abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218465774
Goed bezig @borisz!
En klinkt goed @Dr_Flash, nog gefeliciteerd met je vader!

Ik ben sinds 8.30 weer wakker en om 9u maar opgestaan. Vandaag rustig aan wat klusjes doen, en verder niet zoveel op de planning.
pi_218465898
Mogge. Ik doe vandaag zo min mogelijk. Kliekjes eten, opruimen, projectje met een bramenstruik, barbecueën.
Spoilers!
pi_218465907
Goedemorgen. Blij dat ik vandaag nergens heen hoef. :O
pi_218465930
Mogge!

Elin kwam pas om 8 uur om even vragen, dus er maar meteen uitgebleven.

Ben echt aan het nagenieten van gisteren, zo gezellig om iedereen weer terug te zien en om @Queller en @Starfish te onmoeten en en als framboos op een koekje dat @leintjuh er was.

Straks de vlaaien in de vriezer doen (op z’n Hollands gesneden 😉) en koffie met een mini rijstevlaaitje
We have far more in common than that which devides us..
pi_218466028
Hier ook napraten en tassen ruimen.
Altijd lekker als de vaatwasser zijn werk doet.
Ondertussen zit mnX al weer op zijn scheepje.
Wat was er weer heerlijk en veel te etenproeven!
pi_218466174
Hmm. Na overleg is er ineens meer te doen dan gehoopt. Weekmenu, de was, werkdingetje. Niet zo blij mee. Maar we beginnen maar dan. Des te eerder is het over.
Spoilers!
pi_218466191
We komen er net achter dat de Cleversroute volgende week lastig gaat worden. Er rijden geen treinen tussen Mook-Molenhoek en Venlo dus dan kunnen mensen niet halverwege aansluiten, en naar Roermond moet je dan omreizen. Want je kan natuurlijk niet met de fiets in de treinvervangende bus.

Misschien dat we een weekend in september moeten zoeken om de route te doen. :{
pi_218466213
Goedemorgen!

De platenspeler viel in goede aarde *O*

Op zondag is een moorkop geen optie dus ik had een beter bewaarbaarder gebakje voor bij de ochtendkoffie. Zo maar even een perzik, een appel en wat bramen plukken voor het ontbijt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218466247
Hallo deze morgen.

Wat fijn dat jullie het allemaal tof gehad hebben gisteren. O+

Wij hebben gisteren niet zoveel gedaan, was lekker. Beetje rommelen, stuk fietsn, bramen plukken langs een zandpad en wat chocolaatjes uit de chocolademachine bij de boerderij gehaald. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218466376
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Op zondag is een moorkop geen optie dus ik had een beter bewaarbaarder gebakje voor bij de ochtendkoffie. Zo maar even een perzik, een appel en wat bramen plukken voor het ontbijt.
Surprise w/

Perzik uit eigen tuin! O+
pi_218466407
In minder lekker nieuws: W. heeft weer een ontsteking. Na de enorme koortsaanval en abces op vakantie, is het nu zijn kies. :{

Met pijnstillers wel onder controle te houden en dan morgen naar de eigen tandarts. Vind het wel zielig ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218466715
Wat ellendig voor W, hopelijk kan hij snel van dit gedoe afgeholpen worden.

Yeah voor het cadeausucces!

Jammer @Tele6 maar beter dat je er nu achterkomt dan kan je op een beter moment wat plannen
  zondag 10 augustus 2025 @ 10:44:18 #216
63722 z80
I fink you freaky
pi_218467099
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

De perzikboom heb ik afgelopen weekeind al van zijn vruchten berooft. De eerste was er reeds vanaf gevallen, en de rest begon al goed te ruiken. En waren binnen een paar dagen ook goed rijp.
Ruim een kilo peren van boom 1 geplukt. De rest moet nog even langer blijven hangen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218467206
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:52 schreef Tele6 het volgende:
We komen er net achter dat de Cleversroute volgende week lastig gaat worden. Er rijden geen treinen tussen Mook-Molenhoek en Venlo dus dan kunnen mensen niet halverwege aansluiten, en naar Roermond moet je dan omreizen. Want je kan natuurlijk niet met de fiets in de treinvervangende bus.

-O-

quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2025 10:04 schreef Lonaa het volgende:
In minder lekker nieuws: W. heeft weer een ontsteking. Na de enorme koortsaanval en abces op vakantie, is het nu zijn kies. :{

Met pijnstillers wel onder controle te houden en dan morgen naar de eigen tandarts. Vind het wel zielig ;(
Da's shit zeg. Sterkte voor hem. Kiespijn is zo ultiem ellendig.

Ik wil ook een chocoladeautomaat. Regel jij het even?

Inmiddels blijkt de vaat maar 1,5 machine vol te zijn. De was van afgelopen week valt ook mee. Lunch helpt ons al van gazpacho, stokbrood, koude schotel en dips af. Komt allemaal goed O+

Ik moet ook maar een perzikboom regelen zie ik.
Spoilers!
  zondag 10 augustus 2025 @ 11:03:17 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218467238
Ik ben er weer even terug in gedoken en nu wel lekker goed uitgeslapen, denk ik. Ik hoef vandaag helemaal niets *O*

Ja de afwas, boodschappen bestellen, papier en plastic naar de kliko brengen, stapjes stappen. T is ook weer niet zo dat ik me nu wezenloos verveel tot de dag om is of zo :)

Oh ja en de wasmachine draait ook al :+

[ Bericht 13% gewijzigd door Dr_Flash op 10-08-2025 11:08:47 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 10 augustus 2025 @ 11:37:32 #219
63722 z80
I fink you freaky
pi_218467418
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
-O-
[..]
Da's shit zeg. Sterkte voor hem. Kiespijn is zo ultiem ellendig.

Ik wil ook een chocoladeautomaat. Regel jij het even?

Inmiddels blijkt de vaat maar 1,5 machine vol te zijn. De was van afgelopen week valt ook mee. Lunch helpt ons al van gazpacho, stokbrood, koude schotel en dips af. Komt allemaal goed O+

Ik moet ook maar een perzikboom regelen zie ik.
Kies wel voor een perzikboom die niet/minder gevoelig is voor krulziekte.
De boom zelf overleeft dit wel, maar de fruitopbrengst is niet bepaald hoog. Aangezien er te weinig blad oppervlakte is voor een goede energie huishouding.
pi_218467797
We zitten in de Gondoletta in de Efteling en er vliegen steeds 2 ijsvogels in het rond O+
pi_218467959
Leuk dat jullie een toffe meet hebben gehad!

Ik heb gisteren heerlijk buiten geschoten. Ging nog beter dan verwacht. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je ooit in de buurt van fort Everdingen zijn, vrijwel elke zaterdag kun je er vanaf nu boogschieten 8-)
(Traditioneel, met houten bogen en instructie van ervaren schutter en bogenbouwer. Alias goede vriend.)
pi_218467960
Beterschap aan W @Lonaa :*
pi_218467967
Ik ben zoooooo gaar :')

Ben net m'n bed uit. Wasje aangezet en keuken-rampgebied opgeruimd.

Hopelijk helpen ontbijt en koffie O-)
pi_218467996
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 10:02 schreef AnneX het volgende:

Perzik uit eigen tuin! O+
Hoewel de boom vol perziken erg fotogeniek was, heb ik er niet eens veel foto's van :D

Hier met schaaldieren: het is maar een klein boompje:

We eten al een tijd verse perzik, en ik heb nu 15 potten perzikjam, en een pot gedroogde perzik.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 10 augustus 2025 @ 12:43:22 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218468006
Ja wakker. Net. Wat heb ik gemist ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218468013
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:37 schreef Candaasje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je ooit in de buurt van fort Everdingen zijn, vrijwel elke zaterdag kun je er vanaf nu boogschieten 8-)
(Traditioneel, met houten bogen en instructie van ervaren schutter en bogenbouwer. Alias goede vriend.)
Paar jaar geleden ergens wat booggeschoten met een personeelsuitje. Ik ben er niet goed in. Een zeer onverwachte collega schoot zomaar tweemaal midden in de roos (zeer bijziend en fysiek in hele slechte vorm).
pi_218468048
Ook en een ver verleden (tijdens een personeelsuitje ook) gedaan. Er ging iets (of eigenlijk veel) niet goed. Ik had een hele blauwe arm
pi_218468101
Goedemorgen.

Dit jaar heb ik voor het eerst peren aan de perenboom. Wanneer moet ik die plukken? Ik vind al verschillende peren aangevroten in de tuin.
pi_218468104
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:56 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.

Dit jaar heb ik voor het eerst peren aan de perenboom. Wanneer moet ik die plukken? Ik vind al verschillende peren aangevroten in de tuin.
Wat voor peer?
  zondag 10 augustus 2025 @ 12:57:22 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218468106
Ik heb alleen met een (metalen) kruisboog geschoten. Op een werkuitje van @Starflyer
En dat ging wonderwel best erg goed :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218468125
@sigme : je hoeft voor boogschieten niet heel fit te zijn, als ik kijk naar veel schutters die goed kunnen schieten :P . Het is vooral je rugspieren gebruiken en hoewel je wel beide ogen gebruikt, is traditioneel boogschieten ‘instinctief’ schieten. Het gaat om het gevoel dat je moet trainen. En de rust kunnen nemen.

Maar ik ben ook geen topper hoor. Maar zo in de buitenlucht is het fijn en gezellig. En ik kon een heel fijne boog gebruiken, dat maakt het ook leuker.
(Die ik kan overkopen van vriend, maar ik ben nog in dubio of ik dat doe of er zelf een ga bouwen. En of ik er überhaupt genoeg gebruik van ga maken. Maar zelf maken is echt veel werk, en het komt allemaal nogal precies met essenhout. Mijn vorige boog is geklapt. Dus ik neig toch naar het eerste. Enig nadeel is dat ik hem niet verder kan ‘customizen’ naar mijn eigen hand.)

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook en een ver verleden (tijdens een personeelsuitje ook) gedaan. Er ging iets (of eigenlijk veel) niet goed. Ik had een hele blauwe arm
Had je wel een beschermer om je arm? De pees slaat vaak tegen de arm waarmee je de boog vasthoudt, zonder bescherming ben je inderdaad snel blauw.
pi_218468158
Daar kan ik me niets van herinneren, zal vast niet. Maar na een paar keer bond ik het niet meer leuk en ben gaan fotograferen :P
pi_218468170
Wij doen ook boogschieten bij de survivalrun. Vaak vet dicht bij het doel dus niet al te ambitieus _O-

Ik kan het zelf niet fantastisch maar goed genoeg om aan beginners uit te leggen (iemand moet t doen). Mijn indruk is dat beginners ook vaak hun elleboog overstrekken en dan steekt je elleboog uit precies waar de pees langskomt. Au!
pi_218468213
Schaaldieren 😂 @sigme

Perenboomgaard aan de overkant, zover het oog reikt, wel 2 km tot aan het kanaal.
In september gaan de appels en peren geplukt worden. Een bieb collega en man neemt daar een maand vrij voor. En dat doen meerdere dorpsgenoten.
SPOILER
Vanmorgen is het mij niet gelukt om diverse fokkers een mapje ‘mensen’ foto’s te sturen van gisteravond. Kaatje bijv. kreeg een lege map.🙃 Anderen ontvingen niks.
Denk dat het via pm beter gaat. Eens even uitzoeken.
pi_218468221
quote:

-O-

Maar beter nu er achter komen dan onderweg. In september ligt Clevers er ook nog.

Misschien is Weert met de trein wel goed bereikbaar voor iedereen? Doe je een rondje Huubkens, Baccio, Florence? O-)
(Met omwegen ertussen want met dit cirkeltje ben je op in allermoeilijkste scenario in zo’n 20 km klaar)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218468230
Schieten is nooit mijn forte geweest. Ik kan vooral dingen die te maken hebben met ergens tegen slaan (met een racket of een knuppel bijvoorbeeld). Dat lijk ik aangeboren te hebben. Ik vind het bijzonder om te zien dat mensen (waarmee dan ook) al schietend kunnen raken waar ze op mikten.

Wij hebben in de achtertuin een bordje aan een blokhut hangen waar je van die kermisschildjes aan kan hangen, die je dan vervolgens met pistool of geweer (ja, luchtdruk) kapot moet schieten. Ik kan schieten tot ik halfzijdige uitval krijg, maar raak niets. Nooit, never. ik heb niet eens een vaste afwijking, maar schiet er in alle windrichtingen naast.
pi_218468234
Aha…de Clevers route?is dus langs de Clevers ijssalons! 🍦
Hebben jullie toch eerder gefietst?
pi_218468246
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:10 schreef Queller het volgende:
Schieten is nooit mijn forte geweest. Ik kan vooral dingen die te maken hebben met ergens tegen slaan (met een racket of een knuppel bijvoorbeeld). Dat lijk ik aangeboren te hebben. Ik vind het bijzonder om te zien dat mensen (waarmee dan ook) al schietend kunnen raken waar ze op mikten.

Wij hebben in de achtertuin een bordje aan een blokhut hangen waar je van die kermisschildjes aan kan hangen, die je dan vervolgens met pistool of geweer (ja, luchtdruk) kapot moet schieten. Ik kan schieten tot ik halfzijdige uitval krijg, maar raak niets. Nooit, never. ik heb niet eens een vaste afwijking, maar schiet er in alle windrichtingen naast.
Toch die bril😇
pi_218468256
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 06:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Buren over 5 min thuis, kijken of ik thuis wel nog even wat kan slapen, want hier niet gelukt.

Update: inmiddels in eigen huis en bed, met buurbuikbaby gelukkig alles oké.
Oh gelukkig maar.
En wat zullen ze blij met jou zijn O+ Tante Buuv.
pi_218468257
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:11 schreef AnneX het volgende:
Toch die bril😇
:D :D :D
Het zou zomaar kunnen. Als was het 40 jaar geleden zonder bril ook al zo.
pi_218468263
quote:

Wat was het plan? (gemist denk ik)
pi_218468269
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:13 schreef Blues het volgende:

[..]
IJSjes route bedoelt Tele ws. 😇 een onbekend fenomeen voor niét Brabanders en Limburgers.
pi_218468301
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:13 schreef Blues het volgende:

[..]
9 ijssalons van Thorn tot Millingen. 170 km.

Start in Roermond, fiets naar Thorn om daar met openingstijd te staan. Eind van de dag zijn we in Millingen. (9 uur 's avonds of zo :') )

We hebben een hoop mensen die de volledige 170 km niet zien zitten. Dus die wilden ergens bij een station tussen Nijmegen en Roermond opstappen. Maar dat plan moeten we dus aanpassen.

Ik begreep dat Venlo te bereiken is dus een van onze fittere fietsers neemt de trein daarheen. En misschien dat de anderen de trein naar Mook-Molenhoek nemen (tot daar gaat hij nog) en dan het laatste stuk meerijden. Is een mooie manier om je avond te besteden iig :s)

Ontbijt en koffie helpen om de boel in perspectief te zien *)
pi_218468313
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
IJSjes route bedoelt Tele ws. 😇 een onbekend fenomeen voor niét Brabanders en Limburgers.
Nou het is ons eigen originele idee, dus alle Brabanders en Limburgers zijn verder ook niet op de hoogte.

Eigenlijk een soort moderne bedevaart alleen dan aanbidden we ijs. _O_
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:24:16 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218468365
Ik stem voor.

Ijs in het algemeen, goed ijs in het bijzonder en fietsen voor ijs is helemaal prima.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218468375
Foto’s zijn nu zichtbaar in het mapje. *O* dankjewel

Volgende keer maak ik niet alleen een wat te maken lijstje (want dat kwam goed) maar ook een meeneem lijstje wat ik op de voordeur plak. Nu heb ik voor weken sladressing in huis.
Gelukkig is de voorraadkast van @Lucky_Strike net zo gevuld als die van mij :D
pi_218468398
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:24 schreef fietsie het volgende:
Ik stem voor.

Ijs in het algemeen,
Eens
quote:
goed ijs in het bijzonder
Eens!
quote:
en fietsen voor ijs is helemaal prima.
Oneens :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218468457
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Eens
[..]
Eens!
[..]
Oneens :7
Eens met Cat. Fietsen alleen als er écht geen alternatief is en dan absoluut zo kort mogelijk!

Heb ik jullie wel eens verteld over mijn ongelukje tijdens een workshop acrobatiek? Ik had heus nog wel willen fietsen, maar daarna niet meer.
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:45:55 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218468519
Jullie kunnen gewoon fietsen hoor, Cat kan volgende week toch niet :+
pi_218468521
Zachtjes Hellup. In een pm van fok: hoort er dan @ voor in de adressering.
Als een mention. Bijv. @Blues
Anders kan ik nog eens al die alias invoeren. -O-
Bij voorkeur in 1 x goed.
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:47:33 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218468534
Nee gewoon naam is genoeg.
pi_218468548
quote:
5s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat voor peer?
Een die ik cadeau heb gekregen, dus geen idee.
pi_218468552
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie kunnen gewoon fietsen hoor, Cat kan volgende week toch niet :+
Ook als ik wel kon, kunnen ze prima fietsen.
Juich ik op afstand mee en pak een ander keertje de auto naar Clevers. Of *gasp* fiets de stad voor een ijscoupe.
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:52:57 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218468570
Ik denk dat ik gewoon naar De IJsfabriek fiets.
pi_218468576
@AnneX en @Blues dit is de website van de brillen https://lookadd.com/product-categorie/add/

Wanneer je bij custom made kijk, zie je de modellen
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:55:33 #256
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218468581
Ik ga eerst even lunchen en dan weer verder wandelen. MET een flesje water :X
pi_218468637
Wandel ze! Het is niet vreselijk warm/heet.

Volgens mij is het de 2 e keer goed gegaan met de foto’s.
Alleen @Cat_astrophe wil geen foto’s in pm. 😉
  zondag 10 augustus 2025 @ 14:06:56 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218468639
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:

Alleen @:Cat_astrophe wil geen foto’s in pm. 😉
Ik heb niks gehad -O-

EDIT Het is Whiskers2009 he? Als je ze naar Whiskers hebt gestuurd, dan heb je ze naar een andere user gestuurd..
pi_218468647
quote:

PM gestuurd, andersom werkt het vast wel.
  zondag 10 augustus 2025 @ 14:11:25 #260
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218468658
quote:

D'r streepje is te laag

@Cat-astrophe
pi_218468688
@AnneX ik heb ook niks ontvangen?
  zondag 10 augustus 2025 @ 14:21:13 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218468703
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik heb niks gehad -O-

EDIT Het is Whiskers2009 he? Als je ze naar Whiskers hebt gestuurd, dan heb je ze naar een andere user gestuurd..
@AnneX @Starflyer heeft ook geen pm gehad :N

EDIT ik heb nu wél een pm, ik ga gauw kijken *O*
  zondag 10 augustus 2025 @ 14:21:32 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218468706
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:18 schreef Tele6 het volgende:
@:AnneX ik heb ook niks ontvangen?
Hier ook niet
pi_218468740
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:18 schreef Tele6 het volgende:
@:AnneX ik heb ook niks ontvangen?
pi_218468775
Djeesus wat een gestuntel!
fietsie, Tele6, Whiskers2009, Cat met streepje int midden inmiddels wel. Toch ?
  zondag 10 augustus 2025 @ 14:34:44 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218468844
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
Ik wél :Y
En ik heb het doorgestuurd naar @Starflyer Weet niet of dat gelukt is, want die ligt helaas met migraine op bed..
pi_218468866
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
Ja nu is het gelukt, dankjewel!
pi_218468867
“ Je bericht is succesvol verzonden” poging 4.

Nu ga ik wat anders doen. Dan lees ik het wel.
Ontvangst bevestiging in dm ja/ nee zie ik tegemoet van Iedereen 😉 s.v.p.
pi_218468872
Beterschap @Whiskers2009
  zondag 10 augustus 2025 @ 14:37:59 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218468896
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:36 schreef Tele6 het volgende:
Beterschap @:Whiskers2009
Dank je namens @Starflyer :*
Die heeft echt een heftige aanval vandaag helaas..
pi_218468899
Affijn, tussen het gestuntel door :X krijg ik mee, dat er zieken zijn.
Beterschap dan! @Lonaa’s W en @Starflyer

Oh ja…bij de volgende fok alias wissel graag kort en zonder boven- en onder streepjes.
Ja? Graag :*
  zondag 10 augustus 2025 @ 14:55:17 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218469081
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:38 schreef AnneX het volgende:
Affijn, tussen het gestuntel door :X krijg ik mee, dat er zieken zijn.
Beterschap dan! @:Lonaa’s W en @:Starflyer

Oh ja…bij de volgende fok alias wissel graag kort en zonder boven- en onder streepjes.
Ja? Graag :*
Dank namens @Starflyer :*

En ik heb geen aliaswissel in de planning staan, maar ik zal het in mijn achterhoofd houden voor het geval dát :D
pi_218469325
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

Dank je namens @:Starflyer :*
Die heeft echt een heftige aanval vandaag helaas..
Wat naar voor hem :{

Ik ben ook altijd bang voor een aanval met zo'n drukkig weekend.
Trigger bij mij kan bijv ook (leuke-)spanning zijn, maar ik klop nog steeds af :%
pi_218469332
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

En ik heb geen aliaswissel in de planning staan, maar ik zal het in mijn achterhoofd houden voor het geval dát :D
Langzamerhand valt het kwartje en de herinnering aan de Italiaanmeet in Enschede ook bij mij trouwens :D ^O^
  zondag 10 augustus 2025 @ 15:27:35 #275
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218469343
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou het is ons eigen originele idee, dus alle Brabanders en Limburgers zijn verder ook niet op de hoogte.

Eigenlijk een soort moderne bedevaart alleen dan aanbidden we ijs. _O_
Als ijsliefhebber kan ik je ook aanraden een keer naar ijs en spijs in haps te gaan.
Mijn vaste stekje en echt heel goed. Heeft ook prijzen gewonnen.
  zondag 10 augustus 2025 @ 15:32:37 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218469379
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat naar voor hem :{

Ik ben ook altijd bang voor een aanval met zo'n drukkig weekend.
Trigger bij mij kan bijv ook (leuke-)spanning zijn, maar ik klop nog steeds af :%
Kan ik me voorstellen :Y
Gelukkig was het vandaag en niet gisteren, maar naar blijft het inderdaad..
  Moderator zondag 10 augustus 2025 @ 15:36:54 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218469417
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Paar jaar geleden ergens wat booggeschoten met een personeelsuitje. Ik ben er niet goed in. Een zeer onverwachte collega schoot zomaar tweemaal midden in de roos (zeer bijziend en fysiek in hele slechte vorm).
Een beetje als die Turk op de Olympische spelen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 10 augustus 2025 @ 15:52:25 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218469570
Context:
Het huis is leeg, de buitendeur is op slot.
Ik ben hier alleen.

Ik hoor en raar ploppend geluid.
Gevolgd door een tergend langzaam scheurend / zuigend geluid. Echt totaal niet thuis te brengen.
Even later vlak bij waar ik zit een bonk. Hard.

Zoeken, Kijken, Nergens ligt iets.

Ik was vergeten de brievenbus (aan de weg) te checken, dus loop even naar buiten. En op de weg terug kom ik langs de (ongebruikte) voordeur. Aha.

Afgelopen winter had ik de enkelglas voordeur aan het onderste raam voorzien van 'dubbelglas' door met dubbelzijdig tape er plexiglas tegenaan te tapen.
Dit plexiglas stond nu dus op het watermeterluik (de -bonk) en het dubbelzijdige schuimplastic heeft losgelaten (het scheuren / zuigen).
Want de hete zon staat nu op de deur. (de plop)

/liefdagboek

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsie op 10-08-2025 15:58:47 ]
pi_218469608
Ik heb net een uur in huis naar mijn waterfles gezocht. Uiteindelijk vond ik hem in de schuur. Verder gaat het heel goed :+

Ik heb pakketten weggebracht, allerlei klusjes gedaan en nu ben ik maar op de bank gaan liggen want mn hersenen zijn een uur of twee geleden al uitgeschakeld. Over een uurtje weer een hockeywedstrijd om te kijken.

IJs: altijd een goed idee.
  zondag 10 augustus 2025 @ 16:01:36 #280
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218469640
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb net een uur in huis naar mijn waterfles gezocht.
een uur? Ik had na 5 minuten een nieuwe besteld ergens.

Ik heb 7 waterflessen met een reden (nee niet deze reden :D )
pi_218469774
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
een uur? Ik had na 5 minuten een nieuwe besteld ergens.

Ik heb 7 waterflessen met een reden (nee niet deze reden :D )
Ja ik heb er 5, maar ik wilde nog steeds wel weten waar hij gebleven was :D
  zondag 10 augustus 2025 @ 16:16:00 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218469787
Ik had een nieuwe, gewassen, en op mijn 3D geprinte flessendroger gezet. Die staat in het zonnetje.

Ik kan de nieuwe drinkfles nu weggooien; door het zonlicht is ie ovaal geworden...
pi_218469804
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik weet van B dat zijn cilinder ook verandert (wordt erger als hij moe is?) dus je zit sowieso altijd met dat die metingen momentopnames zijn. ;)
Dat, en dat als je achter zo'n apparaat zit ook je positie net iets anders kan zijn, zowel je afstand tot het apparaat als hoogte en hoek waarin je kijkt.

Daarom moet ik van de mijne altijd een brilletje op waar hij glaasjes in verwisselt. En zeggen als mijn beeld verandert tijdens het kijken, dat gebeurt me nogal regelmatig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218469842
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:37 schreef Candaasje het volgende:

SPOILER
Alleen volwassenen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218469844
^O^ dat jullie een goeie meet hadden
pi_218469869
Hmm.
Plots ende onverwacht in Venlo.
Eens kijken of er een Clevers handig is. Nog nooit geweest en nog geen plan voor avondeten.
pi_218469870
Quintet *O*
pi_218469877
Dat blijkt zomaar 2, 7 en 7,6 km.
Wil een mens dan naar de Hagelkruisweg, Geldersepoort of neetoetLottumseweg?
pi_218469879
Septet!
pi_218469881
Heb ik het topique zó dood vermoord?
  zondag 10 augustus 2025 @ 16:30:54 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218469885
Ik denk dat sommen compleet uitgeleefd op de bank hangen oid...
  zondag 10 augustus 2025 @ 16:43:13 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218469964
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:30 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik het topique zó dood vermoord?
Bier + zon + balkon > CUL :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 augustus 2025 @ 16:50:05 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218470014
Trots op Telstar O+. Op naar vrijdag.
Verder bankhangdag. Ik gooi zo Pomme du dinges in de oven en een biefstukje erbij.

Verder krant en Switch2. :s) . Rustdag waarbij Telefoon en laptop ook veel rust krijgen. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 10 augustus 2025 @ 16:58:28 #294
63722 z80
I fink you freaky
pi_218470058
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:56 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.

Pak een peer voorzichtig vast en til deze op waarbij je de onderkant omhoog draait.
Is de peer rijp, dan komt deze los van de boom. Zo niet lekker laten hangen.

Hier gaat van 1 peer, een redelijk zoete, de helft naar de aanwezigen insecten en ander vliegend gespuis.
Aangezien ik er toch niet tegenop kan eten doe ik er ook niets aan. En blijven de wespen weg bij mijn eten.
  zondag 10 augustus 2025 @ 17:04:54 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218470094
Ik moet van mezelf sla eten vanavond.

Maar zo geen zin om iets in elkaar te draaien.
pi_218470226
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:04 schreef fietsie het volgende:

Ik heb een deel van mijn pastasalade van gisteren achtergehouden 8-)
  zondag 10 augustus 2025 @ 17:26:08 #297
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218470230
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb een deel van mijn pastasalade van gisteren achtergehouden 8-)
Da's handig; ik had eigenlijk mezelf vrijdag beloofd sla te eten, dus die doe ik nu vandaag :P
pi_218470262
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat, en dat als je achter zo'n apparaat zit ook je positie net iets anders kan zijn, zowel je afstand tot het apparaat als hoogte en hoek waarin je kijkt.

Daarom moet ik van de mijne altijd een brilletje op waar hij glaasjes in verwisselt. En zeggen als mijn beeld verandert tijdens het kijken, dat gebeurt me nogal regelmatig.
Ja dit moet ik ook altijd.
En dan 10x vragen of ik nog 1x de vorige mag zien, want twijfel in verschillende en bang dat ik dan geen goeie glazen krijg. Elke keer hetzelfde.
#hopeloos
pi_218470268
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:30 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat sommen compleet uitgeleefd op de bank hangen oid...
Ik was wandelen *O* >:O
pi_218470270
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:04 schreef fietsie het volgende:

Pokerboeken besteld :9
pi_218470273
Pokébowls :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')