quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Amerikaanse miljonair (52) gedood door buffel waarop hij aan het jagen was in Zuid-Afrika
Hij laat een dochter achter... geen Darwinnetje
Zo noemen we Limburg ook als ze populair lopen te doenquote:de provincie Limpopo
Ieuw, FOK!kers meetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen ga ik een fokker meeten die ik nog nooit heb gemeet.
Als ik dus zondag niet meer online ben, weten jullie dat het mis is!
Geen ramen meer, dus ook geen hor nodigquote:
Maar wat zit er nog op die plek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen ramen meer, dus ook geen hor nodig
Kozijnen gesteld?quote:
grote opening... waar geen hor past want geen ramenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zit er nog op die plek?
Snotverquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zo noemen we Limburg ook als ze populair lopen te doen
Het wordt morgen 26 gradenquote:
Oh dat is wel fijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet ik, dus de kans dat hij zondag leeft is best groot
En later 35 gradenquote:
Vroeg ze niet wat je bij de chinees had gehaald?quote:
Morgen lekker stapjes op de Brabantse Saharaquote:
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.quote:
Totale schijt aan hebben en met je blote lul eruit naar binnen springen joh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Van je kaneelstokjequote:
Ja dat is zijn probleem, niet het jouwe toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Ik wilde dit ook posten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale schijt aan hebben en met je blote lul eruit naar binnen springen joh.
Dr_MelkFlesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is zijn probleem, niet het jouwe toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |