Was dat niet gewoon het effect van US zijn wensenlijstje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanochtend was het fris en mistig. Ik liep door het veld en mijn hele broek was nat
Aankoop voor het leven ws.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima merkIk gebruik mijn Samsonite al 10 jaar tot volle tevredenheid.
*kijkt notities na*quote:
Wel een paar dagen te laatquote:
Ja, dat heb je soms. Het zijn net pakjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een paar dagen te laat
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb je soms. Het zijn net pakjes.
Oja kaftpapier!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, in Enschede was dat vroeger ook zo, dat de parkeerplek achter de V&D was en dat je er doorheen kon lopen om naar de binnenstad te gaan. Ik ging vroeger af en toe met m'n vader ernaartoe om naar computers (Commodore Amiga) en toebehoren te kijken. Maar hij ging dan vaak ook bij de tijdschriften en boeken etc. kijken en dat was echt enorm saai voor mij als kind.Ik ging ook wel naar die schoolcampus om een agenda en kaftpapier te kopen, maar de meeste spulletjes kon ik bij ons op de hoek kopen, dus ik had daar niet veel nodig verder. Voor een kind was het best cool om op alle afdelingen te kijken, maar dat deed mijn vader dus niet.
Ze hadden ook tenten en rubberbootjes, kan ik me herinneren.
Je hebt wel pech met kitten. Eerst wil je moeder niet alle afdelingen langs en nu heb je een kind dat dat niet wil.
Leuk he, kinderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja kaftpapier!
Saai die ouders vroeger!
Ja, ik ben nog wel eens in zo’n tentje gaan zitten omdat ik kwaad was.![]()
Klopt, m’n kind zat vandaag ook weer te zeuren toen we 10 min in de hema waren of we naar de kassa konden. Mevrouw had alles al in het mandje gedaan wat zij wilde. Toen ik even voor mezelf aan het kijken was, had ze nul geduld. Gezellig zo…
slaap lekkerquote:
Zeg dat wel.quote:
Warme zaterdag bahquote:
zou ik op zich wel willen.quote:
Valt best mee hier. Volgende week wordt het erger.quote:
wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou ik op zich wel willen.
Best matig geslapen vannacht.
Ik wil er nog niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt best mee hier. Volgende week wordt het erger.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt best mee hier. Volgende week wordt het erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |