Ook als ik wel kon, kunnen ze prima fietsen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie kunnen gewoon fietsen hoor, Cat kan volgende week toch niet
Ik heb niks gehadquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:
Wandel ze! Het is niet vreselijk warm/heet.
Volgens mij is het de 2 e keer goed gegaan met de foto’s.
Alleen @:Cat_astrophe wil geen foto’s in pm. 😉
PM gestuurd, andersom werkt het vast wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:
D'r streepje is te laagquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:
@AnneX @Starflyer heeft ook geen pm gehadquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb niks gehad
EDIT Het is Whiskers2009 he? Als je ze naar Whiskers hebt gestuurd, dan heb je ze naar een andere user gestuurd..
Hier ook nietquote:
Ik wélquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
Djeesus wat een gestuntel!
fietsie, Tele6, Whiskers2009, Cat met streepje int midden inmiddels wel. Toch ?
Ja nu is het gelukt, dankjewel!quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
Djeesus wat een gestuntel!
fietsie, Tele6, Whiskers2009, Cat met streepje int midden inmiddels wel. Toch ?
Dank namens @Starflyerquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:38 schreef AnneX het volgende:
Affijn, tussen het gestuntel doorkrijg ik mee, dat er zieken zijn.
Beterschap dan! @:Lonaa’s W en @:Starflyer
Oh ja…bij de volgende fok alias wissel graag kort en zonder boven- en onder streepjes.
Ja? Graag
Wat naar voor hemquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank je namens @:Starflyer
Die heeft echt een heftige aanval vandaag helaas..
Langzamerhand valt het kwartje en de herinnering aan de Italiaanmeet in Enschede ook bij mij trouwensquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik heb geen aliaswissel in de planning staan, maar ik zal het in mijn achterhoofd houden voor het geval dát
Als ijsliefhebber kan ik je ook aanraden een keer naar ijs en spijs in haps te gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou het is ons eigen originele idee, dus alle Brabanders en Limburgers zijn verder ook niet op de hoogte.
Eigenlijk een soort moderne bedevaart alleen dan aanbidden we ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |