😘quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:24 schreef Blues het volgende:
Airco neem ik aan
Sterkte met poes Sarabi.
Vandaag extra dagje vrijgenomen ivm vervelende datum en gewoon lekker zelfzorg
Vanmiddag komt picnic, misschien als g een goeie dag heeft een kleine fietstocht door de koele duinen. We gaan het zien, verder niks in de planning behalve de krant lezen van zaterdag
Handige Harriequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:58 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blueswat verdrietig om te bedenken hoe het ook had kunnen zijn. 40 jaar alweer..
Gisteren was het alweer 5 jaar geleden dat ex en ik besloten uit elkaar te gaan (niet dat ik die datum heb opgeslagen ofzo, maar mn ouders' trouwdag is morgen dus daarom makkelijk te onthouden). Vind het zo gek gevoel dat het al 5 jaar geleden is, het voelt niet alsof ik al 5 jaar vrijgezel/alleen ben. Nou zullen de corona jaren daarin natuurlijk ook niet geholpen hebben.
Vanochtend in de muur geboord om de andere kant van traphekje-bevestiging op te hangen, dus het is nu helemaal functioneel. Traphekje eruit als nichtje er niet is, traphekje erin als ze er wel isen ik heb verduisterende gordijnstof gehaald zaterdag voor het dakraam op zolder, klittenband al op het kozijn, vanavond komt klittenband voor op de stof binnen en dan gaat buurvrouw me woensdag helpen dat erop te naaien. En dan kan ik volgende keer dat nichtje er is op zolder slapen, zodat ik hopelijk net iets minder van haar geluiden hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 11-08-2025 11:16:36 ]
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Handige Harrie
Einde relatie is altijd wel een ijkpunt toch. Eikpunt ook? Pffff.
Nog steeds wel goed gevoel over?Oef, dat lijkt me inderdaad heel lastig, dat niet weten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en wat ben jij ziek geweest ook zeg, heftig!
Ja, was absoluut de goede beslissing. Ik denk ook niet dat het toeval was dat het zo snel na mijn promotie (maart) en het uit elkaar gaan van onze buren (juni) is gebeurd, maar dat ik toen pas de ruimte in mn hoofd had om erover na te denken en dat mijn gevoel bij uit elkaar gaande buren dat nog een extra zetje gaf. We hebben een jaar of twee eerder ook al een keer een soortgelijk gesprek gestart, maar werden toen gebeld dat iemand dichtbij hem/zijn familie op sterven lag, dus zijn daarheen gereden en hebben dat gesprek nooit meer afgemaakt. Ik heb eigenlijk mijn hele PhD lang op het randje van overbelasting gebalanceerd, dus kon daar echt niks bij hebben privé. En het was altijd gewoon fijn, comfortabel, gezellig, dus ook geen grote noodzaak toe. Maar toen die ruimte dus wel kwam, kwam ook de conclusie dat dat allemaal heel fijn is, maar dat ik van een relatie toch wel meer wil.
Het heeft me ook veel gebracht - ik ben echt wel heel erg gegroeid sindsdien en ik denk niet dat ik die noodzaak had gehad als we bij elkaar gebleven waren, maar het heeft me wel een veel leuker sociaal leven opgeleverd.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Oef, dat lijkt me inderdaad heel lastig, dat niet weten..![]()
en wat ben jij ziek geweest ook zeg, heftig!
Ja, was absoluut de goede beslissing. Ik denk ook niet dat het toeval was dat het zo snel na mijn promotie (maart) en het uit elkaar gaan van onze buren (juni) is gebeurd, maar dat ik toen pas de ruimte in mn hoofd had om erover na te denken en dat mijn gevoel bij uit elkaar gaande buren dat nog een extra zetje gaf. We hebben een jaar of twee eerder ook al een keer een soortgelijk gesprek gestart, maar werden toen gebeld dat iemand dichtbij hem/zijn familie op sterven lag, dus zijn daarheen gereden en hebben dat gesprek nooit meer afgemaakt. Ik heb eigenlijk mijn hele PhD lang op het randje van overbelasting gebalanceerd, dus kon daar echt niks bij hebben privé. En het was altijd gewoon fijn, comfortabel, gezellig, dus ook geen grote noodzaak toe. Maar toen die ruimte dus wel kwam, kwam ook de conclusie dat dat allemaal heel fijn is, maar dat ik van een relatie toch wel meer wil.
Het heeft me ook veel gebracht - ik ben echt wel heel erg gegroeid sindsdien en ik denk niet dat ik die noodzaak had gehad als we bij elkaar gebleven waren, maar het heeft me wel een veel leuker sociaal leven opgeleverd.
Heeft dat ziekenhuis daar dan niks over opgeslagen? Is wel heel onzorgvuldigquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi dat je er zo naar kan kijken en verder mee kan
Psych liet me na een paar sessies over dat bevallingsverhaal zien dat het meerdere trauma's zijn in 1.
Dat kwartje viel langzaam en ik kan er daardoor ook wat 'beter' naar kijken.
Al blijven die vragen over waar ze 'is' wel bestaan.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Handige Harrie
Einde relatie is altijd wel een ijkpunt toch. Eikpunt ook? Pffff.
Nog steeds wel 'goed' gevoel over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
Onze nieuwsgierigheid is gewektquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Buikpijn vanwege een crush op een vriendin hier![]()
Wel goed voor mijn Spaans
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Uit ervaring, bij het Meander, is dat inmiddels prima in orde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues
Ja dit was (lastig googlebaar) voorjaar '97.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uit ervaring, bij het Meander, is dat inmiddels prima in orde.Blues
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |