Blokker is hier gewoon nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit veel aan gevonden, ik mis wel blokker.
quote:
Vond Blokker hier op het winkelcentrum altijd leuk om er gewoon ff te snuffelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kwam niet vaak bij de blokker maar voor keuken en schoonmaakspul was dat voor mij wel de go-to plek.. voor keuken spul weet ik het nu niet echt, denk ikea en schoonmaakspul bij action of wibra
Hey GGquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Soms had de Blokker wel wat nuttigs, maar het was wel een dure winkel.
V&D was vaak leuk om even doorheen te lopen. Heel soms naar de LaPlace....
Ja op een paar plaatsen is hij terug gekomen hequote:
Komt omdat ik schoolspullen moet kopen met kitten. Vroeger ging ik met mama winkelen. Parkeergarage was achter de V&D, daar moest je dan doorheen om in de stad te komen. Of ja…. Je kon er doorheen lopen of om dat gebouw heen. Was een slimme locatie van ze.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk random emotie op zaterdagochtend.
Over de campus op zoek naar het beste cadeaupakket dat je bij een agenda kreegquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Moet schoolspullen met kitten kopen en nu mis ik dat echt. Ik vond dat vroeger zoooo leuk.
Ja, dus je kunt nog gaan als je wilquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op een paar plaatsen is hij terug gekomen he
Is mij even te ver weg om dat met de scoot te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dus je kunt nog gaan als je wil
Dat was wel echt een ding vroeger. Voor het schooljaar begon met mams naar de V&D om mijn “stijl” voor het jaar te halenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Moet schoolspullen met kitten kopen en nu mis ik dat echt. Ik vond dat vroeger zoooo leuk.
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, ben daar de laatste keer weggegaan, personeel deed zo onbeschoft of negeerde je compleet. En het was er vies.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
La Place is ook niet meer wat het geweest is. Of het was in m’n herinnering beter.
Laatst geweest. We gingen voor een s’avonds, langs een snelweg bij een vrije grote La Place, buiten dat het smerig was qua hygiëne was het eten ook niet te vreten en ook erg duur.
Dat wc systeem is ook zo kut.
We hadden even geen andere optie en honger. Maar de volgende keer rij ik toch liever 10 km verder.
Oh ja, in Enschede was dat vroeger ook zo, dat de parkeerplek achter de V&D was en dat je er doorheen kon lopen om naar de binnenstad te gaan. Ik ging vroeger af en toe met m'n vader ernaartoe om naar computers (Commodore Amiga) en toebehoren te kijken. Maar hij ging dan vaak ook bij de tijdschriften en boeken etc. kijken en dat was echt enorm saai voor mij als kind.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat ik schoolspullen moet kopen met kitten. Vroeger ging ik met mama winkelen. Parkeergarage was achter de V&D, daar moest je dan doorheen om in de stad te komen. Of ja…. Je kon er doorheen lopen of om dat gebouw heen. Was een slimme locatie van ze.
We gingen in andere steden ook winkelen en dan altijd even lunchen in de V&D, lijstje doorlopen en afstrepen wat we al hadden. Dan kreeg ik vers sap en een broodje kruidenkaas met bieslook. Weet nog dat het broodje zo dik belegd was dat ik altijd de kruidenkaas tussen de randen uit wilde likken. M’n moeder vond dat niet netjes dus kreeg ik dat altijd te horen.![]()
We zaten daar dan met allerlei tassen om ons heen.
Daarna gingen we naar de school campus. Vond het altijd zo leuk om daar te kijken en iets met een bepaald thema uit te zoeken voor het volgende jaar. Al kreeg ik alleen wat nieuws als ik het echt nodig had. Ik was niet het kind dat elk jaar álles nieuw kreeg. Maar dat vond ik zelf ook niet nodig en soms wilde ik niet eens wat vervangen.
Vaak liepen we ook gewoon alle afdelingen af om gewoon te kijken. Al had mama daar minder geduld bij dan ik.
Als we thuis kwamen dan ging ik alles aan papa laten zien. Eettafel vol. En bij elke tas die ik uitpakte zei hij blij-verbaasd: “Nóg meer?!” En dan voelde ik me altijd een bofkont.
In die tijd ging ik gewoon 2 of 3 keer per jaar met m’n moeder winkelen. Dat doe ik nu eigenlijk niet met m’n dochter. Dan bestel ik kleding online. Komt voornamelijk omdat kitten altijd zeurt tijdens het winkelen. Wat ik erg jammer vind.
“M’n benen doen zeer”
“Zijn we klaar?”
“Ik wil ijs”
“Ik ben moe”
“Hoe laat gaan we naar huis”
“Ik wil niet lopen”
Was een paar maanden terug bij de LaPlace, schandalig duur en matig belegd broodjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
La Place is ook niet meer wat het geweest is. Of het was in m’n herinnering beter.
Laatst geweest. We gingen voor een s’avonds, langs een snelweg bij een vrije grote La Place, buiten dat het smerig was qua hygiëne was het eten ook niet te vreten en ook erg duur.
Dat wc systeem is ook zo kut.
We hadden even geen andere optie en honger. Maar de volgende keer rij ik toch liever 10 km verder.
LaPlace was ooit wel chill.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een paar maanden terug bij de LaPlace, schandalig duur en matig belegd broodje
Ik zei het tochquote:
Vrijdag nog warmerquote:
quote:
Ik zit gelukkig westelijk genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De meeste weermodellen houden het gelukkig op een graad of 29 voor vrijdag.
Oh dat is wel ietsjes beter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De meeste weermodellen houden het gelukkig op een graad of 29 voor vrijdag.
35 graden hel.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit zijn de dagen dat ik blij ben met de driehoek @:nattekat
Jouw kaartje is ICON.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig westelijk genoegEn GFS is altijd wel een beetje optimistisch ja
Misschien kan je eerst beter vragen hoeveel mensen daar in huis passen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel personen kan jouw airco koelen, denk je?
Ik denk dat die airco eerder aan z'n limiet ziet eigenlijk. 15 mensen geven samen al een hoop warmte af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan je eerst beter vragen hoeveel mensen daar in huis passen.
Fok-meetquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat die airco eerder aan z'n limiet ziet eigenlijk. 15 mensen geven samen al een hoop warmte af.
In mijn kleine appartement?quote:
Ja maar gezellig en wij en zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn kleine appartement?
* Nattekat koopt een tweede airco en hoopt dat de stoppen het houden
Probeer nu de warmte uit de muren te krijgen voor het zo warm wordt, en dat lukt al amper
Je kunt ook gewoon de deur op slot houden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn kleine appartement?
* Nattekat koopt een tweede airco en hoopt dat de stoppen het houden
Probeer nu de warmte uit de muren te krijgen voor het zo warm wordt, en dat lukt al amper
Zomerkleding denk ikquote:
quote:
Is ook weer zo lullig voor iedereen die 2 uur heeft moeten reizen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de deur op slot houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |