegeerd, zoals je daarnet wel deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |