quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:37 schreef Candaasje het volgende:
Leuk dat jullie een toffe meet hebben gehad!
Ik heb gisteren heerlijk buiten geschoten. Ging nog beter dan verwacht.
Paar jaar geleden ergens wat booggeschoten met een personeelsuitje. Ik ben er niet goed in. Een zeer onverwachte collega schoot zomaar tweemaal midden in de roos (zeer bijziend en fysiek in hele slechte vorm).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je ooit in de buurt van fort Everdingen zijn, vrijwel elke zaterdag kun je er vanaf nu boogschieten![]()
(Traditioneel, met houten bogen en instructie van ervaren schutter en bogenbouwer. Alias goede vriend.)ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat voor peer?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:56 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.
Dit jaar heb ik voor het eerst peren aan de perenboom. Wanneer moet ik die plukken? Ik vind al verschillende peren aangevroten in de tuin.
Had je wel een beschermer om je arm? De pees slaat vaak tegen de arm waarmee je de boog vasthoudt, zonder bescherming ben je inderdaad snel blauw.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook en een ver verleden (tijdens een personeelsuitje ook) gedaan. Er ging iets (of eigenlijk veel) niet goed. Ik had een hele blauwe arm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen is het mij niet gelukt om diverse fokkers een mapje ‘mensen’ foto’s te sturen van gisteravond. Kaatje bijv. kreeg een lege map.🙃 Anderen ontvingen niks.
Denk dat het via pm beter gaat. Eens even uitzoeken.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:52 schreef Tele6 het volgende:
We komen er net achter dat de Cleversroute volgende week lastig gaat worden. Er rijden geen treinen tussen Mook-Molenhoek en Venlo dus dan kunnen mensen niet halverwege aansluiten, en naar Roermond moet je dan omreizen. Want je kan natuurlijk niet met de fiets in de treinvervangende bus.
Misschien dat we een weekend in september moeten zoeken om de route te doen.
Toch die bril😇quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:10 schreef Queller het volgende:
Schieten is nooit mijn forte geweest. Ik kan vooral dingen die te maken hebben met ergens tegen slaan (met een racket of een knuppel bijvoorbeeld). Dat lijk ik aangeboren te hebben. Ik vind het bijzonder om te zien dat mensen (waarmee dan ook) al schietend kunnen raken waar ze op mikten.
Wij hebben in de achtertuin een bordje aan een blokhut hangen waar je van die kermisschildjes aan kan hangen, die je dan vervolgens met pistool of geweer (ja, luchtdruk) kapot moet schieten. Ik kan schieten tot ik halfzijdige uitval krijg, maar raak niets. Nooit, never. ik heb niet eens een vaste afwijking, maar schiet er in alle windrichtingen naast.
Oh gelukkig maar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Buren over 5 min thuis, kijken of ik thuis wel nog even wat kan slapen, want hier niet gelukt.
Update: inmiddels in eigen huis en bed, met buurbuikbaby gelukkig alles oké.
Wat was het plan? (gemist denk ik)quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:52 schreef Tele6 het volgende:
We komen er net achter dat de Cleversroute volgende week lastig gaat worden. Er rijden geen treinen tussen Mook-Molenhoek en Venlo dus dan kunnen mensen niet halverwege aansluiten, en naar Roermond moet je dan omreizen. Want je kan natuurlijk niet met de fiets in de treinvervangende bus.
Misschien dat we een weekend in september moeten zoeken om de route te doen.
9 ijssalons van Thorn tot Millingen. 170 km.quote:
Nou het is ons eigen originele idee, dus alle Brabanders en Limburgers zijn verder ook niet op de hoogte.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
IJSjes route bedoelt Tele ws. 😇 een onbekend fenomeen voor niét Brabanders en Limburgers.
Eensquote:
Eens!quote:goed ijs in het bijzonder
Oneensquote:en fietsen voor ijs is helemaal prima.
Eens met Cat. Fietsen alleen als er écht geen alternatief is en dan absoluut zo kort mogelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |