Die was heel lekker!quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een deel van mijn pastasalade van gisteren achtergehouden
Omdat de kast met bakspullen toch leeg was, even de planken opnieuw “getetrist” na de afwas.quote:
Ik heb nog wel een recept voor Char Siu. Al heb je daar eigen @JFlip voor nodig om het te roosteren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:45 schreef Lonaa het volgende:
W. ligt op de bank te slapen, die voelt zich echt niet lekker.
Ik heb wat geprept in de keuken. Morgen zowaar een dagje werken. Ben ook recepten aan het googlen want ik wil weer kookmojo en beter eten = beter plannen = beter lijf.
Voor de 2346823 x natuurlijk.
Ik heb erna ook wel een brilletje op gekregen met de bepaalde sterkte en cilinder en daarmee gekeken, en toen heeft ze ook nog wat geprobeerd met iets ervoor en weer weg en dat maakte niet echt verschil. Nou ja, we gaan het zien, als het na een week nog niet comfortabel is moet ik echt terugkomen drukten ze me op het hart.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat, en dat als je achter zo'n apparaat zit ook je positie net iets anders kan zijn, zowel je afstand tot het apparaat als hoogte en hoek waarin je kijkt.
Daarom moet ik van de mijne altijd een brilletje op waar hij glaasjes in verwisselt. En zeggen als mijn beeld verandert tijdens het kijken, dat gebeurt me nogal regelmatig.
Met of zondel de lode rijst?quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een recept voor Char Siu. Al heb je daar eigen @:JFlip voor nodig om het te roosteren.
Kunnen er nu nog resterende taken zijn dan??quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb inmiddels was nr 2 in de machine zitten. Bed verschoond. Gestofzuigd. Plant gesnoeid want ik heb geen grotere pot.
Nu planten water geven, douche schrobben. Avondeten. Kijken hoe veel zin ik nog heb in resterende taken. Pfff
Krootjes he, krootjes.quote:
Moet ik nog doenquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb inmiddels was nr 2 in de machine zitten. Bed verschoond. Gestofzuigd. Plant gesnoeid want ik heb geen grotere pot.
Nu planten water geven, douche schrobben. Avondeten. Kijken hoe veel zin ik nog heb in resterende taken. Pfff
Oh, dat was ik. Sorry, niet geregistreerd dat ik misschien ook even voor die kleding moest zorgen. Ik had hem ook wel in de wasmachine kunnen doen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:35 schreef Blues het volgende:
Oh qua was: mn groene adidasjasje is schoon geworden hoor, degene die een dip erop had gesmeerd
Dat kan toch ook prima een andere dag ? Nu lekker onderuit en wat bijkomen enzo ?quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier moet ook nog was aan de lijn. Niet vergeten.
Ik moet ook reageren op 50 posts ofzo. Misschien morgen. Of niet. Moe. Migraine.
Nou ja, als de was al gedraaid is, is het wel handig om die meteen (of i.i.g. binnen afzienbare tijd erna) op te hangenquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat kan toch ook prima een andere dag ? Nu lekker onderuit en wat bijkomen enzo ?
Nee geen sorry! Maar er werd een paar keer door verschillende mensen gezegd dat ze hoopten dat het er uit gingquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, dat was ik. Sorry, niet geregistreerd dat ik misschien ook even voor die kleding moest zorgen. Ik had hem ook wel in de wasmachine kunnen doen.
Ach, daar is het korte programma voor toch; morgen nog een keertje draaien en dan ophangen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, als de was al gedraaid is, is het wel handig om die meteen (of i.i.g. binnen afzienbare tijd erna) op te hangen
Hij moet nog buiten drogen dus het is sowieso wel handig om in actie te komen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, als de was al gedraaid is, is het wel handig om die meteen (of i.i.g. binnen afzienbare tijd erna) op te hangen
Fijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee geen sorry! Maar er werd een paar keer door verschillende mensen gezegd dat ze hoopten dat het er uit ging
Kan uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach, daar is het korte programma voor toch; morgen nog een keertje draaien en dan ophangen.
(Aangezien ik hier de was doe, is dat een aanpak die ik wel vaker moet volgen als ik onverwacht veel later thuis ben dan gepland)
Het kwam dit keer wel goed uit dat ik om 3:00 nog wakker was, kon er een nieuwe inquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan uiteraard
En ik doe het ook wel eens, met name als ik de was gewoon vergeten ben..![]()
Maar liever hang ik 'm gewoon binnen afzienbare tijd na het wassen op. Vind het ook gewoon zonde om 2x te wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |