Wat was het plan? (gemist denk ik)quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:52 schreef Tele6 het volgende:
We komen er net achter dat de Cleversroute volgende week lastig gaat worden. Er rijden geen treinen tussen Mook-Molenhoek en Venlo dus dan kunnen mensen niet halverwege aansluiten, en naar Roermond moet je dan omreizen. Want je kan natuurlijk niet met de fiets in de treinvervangende bus.
Misschien dat we een weekend in september moeten zoeken om de route te doen.
9 ijssalons van Thorn tot Millingen. 170 km.quote:
Nou het is ons eigen originele idee, dus alle Brabanders en Limburgers zijn verder ook niet op de hoogte.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
IJSjes route bedoelt Tele ws. 😇 een onbekend fenomeen voor niét Brabanders en Limburgers.
Eensquote:
Eens!quote:goed ijs in het bijzonder
Oneensquote:en fietsen voor ijs is helemaal prima.
Eens met Cat. Fietsen alleen als er écht geen alternatief is en dan absoluut zo kort mogelijk!quote:
Ook als ik wel kon, kunnen ze prima fietsen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie kunnen gewoon fietsen hoor, Cat kan volgende week toch niet
Ik heb niks gehadquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:
Wandel ze! Het is niet vreselijk warm/heet.
Volgens mij is het de 2 e keer goed gegaan met de foto’s.
Alleen @:Cat_astrophe wil geen foto’s in pm. 😉
PM gestuurd, andersom werkt het vast wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:
D'r streepje is te laagquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:
@AnneX @Starflyer heeft ook geen pm gehadquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb niks gehad
EDIT Het is Whiskers2009 he? Als je ze naar Whiskers hebt gestuurd, dan heb je ze naar een andere user gestuurd..
Hier ook nietquote:
Ik wélquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
Djeesus wat een gestuntel!
fietsie, Tele6, Whiskers2009, Cat met streepje int midden inmiddels wel. Toch ?
Ja nu is het gelukt, dankjewel!quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
Djeesus wat een gestuntel!
fietsie, Tele6, Whiskers2009, Cat met streepje int midden inmiddels wel. Toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |