Jij hebt vast alles meegekregen?quote:
Gewoon in andermans tuin gaan zitten in een foute zwembroek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens een tuin.
En kut roepen naar de buurvrouw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in andermans tuin gaan zitten in een foute zwembroek.
Eergisteren was New Kids de buiten film hier in de buurt. Had eigenlijk moeten gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En kut roepen naar de buurvrouw.
WOENSEL WOENSEL WINKELCENTRUM WOENSELquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eergisteren was New Kids de buiten film hier in de buurt. Had eigenlijk moeten gaan
Oké Ciskequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen denkt toch wel eens over zijn moeder, "ach vlieg toch een eind op"
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WOENSEL WOENSEL WINKELCENTRUM WOENSEL
CATHARINA ZIEKENHUIS
Wat heeft dat met Tunesië te makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens een tuin.
Tuinesiëquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Tunesië te maken
Ik ken dat hele New Kids nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Erg he. Zeker omdat het eerste nu een geniale naam heeft
https://woensxl.nl/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn telefoon heeft daar geen mening overquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt dat geen leuk woord
Ik ook niet echt. Maar soms post Grmbl gifjes uit die film. En daar komt het winkelcentrum en ziekenhuis in voor..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken dat hele New Kids niet
Ik loop dagelijks langs het theater uit Pietje Bell en een moordlocatie uit Zwartboekquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar soms post Grmbl gifjes uit die film. En daar komt het winkelcentrum en ziekenhuis in voor..
Het ziekenhuis waar ik overigens wel eens moet zijn....
Mijn huis is nog te zien in die filmquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zijn wel meer films in Eindhoven opgenomen. Ik weet van sommige stukjes uit Hemelrijken dat ze niet in die buurt zijn opgenomen maar in Woensel-West. Ja de wijk van Keesie. Die straat is overigens niet lang daarna afgebroken voor nieuwbouwhuizen en de straat heeft nu een iets andere naam gekregen..
Ook de tent waar Esmee van Kampen zit te eten weet ik wel te vinden..
En als er dan onverwachts een kwekmooie vrouw aanbelt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis. Best frips buiten. 4958 stapjes. Gauw bed in. Morgen HELE dag voor mij alleen![]()
Neem aan dat Fles een tweepersoonsbed heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als er dan onverwachts een kwekmooie vrouw aanbelt?
Grote spiegel erboven denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat Fles een tweepersoonsbed heeft.
Toevallig hier ook!quote:
Ik heb ook vandaag mijn bed verschoond..quote:
1 schaapje, 2 schaapjes , 3 schaapjes, 4 schaapjes, 1 wolf, 4 schaapjes, 3 schaapjes, 2 schaapje , 1 schaap.quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet dat ik plafond dienst heb.
1 wolfquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 schaapje, 2 schaapjes , 3 schaapjes, 4 schaapjes, 1 wolf, 4 schaapjes, 3 schaapjes, 2 schaapje , 1 schaap.
Dan wip ik die helemaal blind.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als er dan onverwachts een kwekmooie vrouw aanbelt?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:59 schreef Zoddie het volgende:
Ik kijk net een Western, Old Henry.
Op Prime, met nederlandse subs want er zijn schijnbaar geen engelse, irritant.
Komt er een moment waar twee mannen elkaar begroeten.
"Morning"
"-Morning"
En dan zie ik dit...
[ afbeelding ]
🥰quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:35 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, kwam deze tegen:
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:
quote:
Helloooquote:
zo heb je nog wat van de dagquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker vandaag op zondag? Ik vind dit een misdaad tegen de 4E's.
(ik ben wel iets vroeger wakker geworden dan op het moment van posten...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |