Dank jequote:
quote:
quote:
Helloquote:
Ik ben met de trein naar Polen geweest, dat is pas een pokke endquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in de stad Groningen geweest. Maar dat was ook echt een pokke eind met de trein.
Overijssel heb ik pas dit jaar echt kunnen afstrepen. Ik tel een dooreis/overstap niet mee. Zwolle beviel me wel..
Naast Brabant ben ik het vaakst in Limburg geweest. Is ook niet moeilijk als je je MBO-opleiding in Weert doet..
Verder ook wel een paar keer in Maastricht geweest. Ook wel een mooie stad.
De andere provincies ook wel wat van gezien, maar ik denk dat er in NL nog best wel wat moois (niet te toeristsch te ontdekken valt.
Iig genoeg Musea, en dat vind ik gewoon leuk om te zien.. Of gewoon een beetje door een stad struinen.
VOlgens mij raaskal ik een beetje, Ik ga ook maar slapen.
Hee hoe is het met jou nuquote:
Op zich prima.quote:
Schoolcampus van ze was wel leuk.quote:
Dat kan ook via de Hemaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schoolcampus van ze was wel leuk.
Het was makkelijk om via V&D van de ene naar de andere winkelstraat te lopen.
I know, I knowquote:
Heb ik nooit veel aan gevonden, ik mis wel blokker.quote:
Maar VenD had die tunnel naar het winkelcentrumquote:
Ook al paar jaar niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar VenD had die tunnel naar het winkelcentrum
Maar dat was dus wel de leukste oversteek.quote:
Alleen de begane grond nog winkels en xenos bij de parkeergarage,quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat was dus wel de leukste oversteek.
Dat winkelcentrum is ook niks meer
ik kwam niet vaak bij de blokker maar voor keuken en schoonmaakspul was dat voor mij wel de go-to plek.. voor keuken spul weet ik het nu niet echt, denk ikea en schoonmaakspul bij action of wibraquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit veel aan gevonden, ik mis wel blokker.
Precies. Moet schoolspullen met kitten kopen en nu mis ik dat echt. Ik vond dat vroeger zoooo leuk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schoolcampus van ze was wel leuk.
Het was makkelijk om via V&D van de ene naar de andere winkelstraat te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |