SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier gaat iets mis.quote:
Wat doen ze dan?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Verlanglijstje vrouwtje,
1. niet snurken, of andere rare onverhoedse geluiden.
2. > 65 kilogram.
3. guitige levenslustige sprekende grote ogen. (geen varkensoogjes)
4. geen vage dieetwensen of "dat lust ik niet" type.
5. niet slimmer zijn dan ik.
6. zacht aanvoelen, ook bij de gewrichten.
7. overlopen met humor.
8. energiek kunnen zijn maar ook haar eigen oplaadmomentjes respecteren.
9. zowel thuis zijn in verstilde natuur als af en toe een op de bar momentje kunnen behappen.
10. zorgzaam maar met behoud van een sterk eigen willetje.
Hoiquote:
Heb je wel zachte gewrichten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ik voldoe niet aan punt 1 en 2 denk ik
Barbquote:
Slimme vrouw dit.quote:
nou staat zacht aanvoelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel zachte gewrichten?
Blokkeren heeft binnen een SC toch amper nut dus dan maar negeren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb
[..]
Slimme vrouw dit.
Geen idee en kan me ook niet boeien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aan hoeveel punten voldoe jij ?
Eentje zeker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aan hoeveel punten voldoe jij ?
Oh gezelligquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elkaar berijden en daarbij hard piepen.
Ik moet er niet aan denken om nu nog niet te gaan douchenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Moet eigenlijk douchen maar denk dat ik het misschien beter na het BBQ-n kan doen, dan is de ergste warmte ook wel weer weg. Denk dat ik dat maar doe.
En nee ik heb geen zin om twee keer te gaan douchen vandaag.
Geeft hetzelfde geluid als Fles met zijn vork in een pan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ughquote:Extreme fire risk in the next 72 hours. Do not use fire in rural/forest areas. Follow the recommendations of the authorities. Information: 800246246 www.prociv.gov.br / ANEPC
Ik zit nog in twijfel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om nu nog niet te gaan douchen
Zwaarder dan 65 kilo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Verlanglijstje vrouwtje,
2. > 65 kilogram.
7. overlopen met humor.
9. zowel thuis zijn in verstilde natuur als af en toe een op de bar momentje kunnen behappen.
Dat deden de konijnen van mijn zus ook. Het was nooit duidelijk wie de dominante was van de twee, want het wisselde constantquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Punt 5 lijkt me sowieso onmogelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Verlanglijstje vrouwtje,
2. > 65 kilogram.
7. overlopen met humor.
Liever nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Net de route bekeken: denk dat we in Tilly uit gaan komen
2 en 6 zijn tegenstrijdigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Verlanglijstje vrouwtje,
2. > 65 kilogram.
7. overlopen met humor.
Ja daar moest een andersomheksenhoedje staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 en 6 zijn tegenstrijdig
5 is bijna onmogelijk
Minder dan 65kg maar zacht in de gewrichten? Onmogelijk. Raar ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar moest een andersomheksenhoedje staan.
Heb jij van die harde mannengewrichten dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder dan 65kg maar zacht in de gewrichten? Onmogelijk. Raar ook.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Gewrichten zijn standaard hard. Ik snap niet wat jij bedoelt met zachte gewrichten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij van die harde mannengewrichten dan?
US wil gewoon geen puntige knieën.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewrichten zijn standaard hard. Ik snap niet wat jij bedoelt met zachte gewrichten.
Dan moet hij een zwaar obese persoon kiezenquote:
Daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet hij een zwaar obese persoon kiezen
Ik hou me niet bezig met wat US in het diepste van zijn wezen wil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet wat hij wil
Oh ik vind het nu best lekker maar er mag straks wel even schaduw over de tuin heen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het warm. Of benauwd eerder waarschijnlijk.
Wel weer naar de fitness geweest.
Niet puntige knieën dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met wat US in het diepste van zijn wezen wil.
veel vet erom heenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewrichten zijn standaard hard. Ik snap niet wat jij bedoelt met zachte gewrichten.
koffertje met goud ingelegd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:06 schreef Haags het volgende:
Nieuw koffertje gekocht. Rest van de maand op water en brood.
Welk merk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:06 schreef Haags het volgende:
Nieuw koffertje gekocht. Rest van de maand op water en brood.
Was dat niet gewoon het effect van US zijn wensenlijstje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanochtend was het fris en mistig. Ik liep door het veld en mijn hele broek was nat
Aankoop voor het leven ws.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima merkIk gebruik mijn Samsonite al 10 jaar tot volle tevredenheid.
*kijkt notities na*quote:
Wel een paar dagen te laatquote:
Ja, dat heb je soms. Het zijn net pakjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een paar dagen te laat
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb je soms. Het zijn net pakjes.
Oja kaftpapier!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, in Enschede was dat vroeger ook zo, dat de parkeerplek achter de V&D was en dat je er doorheen kon lopen om naar de binnenstad te gaan. Ik ging vroeger af en toe met m'n vader ernaartoe om naar computers (Commodore Amiga) en toebehoren te kijken. Maar hij ging dan vaak ook bij de tijdschriften en boeken etc. kijken en dat was echt enorm saai voor mij als kind.Ik ging ook wel naar die schoolcampus om een agenda en kaftpapier te kopen, maar de meeste spulletjes kon ik bij ons op de hoek kopen, dus ik had daar niet veel nodig verder. Voor een kind was het best cool om op alle afdelingen te kijken, maar dat deed mijn vader dus niet.
Ze hadden ook tenten en rubberbootjes, kan ik me herinneren.
Je hebt wel pech met kitten. Eerst wil je moeder niet alle afdelingen langs en nu heb je een kind dat dat niet wil.
Leuk he, kinderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja kaftpapier!
Saai die ouders vroeger!
Ja, ik ben nog wel eens in zo’n tentje gaan zitten omdat ik kwaad was.![]()
Klopt, m’n kind zat vandaag ook weer te zeuren toen we 10 min in de hema waren of we naar de kassa konden. Mevrouw had alles al in het mandje gedaan wat zij wilde. Toen ik even voor mezelf aan het kijken was, had ze nul geduld. Gezellig zo…
slaap lekkerquote:
Zeg dat wel.quote:
Warme zaterdag bahquote:
zou ik op zich wel willen.quote:
Valt best mee hier. Volgende week wordt het erger.quote:
wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou ik op zich wel willen.
Best matig geslapen vannacht.
Ik wil er nog niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt best mee hier. Volgende week wordt het erger.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt best mee hier. Volgende week wordt het erger.
quote:
quote:
Is monitor momenteel ook aan het doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even verder met stofzuigen
Verder welquote:
Hey Nattequote:
en toch heb je het er wéér overquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Blokkeren heeft binnen een SC toch amper nut dus dan maar negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |