Die was heel lekker!quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een deel van mijn pastasalade van gisteren achtergehouden
Omdat de kast met bakspullen toch leeg was, even de planken opnieuw “getetrist” na de afwas.quote:
Ik heb nog wel een recept voor Char Siu. Al heb je daar eigen @JFlip voor nodig om het te roosteren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:45 schreef Lonaa het volgende:
W. ligt op de bank te slapen, die voelt zich echt niet lekker.
Ik heb wat geprept in de keuken. Morgen zowaar een dagje werken. Ben ook recepten aan het googlen want ik wil weer kookmojo en beter eten = beter plannen = beter lijf.
Voor de 2346823 x natuurlijk.
Ik heb erna ook wel een brilletje op gekregen met de bepaalde sterkte en cilinder en daarmee gekeken, en toen heeft ze ook nog wat geprobeerd met iets ervoor en weer weg en dat maakte niet echt verschil. Nou ja, we gaan het zien, als het na een week nog niet comfortabel is moet ik echt terugkomen drukten ze me op het hart.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat, en dat als je achter zo'n apparaat zit ook je positie net iets anders kan zijn, zowel je afstand tot het apparaat als hoogte en hoek waarin je kijkt.
Daarom moet ik van de mijne altijd een brilletje op waar hij glaasjes in verwisselt. En zeggen als mijn beeld verandert tijdens het kijken, dat gebeurt me nogal regelmatig.
Met of zondel de lode rijst?quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een recept voor Char Siu. Al heb je daar eigen @:JFlip voor nodig om het te roosteren.
Kunnen er nu nog resterende taken zijn dan??quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb inmiddels was nr 2 in de machine zitten. Bed verschoond. Gestofzuigd. Plant gesnoeid want ik heb geen grotere pot.
Nu planten water geven, douche schrobben. Avondeten. Kijken hoe veel zin ik nog heb in resterende taken. Pfff
Krootjes he, krootjes.quote:
Moet ik nog doenquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb inmiddels was nr 2 in de machine zitten. Bed verschoond. Gestofzuigd. Plant gesnoeid want ik heb geen grotere pot.
Nu planten water geven, douche schrobben. Avondeten. Kijken hoe veel zin ik nog heb in resterende taken. Pfff
Oh, dat was ik. Sorry, niet geregistreerd dat ik misschien ook even voor die kleding moest zorgen. Ik had hem ook wel in de wasmachine kunnen doen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:35 schreef Blues het volgende:
Oh qua was: mn groene adidasjasje is schoon geworden hoor, degene die een dip erop had gesmeerd
Dat kan toch ook prima een andere dag ? Nu lekker onderuit en wat bijkomen enzo ?quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier moet ook nog was aan de lijn. Niet vergeten.
Ik moet ook reageren op 50 posts ofzo. Misschien morgen. Of niet. Moe. Migraine.
Nou ja, als de was al gedraaid is, is het wel handig om die meteen (of i.i.g. binnen afzienbare tijd erna) op te hangenquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat kan toch ook prima een andere dag ? Nu lekker onderuit en wat bijkomen enzo ?
Nee geen sorry! Maar er werd een paar keer door verschillende mensen gezegd dat ze hoopten dat het er uit gingquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, dat was ik. Sorry, niet geregistreerd dat ik misschien ook even voor die kleding moest zorgen. Ik had hem ook wel in de wasmachine kunnen doen.
Ach, daar is het korte programma voor toch; morgen nog een keertje draaien en dan ophangen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, als de was al gedraaid is, is het wel handig om die meteen (of i.i.g. binnen afzienbare tijd erna) op te hangen
Hij moet nog buiten drogen dus het is sowieso wel handig om in actie te komen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, als de was al gedraaid is, is het wel handig om die meteen (of i.i.g. binnen afzienbare tijd erna) op te hangen
Fijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee geen sorry! Maar er werd een paar keer door verschillende mensen gezegd dat ze hoopten dat het er uit ging
Kan uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach, daar is het korte programma voor toch; morgen nog een keertje draaien en dan ophangen.
(Aangezien ik hier de was doe, is dat een aanpak die ik wel vaker moet volgen als ik onverwacht veel later thuis ben dan gepland)
Het kwam dit keer wel goed uit dat ik om 3:00 nog wakker was, kon er een nieuwe inquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan uiteraard
En ik doe het ook wel eens, met name als ik de was gewoon vergeten ben..![]()
Maar liever hang ik 'm gewoon binnen afzienbare tijd na het wassen op. Vind het ook gewoon zonde om 2x te wassen.
Lamp van m'n fiets moet nieuwe batterij.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kunnen er nu nog resterende taken zijn dan??
Tof!quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu aan het appen met een oude bekende.
Nav het welbekende heen en weertje (dit keer met Whiskers):
- Ik kom uit <plaats>
- Grappig, mijn beste vriendin komt daar vandaan! Ik ga maar niet vragen of je haar kent.
- Nee, haha, zo klein is de stad nu ook weer niet. Maar voor de lol: zeg maar wie het is!
En vervolgens hing Whiskers binnen de kortste keren met haar vriendin in de app, gaf ik mijn nummer door en app nu met een vriendin van de middelbare school die ik daarna nooit meer gezien had
quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
- Ik kom uit <plaats>
- Grappig, mijn beste vriendin komt daar vandaan! Ik ga maar niet vragen of je haar kent.
- Nee, haha, zo klein is de stad nu ook weer niet. Maar voor de lol: zeg maar wie het is!
En vervolgens hing Whiskers binnen de kortste keren met haar vriendin in de app, gaf ik mijn nummer door en app nu met een vriendin van de middelbare school die ik daarna nooit meer gezien had
Je hoeft iig nergens op te reageren vandaag of morgenquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier moet ook nog was aan de lijn. Niet vergeten.
Ik moet ook reageren op 50 posts ofzo. Misschien morgen. Of niet. Moe. Migraine.
Eigenlijk hoef jij alleen maar groenafval wegbrengen. En tenzij je morgen voor zonsopgang of na zonsondergang op de fiets moet is die batterij ook niet nodig. Maar dat zou in één door kunnen met het groenafval wegbrengenquote:Op zondag 10 augustus 2025 19:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je hoeft iig nergens op te reageren vandaag of morgen
Ik zie in dit lijstje slechts 1 ding dat moet. De rest zijn opties.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lamp van m'n fiets moet nieuwe batterij.
Groenafval moet naar de grote kliko beneden. Staat nu vrolijk te schimmelen op het balkon.
Weekplanning voor komende week maken in de hoop dat komende week beter gaat dan de afgelopen week.
Als huiswerk van de fysio moet ik een krachttraining schema voor mezelf maken en ik stel dat al de hele week uit want ik ben er zeker van dat ik dat helemaal niet kan
Eigenlijk wilde ik vandaag ook nog zelf sporten. Ik zou vanochtend met broertje gaan maar die was te onduidelijk over wanneer. Dus nu ben ik nog helemaal niet gegaan.
Oh en ik wil eigenlijk ook nog een paar toeren haken aan varken voor baby van vrienden die in september komt. September komt steeds dichterbij
Oh en was nr 1 kan alweer opgevouwen. Maar dat zijn handdoeken en theedoeken dus valt mee.
Zo zei ik een keer toen ik een Chinese ontmoette 'oh ik kende in mijn studietijd ook een Chinees, misschien ken je hem wel hi ha ho'.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
- Ik kom uit <plaats>
Dat huiswerk van de fysio heeft eigenlijk hogere prioriteit. Dus dat doe ik zometeen wel. Dan leg ik me er wel bij neer dat het een "slecht" krachttraining schema wordt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef jij alleen maar groenafval wegbrengen. En tenzij je morgen voor zonsopgang of na zonsondergang op de fiets moet is die batterij ook niet nodig. Maar dat zou in één door kunnen met het groenafval wegbrengen
Ditquote:Op zondag 10 augustus 2025 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef jij alleen maar groenafval wegbrengen. En tenzij je morgen voor zonsopgang of na zonsondergang op de fiets moet is die batterij ook niet nodig. Maar dat zou in één door kunnen met het groenafval wegbrengen
quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo zei ik een keer toen ik een Chinese ontmoette 'oh ik kende in mijn studietijd ook een Chinees, misschien ken je hem wel hi ha ho'.
Was haar broer.
Welke spiergroepen zou je willen trainen? En puur kracht of ook uithouding.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat huiswerk van de fysio heeft eigenlijk hogere prioriteit. Dus dat doe ik zometeen wel. Dan leg ik me er wel bij neer dat het een "slecht" krachttraining schema wordt.
Het moet een schema worden ondersteunend bij hardlopen. Dus eigenlijk alles in de benen, plus nog wat voor de core denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Welke spiergroepen zou je willen trainen? En puur kracht of ook uithouding.
Jaren geleden dat ik een lekkere pastasalade heb gegeten, vinden ze hier maar vreemd, koude pasta (of lauwwarme). Heb het hier eens voor vrienden gemaakt, maar was niet echt een succesquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een deel van mijn pastasalade van gisteren achtergehouden
Ja @Cat-astrophe had die meegenomenquote:Op zondag 10 augustus 2025 19:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jaren geleden dat ik een lekkere pastasalade heb gegeten, vinden ze hier maar vreemd, koude pasta (of lauwwarme). Heb het hier eens voor vrienden gemaakt, maar was niet echt een succesTerwijl het juist zo lekker is!
Edit: gevulde eitjes daarentegen (die ik ook op foto?s zag langskomen) waren in no time op
Slinger internet eens aan om je te helpenquote:Op zondag 10 augustus 2025 19:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het moet een schema worden ondersteunend bij hardlopen. Dus eigenlijk alles in de benen, plus nog wat voor de core denk ik.
Aangezien het voor hardlopen is, gaat het niet om zwaar met weinig herhaling. Bv eerder had ik schema's met elke oefening 3x 12-15x.
Ik weet nu iig dat ik erin wil/moet:
- Copenhagen adductor oefening
- single leg calf raises
- single leg deadlifts
Verder weet ik nog niet wat ik wil.
Ik heb nog geen oefeningen gekregen van de nieuwe fysio. M'n (overbelaste) linkerbil moest eerst rust krijgen en we waren eerst aan het uitzoeken wat er aan de hand was.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Slinger internet eens aan om je te helpen
https://www.runners.nl/ni(...)ardlopers-oefeningen en er zijn nog een hele hoop hits als je zoekt op krachttraining hardlopen![]()
Enne, misschien ook je vd fysio gekregen oefeningen erin gooien? Of zitten die er al in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |