Ik hou me niet bezig met wat US in het diepste van zijn wezen wil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet wat hij wil
Oh ik vind het nu best lekker maar er mag straks wel even schaduw over de tuin heen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het warm. Of benauwd eerder waarschijnlijk.
Wel weer naar de fitness geweest.
Niet puntige knieën dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met wat US in het diepste van zijn wezen wil.
veel vet erom heenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewrichten zijn standaard hard. Ik snap niet wat jij bedoelt met zachte gewrichten.
koffertje met goud ingelegd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:06 schreef Haags het volgende:
Nieuw koffertje gekocht. Rest van de maand op water en brood.
Welk merk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:06 schreef Haags het volgende:
Nieuw koffertje gekocht. Rest van de maand op water en brood.
Was dat niet gewoon het effect van US zijn wensenlijstje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanochtend was het fris en mistig. Ik liep door het veld en mijn hele broek was nat
Aankoop voor het leven ws.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima merkIk gebruik mijn Samsonite al 10 jaar tot volle tevredenheid.
*kijkt notities na*quote:
Wel een paar dagen te laatquote:
Ja, dat heb je soms. Het zijn net pakjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een paar dagen te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |