Vrijdag nog warmerquote:
quote:
Ik zit gelukkig westelijk genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De meeste weermodellen houden het gelukkig op een graad of 29 voor vrijdag.
Oh dat is wel ietsjes beter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De meeste weermodellen houden het gelukkig op een graad of 29 voor vrijdag.
35 graden hel.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit zijn de dagen dat ik blij ben met de driehoek @:nattekat
Jouw kaartje is ICON.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig westelijk genoegEn GFS is altijd wel een beetje optimistisch ja
Misschien kan je eerst beter vragen hoeveel mensen daar in huis passen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel personen kan jouw airco koelen, denk je?
Ik denk dat die airco eerder aan z'n limiet ziet eigenlijk. 15 mensen geven samen al een hoop warmte af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan je eerst beter vragen hoeveel mensen daar in huis passen.
Fok-meetquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat die airco eerder aan z'n limiet ziet eigenlijk. 15 mensen geven samen al een hoop warmte af.
In mijn kleine appartement?quote:
Ja maar gezellig en wij en zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn kleine appartement?
* Nattekat koopt een tweede airco en hoopt dat de stoppen het houden
Probeer nu de warmte uit de muren te krijgen voor het zo warm wordt, en dat lukt al amper
Je kunt ook gewoon de deur op slot houden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn kleine appartement?
* Nattekat koopt een tweede airco en hoopt dat de stoppen het houden
Probeer nu de warmte uit de muren te krijgen voor het zo warm wordt, en dat lukt al amper
Zomerkleding denk ikquote:
quote:
Is ook weer zo lullig voor iedereen die 2 uur heeft moeten reizen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de deur op slot houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |