SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gianni is geen 50 hoor van Kaneelstokje weet ik het nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Stokkie en beertje zijn allebei 50+
quote:
De leeftijd begint nog met een 3.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gianni is geen 50 hoor van Kaneelstokje weet ik het niet
ik mag alsnog mijn voorkeur uitsprekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn jullie nou weer de vieze oude mannetjes aan het uithangen, zijn die meisjes überhaupt wel meerderjarig?
Broekiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De leeftijd begint nog met een 3.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gianni is geen 50 hoor van Kaneelstokje weet ik het niet
Babyquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De leeftijd begint nog met een 3.
Driver?quote:
Konijnenquote:
Lol.quote:
Moet je wel zeggen wie het is anders kunnen we je niet helpen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen ga ik een fokker meeten die ik nog nooit heb gemeet.
Als ik dus zondag niet meer online ben, weten jullie dat het mis is!
Ik kijk ernaar uit. 👍🏻quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wijs met de vinger naar Aber.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen wie het is anders kunnen we je niet helpen.
Ripquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wijs met de vinger naar Aber.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wijs met de vinger naar Ambar.
hmm, dat is wel een risicoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wijs met de vinger naar Aber.
Spannend!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Watttt?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Chinees gehaald. Happen maar.
Geen balkonweer. Ook weer niet. Morgen lange broek aan.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Amerikaanse miljonair (52) gedood door buffel waarop hij aan het jagen was in Zuid-Afrika
Hij laat een dochter achter... geen Darwinnetje
KARMAquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Amerikaanse miljonair (52) gedood door buffel waarop hij aan het jagen was in Zuid-Afrika
Is in de zomer toch best lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb als het goed is straks weer een balkon. Alleen weet niet of ik er vaak op ga zitten. Dat deed ik ook niet toen ik op de twaalfde etage woonde..
ja... die stomme roofvogels ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-brandweer~ad35ee2c/
Ja, maar ik had er constant de zon op en geen zonweringquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is in de zomer toch best lekker.
Handigquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet ik, dus de kans dat hij zondag leeft is best grootquote:
Het is iig fijn de mogelijkheid te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er constant de zon op en geen zonwering
Zon draait toch wel een keer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er constant de zon op en geen zonwering
hor geplaatst?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed dagje wel. Ramen gegeten. Beetje getukt.
netjesquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Zo noemen we Limburg ook als ze populair lopen te doenquote:de provincie Limpopo
Ieuw, FOK!kers meetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen ramen meer, dus ook geen hor nodigquote:
Maar wat zit er nog op die plek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen ramen meer, dus ook geen hor nodig
Kozijnen gesteld?quote:
grote opening... waar geen hor past want geen ramenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zit er nog op die plek?
Snotverquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zo noemen we Limburg ook als ze populair lopen te doen
Het wordt morgen 26 gradenquote:
Oh dat is wel fijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet ik, dus de kans dat hij zondag leeft is best groot
En later 35 gradenquote:
Vroeg ze niet wat je bij de chinees had gehaald?quote:
Morgen lekker stapjes op de Brabantse Saharaquote:
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.quote:
Totale schijt aan hebben en met je blote lul eruit naar binnen springen joh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Van je kaneelstokjequote:
Ja dat is zijn probleem, niet het jouwe toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Ik wilde dit ook posten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale schijt aan hebben en met je blote lul eruit naar binnen springen joh.
Dr_MelkFlesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is zijn probleem, niet het jouwe toch?
Alweerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mattie komt zo langs met gebakken banaan
Ja, zwembad is readyquote:
Oeeeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mattie komt zo langs met gebakken banaan
25+ graden dan ga ik me overdag niet teveel inspannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen lekker stapjes op de Brabantse Sahara
Nou, ik woon daar ook en dat mag hier gewoon. Weet niet in welk stuk afgebakend BB hij woontquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom eraan.quote:
Gewoon een beetje gek doen, volgende week wordt het alleen nog maar warmerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25+ graden dan ga ik me overdag niet teveel inspannen.
Ik krijg er ook weer trek inquote:
Morgenavond weer sporten. Kilo’s moeten eraf vliegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gek doen, volgende week wordt het alleen nog maar warmer
quote:
ik snijd liever zelf, lekker schuinquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd wel makkelijk dat ze het daar alvast kunnen snijden.
Maar kun je dan nog wel hapjes na de stapjes?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenavond weer sporten. Kilo’s moeten eraf vliegen.
Ga morgen even naar de Italiaanse winkel dus zal wel genoeg hapjes krijgen weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kun je dan nog wel hapjes na de stapjes?
Ook niet als je android ofzo update?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben nog niet gek op mijn nieuwe telefoontje. Strava wil er al niet op. Gewoon niet meer te vinden in de app store
niet beschikbaar dus voor je toestel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben nog niet gek op mijn nieuwe telefoontje. Strava wil er al niet op. Gewoon niet meer te vinden in de app store
Tenzij je naar een echte Italiaanse winkel in Palermo looptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga morgen even naar de Italiaanse winkel dus zal wel genoeg hapjes krijgen weer
Ik wil wel een fitboy CE zien de volgende keer dat ik je weer zie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenavond weer sporten. Kilo’s moeten eraf vliegen.
dan krijg je te veel hapjes, maar gelukkig nog veel te veel meer stapjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je naar een echte Italiaanse winkel in Palermo loopt
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet beschikbaar dus voor je toestel.
uitgaande dattie een android phone heeft.. lijkt dat erg onwaarschijnlijk?quote:Strava can be installed on Android operating systems 8.0 or above (CyanogenMod or other nonstandard Android OS versions are not supported).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |