Mja, the things we do for lovequote:Op maandag 11 augustus 2025 17:18 schreef Blues het volgende:
Mijn ex bracht me met de kindjes op de achterbank op kerstavond naar de trein.... dacht dat ik naar een online vriendin ging...
Met 1e kerstdag was ik weer keurig thuis.
Ben er niet trots op![]()
quote:
Ik perintaal googlen om te checken of je echt iets anders bedoelde dan met extra aquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
40 jaar geleden nog ja? Mijn neefje stierf perintaal, 35 jaar geleden, die werd begraven in het bijzijn van zijn ouders. Alles wegstoppen klinkt als langer terug, maar misschien was het net een omslagmoment. Ik zou denken dat het ziekenhuis antwoord zou moeten hebben op de vraag. Niet casusspecifiek, maar wel over de gebruiken.
Sorry, dure woorden gebruiken en dan ook nog verkeerdquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik perintaal googlen om te checken of je echt iets anders bedoelde dan met extra a![]()
Wel goed punt, dat de gebruiken al veel info kunnen geven:Y
Dat kan heel goed zijn, dat er toen juist ook een boel veranderde. Ik heb ook niet alle ins en outs meegekregen van dit specifieke verhaal, als kind.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat denk ik wel als ik terugdenk aan die tijd en las over ouders die net voor of na Jamie hun kindje verloren.
'Blij' voor hoe het met sprongen vooruit is gegaan, en wat er allemaal nu kan qua zelfs je kindje mee naar huis nemen etc.
Echt zoveel beter voor o.a.verwerking.
Ik heb haar, toen het kon een paar jaar geleden, wel aangegeven bij de Utrechtse BS, samen met g en zoonF., haar kleine broer
(En het eerst ex, haar vader, gevraagd of hij er bezwaar tegen had)
Ja, dat is wennen. Heel erg wennen. Bij ons sleet dat zorgen sneller dan de rest, had ik niet verwacht zo snel. Maar de rest duurt langer. Wat ook mooi is want het gemis mag er zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:27 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allemaal
Het zal nog wel een tijdje wennen worden om niet meer elke 12 uur om hem heen te moeten plannen.
Andere kat kruipt nu steeds weg onder bedWe zullen nog wel raar ruiken + dat hij vast ook merkt dat er iets niet klopt.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik bewaar het even voor later deze week.
Net onze lieve Grizzly in moeten laten slapen![]()
De laatste 24 uur at hij niet en zijn nierwaardes waren torenhoog.
Had ik ook een tijd geleequote:Op maandag 11 augustus 2025 18:50 schreef Lonaa het volgende:
W. heeft geen ontstoken kies maar ontstoken holte volgens tandarts. Huisarts wilde hem niet zien, indien geen koorts doe maar neusspray. Hij voelt zich inmiddels wel een heel stuk beter.
Ik heb sinds een maandje het "Oh oh!" geluidje voor WhatsAppjes die binnen komen. Tot op heden nog niemand raar op zien kijken. Is dan ook al wel weer heel lang geleden ja...quote:
Naast lang geleden is dat misschien wel iets meer een specifieke subcultuur dan je denkt, en particular de combinatie van de tijd waarin en de subgroep waarvoor.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb sinds een maandje het "Oh oh!" geluidje voor WhatsAppjes die binnen komen. Tot op heden nog niemand raar op zien kijken. Is dan ook al wel weer heel lang geleden ja...
Ach ach :quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik bewaar het even voor later deze week.
Net onze lieve Grizzly in moeten laten slapen![]()
De laatste 24 uur at hij niet en zijn nierwaardes waren torenhoog.
Rly? Deed niet iedereen die er toen bij was icq?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naast lang geleden is dat misschien wel iets meer een specifieke subcultuur dan je denkt, en particular de combinatie van de tijd waarin en de subgroep waarvoor.
Iedereen die toen al chronisch online was wel. En vergeet daarbij niet dat Nederland als tweede land op internet aangesloten zat, en als een van de eerste -toch zeker tien jaar eerder dan de vs- vrij algemeen breedband had.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rly? Deed niet iedereen die er toen bij was icq?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |