Dan moet je me ook maar ontvoerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben wel terpen en dijken
En: https://www.friesland.nl/(...)ken-en-natuur/bossen
Ik kan praktisch niets en ik ben vorig jaar in Groningen en Zeeland geweest..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het noordelijkste dat ik de afgelopen 10 jaar in NL ben geweest is denk ik Almere of Velsen
Okequote:
Ik in Amerika en Canadaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan praktisch niets en ik ben vorig jaar in Groningen en Zeeland geweest..
Ja klopt dat is ook wel zo, maar hey daar weet je als baby nog niks vanafquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dat is ook wel chill, maar aan xe andere kant: wat meer vrijheid is ook wel fijn
Nee hoor, maar het is gewoon schandalig dat je hier nog nooit bent geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de bevolkingskrimp daar zo erg dat je mensen moet gaan ontvoeren?
Bossen hebben we wel, nouja wat je maar als bos wilt noemen natuurlijkquote:
Ja het is ook niet even om de hoek dat ik er even langs rijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee hoor, maar het is gewoon schandalig dat je hier nog nooit bent geweest![]()
Mja echte bossen heb je natuurlijk sowieso niet meer in Nederland, alles is tot de millimeter gepland en ingekaderdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bossen hebben we wel, nouja wat je maar als bos wilt noemen natuurlijk
Die maakt mijn zusje wel eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Fryske Dumkes die zijn zo lekker.
Maargoed ik ben dan ook fan van anijs
Ja in Deventer ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
In Friesland hebben ze wel lekkere koek enzo
Ik ben zelf Deventerkoekquote:
HIER MET DIE VLINDERquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
Ik neem ook deze mee
Vanmiddag afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dan ben ik daar de andersom vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf Deventerkoek
Zo noemen ze iemand die er geboren is, maar er niet woont
Maar het is voor mijn neefjequote:
Volgens mij heet dat in Volendam een jasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf Deventerkoek
Zo noemen ze iemand die er geboren is, maar er niet woont
Geen handicap?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat in Volendam een jas
Gelderland ben ik dan weer geboren. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Deventer is de smet op mijn Gelderse afkomst en imago.
Zeg, beetje inclusief doen jaquote:
Ik kan in de woonkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben geborenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelderland ben ik dan weer geboren. Komt wel dichtbij zo.
Ik kan in de slaapkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben verwekt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan in de woonkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben geboren
Was je erbij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan in de slaapkamer van mijn ouders aanwijzen waar ik ben verwekt.
quote:
Naar Thailand?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Karzai heeft een lange vakantie cadeau gekregen van FOK!
Ik woon praktisch in mn oude school.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn eerste oude middelbare school is er ook al een jaar of twintig niet meer. Het gebouw van middelbare school nummer 2 staat er nog wel, maar wordt niet meer gebruikt voor educatieve doeleinden..
Die school staat trouwens een steenworp van hier vandaan. Gisteren moest ik ook weer in de straat bezorgen...
Niet zo heel vreemd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De mavo waar ik op zat is er ook niet meer. Leuke school was datquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn eerste oude middelbare school is er ook al een jaar of twintig niet meer. Het gebouw van middelbare school nummer 2 staat er nog wel, maar wordt niet meer gebruikt voor educatieve doeleinden..
Die school staat trouwens een steenworp van hier vandaan. Gisteren moest ik ook weer in de straat bezorgen...
Beide scholen waren voor mij wel prima. Mijn tekenlerares van die eerste school werkt nu als vrijwilliger op de kunst dagbestedingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De mavo waar ik op zat is er ook niet meer. Leuke school was dat
De maatschappij wordt softquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mijmeren over je moordplannen. Moet kunnen.
Niet iedereen heeft een toffe moeder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mijmeren over je moordplannen. Moet kunnen.
Ik zou het niet zo snel doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook mooi deze tijd van het jaar.
Wat heeft hij gedaan? Had hij weer een aanval?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |