Dank namens @Starflyerquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:38 schreef AnneX het volgende:
Affijn, tussen het gestuntel doorkrijg ik mee, dat er zieken zijn.
Beterschap dan! @:Lonaa’s W en @:Starflyer
Oh ja…bij de volgende fok alias wissel graag kort en zonder boven- en onder streepjes.
Ja? Graag
Wat naar voor hemquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank je namens @:Starflyer
Die heeft echt een heftige aanval vandaag helaas..
Langzamerhand valt het kwartje en de herinnering aan de Italiaanmeet in Enschede ook bij mij trouwensquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik heb geen aliaswissel in de planning staan, maar ik zal het in mijn achterhoofd houden voor het geval dát
Als ijsliefhebber kan ik je ook aanraden een keer naar ijs en spijs in haps te gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou het is ons eigen originele idee, dus alle Brabanders en Limburgers zijn verder ook niet op de hoogte.
Eigenlijk een soort moderne bedevaart alleen dan aanbidden we ijs.
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat naar voor hem![]()
Ik ben ook altijd bang voor een aanval met zo'n drukkig weekend.
Trigger bij mij kan bijv ook (leuke-)spanning zijn, maar ik klop nog steeds af
Een beetje als die Turk op de Olympische spelen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ergens wat booggeschoten met een personeelsuitje. Ik ben er niet goed in. Een zeer onverwachte collega schoot zomaar tweemaal midden in de roos (zeer bijziend en fysiek in hele slechte vorm).
een uur? Ik had na 5 minuten een nieuwe besteld ergens.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb net een uur in huis naar mijn waterfles gezocht.
Ja ik heb er 5, maar ik wilde nog steeds wel weten waar hij gebleven wasquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een uur? Ik had na 5 minuten een nieuwe besteld ergens.
Ik heb 7 waterflessen met een reden (nee niet deze reden)
Dat, en dat als je achter zo'n apparaat zit ook je positie net iets anders kan zijn, zowel je afstand tot het apparaat als hoogte en hoek waarin je kijkt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet van B dat zijn cilinder ook verandert (wordt erger als hij moe is?) dus je zit sowieso altijd met dat die metingen momentopnames zijn.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:37 schreef Candaasje het volgende:
Leuk dat jullie een toffe meet hebben gehad!
Ik heb gisteren heerlijk buiten geschoten. Ging nog beter dan verwacht.
Alleen volwassenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je ooit in de buurt van fort Everdingen zijn, vrijwel elke zaterdag kun je er vanaf nu boogschieten![]()
(Traditioneel, met houten bogen en instructie van ervaren schutter en bogenbouwer. Alias goede vriend.)Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Pak een peer voorzichtig vast en til deze op waarbij je de onderkant omhoog draait.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:56 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.
Dit jaar heb ik voor het eerst peren aan de perenboom. Wanneer moet ik die plukken? Ik vind al verschillende peren aangevroten in de tuin.
Ik heb een deel van mijn pastasalade van gisteren achtergehoudenquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:04 schreef fietsie het volgende:
Ik moet van mezelf sla eten vanavond.
Maar zo geen zin om iets in elkaar te draaien.
Da's handig; ik had eigenlijk mezelf vrijdag beloofd sla te eten, dus die doe ik nu vandaagquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een deel van mijn pastasalade van gisteren achtergehouden
Ja dit moet ik ook altijd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat, en dat als je achter zo'n apparaat zit ook je positie net iets anders kan zijn, zowel je afstand tot het apparaat als hoogte en hoek waarin je kijkt.
Daarom moet ik van de mijne altijd een brilletje op waar hij glaasjes in verwisselt. En zeggen als mijn beeld verandert tijdens het kijken, dat gebeurt me nogal regelmatig.
Ik was wandelenquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:30 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat sommen compleet uitgeleefd op de bank hangen oid...
Pokerboeken besteldquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:04 schreef fietsie het volgende:
Ik moet van mezelf sla eten vanavond.
Maar zo geen zin om iets in elkaar te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |