SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gianni is geen 50 hoor van Kaneelstokje weet ik het nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Stokkie en beertje zijn allebei 50+
quote:
De leeftijd begint nog met een 3.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gianni is geen 50 hoor van Kaneelstokje weet ik het niet
ik mag alsnog mijn voorkeur uitsprekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn jullie nou weer de vieze oude mannetjes aan het uithangen, zijn die meisjes überhaupt wel meerderjarig?
Broekiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De leeftijd begint nog met een 3.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gianni is geen 50 hoor van Kaneelstokje weet ik het niet
Babyquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De leeftijd begint nog met een 3.
Driver?quote:
Konijnenquote:
Lol.quote:
Moet je wel zeggen wie het is anders kunnen we je niet helpen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen ga ik een fokker meeten die ik nog nooit heb gemeet.
Als ik dus zondag niet meer online ben, weten jullie dat het mis is!
Ik kijk ernaar uit. 👍🏻quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wijs met de vinger naar Aber.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen wie het is anders kunnen we je niet helpen.
Ripquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wijs met de vinger naar Aber.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wijs met de vinger naar Ambar.
hmm, dat is wel een risicoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wijs met de vinger naar Aber.
Spannend!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Watttt?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Chinees gehaald. Happen maar.
Geen balkonweer. Ook weer niet. Morgen lange broek aan.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Amerikaanse miljonair (52) gedood door buffel waarop hij aan het jagen was in Zuid-Afrika
Hij laat een dochter achter... geen Darwinnetje
KARMAquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Amerikaanse miljonair (52) gedood door buffel waarop hij aan het jagen was in Zuid-Afrika
Is in de zomer toch best lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb als het goed is straks weer een balkon. Alleen weet niet of ik er vaak op ga zitten. Dat deed ik ook niet toen ik op de twaalfde etage woonde..
ja... die stomme roofvogels ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-brandweer~ad35ee2c/
Ja, maar ik had er constant de zon op en geen zonweringquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is in de zomer toch best lekker.
Handigquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet ik, dus de kans dat hij zondag leeft is best grootquote:
Het is iig fijn de mogelijkheid te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er constant de zon op en geen zonwering
Zon draait toch wel een keer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er constant de zon op en geen zonwering
hor geplaatst?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed dagje wel. Ramen gegeten. Beetje getukt.
netjesquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Zo noemen we Limburg ook als ze populair lopen te doenquote:de provincie Limpopo
Ieuw, FOK!kers meetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen ramen meer, dus ook geen hor nodigquote:
Maar wat zit er nog op die plek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen ramen meer, dus ook geen hor nodig
Kozijnen gesteld?quote:
grote opening... waar geen hor past want geen ramenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zit er nog op die plek?
Snotverquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zo noemen we Limburg ook als ze populair lopen te doen
Het wordt morgen 26 gradenquote:
Oh dat is wel fijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet ik, dus de kans dat hij zondag leeft is best groot
En later 35 gradenquote:
Vroeg ze niet wat je bij de chinees had gehaald?quote:
Morgen lekker stapjes op de Brabantse Saharaquote:
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.quote:
Totale schijt aan hebben en met je blote lul eruit naar binnen springen joh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Van je kaneelstokjequote:
Ja dat is zijn probleem, niet het jouwe toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Ik wilde dit ook posten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale schijt aan hebben en met je blote lul eruit naar binnen springen joh.
Dr_MelkFlesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is zijn probleem, niet het jouwe toch?
Alweerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mattie komt zo langs met gebakken banaan
Ja, zwembad is readyquote:
Oeeeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mattie komt zo langs met gebakken banaan
25+ graden dan ga ik me overdag niet teveel inspannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen lekker stapjes op de Brabantse Sahara
Nou, ik woon daar ook en dat mag hier gewoon. Weet niet in welk stuk afgebakend BB hij woontquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom eraan.quote:
Gewoon een beetje gek doen, volgende week wordt het alleen nog maar warmerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25+ graden dan ga ik me overdag niet teveel inspannen.
Ik krijg er ook weer trek inquote:
Morgenavond weer sporten. Kilo’s moeten eraf vliegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gek doen, volgende week wordt het alleen nog maar warmer
quote:
ik snijd liever zelf, lekker schuinquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd wel makkelijk dat ze het daar alvast kunnen snijden.
Maar kun je dan nog wel hapjes na de stapjes?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenavond weer sporten. Kilo’s moeten eraf vliegen.
Ga morgen even naar de Italiaanse winkel dus zal wel genoeg hapjes krijgen weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kun je dan nog wel hapjes na de stapjes?
Ook niet als je android ofzo update?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben nog niet gek op mijn nieuwe telefoontje. Strava wil er al niet op. Gewoon niet meer te vinden in de app store
niet beschikbaar dus voor je toestel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben nog niet gek op mijn nieuwe telefoontje. Strava wil er al niet op. Gewoon niet meer te vinden in de app store
Tenzij je naar een echte Italiaanse winkel in Palermo looptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga morgen even naar de Italiaanse winkel dus zal wel genoeg hapjes krijgen weer
Ik wil wel een fitboy CE zien de volgende keer dat ik je weer zie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenavond weer sporten. Kilo’s moeten eraf vliegen.
dan krijg je te veel hapjes, maar gelukkig nog veel te veel meer stapjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je naar een echte Italiaanse winkel in Palermo loopt
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet beschikbaar dus voor je toestel.
uitgaande dattie een android phone heeft.. lijkt dat erg onwaarschijnlijk?quote:Strava can be installed on Android operating systems 8.0 or above (CyanogenMod or other nonstandard Android OS versions are not supported).
www.negertehuur.nlquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een worden met gebakken banaan
Eigen gare Appstore waar alle data van Fles naartoe gelekt kan worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
uitgaande dattie een android phone heeft.. lijkt dat erg onwaarschijnlijk?
Android 8.1 it is. Hoger kan ie niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet als je android ofzo update?
16 komt er aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Android 8.1 it is. Hoger kan ie niet.
Wat is current? 15 of zo?
Straks ben je al je geld en al je vriendinnen kwijt dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Android 8.1 it is. Hoger kan ie niet.
Wat is current? 15 of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik eet geen konijn met kerst, dus vraag het een ander.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom eten we dan wel konijnen met Kerstmis en geen katten?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:BudapestenaarKindereten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkoop is altijd duurkoop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"komoot has stopped"
Restart
"komoot keeps stopping"
Send feedback
Dit gaat morgen weer fijn de hele ochtend kosten om de hele bloedhoerenzooi terug te draaien.
Zielig gedoe. Alsof hij daar wakker van ligt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Antonie Kamerling grapje weggemod @:haags
Nee. Vanavond nog.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat morgen weer fijn de hele ochtend kosten om de hele bloedhoerenzooi terug te draaien.
Zou hem morgen weer retour afzender doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"komoot has stopped"
Restart
"komoot keeps stopping"
Send feedback
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Een Afrikaans kindje kan drie maanden leven van 60 euro.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Jammer dan, was toch maar 6 tientjes.
Interesseert me geen reet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Afrikaans kindje kan drie maanden leven van 60 euro.
@:4EverBlackEyed @:BudapestenaarPizza gyros klinkt zo gek nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik wilde hem er over bellen, maar helaas gelijk ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Zielig gedoe. Alsof hij daar wakker van ligt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
179 stapjes.Koelkast en terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna 7k, 2 weizenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
10.738 stapjes, chinees op, geen bier, vanochtend alweer een muntje gevonden. Nuttige werkjes gewerkt, op tijd naar bed![]()
En die zes tientjes had ik anders aan eoa flutbiljetje uitgegeven. Het is een mooie dag
Postbezorger kan ook nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of je bent werkeloos, of order picker
Geen van beiden. U wint de telefoon van @Dr_Flashquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of je bent werkeloos, of order picker
@:4EverBlackEyed @:BudapestenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er ontbreekt inderdaad de Boedapest Pannenkoek.quote:
Waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt een kletsnat ding, aangezien goulash in Hongarije soep is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er ontbreekt inderdaad de Boedapest Pannenkoek.
Die moet dan wel met goulashtopping zijn...
Weet ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een kletsnat ding, aangezien goulash in Hongarije soep is.
Leek mij ook al niet lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, Vlammetjes-salade van Johma is goor.
Klinkt ook al een beetje als frikadellensap met koolzuur, rabarberijs of beverbiefstuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag het laatst eens staan, maar kan het dus ook laten staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zo nog mensen de les lezen in POL of kruip je meteen op Vlinder?
Of tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zo nog mensen de les lezen in POL of kruip je meteen op Vlinder?
Ik kreeg het gratis met zo’n kraskaart van AH, maar het is geen aanrader.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag het laatst eens staan, maar kan het dus ook laten staan.
vertel........quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dan maar een ban...
Hypocriet dom kutvolk
Spruitjes salade had gewoon die wedstrijd moeten winnen....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ga Lord of the Rings kijken met Vlinder
Iewquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spruitjes salade had gewoon die wedstrijd moeten winnen....
Ze is mijn Galadrielquote:
We richten gewoon het Koningrijk van Brabant op en zullen de boel eens goed regelen hier voor de mense.quote:
kerelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We richten gewoon het Koningrijk van Brabant op en zullen de boel eens goed regelen hier voor de mense.
Alle moslims terug naar Antarctica!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
islamofiele debielen, flikker toch op naar Saudi Arabie.
hmmmm 🤔quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moslims terug naar Antarctica!!
Beetje laat om nu nog aan te zetten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ga maar lekker LOTR kijken Etto.
de hele trilogiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje laat om nu nog aan te zetten.
MY PRECIOUSquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij begon er zelf over..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het lange films zijn. En dat is eigenlijk ook het enige wat ik er over weet...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ga Lord of the Rings kijken met Vlinder
Milkaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Milka of aragorn..
je moet kiezen.
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Dankzij @:Cherrylips weer eens een keertje Baby Driver gekeken, blijft een heerlijke film
ohja, ik heb ook nog 2 kraskaarten te claimen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg het gratis met zo’n kraskaart van AH, maar het is geen aanrader.
quote:
quote:
quote:
ik ken die nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Dankzij @:Cherrylips weer eens een keertje Baby Driver gekeken, blijft een heerlijke film
[/quote]quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan?
Gauw kijken danquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Daar eindigt de film meequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb een tube mayonaise van de kraskaart. Samen delen??quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Oeh gratis mini bitterballen. Wat kennen ze me goed. Vorig jaar had ik scheerschuim.
Gouden combiquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een tube mayonaise van de kraskaart. Samen delen??
Ik heb ook alleen maar kwark en chips gekregenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Oeh gratis mini bitterballen. Wat kennen ze me goed. Vorig jaar had ik scheerschuim.
Oh ja. Ik moest meteen aan dit nummer denken. Film nooit gezien...quote:
Weet ook niet of je het een leuke film vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moest meteen aan dit nummer denken. Film nooit gezien...
Je hebt haar gemeet, dus weet je hoe groot ze (niet) isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
mini bitterbal? alsof normale groot zijn
Misschien een keer voor gaan zitten. ik ben sws niet echt een filmkijker/kenner..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ook niet of je het een leuke film vindtLuchtige actie met veel muziek
Nee dat weet ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien een keer voor gaan zitten. ik ben sws niet echt een filmkijker/kenner..
Ik heb hem iig toegevoegd aan mijn Netflix lijst.. Maar daar staat wel meer op wat ik wil kijken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat weet ikMaar deze is gewoon vermakelijk met muziek die perfect getimed is bij de scenes
Ja daar heb ik ook nog genoeg op staan, heel de tijd van alles toevoegen maar dan uiteindelijk toch iets anders gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem iig toegevoegd aan mijn Netflix lijst.. Maar daar staat wel meer op wat ik wil kijken...
Misschien toch maar niet weggaan in mijn vakantie in Oktober. Behalve al die concerten die ik al gepland heb staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook nog genoeg op staan, heel de tijd van alles toevoegen maar dan uiteindelijk toch iets anders gaan kijken![]()
Jawel joh, gewoon laptop of tablet meenemen op vakantie dat je 's avonds in het hotel wat kunt kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien toch maar niet weggaan in mijn vakantie in Oktober. Behalve al die concerten die ik al gepland heb staan.
Zit dan hopelijk al wel in die eigen woning.. Verwachting is September, maar ja ik ben het vertrouwen daarin een beetje kwijt..
Ik wilde eigenlijk gewoon dagtripjes maken en dan gewoon 's avonds thuis zijn...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon laptop of tablet meenemen op vakantie dat je 's avonds in het hotel wat kunt kijken
Dan gewoon die tripjes maken en 's avonds in je eigen bed films kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon dagtripjes maken en dan gewoon 's avonds thuis zijn...
Niet echt naar een ander land/stad gaan. Doe ik volgend jaar wellicht wel, er is nu echt te veel onrust in mijn hoofd...
Ja, misschien mijn aantal bezochte provincies van NL uitbreiden. Ik moet er nog 3....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon die tripjes maken en 's avonds in je eigen bed films kijken
Friesland ben ik ook nog nooit geweest, is ook wel echt een pleuriseind weg natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, misschien mijn aantal bezochte provincies van NL uitbreiden. Ik moet er nog 3....
(Flevoland, Friesland en Zeeland)...
Friesland denk ik eerder aan om er dan een overnachting bij te doen op een van de eilanden. Die andere 2 zijn wel te doen in een dag vanaf hier..
Ik ben 1 keer in de stad Groningen geweest. Maar dat was ook echt een pokke eind met de trein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Friesland ben ik ook nog nooit geweest, is ook wel echt een pleuriseind weg natuurlijkGroningen ben ik geloof ik ook maar een middagje geweest vroeger toen we een keet op vakantie waren in Drenthe
Ja zeker die provincies in het noorden heb ik vooral als kind gezien met vakanties, de laatste keer Overijssel of Drenthe zou ik niet eens meer wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in de stad Groningen geweest. Maar dat was ook echt een pokke eind met de trein.
Overijssel heb ik pas dit jaar echt kunnen afstrepen. Ik tel een dooreis/overstap niet mee. Zwolle beviel me wel..
Naast Brabant ben ik het vaakst in Limburg geweest. Is ook niet moeilijk als je je MBO-opleiding in Weert doet..
Verder ook wel een paar keer in Maastricht geweest. Ook wel een mooie stad.
De andere provincies ook wel wat van gezien, maar ik denk dat er in NL nog best wel wat moois (niet te toeristsch te ontdekken valt.
Iig genoeg Musea, en dat vind ik gewoon leuk om te zien.. Of gewoon een beetje door een stad struinen.
VOlgens mij raaskal ik een beetje, Ik ga ook maar slapen.
Dank jequote:
quote:
quote:
Helloquote:
Ik ben met de trein naar Polen geweest, dat is pas een pokke endquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in de stad Groningen geweest. Maar dat was ook echt een pokke eind met de trein.
Overijssel heb ik pas dit jaar echt kunnen afstrepen. Ik tel een dooreis/overstap niet mee. Zwolle beviel me wel..
Naast Brabant ben ik het vaakst in Limburg geweest. Is ook niet moeilijk als je je MBO-opleiding in Weert doet..
Verder ook wel een paar keer in Maastricht geweest. Ook wel een mooie stad.
De andere provincies ook wel wat van gezien, maar ik denk dat er in NL nog best wel wat moois (niet te toeristsch te ontdekken valt.
Iig genoeg Musea, en dat vind ik gewoon leuk om te zien.. Of gewoon een beetje door een stad struinen.
VOlgens mij raaskal ik een beetje, Ik ga ook maar slapen.
Hee hoe is het met jou nuquote:
Op zich prima.quote:
Schoolcampus van ze was wel leuk.quote:
Dat kan ook via de Hemaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schoolcampus van ze was wel leuk.
Het was makkelijk om via V&D van de ene naar de andere winkelstraat te lopen.
I know, I knowquote:
Heb ik nooit veel aan gevonden, ik mis wel blokker.quote:
Maar VenD had die tunnel naar het winkelcentrumquote:
Ook al paar jaar niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar VenD had die tunnel naar het winkelcentrum
Maar dat was dus wel de leukste oversteek.quote:
Alleen de begane grond nog winkels en xenos bij de parkeergarage,quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat was dus wel de leukste oversteek.
Dat winkelcentrum is ook niks meer
ik kwam niet vaak bij de blokker maar voor keuken en schoonmaakspul was dat voor mij wel de go-to plek.. voor keuken spul weet ik het nu niet echt, denk ikea en schoonmaakspul bij action of wibraquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit veel aan gevonden, ik mis wel blokker.
Precies. Moet schoolspullen met kitten kopen en nu mis ik dat echt. Ik vond dat vroeger zoooo leuk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schoolcampus van ze was wel leuk.
Het was makkelijk om via V&D van de ene naar de andere winkelstraat te lopen.
Blokker is hier gewoon nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit veel aan gevonden, ik mis wel blokker.
quote:
Vond Blokker hier op het winkelcentrum altijd leuk om er gewoon ff te snuffelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kwam niet vaak bij de blokker maar voor keuken en schoonmaakspul was dat voor mij wel de go-to plek.. voor keuken spul weet ik het nu niet echt, denk ikea en schoonmaakspul bij action of wibra
Hey GGquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Soms had de Blokker wel wat nuttigs, maar het was wel een dure winkel.
V&D was vaak leuk om even doorheen te lopen. Heel soms naar de LaPlace....
Ja op een paar plaatsen is hij terug gekomen hequote:
Komt omdat ik schoolspullen moet kopen met kitten. Vroeger ging ik met mama winkelen. Parkeergarage was achter de V&D, daar moest je dan doorheen om in de stad te komen. Of ja…. Je kon er doorheen lopen of om dat gebouw heen. Was een slimme locatie van ze.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk random emotie op zaterdagochtend.
Over de campus op zoek naar het beste cadeaupakket dat je bij een agenda kreegquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Moet schoolspullen met kitten kopen en nu mis ik dat echt. Ik vond dat vroeger zoooo leuk.
Ja, dus je kunt nog gaan als je wilquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op een paar plaatsen is hij terug gekomen he
Is mij even te ver weg om dat met de scoot te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dus je kunt nog gaan als je wil
Dat was wel echt een ding vroeger. Voor het schooljaar begon met mams naar de V&D om mijn “stijl” voor het jaar te halenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Moet schoolspullen met kitten kopen en nu mis ik dat echt. Ik vond dat vroeger zoooo leuk.
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, ben daar de laatste keer weggegaan, personeel deed zo onbeschoft of negeerde je compleet. En het was er vies.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
La Place is ook niet meer wat het geweest is. Of het was in m’n herinnering beter.
Laatst geweest. We gingen voor een s’avonds, langs een snelweg bij een vrije grote La Place, buiten dat het smerig was qua hygiëne was het eten ook niet te vreten en ook erg duur.
Dat wc systeem is ook zo kut.
We hadden even geen andere optie en honger. Maar de volgende keer rij ik toch liever 10 km verder.
Oh ja, in Enschede was dat vroeger ook zo, dat de parkeerplek achter de V&D was en dat je er doorheen kon lopen om naar de binnenstad te gaan. Ik ging vroeger af en toe met m'n vader ernaartoe om naar computers (Commodore Amiga) en toebehoren te kijken. Maar hij ging dan vaak ook bij de tijdschriften en boeken etc. kijken en dat was echt enorm saai voor mij als kind.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat ik schoolspullen moet kopen met kitten. Vroeger ging ik met mama winkelen. Parkeergarage was achter de V&D, daar moest je dan doorheen om in de stad te komen. Of ja…. Je kon er doorheen lopen of om dat gebouw heen. Was een slimme locatie van ze.
We gingen in andere steden ook winkelen en dan altijd even lunchen in de V&D, lijstje doorlopen en afstrepen wat we al hadden. Dan kreeg ik vers sap en een broodje kruidenkaas met bieslook. Weet nog dat het broodje zo dik belegd was dat ik altijd de kruidenkaas tussen de randen uit wilde likken. M’n moeder vond dat niet netjes dus kreeg ik dat altijd te horen.![]()
We zaten daar dan met allerlei tassen om ons heen.
Daarna gingen we naar de school campus. Vond het altijd zo leuk om daar te kijken en iets met een bepaald thema uit te zoeken voor het volgende jaar. Al kreeg ik alleen wat nieuws als ik het echt nodig had. Ik was niet het kind dat elk jaar álles nieuw kreeg. Maar dat vond ik zelf ook niet nodig en soms wilde ik niet eens wat vervangen.
Vaak liepen we ook gewoon alle afdelingen af om gewoon te kijken. Al had mama daar minder geduld bij dan ik.
Als we thuis kwamen dan ging ik alles aan papa laten zien. Eettafel vol. En bij elke tas die ik uitpakte zei hij blij-verbaasd: “Nķg meer?!” En dan voelde ik me altijd een bofkont.
In die tijd ging ik gewoon 2 of 3 keer per jaar met m’n moeder winkelen. Dat doe ik nu eigenlijk niet met m’n dochter. Dan bestel ik kleding online. Komt voornamelijk omdat kitten altijd zeurt tijdens het winkelen. Wat ik erg jammer vind.
“M’n benen doen zeer”
“Zijn we klaar?”
“Ik wil ijs”
“Ik ben moe”
“Hoe laat gaan we naar huis”
“Ik wil niet lopen”
Was een paar maanden terug bij de LaPlace, schandalig duur en matig belegd broodjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
La Place is ook niet meer wat het geweest is. Of het was in m’n herinnering beter.
Laatst geweest. We gingen voor een s’avonds, langs een snelweg bij een vrije grote La Place, buiten dat het smerig was qua hygiëne was het eten ook niet te vreten en ook erg duur.
Dat wc systeem is ook zo kut.
We hadden even geen andere optie en honger. Maar de volgende keer rij ik toch liever 10 km verder.
LaPlace was ooit wel chill.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een paar maanden terug bij de LaPlace, schandalig duur en matig belegd broodje
Ik zei het tochquote:
Vrijdag nog warmerquote:
quote:
Ik zit gelukkig westelijk genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De meeste weermodellen houden het gelukkig op een graad of 29 voor vrijdag.
Oh dat is wel ietsjes beter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De meeste weermodellen houden het gelukkig op een graad of 29 voor vrijdag.
35 graden hel.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit zijn de dagen dat ik blij ben met de driehoek @:nattekat
Jouw kaartje is ICON.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig westelijk genoegEn GFS is altijd wel een beetje optimistisch ja
Misschien kan je eerst beter vragen hoeveel mensen daar in huis passen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel personen kan jouw airco koelen, denk je?
Ik denk dat die airco eerder aan z'n limiet ziet eigenlijk. 15 mensen geven samen al een hoop warmte af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan je eerst beter vragen hoeveel mensen daar in huis passen.
Fok-meetquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat die airco eerder aan z'n limiet ziet eigenlijk. 15 mensen geven samen al een hoop warmte af.
In mijn kleine appartement?quote:
Ja maar gezellig en wij en zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn kleine appartement?
* Nattekat koopt een tweede airco en hoopt dat de stoppen het houden
Probeer nu de warmte uit de muren te krijgen voor het zo warm wordt, en dat lukt al amper
Je kunt ook gewoon de deur op slot houden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn kleine appartement?
* Nattekat koopt een tweede airco en hoopt dat de stoppen het houden
Probeer nu de warmte uit de muren te krijgen voor het zo warm wordt, en dat lukt al amper
Zomerkleding denk ikquote:
quote:
Is ook weer zo lullig voor iedereen die 2 uur heeft moeten reizen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de deur op slot houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |