SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier gaat iets mis.quote:
Wat doen ze dan?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Verlanglijstje vrouwtje,
1. niet snurken, of andere rare onverhoedse geluiden.
2. > 65 kilogram.
3. guitige levenslustige sprekende grote ogen. (geen varkensoogjes)
4. geen vage dieetwensen of "dat lust ik niet" type.
5. niet slimmer zijn dan ik.
6. zacht aanvoelen, ook bij de gewrichten.
7. overlopen met humor.
8. energiek kunnen zijn maar ook haar eigen oplaadmomentjes respecteren.
9. zowel thuis zijn in verstilde natuur als af en toe een op de bar momentje kunnen behappen.
10. zorgzaam maar met behoud van een sterk eigen willetje.
Hoiquote:
Heb je wel zachte gewrichten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ik voldoe niet aan punt 1 en 2 denk ik
Barbquote:
Slimme vrouw dit.quote:
nou staat zacht aanvoelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel zachte gewrichten?
Blokkeren heeft binnen een SC toch amper nut dus dan maar negeren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb
[..]
Slimme vrouw dit.
Geen idee en kan me ook niet boeien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aan hoeveel punten voldoe jij ?
Eentje zeker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aan hoeveel punten voldoe jij ?
Oh gezelligquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elkaar berijden en daarbij hard piepen.
Ik moet er niet aan denken om nu nog niet te gaan douchenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Moet eigenlijk douchen maar denk dat ik het misschien beter na het BBQ-n kan doen, dan is de ergste warmte ook wel weer weg. Denk dat ik dat maar doe.
En nee ik heb geen zin om twee keer te gaan douchen vandaag.
Geeft hetzelfde geluid als Fles met zijn vork in een pan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ughquote:Extreme fire risk in the next 72 hours. Do not use fire in rural/forest areas. Follow the recommendations of the authorities. Information: 800246246 www.prociv.gov.br / ANEPC
Ik zit nog in twijfel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om nu nog niet te gaan douchen
Zwaarder dan 65 kilo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Verlanglijstje vrouwtje,
2. > 65 kilogram.
7. overlopen met humor.
9. zowel thuis zijn in verstilde natuur als af en toe een op de bar momentje kunnen behappen.
Dat deden de konijnen van mijn zus ook. Het was nooit duidelijk wie de dominante was van de twee, want het wisselde constantquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Punt 5 lijkt me sowieso onmogelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Verlanglijstje vrouwtje,
2. > 65 kilogram.
7. overlopen met humor.
Liever nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Net de route bekeken: denk dat we in Tilly uit gaan komen
2 en 6 zijn tegenstrijdigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Verlanglijstje vrouwtje,
2. > 65 kilogram.
7. overlopen met humor.
Ja daar moest een andersomheksenhoedje staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 en 6 zijn tegenstrijdig
5 is bijna onmogelijk
Minder dan 65kg maar zacht in de gewrichten? Onmogelijk. Raar ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar moest een andersomheksenhoedje staan.
Heb jij van die harde mannengewrichten dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder dan 65kg maar zacht in de gewrichten? Onmogelijk. Raar ook.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Gewrichten zijn standaard hard. Ik snap niet wat jij bedoelt met zachte gewrichten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij van die harde mannengewrichten dan?
US wil gewoon geen puntige knieën.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewrichten zijn standaard hard. Ik snap niet wat jij bedoelt met zachte gewrichten.
Dan moet hij een zwaar obese persoon kiezenquote:
Daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet hij een zwaar obese persoon kiezen
Ik hou me niet bezig met wat US in het diepste van zijn wezen wil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet wat hij wil
Oh ik vind het nu best lekker maar er mag straks wel even schaduw over de tuin heen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het warm. Of benauwd eerder waarschijnlijk.
Wel weer naar de fitness geweest.
Niet puntige knieën dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met wat US in het diepste van zijn wezen wil.
veel vet erom heenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewrichten zijn standaard hard. Ik snap niet wat jij bedoelt met zachte gewrichten.
koffertje met goud ingelegd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:06 schreef Haags het volgende:
Nieuw koffertje gekocht. Rest van de maand op water en brood.
Welk merk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:06 schreef Haags het volgende:
Nieuw koffertje gekocht. Rest van de maand op water en brood.
Was dat niet gewoon het effect van US zijn wensenlijstje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanochtend was het fris en mistig. Ik liep door het veld en mijn hele broek was nat
Aankoop voor het leven ws.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima merkIk gebruik mijn Samsonite al 10 jaar tot volle tevredenheid.
*kijkt notities na*quote:
Wel een paar dagen te laatquote:
Ja, dat heb je soms. Het zijn net pakjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een paar dagen te laat
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb je soms. Het zijn net pakjes.
Oja kaftpapier!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, in Enschede was dat vroeger ook zo, dat de parkeerplek achter de V&D was en dat je er doorheen kon lopen om naar de binnenstad te gaan. Ik ging vroeger af en toe met m'n vader ernaartoe om naar computers (Commodore Amiga) en toebehoren te kijken. Maar hij ging dan vaak ook bij de tijdschriften en boeken etc. kijken en dat was echt enorm saai voor mij als kind.Ik ging ook wel naar die schoolcampus om een agenda en kaftpapier te kopen, maar de meeste spulletjes kon ik bij ons op de hoek kopen, dus ik had daar niet veel nodig verder. Voor een kind was het best cool om op alle afdelingen te kijken, maar dat deed mijn vader dus niet.
Ze hadden ook tenten en rubberbootjes, kan ik me herinneren.
Je hebt wel pech met kitten. Eerst wil je moeder niet alle afdelingen langs en nu heb je een kind dat dat niet wil.
Leuk he, kinderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja kaftpapier!
Saai die ouders vroeger!
Ja, ik ben nog wel eens in zo’n tentje gaan zitten omdat ik kwaad was.![]()
Klopt, m’n kind zat vandaag ook weer te zeuren toen we 10 min in de hema waren of we naar de kassa konden. Mevrouw had alles al in het mandje gedaan wat zij wilde. Toen ik even voor mezelf aan het kijken was, had ze nul geduld. Gezellig zo…
slaap lekkerquote:
Zeg dat wel.quote:
Warme zaterdag bahquote:
zou ik op zich wel willen.quote:
Valt best mee hier. Volgende week wordt het erger.quote:
wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou ik op zich wel willen.
Best matig geslapen vannacht.
Ik wil er nog niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt best mee hier. Volgende week wordt het erger.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt best mee hier. Volgende week wordt het erger.
quote:
quote:
Is monitor momenteel ook aan het doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even verder met stofzuigen
Verder welquote:
Hey Nattequote:
en toch heb je het er wéér overquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Blokkeren heeft binnen een SC toch amper nut dus dan maar negeren.
Moet ik zo nog doen. Heb net de schone was uit de droger gehaald. Eerst eten om 17.00 uur. Dan pas opvouwen en in de kast. Behalve 1 dekbedovertrek.. Die gaat op bed...quote:
Is het wel was op het moment dat het schoon is?quote:
Zolang het niet in de kast ligt is het wasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het wel was op het moment dat het schoon is?
Kopen kopen kopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit bij tante. Pa, ma en tante zijn druk met de site van de klerewinkel. Het 70% korting tijdperk is aangebroken. Ik heb nog een half biertje staan.
Spannende onderbroeken bestellenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit bij tante. Pa, ma en tante zijn druk met de site van de klerewinkel. Het 70% korting tijdperk is aangebroken. Ik heb nog een half biertje staan.
Dat is toch bijna iedere zaterdag op dit tijdstip zo. Moeten we er om 21.00 uur weer naar vragen??quote:
Topicpointer aanvragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch bijna iedere zaterdag op dit tijdstip zo. Moeten we er om 21.00 uur weer naar vragen??
zoiets als ditquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Topicpointer aanvragen
Gewoon standaard in beeld of je bed al is opgemaakt
Ok. duidelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang het niet in de kast ligt is het was
Heerlijk dat soort dagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit was een heerlijk relaxed dagje
Sinds wanneer hebben mensen op FOK! kinderen??quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heerlijk dat soort dagen.
het schijnt dat er FOK!kers zijn die addergebroed hebben uitgepoeptquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben mensen op FOK! kinderen??
Dat waren iig niet mijn ouders...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
het schijnt dat er FOK!kers zijn die addergebroed hebben uitgepoept
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch bijna iedere zaterdag op dit tijdstip zo. Moeten we er om 21.00 uur weer naar vragen??
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben mensen op FOK! kinderen??
Nou dit maak je niet zomaar goed hoor bosjequote:
quote:
Deze posts na elkaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Final Destination eindelijk gekeken en deze vond ik best wel weer vermakelijk.
en dan deze er overheen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Deze posts na elkaar.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
De Sahara van Brabant ook weer overleefd
[ afbeelding ]
@:4EverBlackEyed
www.dierenbescherming.nlquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar wil graag een klacht indienen dat hij nooit ergens komt en te weinig wandelt op een dag.
Vanochtend slechts 3km gewandeld door een mistig veld opzoek naar muisjes
Vanmiddag 4 km gewandeld langs centrum en uiterwaarden door.
Zojuist naar het losloopgebied in bos geweest ook een km of 3 gedaan.
Hij vindt deze diversiteit aan wandelingen nog steeds niet goed genoeg.
https://www.eefkooktzo.nl/babi-pangang/quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar wil graag een klacht indienen dat hij nooit ergens komt en te weinig wandelt op een dag.
Vanochtend slechts 3km gewandeld door een mistig veld opzoek naar muisjes
Vanmiddag 4 km gewandeld langs centrum en uiterwaarden door.
Zojuist naar het losloopgebied in bos geweest ook een km of 3 gedaan.
Hij vindt deze diversiteit aan wandelingen nog steeds niet goed genoeg.
Je bent een vrouw met een cyclusquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Een week geleden was ik nu absoluut een wrak, nu zit ik vol met energie. Dagindeling bijna identiek.
Geen touw aan vast te knopen.
Daarvoor ontbreekt nog een bepaald aspect.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een vrouw met een cyclus
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Een week geleden was ik nu absoluut een wrak, nu zit ik vol met energie. Dagindeling bijna identiek.
quote:Volle maan 9 augustus 2025
Mss heb je wel eierstokken zonder dat je het weetquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor ontbreekt nog een bepaald aspect.
Misschien gaat het beter als je de airco aanhebt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien gaat het beter als je de airco aanhebt?
Ja doe maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja binnenkort weer eens naar Kootwijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
De Sahara van Brabant ook weer overleefd
[ afbeelding ]
@:4EverBlackEyed
Leg je meteen je ereader weer ff aan de lader?quote:
Dit waren de Loonse & Drunense Duinenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja binnenkort weer eens naar Kootwijk
Die sloeg ook al goed paars uit jaquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss heb je wel eierstokken zonder dat je het weet![]()
Zou al je klagen ook gelijk verklaren
Dat hoeft voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leg je meteen je ereader weer ff aan de lader?
Het land uitquote:
De zee oversteken enzoquote:
Allemaal mensen die een taal spreken die je niet begrijptquote:
Mcflurryquote:
Wij zijn maar halfjes daar. Westfriezen in Frieslandquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal mensen die een taal spreken die je niet begrijpt
Zijn dat dan Oostfriezen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn maar halfjes daar. Westfriezen in Friesland
Als het aan mij ligt komt er een kanaal om Friesland heen, hopa afzonderen van het lelijke Nederlandquote:
Nee dat zijn Duitsersquote:
Friezen zijn Duitsers?quote:
Ik heb geen idee, ben er nog nooit geweest dus kan er niks over zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt komt er een kanaal om Friesland heen, hopa afzonderen van het lelijke Nederland
Dan nodig ik jou bij deze uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ben er nog nooit geweest dus kan er niks over zeggen
Oostfriezen zijn Duitsersquote:
Weet je hoe een eind dat rijden isquote:
quote:
Maar eigenlijk klopt dit niet, dan zou Groningen ook Friesland moeten zijnquote:
Oooh die zijn wel heel gaaf gemaakt zeg!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
Ik neem ook deze mee
Vanmiddag afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je dat maar even voorover hebben, zodra je hier bent geweest wil je niet anders meerquote:
Ga je dat kind gelijk een arachnofobie geven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
Ik neem ook deze mee
Vanmiddag afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt hequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Maar eigenlijk klopt dit niet, dan zou Groningen ook Friesland moeten zijn![]()
Hmm bij deze verklaar ik de oorlog aan Groningen, stelletje landpikkers!
Thanksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oooh die zijn wel heel gaaf gemaakt zeg!
[..]
Dan moet je dat maar even voorover hebben, zodra je hier bent geweest wil je niet anders meer
Dit is een lieve spinquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dat kind gelijk een arachnofobie geven?
Of Groningen staan hun land af aan Friesland, of het wordt gewoon plat bombarderen zodat er niks nopes meer wat staat. Oja en natuurlijk sluiten wij hier de grenzen, ik wil ze hier niet hebben!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt hedie zitten er gewoon tussengeprakt
Misschien kunnen de Groningers en Oostfriezen omruilen?
Ietwat extreem maar okquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of Groningen staan hun land af aan Friesland, of het wordt gewoon plat bombarderen zodat er niks nopes meer wat staat. Oja en natuurlijk sluiten wij hier de grenzen, ik wil ze hier niet hebben!
Ah dat is wel gaaf, mijn Oma deed dit vroeger ook heel veel, ik als kleine jochie vond het altijd zo leuk om zoiets te krijgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thanks
Heb er eerder eentje met wilde dieren gemaakt
En ook een knisperboekje met huisdieren. Zelfde stijl
Het noordelijkste dat ik de afgelopen 10 jaar in NL ben geweest is denk ik Almere of Velsenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan moet je dat maar even voorover hebben, zodra je hier bent geweest wil je niet anders meer
Dat zeggen ze allemaalquote:
Harde aanpak werkt meestal ook niet goed eigenlijkquote:
Oke dat wordt plannen maken voor volgend jaar op vakantie dus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het noordelijkste dat ik de afgelopen 10 jaar in NL ben geweest is denk ik Almere of Velsen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah dat is wel gaaf, mijn Oma deed dit vroeger ook heel veel, ik als kleine jochie vond het altijd zo leuk om zoiets te krijgen![]()
Helaas door brand ben ik ze allemaal verloren, wel balen gezien mijn Oma al ruime tijd niet meer is, dit zijn toch herinneringen die je wel bij staat.
Ja daarom dacht ik ruilverkavelingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Harde aanpak werkt meestal ook niet goed eigenlijkhmmm tijd voor ander aanpak
, terug naar de tekentafel
Geniaal nummer. Net als Leve het Nijlpaardquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Klein Orkest - Dag spin
Weet niet of Friesland nou ze heel spannend is, als ik alleen maar polders wil zien kan ik ook wel hier in de buurt terechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dat wordt plannen maken voor volgend jaar op vakantie dus?
Haha, boefje wordt wel verwend zeg met al die leuke dingen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zonde dat alles weg is..
Ik heb mijn neefje al bedolven onder allerlei haakspul
Een mobiel voor boven de box met zeedieren, een uiltje met muziekdoosje er in, een wiebelkip (wiebelbal erin), 2 rammelaars, een wiegspanner, een knisperboekje, een speelkubus, en nu dus weer een speelkubus.
En neefje is nu 2 maanden oud
Misschien nog wel het beste idee jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik ruilverkaveling
Je weet niet wat je mist! Als jij hier niet heen komt ontvoer ik je welquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of Friesland nou ze heel spannend is, als ik alleen maar polders wil zien kan ik ook wel hier in de buurt terecht
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha, boefje wordt wel verwend zeg met al die leuke dingen!
Soms heb ik wel eens: Was ik nog maar een klein kind, alles maar krijgen van jouw pappie en mammiegeen stres en zorgen
Ze hebben ook waterquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of Friesland nou ze heel spannend is, als ik alleen maar polders wil zien kan ik ook wel hier in de buurt terecht
Is de bevolkingskrimp daar zo erg dat je mensen moet gaan ontvoeren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je weet niet wat je mist! Als jij hier niet heen komt ontvoer ik je wel
Maar geen bergen, of bossenquote:
Dan moet je me ook maar ontvoerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben wel terpen en dijken
En: https://www.friesland.nl/(...)ken-en-natuur/bossen
Ik kan praktisch niets en ik ben vorig jaar in Groningen en Zeeland geweest..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het noordelijkste dat ik de afgelopen 10 jaar in NL ben geweest is denk ik Almere of Velsen
Okequote:
Ik in Amerika en Canadaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan praktisch niets en ik ben vorig jaar in Groningen en Zeeland geweest..
Ja klopt dat is ook wel zo, maar hey daar weet je als baby nog niks vanafquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dat is ook wel chill, maar aan xe andere kant: wat meer vrijheid is ook wel fijn
Nee hoor, maar het is gewoon schandalig dat je hier nog nooit bent geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de bevolkingskrimp daar zo erg dat je mensen moet gaan ontvoeren?
Bossen hebben we wel, nouja wat je maar als bos wilt noemen natuurlijkquote:
Ja het is ook niet even om de hoek dat ik er even langs rijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee hoor, maar het is gewoon schandalig dat je hier nog nooit bent geweest![]()
Mja echte bossen heb je natuurlijk sowieso niet meer in Nederland, alles is tot de millimeter gepland en ingekaderdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bossen hebben we wel, nouja wat je maar als bos wilt noemen natuurlijk
Die maakt mijn zusje wel eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Fryske Dumkes die zijn zo lekker.
Maargoed ik ben dan ook fan van anijs
Ja in Deventer ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
In Friesland hebben ze wel lekkere koek enzo
Ik ben zelf Deventerkoekquote:
HIER MET DIE VLINDERquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
Ik neem ook deze mee
Vanmiddag afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dan ben ik daar de andersom vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf Deventerkoek
Zo noemen ze iemand die er geboren is, maar er niet woont
Maar het is voor mijn neefjequote:
Volgens mij heet dat in Volendam een jasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf Deventerkoek
Zo noemen ze iemand die er geboren is, maar er niet woont
Geen handicap?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat in Volendam een jas
Gelderland ben ik dan weer geboren. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Deventer is de smet op mijn Gelderse afkomst en imago.
Zeg, beetje inclusief doen jaquote:
Ik kan in de woonkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben geborenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelderland ben ik dan weer geboren. Komt wel dichtbij zo.
Ik kan in de slaapkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben verwekt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan in de woonkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben geboren
Was je erbij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan in de slaapkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben verwekt.
quote:
Naar Thailand?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Karzai heeft een lange vakantie cadeau gekregen van FOK!
Ik woon praktisch in mn oude school.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn eerste oude middelbare school is er ook al een jaar of twintig niet meer. Het gebouw van middelbare school nummer 2 staat er nog wel, maar wordt niet meer gebruikt voor educatieve doeleinden..
Die school staat trouwens een steenworp van hier vandaan. Gisteren moest ik ook weer in de straat bezorgen...
Niet zo heel vreemd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De mavo waar ik op zat is er ook niet meer. Leuke school was datquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn eerste oude middelbare school is er ook al een jaar of twintig niet meer. Het gebouw van middelbare school nummer 2 staat er nog wel, maar wordt niet meer gebruikt voor educatieve doeleinden..
Die school staat trouwens een steenworp van hier vandaan. Gisteren moest ik ook weer in de straat bezorgen...
Beide scholen waren voor mij wel prima. Mijn tekenlerares van die eerste school werkt nu als vrijwilliger op de kunst dagbestedingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De mavo waar ik op zat is er ook niet meer. Leuke school was dat
De maatschappij wordt softquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mijmeren over je moordplannen. Moet kunnen.
Niet iedereen heeft een toffe moeder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mijmeren over je moordplannen. Moet kunnen.
Ik zou het niet zo snel doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook mooi deze tijd van het jaar.
Wat heeft hij gedaan? Had hij weer een aanval?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Jij hebt vast alles meegekregen?quote:
Gewoon in andermans tuin gaan zitten in een foute zwembroek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens een tuin.
En kut roepen naar de buurvrouw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in andermans tuin gaan zitten in een foute zwembroek.
Eergisteren was New Kids de buiten film hier in de buurt. Had eigenlijk moeten gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En kut roepen naar de buurvrouw.
WOENSEL WOENSEL WINKELCENTRUM WOENSELquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eergisteren was New Kids de buiten film hier in de buurt. Had eigenlijk moeten gaan
Oké Ciskequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen denkt toch wel eens over zijn moeder, "ach vlieg toch een eind op"
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WOENSEL WOENSEL WINKELCENTRUM WOENSEL
CATHARINA ZIEKENHUIS
Wat heeft dat met Tunesië te makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens een tuin.
Tuinesiëquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Tunesië te maken
Ik ken dat hele New Kids nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Erg he. Zeker omdat het eerste nu een geniale naam heeft
https://woensxl.nl/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn telefoon heeft daar geen mening overquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt dat geen leuk woord
Ik ook niet echt. Maar soms post Grmbl gifjes uit die film. En daar komt het winkelcentrum en ziekenhuis in voor..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken dat hele New Kids niet
Ik loop dagelijks langs het theater uit Pietje Bell en een moordlocatie uit Zwartboekquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar soms post Grmbl gifjes uit die film. En daar komt het winkelcentrum en ziekenhuis in voor..
Het ziekenhuis waar ik overigens wel eens moet zijn....
Mijn huis is nog te zien in die filmquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zijn wel meer films in Eindhoven opgenomen. Ik weet van sommige stukjes uit Hemelrijken dat ze niet in die buurt zijn opgenomen maar in Woensel-West. Ja de wijk van Keesie. Die straat is overigens niet lang daarna afgebroken voor nieuwbouwhuizen en de straat heeft nu een iets andere naam gekregen..
Ook de tent waar Esmee van Kampen zit te eten weet ik wel te vinden..
En als er dan onverwachts een kwekmooie vrouw aanbelt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis. Best frips buiten. 4958 stapjes. Gauw bed in. Morgen HELE dag voor mij alleen![]()
Neem aan dat Fles een tweepersoonsbed heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als er dan onverwachts een kwekmooie vrouw aanbelt?
Grote spiegel erboven denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat Fles een tweepersoonsbed heeft.
Toevallig hier ook!quote:
Ik heb ook vandaag mijn bed verschoond..quote:
1 schaapje, 2 schaapjes , 3 schaapjes, 4 schaapjes, 1 wolf, 4 schaapjes, 3 schaapjes, 2 schaapje , 1 schaap.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet dat ik plafond dienst heb.
1 wolfquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 schaapje, 2 schaapjes , 3 schaapjes, 4 schaapjes, 1 wolf, 4 schaapjes, 3 schaapjes, 2 schaapje , 1 schaap.
Dan wip ik die helemaal blind.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als er dan onverwachts een kwekmooie vrouw aanbelt?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:59 schreef Zoddie het volgende:
Ik kijk net een Western, Old Henry.
Op Prime, met nederlandse subs want er zijn schijnbaar geen engelse, irritant.
Komt er een moment waar twee mannen elkaar begroeten.
"Morning"
"-Morning"
En dan zie ik dit...
[ afbeelding ]
🥰quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:35 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, kwam deze tegen:
quote:
quote:
quote:
Helloooquote:
zo heb je nog wat van de dagquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker vandaag op zondag? Ik vind dit een misdaad tegen de 4E's.
(ik ben wel iets vroeger wakker geworden dan op het moment van posten...)
Ja, nu nog wel, morgen als het zo heet is niet meerquote:
Morguh mscholquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |