abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218479449
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Politiek gezien niet echt, Al komt bij1 de buurt.
Bij 1 kun je radicaal links noemen. Maar het etiketje extreem is verkettering
  maandag 11 augustus 2025 @ 20:42:15 #202
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218479470
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die gast is echt zo gek als een deur.
Eclectisch en ontstuimig, maar ik moet toegeven dat ik hem de laatste jaren uit het oog verloren ben.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218480004
Net terug van vakantie en op tijd om te lezen hoe Dilan weer op haar bek is gegaan. Heerlijke zomer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_218480906
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
Net terug van vakantie en op tijd om te lezen hoe Dilan weer op haar bek is gegaan. Heerlijke zomer.
Zelfs bij de Telegraaf hebben ze er weinig fedusie meer in:

https://www.telegraaf.nl/(...)zetels/83071643.html
  maandag 11 augustus 2025 @ 23:41:41 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218480966
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2025 23:30 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
Zelfs bij de Telegraaf hebben ze er weinig fedusie meer in:

https://www.telegraaf.nl/(...)zetels/83071643.html
Fiducie
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 11 augustus 2025 @ 23:41:57 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218480968
Ze hebben nog tot 15 september om haar te vervangen.
pi_218481056
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 23:41 schreef Hexagon het volgende:
Ze hebben nog tot 15 september om haar te vervangen.
Gaat niet meer worden vervangen voor de verkiezingen. Dat is electorale zelfmoord.

Ze gaan de gifbeker tot op de laatste slok leegdrinken.
  Moderator dinsdag 12 augustus 2025 @ 00:10:57 #208
236264 crew  capricia
pi_218481112
Zou niet slecht zijn als de VVD even de oppositie in gaat. Orde op zaken stellen. Nadenken over de koers en welke leider daarbij past.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 06:44:40 #209
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218481416
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 00:10 schreef capricia het volgende:
Zou niet slecht zijn als de VVD even de oppositie in gaat. Orde op zaken stellen. Nadenken over de koers en welke leider daarbij past.
Even? Lijkt me beter als ze 10+ jaar niet meer regeren nadat ze bijna 15 jaar lang een enorme puinhoop hebben gecreëerd en geen enkel groot dossier hebben opgelost.

VVD naar 16 zetels is het slechtste resultaat sinds Wiegel zijn intrede deed :'). Uitstekend als dit uitkomt en allemaal op het conto van de valse, hypocriete Yesilgöz.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 06:46:57 #210
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218481422
Waar gaan al die asociale HRA-VVD'ers dan heen?
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 06:48:15 #211
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218481423
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 06:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar gaan al die asociale HRA-VVD'ers dan heen?
PVV en JA21. Het blijft triest, maar goed
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218481480
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 00:10 schreef capricia het volgende:
Precies dat. Komt ook wel goed uiteindelijk met de VVD, bottom-line is Nederland gewoon centrum-rechts; alleen moet je wel leveren. Dat heeft de VVD jarenlang wel gedaan, maar het is nu, voornamelijk door eigen toedoen, allemaal te fragiel, alhoewel het VP prima is. Nog daargelaten dat de leden intern elkaar de tent uitvechten met Ed Nijpels die Yesilgoz op onbehoorlijke wijze affikt tot Slettenhaar die Wilders in het kwadraat is. Laat Van den Burg maar eens verbinding brengen, dat kan-ie volgens mij prima. Maar daarna wel het stokje door.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218481503
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 07:28 schreef nostra het volgende:

[..]
Precies dat. Komt ook wel goed uiteindelijk met de VVD, bottom-line is Nederland gewoon centrum-rechts; alleen moet je wel leveren. Dat heeft de VVD jarenlang wel gedaan, maar het is nu, voornamelijk door eigen toedoen, allemaal te fragiel, alhoewel het VP prima is. Nog daargelaten dat de leden intern elkaar de tent uitvechten met Ed Nijpels die Yesilgoz op onbehoorlijke wijze affikt tot Slettenhaar die Wilders in het kwadraat is. Laat Van den Burg maar eens verbinding brengen, dat kan-ie volgens mij prima. Maar daarna wel het stokje door.
Politiek wel capabel, maar hij is veels te emotioneel. Al die tranen/emotie over de spreidingwet. Verder ook totaal niet charismatisch.

En ja dat is Bontenbal ook niet, maar die heeft nog een soort van Balkenende spruitjes charisma.
pi_218481510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Politiek wel capabel, maar hij is veels te emotioneel. Al die tranen/emotie over de spreidingwet. Verder ook totaal niet charismatisch.

En ja dat is Bontenbal ook niet, maar die heeft nog een soort van Balkenende spruitjes charisma.
Om intern orde op zaken te stellen, speelt charisma niet zo'n grote rol als een partij de verkiezingen doorloodsen natuurlijk. Dan komt het eerder op senioriteit en autoriteit aan. Maar goed, ik roep ook maar wat om 7 uur; het is nu in ieder geval te laat om nog de Karremans/Brekelmans kaart te spelen vóór de verkiezingen en te vroeg voor erná.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218481629
quote:

[..]
Het VP van de VVD vind ik funest voor de zwakkeren in de samenleving, het is bijna asociaal te noemen
pi_218481654
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 07:37 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Na Yesilgoz iemand zoeken die wel oprecht betrokken overkomt lijkt me niet gek. Zeker als tussenpaus om rust te brengen.
pi_218481663
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 08:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het VP van de VVD vind ik funest voor de zwakkeren in de samenleving, het is bijna asociaal te noemen
Het is vooral erg goedkoop. Nogal vergelijkbaar met dat van de SP. Veel roepen maar totaal niet realistisch.
pi_218481782
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 08:13 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Na Yesilgoz iemand zoeken die wel oprecht betrokken overkomt lijkt me niet gek. Zeker als tussenpaus om rust te brengen.
Dat Dilan is gewogen en te licht bevonden eens, inclusief dat je iemand wilt die oprecht betrokken is.

Maar ik weet niet of van de burg die persoon is. Je wilt liever iemand met een schone lei lijkt me.
pi_218481833
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 08:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Dat Dilan is gewogen en te licht bevonden eens, inclusief dat je iemand wilt die oprecht betrokken is.

Maar ik weet niet of van de burg die persoon is. Je wilt liever iemand met een schone lei lijkt me.
Daarom ook als tussenpaus. Iemand die rust kan brengen in de partij (want er zal onrust ontstaan als ze dik onder de 20 zetels duiken).
Daar moet je niet iemand mee belasten waar je de nieuwe Rutte van wilt maken.
pi_218481851
quote:

[..]
Nou ja, dat is natuurlijk wel een beetje de conceptuele botsing tussen hoe links rechts beschouwt en vice versa. Daar kan je een hele boom over opzetten, maar laten we eerst de amenderingsronde maar eens afwachten. Morgen zitten we met het TN Financiën om onze amendementen vast te stellen, ben benieuwd wat daaruit komt.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 08:43:43 #221
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_218481879
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 06:44 schreef Falco het volgende:

[..]
Even? Lijkt me beter als ze 10+ jaar niet meer regeren nadat ze bijna 15 jaar lang een enorme puinhoop hebben gecreëerd en geen enkel groot dossier hebben opgelost.

VVD naar 16 zetels is het slechtste resultaat sinds Wiegel zijn intrede deed :'). Uitstekend als dit uitkomt en allemaal op het conto van de valse, hypocriete Yesilgöz.
Helemaal mee eens. Dat laatste verkiezingsprogramma is ronduit schandalig, en dan heb ik het nog niet eens over de verdeling van het geld. Het is autoritair, plutocratisch, autocratisch en dictatoriaal. Het is MAGA.

Alle verwijzingen naar orthodoxe gemeenschappen in het algemeen zijn er uit gesloopt, o.a. Paarse Vrijdag is er uit gehaald, er zijn nog een treiter maatregelen naar de Islam bij gekomen. Minder regels voor jezelf - nooit meer last van Arbeidsinspectie of Omgevingsdiensten - meer regels voor anderen.

Hun eigen nieuwe schoolwet willen ze weer vanaf, want o jee, er worden islamitische basisscholen opgericht. Oppositie tegen je eigen segregatiewetten.

Het rechts-progressieve masker valt helemaal af. Met hun Singapore en Milei verheerlijking.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 08:56:01 #222
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_218481952
quote:

[..]
Zeker. Gaat de kansenongelijkheid nog verder vergroten. Willens en wetens.

https://vu.nl/nl/nieuws/2(...)dere-westerse-landen

Doneer een ton, verdien miljoenen.

Strooien met miljardensubsidies naar het bedrijfsleven kunnen ze daar ook heel goed, staat ook in het verkiezingsprogramma, en is weer lekker liberaal (quod non).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 08:58:25 #223
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218481962
Dat hele Thatcher/Reagan gedoe is sinds COVID wel helemaal uit de mode. Rutte en ook Wilders voelen dat aan. Yesilgoz totaal niet.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:01:42 #224
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218481982
quote:

[..]
Ik denk dat je met Vd Burg als boegbeeld naar <10 zetels gaat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218482031
quote:

[..]
Ik blijf er ook grote moeite mee houden dat de VVD mensen met minder geluk in het leven of met hun afkomst, aan lagerwal geraakten of andere mensen met sociaal-economische tegenwind structureel wegzet als profiteurs, uitvreters, fraudeurs en parasieten. Dat is voor mij al voldoende reden om er niet op te stemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')