Nee? Maar hang je nu de gemiddelde Rus uit? Anderen direct betichten van nazisme? Verrast mij bar weinig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kom je hier je rassentheorie uit de doeken doen oude nazi?
Wanneer het alleen vrouwen en kinderen betreft en terugkeer verplicht wordt gesteld -> eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, daar moet dan maar ruimte vrij voor gemaakt worden. Ik ben voorstander van het opvangen van Oekraïnse vluchtelingen.
Als je zulke domme Posts maakt kun je reactie terug verwachten natuurlijk. Betwijfel of je echt ooit met Serviërs hebt moeten werken, want dan zou je geweten hebben dat dit prima mensen zijn.quote:
Mijn persoonlijke ervaring is ook nogal negatief, en voorlopig doet het land servie z'n best om deze nogal slechte reputatie overeind te houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je zulke domme Posts maakt kun je reactie terug verwachten natuurlijk. Betwijfel of je echt ooit met Serviërs hebt moeten werken, want dan zou je geweten hebben dat dit prima mensen zijn.
Het werd over het volk gezegd, dat het vuil en smerig was. Niet over het land. Dat is toch nog anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is ook nogal negatief, en voorlopig doet het land servie z'n best om deze nogal slechte reputatie overeind te houden.
Ja, landen zijn doorgaans levenloze dingen, het is doorgaans het volk in een land, wat zorgt voor de reputatie die het land heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het werd over het volk gezegd, dat het vuil en smerig was. Niet over het land. Dat is toch nog anders.
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]Lang leven Danny. (of kwam het niet door danny)
Anyway, fijn dat het hier weer kan. Genoeg te bespreken afgelopen dagen.
PaulGodquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:57 schreef sp3c het volgende:
technisch gezien kwam het door @:paul ik was het hele ding vergeten, mede omdat dat andere topic prima liep en ik ben een zeer redelijke jongen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:11 schreef Haags het volgende:
Als @:paul dit al voor elkaar krijgt - waarvoor hulde - dan kan hij natuurlijk ook gewoon voor vrede zorgen in Oekraïne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |