Weet je zeker dat het geen noodsignaal was van een schip met weeskinderen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, het vuurwerk was vanaf de zee, en ik zag het vanaf het land.
Volgens mij is je chaperone weer in slaap gevallen hoor.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik pas wel op. Straks word ik ook wakker met een brandnetel als knuffel
* @Strani neerlegt in een bed van hopelijk dit keer geen brandnetelsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee vanavond houden we het écht in de hand. Kom we gaan naar de pub.
En vannacht was het ook lekker koelquote:Op zondag 10 augustus 2025 07:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen deze morgen!Het wordt een prachtige dag, zonnig maar niet te heet, 23 graden. In Nederland dan, mocht je in andere landen verblijven dan zoek t zelf maar uit.
Beetje jammer is dat.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef Momo het volgende:
Uitslapen zit er niet in op zondag als ze om 08:00 beginnen te boren
Wat leuk! Dat zou hier in Nederland niet kunnen. Wat was je favorite cocktail?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:03 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb weinig van vannacht geleerd want net een paar (kleine) cocktails gedronken in een lokale pub die gratis cocktail tasting had. Maar was wel lekker.
Dat soort mensen zijn evilquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef Momo het volgende:
Mooie winnaar!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan is Tom Dice de winnaar van de FOK Jury
Oh wow, dat is best tokkie eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef Momo het volgende:
Ik ben ook naar de sportschool geweest. En vanmiddag naar vrienden die voor ons gaan koken (altijd nice) en daar gaan we spelletjes spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
En vannacht was het ook lekker koel![]()
Straks naar de sportschool, misschien vanmiddag nog even wandelen en verder lekker chillen, dat zijn mijn plannen![]()
Wat gaan jullie doen?
Asoquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef Momo het volgende:
Mja zou kunnen maar alsnog een mooie show dan! Het was ook laat, dan gaan we niet meer de zee op voor reddingsacties. Dat komt in de ochtend wel als het dan nog nodig isquote:Op zondag 10 augustus 2025 02:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen noodsignaal was van een schip met weeskinderen?
Oh waarom zou dat niet kunnen in Nederland?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Dat zou hier in Nederland niet kunnen. Wat was je favorite cocktail?
edit: Meke vroeg hetzelfde. Wat mooi!
Mag dat überhaupt? Hier zou je gerechtigd zijn er de politie voor te bellen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef Momo het volgende:
Zoiets moet dan in de APV van de gemeente staan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag dat überhaupt? Hier zou je gerechtigd zijn er de politie voor te bellen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
edit: Meke vroeg hetzelfde. Wat mooi!
Leuk!quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:01 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanmiddag in de bioscoop Superman kijken
Als het laatst was dan hoort er nog wat achterquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk!
Wij waren laatst naar Jurassic World (denk ik?).
Die vond ik erg tof
Zou natuurlijk kunnen dat Meke een paar jaar geleden voor het laatst naar de bioscoop is geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het laatst was dan hoort er nog wat achterDe film die alleen Jurassic World heette is van een paar jaar terug, maar er draait nu wel een vervolg in de bioscopen
/pedant
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het laatst was dan hoort er nog wat achterDe film die alleen Jurassic World heette is van een paar jaar terug, maar er draait nu wel een vervolg in de bioscopen
/pedant
Oja Rebirth inderdaadquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou natuurlijk kunnen dat Meke een paar jaar geleden voor het laatst naar de bioscoop is geweest.
Was dat nog wat?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:29 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Oja Rebirth inderdaad![]()
Het was twee weken geleden ofzo
Ja, precies wat je ervan verwachtquote:
Soms is dat precies waar je aan toe bentquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, precies wat je ervan verwachtMaar ik vond het wel leuk
Jep, ik ga vanavond naar Edinburgh waar t stukken koeler is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:19 schreef Yesse het volgende:
Die nieuwe week is weer begonnen. En die wordt heet. Iedereen voorbereid?
Neequote:Op maandag 11 augustus 2025 07:19 schreef Yesse het volgende:
Neequote:Op maandag 11 augustus 2025 07:19 schreef Yesse het volgende:
Ik moet deze week weer aan het werk. Ik heb er hartstikke veel zin inquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:19 schreef Yesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteravond na negenen was het hier nog 29,5 graadquote:Op zondag 10 augustus 2025 07:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen deze morgen!Het wordt een prachtige dag, zonnig maar niet te heet, 23 graden. In Nederland dan, mocht je in andere landen verblijven dan zoek t zelf maar uit.
Veel plezierquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, ik ga vanavond naar Edinburgh waar t stukken koeler is.
Ah lekker plak plak.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gisteravond na negenen was het hier nog 29,5 graad![]()
[ afbeelding ]
Jazeker, de afstandsbediening van de airco ligt binnen handbereikquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:19 schreef Yesse het volgende:
Goede pakketpostleedpost weer ditquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:36 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Ik stond van de week voor een dichte deur bij het afhalen van een pakketje, samen met nog drie mensen![]()
Waarschijnlijk kloppen de openingstijden niet in de Vinted app
Ik vrees dat ons regionale Rood ook (nog) niet echt aantrekkelijk isquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:44 schreef Troel het volgende:
Geel zwart is niet echt iets dat heel erg aantrekt gezien de doorlooptijd van dit topic.
Maar je bent wel lekker in Italiëquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gisteravond na negenen was het hier nog 29,5 graad![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet deze week weer aan het werk. Ik heb er hartstikke veel zin inSnap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook nog geen zin in de nieuwe werkweek. Al lijkt het wel nog steeds een redelijk rustige week te worden.
Helaas moet ik wel 2 dagen naar kantoor
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dan moet ik straks naar de primera om een pakketje op te halen.quote:
Jij woont wel een stuk noorderlijker, wellicht valt het bij jou mee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ik straks naar de primera om een pakketje op te halen.
Zeebriesje vanaf de waddenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij woont wel een stuk noorderlijker, wellicht valt het bij jou mee.
Die helpt misschien wel.quote:
Ik vind heel voetbal onaantrekkelijk, dus het maakt niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jazeker, de afstandsbediening van de airco ligt binnen handbereik
[..]
Goede pakketpostleedpost weer dit
[..]
Ik vrees dat ons regionale Rood ook (nog) niet echt aantrekkelijk is
[..]
Maar je bent wel lekker in Italië
[..]
Snap ik![]()
Ik heb ook nog geen zin in de nieuwe werkweek. Al lijkt het wel nog steeds een redelijk rustige week te worden.
Helaas moet ik wel 2 dagen naar kantoor
Je hebt een extra rijk gevulde pruimentaart gemaaktquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind heel voetbal onaantrekkelijk, dus het maakt niet zo heel veel uit.
Ik heb net een pruimentaart gebakken. Maar ik weet niet of het gaat lukken, want ik had het gevoel dat er wat weinig deeg was. Maarja, we zullen het wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |