Ik bewaar het even voor later deze week.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:29 schreef AnneX het volgende:
@:Sarabi Of het leesbaar is voor jou vanwege medische terminologie weet ik niet.
Het doet mij aan jouw verhaal over je vader denken.
Misschien kun je hier iets mee via de huisarts. Je moeder kan natuurlijk ook gaan en zeggen hoe zeer zij zich zorgen maakt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-weggooien-a4902163
Sterktequote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik bewaar het even voor later deze week.
Net onze lieve Grizzly in moeten laten slapen![]()
De laatste 24 uur at hij niet en zijn nierwaardes waren torenhoog.
Dat is goed om te horenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uit ervaring, bij het Meander, is dat inmiddels prima in orde.Blues
Klote zegquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oh, wat ik nog zeggen wilde, bij mij lieten de meegeleverde pluggen binnen no time los (zijn ook wel smal en stijf) dus vervangen door betere pluggen +schroeven. Top dat ie hangt!quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:58 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blueswat verdrietig om te bedenken hoe het ook had kunnen zijn. 40 jaar alweer..
Gisteren was het alweer 5 jaar geleden dat ex en ik besloten uit elkaar te gaan (niet dat ik die datum heb opgeslagen ofzo, maar mn ouders' trouwdag is morgen dus daarom makkelijk te onthouden). Vind het zo gek gevoel dat het al 5 jaar geleden is, het voelt niet alsof ik al 5 jaar vrijgezel/alleen ben. Nou zullen de corona jaren daarin natuurlijk ook niet geholpen hebben.
Vanochtend in de muur geboord om de andere kant van traphekje-bevestiging op te hangen, dus het is nu helemaal functioneel. Traphekje eruit als nichtje er niet is, traphekje erin als ze er wel isen ik heb verduisterende gordijnstof gehaald zaterdag voor het dakraam op zolder, klittenband al op het kozijn, vanavond komt klittenband voor op de stof binnen en dan gaat buurvrouw me woensdag helpen dat erop te naaien. En dan kan ik volgende keer dat nichtje er is op zolder slapen, zodat ik hopelijk net iets minder van haar geluiden hoor.
Ik verwacht niet dat het dossier uit 1985 nog bestaat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heeft dat ziekenhuis daar dan niks over opgeslagen? Is wel heel onzorgvuldig![]()
Of past het in een of andere puriteinse 'alles maar snel wegstoppen dat is beter voor iedereen' tijdsgeest?
Kan me wel voorstellen dat dat blijft knagen
Ach, wat naar nouquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Sarabi het volgende:
40 jaar geleden nog ja? Mijn neefje stierf perinataal, 35 jaar geleden, die werd begraven in het bijzijn van zijn ouders. Alles wegstoppen klinkt als langer terug, maar misschien was het net een omslagmoment. Ik zou denken dat het ziekenhuis antwoord zou moeten hebben op de vraag. Niet casusspecifiek, maar wel over de gebruiken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heeft dat ziekenhuis daar dan niks over opgeslagen? Is wel heel onzorgvuldig![]()
Of past het in een of andere puriteinse 'alles maar snel wegstoppen dat is beter voor iedereen' tijdsgeest?
Kan me wel voorstellen dat dat blijft knagen
We weten precies wanneer we elkaar ontmoet hebben en dat houden we aan als start-datumquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:32 schreef flipsen het volgende:
voor @:Blues
En qua start- en einddatums van relaties, geen idee. Dat hou ik echt niet bij en ben ik te vergeetachtig voor. Daarom wilde ik per se een trouwdatum die makkelijk te onthouden zou zijn. Is gelukt, want kwam hier ook goed uit met lang weekend rond die datum en lente/zomer
Dat denk ik wel als ik terugdenk aan die tijd en las over ouders die net voor of na Jamie hun kindje verloren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
40 jaar geleden nog ja? Mijn neefje stierf perintaal, 35 jaar geleden, die werd begraven in het bijzijn van zijn ouders. Alles wegstoppen klinkt als langer terug, maar misschien was het net een omslagmoment. Ik zou denken dat het ziekenhuis antwoord zou moeten hebben op de vraag. Niet casusspecifiek, maar wel over de gebruiken.
Ach, Sarabiquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop dat men toen ook dacht dat ze het goede deden. Al zaten ze er ontzettend naast.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:blues![]()
zoals men met mensen omging/omgaat is vaak zo onbegrijpelijk
Ach, wat ontzettend verdrietig..quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:54 schreef Isabeau het volgende:
We weten precies wanneer we elkaar ontmoet hebben en dat houden we aan als start-datum
Liefdevolle knuffel voor Blues .
Zouden mensen die zoiets zeggen nou zelf ook kinderen hebben? Ontzettend pijnlijk om dat te moeten horen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:39 schreef Blues het volgende:
Ik verwacht niet dat het dossier uit 1985 nog bestaat.
Toen Oudenrijn, nu Antonius.
In deze digitale tijd zou ik nog eens een poging bij het Antonius kunnen doen, in de papieren dossiertijd kwam ik al niet heel ver.
Mijn ouders hebben ook een bijna voldragen doodgeboren kindje gekregen, hun 2e, een jaar na mijn oudste zus in 1946.
Die werd op zijn kop gehouden aan zijn voetjes, tikken op zijn billen![]()
Mijn moeder heeft m nooit gezien en ze moest maar een paar dagen op vakantie en snel een nieuw kind krijgen![]()
Ja, dat herinner ik me nog dat je dat hebt gedaan. Zo mooi dat dat nu kan. Erkenning voor haar leven dat ze helaas niet verder mocht meemaken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:54 schreef Blues het volgende:
Ik heb haar, toen het kon een paar jaar geleden, wel aangegeven bij de Utrechtse BS, samen met g en zoonF., haar kleine broer
(En het eerst ex, haar vader, gevraagd of hij er bezwaar tegen had)
Is dat de samenwoondatum, de eerstezoendatum, de ontmoetingsdatum?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:58 schreef Blues het volgende:
![]()
En ineens woonden jullie samen!![]()
Wij houden 24 dec aan, trouwdatum is 6jr later is ondergeschikt
Ontmoeting was eind augustus 98, tijdens een CityOnline meeting in Apeldoorn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Is dat de samenwoondatum, de eerstezoendatum, de ontmoetingsdatum?
Ik heb idd 5x25mm Fischer duopowerpluggen en 4x40/50mm schroeven gebruikt ipv de bijgeleverde, had het ook in reviews gezien inderdaad!quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, wat ik nog zeggen wilde, bij mij lieten de meegeleverde pluggen binnen no time los (zijn ook wel smal en stijf) dus vervangen door betere pluggen +schroeven. Top dat ie hangt!
Werd je thuis niet gemist met de kerst? Wel een makkelijke datum om te onthoudenquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:09 schreef Blues het volgende:
Ontmoeting was eind augustus 98, tijdens een CityOnline meeting in Apeldoorn.
Toen werd ons beider interesse al gewekt....![]()
Veel icq verkeer later kwam ie ergens in dec naar mij toe, toen al aan elkaar gesnuffeld, heel veel gemaild en 24 dec 98 ben ik een nacht blijven slapen in zijn flatje in Bloemendaal.
Saillant bekend detail, ik was nog getrouwd tot ergens zomer 99![]()
Mijn ex bracht me met de kindjes op de achterbank op kerstavond naar de trein.... dacht dat ik naar een online vriendin ging...quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Werd je thuis niet gemist met de kerst? Wel een makkelijke datum om te onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |