Klieren is dan wel wat anders dan iemand met de grond gelijk maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook geen heilige hoor. Om de aandacht een beetje af te wenden heb ik ook naar anderen geklierd en dat vind ik nog steeds een kutstreek van mezelf.
Die pesters zijn wel zwak iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Meestal is pesten op zich wel terecht en echt zwakker worden die mensen er niet van.
Ik had binnen een week wel een clubje en het scheelde ook dat we een studiejaar van 30 studenten waren met vakken die opleidingspecifiek waren. Oh en al gelijk excursies en groepswerk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar duurde het ook wel een jaar of langer voor ik me er een beetje mezelf durfde te zijn.
Ik heb er ook langer over gedaan, maar dat kwam vooral omdat ik allemaal extra dingen wilde studeren enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
op opleiding na middelbare had ik het minder naar mn zin, heb ik ook langer dan nodig over gedaan weet niet helemaal waarom eigenlijk
Ik ben niet eens mee geweest naar de introweekquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had binnen een week wel een clubje en het scheelde ook dat we een studiejaar van 30 studenten waren met vakken die opleidingspecifiek waren. Oh en al gelijk excursies en groepswerk.
Etenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:39 schreef TaMieke het volgende:
MBO was iets minder erg, maar ook daar hoorde ik bij de buitenbeentjes. HBO was verschrikkelijk. De opleiding, de mensen, de leraren, scriptie.
Ik kom wel weer terug als het over eten gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik denk eerder dat ik wel klaar was met studeren en school enzo en dat ik daardoor ook lager in niveau geeindigd ben dan geplandquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er ook langer over gedaan, maar dat kwam vooral omdat ik allemaal extra dingen wilde studeren enzo
Ik wel. En ik ben de hele week zowat ziek geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet eens mee geweest naar de introweekIk durfde niet. En toen lag ik dus ook meteen buiten de groep.
Ik haatte die introdagen en week en verplichte shit waar alleen maar gezopen werd. Daarna nog een dropping in de Ardenne. "succes, ga maar even godweet hoever lopen met bepakking. leuk man"quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet eens mee geweest naar de introweekIk durfde niet. En toen lag ik dus ook meteen buiten de groep.
Oh de intro heb ik ook gemist van mijn studie, omdat ik totaal geen interesse er in had (en geen geld). Maar dat mocht de pret niet drukken in de opleiding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eerst 2 opleiding voortijdig afgebroken. Bij mijn 3de studie werd ik ziek en overleed mijn vader.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er ook langer over gedaan, maar dat kwam vooral omdat ik allemaal extra dingen wilde studeren enzo
Omdat zij ook in een nieuwe groep zitten, en proberen hun plekje te veroveren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is ook raar dat kinderen waarbij je in groep 8 gezeten hebt en iedereen helemaal gezellig doet etc. In eens 6 weken na de zomervakantie ontzettend gemeen gaan doen. Ik snapte het toen niet, ik snap het nog steeds niet.
net hoe mn pet staat.. dagvers halen is wel lekker makkelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Ook maar even bedenken wat ik wacht moet halen voor barbecue morgen maar ik denk niet zo heel veel. Bakken jullie altijd zelf stokbrood af of halen jullie altijd lekker lui op de dag zelf bij de supermarkt?![]()
En als je dat niet koopt of eet hoef je natuurlijk niet te reageren met dat eet ik niet.
Zelf stokbrood bakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Ook maar even bedenken wat ik wacht moet halen voor barbecue morgen maar ik denk niet zo heel veel. Bakken jullie altijd zelf stokbrood af of halen jullie altijd lekker lui op de dag zelf bij de supermarkt?![]()
En als je dat niet koopt of eet hoef je natuurlijk niet te reageren met dat eet ik niet.
Ik was nog getraumatiseerd van die week Friesland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wel. En ik ben de hele week zowat ziek geweest.
Altijd wel makkelijk dat ze het daar alvast kunnen snijden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
net hoe mn pet staat.. dagvers halen is wel lekker makkelijk
Ik snap het nog steeds niet, want zo raar ben ik niet. Alleen gewoon mezelf en aardig e.d.. Dus ik snap het serieus gewoon nog steeds nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat zij ook in een nieuwe groep zitten, en proberen hun plekje te veroveren.
Zij willen ook leuk gevonden worden, en aardig. Zij willen met de populaire kinderen omgaan.
En, nog belangrijker, zij hebben eigen positieve kwaliteiten om dat te bewerkstelligen.
Best erg als dat gebeurt dan. Dan zou er toch ook een belletje moeten gaan rinkelen bij school.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nog getraumatiseerd van die week Friesland.
Moest op het vwo eigenlijk ook een week weg maar daar heb ik me uitgeluld. En we we zouden met het vwo ook een week naar Toscane gaan maar daar heb ik me ook voor afgemeld.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb niet meegedaan aan de introweek. Geen zin en verder was zo beetje halfjaar nadat ik chronisch ziek werd.
Zal ik nog ff een recensie doen van mijn mint met chocola ijs? Super lekker, heel veel fijne stukjes pure chocolade erin. Aanrader.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:39 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom wel weer terug als het over eten gaat
Oh bij ons en was havo en vwo gewoon gelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Zo werd ook het verschil tussen havo en vwo lekker duidelijk: op de havo gingen we twee dagen naar Parijs en vwo mocht een week naar ToscaneParijs was toen wel leuk trouwens.
Ahjaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ik wel klaar was met studeren en school enzo en dat ik daardoor ook lager in niveau geeindigd ben dan gepland
Wij waren ook absoluut niet rijk hoor, dat had er niets mee te maken. Ik ben gewoon een raar wijf op zich.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, want zo raar ben ik niet. Alleen gewoon mezelf en aardig e.d.. Dus ik snap het serieus gewoon nog steeds niet
Zal er ook wel mee te maken hebben gehad dat ik uit een iets wat armer gezin kom en daarom mss anders was ofzo.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik nog ff een recensie doen van mijn mint met chocola ijs? Super lekker, heel veel fijne stukjes pure chocolade erin. Aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |