Op twitter wel, want twitter doet er gewoon niet toe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat is echt onzin. Je kunt geen man die 30% van het electoraat vertegenwoordigt negeren.
Niet over 9000....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-meldpunt~aa10954e/
9000... ga je lekker , jij ouwe geblondeerde fucker .
VVD wil mogelijk graag meer hangmatten in Tel Aviv en dergelijke. Daar gaat al het belastinggeld van de Amerikanen nu naartoe zodat je daar bijna gratis kunt wonen.quote:
Ik had serieus verwacht dat die ergens in Afrika kinderen aan het voeden is tijdens zijn vakantie.quote:
Ik begin me soms echt af te vragen waarom ik in het verleden altijd links heb gestemdquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat is echt onzin. Je kunt geen man die 30% van het electoraat vertegenwoordigt negeren. De beste manier om dat aan te pakken is de frontale aanval. Laten we die kutpartij verboden krijgen. Sowieso zouden PVV'ers meer pariahs moeten worden. Als je weer zorgt dat niemand ervoor uit durft te komen PVV'er te zijn behalve onder andere fascisten is dat een hele winst. Geen Milders nonsense meer dulden van de media. Gewoon aanduiden als wat hij is een ordinaire haatzaaier die op onze kosten een luizenleventje leid.
Blijkbaar had je veel idealen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik begin me soms echt af te vragen waarom ik in het verleden altijd links heb gestemd
Wat zei Harry Mullisch ook alweer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Blijkbaar had je veel idealen.
Wat is het probleem met het vetgedrukte? Daar staat feitelijk dat lang niet alle PVV stemmers fascisten zijn (veel PVV stemmers zien zichzelf als centrum of centrum-rechts).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik begin me soms echt af te vragen waarom ik in het verleden altijd links heb gestemd
Dat weet ik ook niet. Maar hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Beter wapper je met een Palestina-vlag natuurlijk en schilder je moordenaar Mangione af als heilige.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat is echt onzin. Je kunt geen man die 30% van het electoraat vertegenwoordigt negeren. De beste manier om dat aan te pakken is de frontale aanval. Laten we die kutpartij verboden krijgen. Sowieso zouden PVV'ers meer pariahs moeten worden. Als je weer zorgt dat niemand ervoor uit durft te komen PVV'er te zijn behalve onder andere fascisten is dat een hele winst. Geen Milders nonsense meer dulden van de media. Gewoon aanduiden als wat hij is een ordinaire haatzaaier die op onze kosten een luizenleventje leid.
Daar zit wat in. Ik ben ook zeker voor een gezond cordon sanitaire tegen extreemrechts. Maar je kan je wel afvragen hoeveel nut het dan heeft ze steeds de aandacht te geven waar ze om vragen…quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:50 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ftm.nl/artike(...)2009-08%20%28Copy%29
Had de oppositie wederom gelijk. Echt alles van dit kabinet loopt uit op een mislukking.quote:Oppositiepartijen als GroenLinks-PvdA, Partij voor de Dieren en D66 vroegen zich in de hoorzitting voorafgaand aan Hermans’ benoeming op 1 juli 2024 hardop af of het klimaatbeleid bij haar wel in goede handen was.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:49 schreef nostra het volgende:
Lekker man, om 3 uur op je Motorola naar 'rutte gestoorde gek' googelen.
Het toont precies aan wat links wilt, namelijk alles divers en inclusief, zolang het maar dezelfde opvattingen heeft als zichzelf.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is het probleem met het vetgedrukte? Daar staat feitelijk dat lang niet alle PVV stemmers fascisten zijn (veel PVV stemmers zien zichzelf als centrum of centrum-rechts).
Je moet terug naar een situatie waarin alleen extremisten erop stemmen. Dat soort lui houd je altijd. Uiteinden van de Gausse kromme. Dat soort lui blijven stemmen op de massadeportaties, knieschieten, transgenders naar zelfmoord drijven en stemrecht ontnemen.
Ik zie daar vetgedrukt niks schokkends staan. Het laat veel PVV stemmers in hun waarde. Mensen zijn niet van nature dom of onwetend (nogal veel variatie tussen landen vwb 'Misperceptions Index' of de door Eurobarometer geteste kennis over de EU). Ze zijn dom gemaakt en daar profiteren bepaalde gewetenlozen van.
Want iedereen die tegen Wilders is, is een Hamassympatisant of een voorstander van het vermoorden van kapitalisten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beter wapper je met een Palestina-vlag natuurlijk en schilder je moordenaar Mangione af als heilige.
Echt, in welke wereld leven sommigen?
Ik heb het artikel eens doorgelezen en dat is wel een flink gekleurd beeld wat er wordt geschetst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
[..]
Had de oppositie wederom gelijk. Echt alles van dit kabinet loopt uit op een mislukking.
Dat stroomnet moet men dan ook keihard mee aan de slag. Daar heeft Jetten een aardige versnelling in weten te realiseren. Maar Hermans heeft uiteindelijk alleen maar ambities naar beneden bijgesteld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb het artikel eens doorgelezen en dat is wel een flink gekleurd beeld wat er wordt geschetst.
Partijen als Ugenda zijn natuurlijk niet neutraal.
Vervolgens kom je bij de praktijk uit dat er geen plek is op het stroomnet, niemand windparken wilt bouwen, warmtenetten voor de consument/bedrijven veels te veel geld kosten tov reguliere (al dan niet elektrisch opgewekte) warmte, bedrijven verlaten Nederland al en dan moet er nog een co2 taks bovenop etc etc.
Ik denk oprecht dat we nog kunnen verduurzamen (waarom tata nog bestaat is me een raadsel), maar mensen op kosten jagen terwijl er ondertussen eigenlijk geen plek is op het stroomnet om te verduurzamen werkt ook niet.
Één van de redenen waarom de schuld in de schoenen van de consument wordt geschoven is dat datacenters steeds meer water en elektra erdoorheen gaan jagen en de vinger de andere kant op moet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb het artikel eens doorgelezen en dat is wel een flink gekleurd beeld wat er wordt geschetst.
Vervolgens kom je bij de praktijk uit dat er geen plek is op het stroomnet, niemand windparken wilt bouwen, warmtenetten voor de consument/bedrijven veels te veel geld kosten tov reguliere (al dan niet elektrisch opgewekte) warmte, bedrijven verlaten Nederland al en dan moet er nog een co2 taks bovenop etc etc.
Ik denk oprecht dat we nog kunnen verduurzamen (waarom tata nog bestaat is me een raadsel), maar mensen op kosten jagen terwijl er ondertussen eigenlijk geen plek is op het stroomnet om te verduurzamen werkt ook niet.
Het is inderdaad opmerkelijk dat deze radicale actiegroep als een neutraal geluid wordt gepresenteerd. Die hebben natuurlijk een overduidelijke agenda en zitten vol met activisten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Niks moet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat stroomnet moet men dan ook keihard mee aan de slag. Daar heeft Jetten een aardige versnelling in weten te realiseren. Maar Hermans heeft uiteindelijk alleen maar ambities naar beneden bijgesteld.
Gewoon weer zeer zwak allemaal.
Het moet, omdat het stroomnet gewoon keihard vastloopt. Groei of innovatie van bedrijven of woonwijken kan niet meer gefaciliteerd worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad opmerkelijk dat deze radicale actiegroep als een neutraal geluid wordt gepresenteerd. Die hebben natuurlijk een overduidelijke agenda en zitten vol met activisten.
[..]
Niks moet.
Het is uiteindelijk een kwestie van keuzes maken en daar liggen de meningen over uiteen. Er lijkt binnen bepaalde contreien een steeds meer rigide denkwijze te ontstaan waar men het eigen wereldbeeld het enige juiste en feitelijke vindt en beleid daar dus van afwijkt (wat vaak zo zal zijn als politieke tegenstanders dit mogen bepalen) dan worden er 'fouten' gemaakt.
Maar niets is natuurlijk minder waar, de prioriteiten liggen simpelweg anders. Je kunt van de VVD niet hetzelfde verwachten op het gebied van klimaat als van D66 of GroenLinks–PvdA.
Volgens mij had Jetten al ergens gezegd dat zijn ambities niet realistisch/te hoog waren en gevoelsmatig zit Hermans er pragmatischer in. Hoewel je je kunt afvragen of torenhoge ambities niet waarmaken misschien wel beter is dan lagere ambities wel waarmaken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat stroomnet moet men dan ook keihard mee aan de slag. Daar heeft Jetten een aardige versnelling in weten te realiseren. Maar Hermans heeft uiteindelijk alleen maar ambities naar beneden bijgesteld.
Gewoon weer zeer zwak allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |