Hoe doet ze dat als ze eventueel weer naar Spanje gaat en bovenop een berg zit?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:00 schreef mignonne het volgende:
Ik snap dat ze het irritant vindt hoor, maar ze heeft het over 1x per drie weken waarin ze straks moet gaan prikken en dan eventueel oppas voor B. moet regelen. Dat is geen logistieke puzzel, dat is gewoon een kwestie van anticiperen, even vooruit denken en plannen. Die data zijn straks al vooruit bekend en het gaat om het kind van school halen om 14u(?) dus dan is het 1-2 uur oppas wat geregeld moet worden.
Je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen zeg maar. Dat jij vindt dat het voor jou logistiek handiger is als het anders gaat is 1 ding maar dat betekent niet dat het voor 20 anderen ook handig is.
Verbaasd me niks. Melissa zei ooit eens nu niet meer, maar we zeggen geen nooit meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij de familie Verleg komt er ook weer gezinsuitbreiding. Kind 6.
Ik vind het wel slim. Net zoals de schoolreisjes bij de kleuters.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Lodelie het volgende:
Am:"het is druk dus iedereen heeft een maatje."
Wie moet er precies op wie letten dan? Ze hebben twee kleine kinderen, dus pa en ma kunnen die een handje geven. Lijkt mij dat de anderen prima voor zichzelf kunnen zorgen allemaal, mochten ze "de grote groep" even uit het oog verliezen.
precies en Maarten moest dan op Lot zo te zien en dan alleen Jet en de rest kan toch goed opletten dat ze in de groep blijvenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Lodelie het volgende:
Wie moet er precies op wie letten dan? Ze hebben twee kleine kinderen, dus pa en ma kunnen die een handje geven. Lijkt mij dat de anderen prima voor zichzelf kunnen zorgen allemaal, mochten ze "de grote groep" even uit het oog verliezen.
Ik vind het raar. Er zijn 2 kinderen bij van onder de 11 jaar en die van 11 jaar zijn altijd bij elkaar. De rest kan prima op zichzelf letten lijkt mij. Spreek gewoon een tijdstip en een plek af waar je elkaar weer ontmoet (misschien is dat heel raar, maar zo doen wij dat). Het is een marktje in een of ander plaatsje, wat kan er misgaan? De twee jongere kinderen zou ik zelf onder mijn hoede nemen, dat is geen taak van de oudere kinderen, tenzij ze het leuk vinden (het gebeurt hier wel, maar dat is vooral omdat ze er zelf om vragen).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:52 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim. Net zoals de schoolreisjes bij de kleuters.
Nee maar goed, volgens mij zitten er her en der wat dromerige kinderen tussen die een afslag later zouden kunnen pakken.
Lot liep eerst aan de hand van een van demeiden, later pakte Maarten haar vast tijdens het oversteken want Lot liep "los". AM moet filmen, die heeft geen tijd om op te letten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:55 schreef miep123456 het volgende:
[..]
precies en Maarten moest dan op Lot zo te zien en dan alleen Jet en de rest kan toch goed opletten dat ze in de groep blijven
Het moet allemaal zoals AM het wil en daarmee uit!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:24 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Er zijn 2 kinderen bij van onder de 11 jaar en die van 11 jaar zijn altijd bij elkaar. De rest kan prima op zichzelf letten lijkt mij. Spreek gewoon een tijdstip en een plek af waar je elkaar weer ontmoet (misschien is dat heel raar, maar zo doen wij dat). Het is een marktje in een of ander plaatsje, wat kan er misgaan? De twee jongere kinderen zou ik zelf onder mijn hoede nemen, dat is geen taak van de oudere kinderen, tenzij ze het leuk vinden (het gebeurt hier wel, maar dat is vooral omdat ze er zelf om vragen).
Ik vind al die regeltjes heel vreemd: het lijkt meer op een scoutingkamp (afgezien van het koken) dan een vakantie. Maar misschien was dat juist de bedoeling. Ik word altijd een beetje kriegel van "alles samen doen en altijd op elkaar letten", kan het niet goed uitleggen, misschien omdat ik als kind ook altijd al het liefst mijn eigen gang ging (en die ruimte ook godzijdank kreeg).
Ik vind haar altijd zo zaniken over futiliteiten!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Earring het volgende:
Judith die haar ‘gouden’ gebakje wil declareren omdat ze parkeerkosten aan het uitsparen is
Echt 🫣
‘En het was nog zelfbediening ook’quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:28 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo zaniken over futiliteiten!
en ze mogen ieder maar 1 steen mee nar huis nemen!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:28 schreef Tarantelle het volgende:
En vorige keer geen tafel mee (want er mochten absoluut geen groepjes aan tafel zitten, iedereen moest in een grote kring) en nu weer geen fatsoenlijke kookpitten. Ik zou met zo'n groep zorgen voor minimaal 4 gaspitten en iedereen is ervaren scout daar en kookt dus regelmatig buiten. Hoe moeilijk kan het zijn? Ik snap er niets van. Of zouden ze gerekend hebben op de bbq en verrast zijn dat het op de camping niet mag? Zoveel vragen...
Ben benieuwd of hier weer zo'n geweldige onnavolgbare Annemarie-filosofie achter zit.
En noem mij een zeikerd, maar ik vraag mij af waarom elke dag stenen moeten worden volgekalkt? Het is natuur en laat het lekker zo. Pak een handje stenen en leef je daar op uit. Maar goed, ik heb dat happy stone-gedoe nooit begrepen. En een tekenboekje voldoet ook prima.
Doe ze aan zo'n slinger wat een kinderdagverblijf ook heeft🤣quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Lodelie het volgende:
Echt hè las het net, ze moet maar pcm nemen, wat ben je dan voor een moeder?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:01 schreef SophiaLoren het volgende:
Vind het bij minibelle ook heftig dat het kind blijkbaar elke dag pijn aan haar knie heeft en de topsport dagelijks blijft doen.
haha allemaal een tuigje om en een riem eraan vast, ook Jim en MG!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:05 schreef Henrike het volgende:
[..]
Doe ze aan zo'n slinger wat een kinderdagverblijf ook heeft🤣
Heel sneu ditquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè las het net, ze moet maar pcm nemen, wat ben je dan voor een moeder?
Kind heeft nu al
Zoveel last , moet haar hele leven nog met die knie
Dat dus ja. Die prijs kan geen verrassing zijn als je die kaart van tevoren gezien hebt. En dan is het toch je eigen beslissing geweest om te bestellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘En het was nog zelfbediening ook’
Ze had, in plaats van te gaan lopen in het Amsterdamse bos, ook een broodje/mueslireep oid kunnen kopen bij het winkelcentrum wat er vlak bij zit. En ik neem aan dat de prijs bij het gebakje stond, en ze wilde wat vieren. Dan ook niet piepen over de prijs.
Ik de k dat je dat met een grote korrel zout kan nemen. Ze doet regelmatig bewust dansjes/commentaar leveren/haar middelvinger opsteken/in haar bikini lopen voor de camera. Het lijkt me heel sterk dat ze nu daar op straat opeens écht bezwaar zou hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:17 schreef Henrike het volgende:
Julia houd haar hand voor de camera,; zit je mij nu te filmen?"
Ja en ze filmt ook gewoon door, terwijl er 2 laten weten dat ze het niet willen. Lekker mam!
Wat is haar insta?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:51 schreef Miepje77 het volgende:
Ik vind Judith heel zuur. Wees blij dat je leven mogelijk gered of gerekt wordt.
En nu moet ze de kledingkast van de jongste opruimen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè las het net, ze moet maar pcm nemen, wat ben je dan voor een moeder?
Kind heeft nu al
Zoveel last , moet haar hele leven nog met die knie
Precies, Julia én Rens zijn allebei gek op aandacht via AM haar telefoonquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik de k dat je dat met een grote korrel zout kan nemen. Ze doet regelmatig bewust dansjes/commentaar leveren/haar middelvinger opsteken/in haar bikini lopen voor de camera. Het lijkt me heel sterk dat ze nu daar op straat opeens écht bezwaar zou hebben.
wel fijn hoor zoveel toiletten en douchesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een 8 persoons huisje/chalet/stacaravan op de camping bij AM met 4 douches en 4 toiletten.
Ik snap dat je met 8 personen niet genoeg hebt aan 1 toiletten 1 douche, maar dit vind ik wel heel veel?
Nou ze leest mee hier hoor🤣quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Earring het volgende:
Judith die haar ‘gouden’ gebakje wil declareren omdat ze parkeerkosten aan het uitsparen is
Echt 🫣
Ik irriteer me ook aan kleine opmerkingen bij haar: "woordenboeken" voor vwo gelukt".quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
En nu moet ze de kledingkast van de jongste opruimen?
Is dit Russisch ofzo?🤪
Er hebben hier drie kinderen hun diploma gehaald zonder woordenboeken te kopen. Alleen in eindexamenjaar geleend bij de mediatheek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:13 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook aan kleine opmerkingen bij haar: "woordenboeken" voor vwo gelukt".
Jaja we weten dat ze vwo gaat doen. En wat maakt het in vredesnaam uit. Hier 2 kinderen basis en gym en gebruiken dezelfde woordenboeken hoor.
Nou echt hè? Wat een ziekelijke obsessie voor opleidingsniveau en hoogbegaafdheid heeft die vrouw.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:13 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook aan kleine opmerkingen bij haar: "woordenboeken" voor vwo gelukt".
Jaja we weten dat ze vwo gaat doen. En wat maakt het in vredesnaam uit. Hier 2 kinderen basis en gym en gebruiken dezelfde woordenboeken hoor.
Je verwacht het niet van een infleuncerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:32 schreef lila01 het volgende:
Iew, wat is MB zich toch bewust van die camera.
Dat soort banden komt er hier sowieso niet in en zeker niet in zee (sowieso geen drijfmiddelen in zee hier bij jonge kinderen).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vond het niet zo heel handig hoe J liep, Met haar armen door de band op haar rug. Het loopt daar af en er liggen losse steentjes/grind. Als ze uitglijdt kan ze zich niet opvangen met haar handen en ligt ze vol op haar gezicht.
Gelukkig is er niks gebeurd.
Ze gaan er morgen nog een paar bijhalen zelfs 🫢quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:40 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat soort banden komt er hier sowieso niet in en zeker niet in zee (sowieso geen drijfmiddelen in zee hier bij jonge kinderen).
Nou inderdaad, ik heb ook crocs overigens 😂 maar is zo naar binnen lopen normaal voor pubers ofzo? Het ziet er zo vreemd uit!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:02 schreef Ballerina888 het volgende:
Naast dat ik crocs verschrikkelijk lelijk en tokkie vind snap ik ook niet waarom AM haar kinderen niet op fatsoenlijke schoenen laat lopen als je ziet hoe beroerd sommigen lopen.
Maar om een overpiced koffie met gebak? In aanmerking komen voor een mogelijk levensverlengend middel krijgen en het dan zuur vinden dat het altijd in de middag is en dat dat lastig is met kind? Ze mag in haar handjes knijpen. Ik begrijp op die momenten echt niks van haar zuurheid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:43 schreef Tarantelle het volgende:
En wat Judith betreft, ik zou echt niet graag in haar schoenen staan (single ouder en weten dat ze zomaar kan overlijden). Dat is natuurlijk een ware nachtmerrie. Enige zuurheid vind ik dus wel te vergeven.
Ik kan niet voor haar spreken en ze maakt vaak keuzes, die ik nooit zou maken, maar ik denk dat ze gewoon vaak heel moe is. En dan kunnen dat soort kleine dingetjes ineens heel groot zijn/worden, gewoon omdat ze energie kosten, die je aan andere dingen wilt besteden. En ze heeft niemand om op terug te vallen. Dat is gewoon zwaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Maar om een overpiced koffie met gebak? In aanmerking komen voor een mogelijk levensverlengend middel krijgen en het dan zuur vinden dat het altijd in de middag is en dat dat lastig is met kind? Ze mag in haar handjes knijpen. Ik begrijp op die momenten echt niks van haar zuurheid.
Haha, nee, maar dat gemaakte van de laatste tijd, zo overdreven, bleh. Ze is erg veranderd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verwacht het niet van een infleuncer
Ze mogen dan hoogbegaafd zijn, als ik zie hoe ze met elkaar omgaan en dat geruzie dan moet moeders nog heel hard aan het opvoeden en bijsturen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:22 schreef Juulia het volgende:
[..]
Nou echt hè? Wat een ziekelijke obsessie voor opleidingsniveau en hoogbegaafdheid heeft die vrouw.
En geld 😜quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik kan niet voor haar spreken en ze maakt vaak keuzes, die ik nooit zou maken, maar ik denk dat ze gewoon vaak heel moe is. En dan kunnen dat soort kleine dingetjes ineens heel groot zijn/worden, gewoon omdat ze energie kosten, die je aan andere dingen wilt besteden. En ze heeft niemand om op terug te vallen. Dat is gewoon zwaar.
Dat gierige vind ik ook een onsympathieke eigenschap.
Mogen ook wel met een extra auto terugquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze gaan er morgen nog een paar bijhalen zelfs 🫢
Die zitten al aan een tuigje. Kan je alleen niet zien 😉quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef poohenzo het volgende:
[..]
haha allemaal een tuigje om en een riem eraan vast, ook Jim en MG!
Ja die crocs. Afgrijselijk en echt zo onsexyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:02 schreef Ballerina888 het volgende:
Naast dat ik crocs verschrikkelijk lelijk en tokkie vind snap ik ook niet waarom AM haar kinderen niet op fatsoenlijke schoenen laat lopen als je ziet hoe beroerd sommigen lopen.
‘Sexy’ lijkt me ook niet iets wat bij kinderen nodig is. En de rest heeft toch al een relatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja die crocs. Afgrijselijk en echt zo onsexy
Haha ja dat kan ook🤣, bedoelde maar te zeggen dat er geen "vwo woordenboeken" bestaan. Belachelijk van haar om daar zo weer de nadruk op te vestigen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:17 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Er hebben hier drie kinderen hun diploma gehaald zonder woordenboeken te kopen. Alleen in eindexamenjaar geleend bij de mediatheek.
Stille meelezer hier, maar ik schrok echt wel van dat beeld... Zou ze daar nu totaal geen besef van hebben? Ik wil het niet eens denken maar het lijkt wel alsof ze het doet voor de views.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM na de afleiding van BOOS: bij ons gaat alles in overleg met de kinderen.
Ook AM: ik film de kont van mijn 5 jarige met haar badpak hoog in haar billen nog even! Vinden vast mensen leuk!
🙄
Want kinderen beseffen wat de gevolgen kunnen zijn? Ja hoor AM🙄quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM na de afleiding van BOOS: bij ons gaat alles in overleg met de kinderen.
Ook AM: ik film de kont van mijn 5 jarige met haar badpak hoog in haar billen nog even! Vinden vast mensen leuk!
🙄
Nee ik bedoelde dat uiteraard voor de volwassenen. Ik kan me er bij kinderen goed iets bij voorstellen dat het handig schoeisel is. Voor op de camping. Zoals slippers.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘Sexy’ lijkt me ook niet iets wat bij kinderen nodig is. En de rest heeft toch al een relatie.
Het boeit haar niet. Andere kinderen komen op het dark web terecht, niet háár kinderen. Dus filmt ze kleuterbillen, minderjarige kinderen in bikini/badpak, laat ze haar jongste aan een druipend softijsje likken, met ijs op haar wangen. In close up, zodat je dat en haar grote ogen goed ziet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:48 schreef Gloeilampjes het volgende:
[..]
Stille meelezer hier, maar ik schrok echt wel van dat beeld... Zou ze daar nu totaal geen besef van hebben? Ik wil het niet eens denken maar het lijkt wel alsof ze het doet voor de views.
Dat vind ik ook heel naar. Ze postte ook ooit zoiets als "Nog even en we weten of ze wetenschapper of tuinman (of zoiets) wordt", in afwachting van het advies.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:37 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook🤣, bedoelde maar te zeggen dat er geen "vwo woordenboeken" bestaan. Belachelijk van haar om daar zo weer de nadruk op te vestigen.
Jawel, Annemarie zei dat vorige week. Volgens haar gaat L. niet slapen vanwege het lawaai en dus gaat ze naar bed met de rest om 22 uur.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:14 schreef miep123456 het volgende:
Volgens mij heeft Lot ook een kleinigheidje gekregen, je ziet haar met iets in de hand lopen.
Vandaar dat ze zo blij is, maar je merkt wel dat ze moe is, gisteravond ook.
Kan ook niet anders, ze zal toch niet tot 22 uur wakker zijn.
Heel vreemd gedrag. En het is een volwassen man. Die jonge kinderen dus leert dat je wilde dieren altijd kan en mag oppakken, gewoon omdat het leuk is of omdat je er zin in hebt. Jim zal ongetwijfeld een hele leuke jongen zijn en een geweldige zoon, maar dit, en het veel te hard en onvoorzichtig rijden in een woonwijk, vind ik naar gedrag. En zijn ouders staan er bij te genieten lijkt het wel (ik heb het filmpje niet gezien, dus ga af op wat hier beschreven wordt).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
En na de egel oppakken is het nu een slangetje. Laat die dieren toch met rust en bekijk het alleen van een afstandje!
Tuurlijk heeft ze dat besef. Maar het boeit haar niet, ze vindt het stoer, ze filmt het gewone leven en daar hoort alles bij en/of iets in die zin. En de rest van het gezin boeit het ook niet kennelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:48 schreef Gloeilampjes het volgende:
[..]
Stille meelezer hier, maar ik schrok echt wel van dat beeld... Zou ze daar nu totaal geen besef van hebben? Ik wil het niet eens denken maar het lijkt wel alsof ze het doet voor de views.
niet volgend jaar nu toch ?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:22 schreef Shuri het volgende:
[..]
Jawel, Annemarie zei dat vorige week. Volgend jaar gaat L. niet slapen vanwege het lawaai en dus gaat ze naar bed met de rest om 22 uur.
En ergens kan ik haar juist gierige karakter ook wel begrijpen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik kan niet voor haar spreken en ze maakt vaak keuzes, die ik nooit zou maken, maar ik denk dat ze gewoon vaak heel moe is. En dan kunnen dat soort kleine dingetjes ineens heel groot zijn/worden, gewoon omdat ze energie kosten, die je aan andere dingen wilt besteden. En ze heeft niemand om op terug te vallen. Dat is gewoon zwaar.
En alsof iemand met een 'hoge' middelbare school richting geen tuinman kan worden?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:16 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel naar. Ze postte ook ooit zoiets als "Nog even en we weten of ze wetenschapper of tuinman (of zoiets) wordt", in afwachting van het advies.
Zo'n nare post vond ik dat. Alsof je definitief de wetenschap niet in kunt als je naar havo gaat. Natuurlijk wil je onderwijs dat bij de capaciteiten van je kinderen past, maar zij legt zo'n druk op de kinderen en trekt alles in het extreme.
Ik denk dat het meer "wat niet weet, wat niet deert" is. Ze ziet het niet, dus het bestaat niet. Heel dom.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het boeit haar niet. Andere kinderen komen op het dark web terecht, niet háár kinderen. Dus filmt ze kleuterbillen, minderjarige kinderen in bikini/badpak, laat ze haar jongste aan een druipend softijsje likken, met ijs op haar wangen. In close up, zodat je dat en haar grote ogen goed ziet.
Vinden de kijkers lekker leuk. 🤢
Ik ben daar zelf ook een voorbeeld van. Mensen vinden dat raar, maar ik heb nu voor het eerst oprecht lol in mijn werk. En ja, ik zou het dubbele kunnen verdienen, maar we zijn gelukkig nooit big spenders geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En alsof iemand met een 'hoge' middelbare school richting geen tuinman kan worden?
Een goede vriend van mij is vanaf het VWO een universitaire opleiding gaan doen, ging werken in dat veld, werd dood ongelukkig en is nu hovenier. Gaat (vrijwel) dagelijks met plezier naar zijn klanten, terwijl ie hiervoor doodongelukkig was in zijn werk.
Intelligent zijn betekent niet dat je maar niet met je handen moet gaan werken 🤷♀️ zij is zo kortzichtig ook
Daarna werd ze alsnog gefilmd, echt waar stom mensquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:15 schreef Earring het volgende:
AM filmt de kring met pizza eters. Waarom zeg je dan niet even tegen Jill, ik ga filmen dus scherm je af. Nu was ze te laat.
Tot zover AM haar praatje over overleg voor ze iets plaatst. Sneu
Wat erg toch. En zie je haar kijken naar de cameraquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:13 schreef Johanna38 het volgende:
Laatste shot is ze wel vol in beeld.🥸🥸🥸
onrespectvol, zal haar broer dit in de gaten houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Wat erg toch. En zie je haar kijken naar de camera
Echt schaamteloos van Annemarie
Voor haar staat intelligentie gelijk aan status, dus haar hoogbegaafde kinderen moeten hun intelligentie wel gebruiken. Het kan daar niet door de beugel dat een kind een keer wat minder presteert omdat het kind even niet zo’n zin had in die ene toets, dat moet ze dan ook meteen benoemen en afkraken. En zo is ze ook in sport en creatieve hobby’s: haar kinderen moeten uitblinken voor de status die moeder wil hebben. Moeder van 3 wonderkinderen die op alle vlakken perfect presteren. Het zal wellicht iets Russisch zijn, mij lijkt het in ieder geval alles behalve fijn om zo op te groeien. Als je, om verveling te voorkomen, al de kast van je jongste ongeleide zusje moet gaan opruimen…….quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En alsof iemand met een 'hoge' middelbare school richting geen tuinman kan worden?
Een goede vriend van mij is vanaf het VWO een universitaire opleiding gaan doen, ging werken in dat veld, werd dood ongelukkig en is nu hovenier. Gaat (vrijwel) dagelijks met plezier naar zijn klanten, terwijl ie hiervoor doodongelukkig was in zijn werk.
Intelligent zijn betekent niet dat je maar niet met je handen moet gaan werken 🤷♀️ zij is zo kortzichtig ook
Maar mag/wil zij niet in beeld? Naast dat het natuurlijk onbeschoft is van AM kan je het ook verwachten en zou voor mij de voornaamste reden zijn om niet mee te gaan op een Geertsen uitje/vakantie😅quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Wat erg toch. En zie je haar kijken naar de camera
Echt schaamteloos van Annemarie
Die kinderen krijgen medicijntjes mee zegt ze. Volgens mij zijn die bekers gevuld met siroop of limonade, want een beker met water kun je gewoon toch bijvullen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef SophiaLoren het volgende:
Dbm en rvs bekers, vraagt volgers om advies en gaat toch chat gpt om advies vragen wat ze volgt. Hilaar.
Waarom heb je 2-3 bekers per kind nodig? Of zijn wij gewoon minimalistisch hierin? 1 trommel, 1 fatsoenlijk rvs fles.
Ik weet niet of dit het nichtje wel isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:29 schreef miep123456 het volgende:
[..]
onrespectvol, zal haar broer dit in de gaten houden
Ja met limonade, maar dan snap ik dat vage verhaal nog niet, want ze drinken een grote beker in 1 keer leeg zegt ze. Dus dan is de medicatie ook met de kleine pauze op en dan kunnen ze die met de lunch toch bijvullen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Die kinderen krijgen medicijntjes mee zegt ze. Volgens mij zijn die bekers gevuld met siroop of limonade, want een beker met water kun je gewoon toch bijvullen?
Geen idee maar ze ontwijkt het niet voor niets.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar mag/wil zij niet in beeld? Naast dat het natuurlijk onbeschoft is van AM kan je het ook verwachten en zou voor mij de voornaamste reden zijn om niet mee te gaan op een Geertsen uitje/vakantie😅
Idd ze zegt zelf al dat ze limonade krijgen. En volgens mij is bijvullen geen optie, volgens mij drinken die kids geen water enkel limonade/frisdrank/andere zoete zooi....lekker gezond...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:50 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja met limonade, maar dan snap ik dat vage verhaal nog niet, want ze drinken een grote beker in 1 keer leeg zegt ze. Dus dan is de medicatie ook met de kleine pauze op en dan kunnen ze die met de lunch toch bijvullen?
Ik dacht al dat ze op een samenwerking uit wasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef SophiaLoren het volgende:
Dbm en rvs bekers, vraagt volgers om advies en gaat toch chat gpt om advies vragen wat ze volgt. Hilaar.
Waarom heb je 2-3 bekers per kind nodig? Of zijn wij gewoon minimalistisch hierin? 1 trommel, 1 fatsoenlijk rvs fles.
Ja precies, daar zit het punt. Zij drinken enkel die zoete zooi. Dus daarom kunnen ze niet bij vullen. Maar dat zegt ze niet, want ze wil geen reacties die zeggen dat ze maar water moeten drinken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Idd ze zegt zelf al dat ze limonade krijgen. En volgens mij is bijvullen geen optie, volgens mij drinken die kids geen water enkel limonade/frisdrank/andere zoete zooi....lekker gezond...
Precies dat ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja precies, daar zit het punt. Zij drinken enkel die zoete zooi. Dus daarom kunnen ze niet bij vullen. Maar dat zegt ze niet, want ze wil geen reacties die zeggen dat ze maar water moeten drinken.
Straks komt er vast een story dat ze inderdaad wel de flessen kunnen bijvullen maar NOOOOOIIIIT aan gedacht. Dat stomme brein van haar ook hè.quote:
Dit dus. Waarom ga je met iemand op vakantie van wie je weet dat ze 24/7 aan het filmen is en dit dus ook allemaal openbaar maakt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar mag/wil zij niet in beeld? Naast dat het natuurlijk onbeschoft is van AM kan je het ook verwachten en zou voor mij de voornaamste reden zijn om niet mee te gaan op een Geertsen uitje/vakantie😅
Gelukkig vertelt hij erbij dat je slangen nooit mag oppakken omdat ze giftig zijn en bijten. Beetje jammer dat hij en ook Arte niet het goede voorbeeld geven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Heel vreemd gedrag. En het is een volwassen man. Die jonge kinderen dus leert dat je wilde dieren altijd kan en mag oppakken, gewoon omdat het leuk is of omdat je er zin in hebt. Jim zal ongetwijfeld een hele leuke jongen zijn en een geweldige zoon, maar dit, en het veel te hard en onvoorzichtig rijden in een woonwijk, vind ik naar gedrag. En zijn ouders staan er bij te genieten lijkt het wel (ik heb het filmpje niet gezien, dus ga af op wat hier beschreven wordt).
Ze is altijd zo geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het komt op mij vooral geforceerd Kumbaja over allemaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:21 schreef Jenn1806 het volgende:
En weeeeer na het eten met het complete gezelschap vissen 🙄 Zouden de twee jongsten niet een keer lekker naar de speeltuin willen? Kan me niet voorstellen dat er daar verder niks is als alleen het zwembad en de rivier. Ze mogen zichzelf daar alleen vermaken met zwemmen, vissen en stenen kleuren 🫠
Dat kumbaja zie ik niet perse terug in alle beelden 😅 S&S kijken bijna standaard verveeld/chagrijnig (Maar dat zijn natuurlijk opperpubers dus die kijken altijd zo volgens AM), L&J kijken ook geregeld alsof ze ieder moment om kunnen vallen (van verveling of vermoeidheid?), Maarten heb ik nog niet veel zien lachen. Of iedereen is dat gefilm gewoon spuugzat dat kan natuurlijk ook. Ik vraag me wel af of echt iedereen dit zo'n droomvakantie vinden als AM wil doen geloven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Het komt op mij vooral geforceerd Kumbaja over allemaal.
Ik geloof best dat iedereen het leuk heeft met elkaar. Maar het komt op mij over alsof AM een neurotisch strakke planning heeft en het vooral allemaal volgens plan moet en ook allemaal leuk meedoen graag. Dat iemand misschien iets anders wil of even niets wil is geen optie.
Ieder zijn ding denk ik maar.
Ik wist het al toen ze de achternaam van haar kinderen had veranderd. Je kon tot vorig jaar de achternamen van beide ouders gebruiken voor je kind. Dus zij werden ipv bollen nu bollen-walk. En toen had ik al een gevoel dat ze dat deed omdat ze dit al voorzag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB geeft de foto van haar met de kinderen de #Walkies.
Hmmm, nu voedt ze de geruchten wel flink.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB geeft de foto van haar met de kinderen de #Walkies.
Precies, dat bedoel ik met geforceerd. Verplicht gezellig met zijn allen boodschappen doen en jeu de boulen of zwemmen. Het lijkt er vooral op dat zij bedacht heeft dat dit leuk is en dat de rest er maar in mee gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Dat kumbaja zie ik niet perse terug in alle beelden 😅 S&S kijken bijna standaard verveeld/chagrijnig (Maar dat zijn natuurlijk opperpubers dus die kijken altijd zo volgens AM), L&J kijken ook geregeld alsof ze ieder moment om kunnen vallen (van verveling of vermoeidheid?), Maarten heb ik nog niet veel zien lachen. Of iedereen is dat gefilm gewoon spuugzat dat kan natuurlijk ook. Ik vraag me wel af of echt iedereen dit zo'n droomvakantie vinden als AM wil doen geloven.
Maximaal spannend, maximale cliffhangers 😂quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
En voorheen werd er toch 15x per dag gefacetimed als iemand er niet was en dit massaal gedeeld?
Nu heeft MB geen woord gerept over de “bonus”.
En de poly natuurlijk. En de #theirmom.
Holy moly(poly) deze soap wordt spannend.
Klopt, dat was mij ook al opgevallen!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om die "handenfoto" van JvP. Toch wat afgekeken:-)
Wat me ook nu opvalt is dat MB en JvP niet meer op elkaars foto's reageren. Dat deden ze vroeger zeker wel.
Ik verwacht een post rond haar verjaardag. Nieuw levensjaar, single mom, etc.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Krijg er helemaal jeuk van. Dit is allemaal zo nauwkeurig bedacht: wanneer slingeren we welk bericht de lucht in zodat het uiteindelijke bericht dat de poly geklapt is zogenaamd niet uit de lucht komt vallen. Maximaal inzetten op minimale damage (zakelijk dan) want privé zal het voor die kinderen niet makkelijk zijn.
Jeetje inderdaad ja… je zal maar als tiener zo op je hoede moeten zijn op een vakantie, lijkt me verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:10 schreef Johanna38 het volgende:
Wat een onveilig gevoel lijkt me dat voor dat nichtje om constant alert te zijn op de spiedende camera van AM. Tijdens de pizza doet ze de doos voor haar gezicht als ze ziet dat ze wordt gefilmd.
Als ik ze soms enorm verveeld zie kijken en rond sjokken, dan denk ik wel dat ze dat zouden willen… Maar met AM en haar schema is zoiets onmogelijj, dit is hun vakantie…quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef Lalaland79 het volgende:
Zullen de tieners/ pubers etc bij AM nooit een chili bij je tent dag willen op vakantie? Zo volgzaam. Pfff
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:51 schreef Earring het volgende:
[..]
Geen idee maar ze ontwijkt het niet voor niets.
Ik gok dat zij morgen weer met Jim en Arte mee terugreist en dan kan AM weer volop alles filmen.
Met de strakke planning van AM is er geen tijd om contact te maken met andere mensen op de camping.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Jeetje inderdaad ja… je zal maar als tiener zo op je hoede moeten zijn op een vakantie, lijkt me verschrikkelijk.
En ook opvallend hoeveel ze allemaal op het gezin gericht zijn. Zou nou niemand van de Geerts kinderen met andere kinderen op de camping willen spelen, of wordt dat niet toegestaan door de CEO? Wij vonden het altijd heerlijk om nieuwe campingvriendjes te maken, en de hele dag te spelen, zwemmen, of als tiener beetje uitgaan etc. Ik herken het helemaal niet dat er helemaal geen contact is met andere campinggenootjes.
Zo hee 5 euroquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:08 schreef opwegnaar het volgende:
Ik zag wel dat Debbie ook daadwerkelijk iets gesponsord heeft voor de 'heart4thechildren' in Gaza, ik zag dat ze 5¤ had overgemaakt.
Als het inderdaad waar is en de bekendmaking gepland is; dat zal waarschijnlijk voor meer volgers zorgen? Ze krijgen nu oa via JuiceChannel aandacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik bij de poly alleen niet begrijp is waarom 'de bekendmaking' (als die er is, ik blijf altijd sceptisch over roddels/juicekanalen) dan zo gepland moet zijn, alsin; over een x aantal weken brengen we het naar buiten.
Je voedt daar de geruchten dan toch alleen maar mee?
Wees dan gewoon open en bijt door die zure appel heen.
Denk dat het al in de planning zat toen ineens de achternamen van de kinderen gewijzigd moesten vorig jaar, van Bollen naar Bollen-Walk. Toen M dus in de relatie met een andere man zat. Maar om Koen nou helemaal als vader te negeren ...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
Dus MB is haar kinderen al aan het inlijven als #Walkies? Wil ze Koen helemaal uitwissen of zo?
Snap je punt maar die oudste moet zo vaak klef doen voor een foto of in scène gezette video dat ik me voor kan stellen dat hij daar klaar mee is. Soms ook wel eens te zien als een story net te laat wordt afgekapt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik bij de poly alleen niet begrijp is waarom 'de bekendmaking' (als die er is, ik blijf altijd sceptisch over roddels/juicekanalen) dan zo gepland moet zijn, alsin; over een x aantal weken brengen we het naar buiten.
'Dit is er aan de hand, wij willen graag prive de tijd nemen om dit in goede banen te leiden'.
Maar goed, dat zal er misschien mee te maken hebben dat ik geen fluflu ben en de gedachtegang van de fluflu's vaak niet begrijp.
Vind t trouwens vergezocht dat oudste zoon ongelukkig zou kijken op de foto.
Onze oudste (6j) kijkt regelmatig op een foto alsof ie de depressie in eigen persoon is en wij gaan nergens doorheen 😅.
Ik denk dat er ook veel mensen afhaken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:15 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Als het inderdaad waar is en de bekendmaking gepland is; dat zal waarschijnlijk voor meer volgers zorgen? Ze krijgen nu oa via JuiceChannel aandacht.
Ja aan de ene kant wel, geef het geen voer en zeg het gewoon. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat ze eerst eea uitgedacht willen hebben zoals wie gaat waar wonen, en het daarna aan de kinderen vertellen voordat ze het aan wildvreemden op het internet gaan vertellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
'Dit is er aan de hand, wij willen graag prive de tijd nemen om dit in goede banen te leiden'.
Maar goed, dat zal er misschien mee te maken hebben dat ik geen fluflu ben en de gedachtegang van de fluflu's vaak niet begrijp.
Onze oudste (6j) kijkt regelmatig op een foto alsof ie de depressie in eigen persoon is en wij gaan nergens doorheen 😅.
Dat is juist het leuke op een camping. Hier ritsten ze de tent open en hadden gelijk vriendjes en vriendinnetjes. Allemaal op het speelveldje, ideaalquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Jeetje inderdaad ja… je zal maar als tiener zo op je hoede moeten zijn op een vakantie, lijkt me verschrikkelijk.
En ook opvallend hoeveel ze allemaal op het gezin gericht zijn. Zou nou niemand van de Geerts kinderen met andere kinderen op de camping willen spelen, of wordt dat niet toegestaan door de CEO? Wij vonden het altijd heerlijk om nieuwe campingvriendjes te maken, en de hele dag te spelen, zwemmen, of als tiener beetje uitgaan etc. Ik herken het helemaal niet dat er helemaal geen contact is met andere campinggenootjes.
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef lila01 het volgende:
Oudste zoon van MB ziet er ongelukkig uit op de foto. Die weet meer. Arme kinderen.
100%quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
[..]
Ik wist het al toen ze de achternaam van haar kinderen had veranderd. Je kon tot vorig jaar de achternamen van beide ouders gebruiken voor je kind. Dus zij werden ipv bollen nu bollen-walk. En toen had ik al een gevoel dat ze dat deed omdat ze dit al voorzag.
Ja het risico is dat men partij kiest en dat het hen volgers kost.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook veel mensen afhaken.
Daar heb je ook gelijk in en ik zou t alleen maar goed vinden als ze alles eerst geregeld/uitgedacht willen hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, geef het geen voer en zeg het gewoon. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat ze eerst eea uitgedacht willen hebben zoals wie gaat waar wonen, en het daarna aan de kinderen vertellen voordat ze het aan wildvreemden op het internet gaan vertellen.
Die kinderen zullen vast direct vragen hebben waar ze antwoord op willen kunnen geven dus ik snap het wel dat ze hun tijd nemen.
Verder eens met het laatste wat je zei. Ik vind dat jongetje zeker niet ongelukkig ogen.
T is meer in vergelijking met eerdere foto's. Hij kijkt niet blij meer, niet alleen op deze foto.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
WAAROM moet ze er wéér bij vermelden dat haar gezondheid het niet toelaat om te waterfietsen? ‘We huurden een bootje en hadden het leuk’ was voldoende geweest. Zij moet echt alles een negatieve touch meegeven🤮quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef opwegnaar het volgende:
Dat filmpje op de boot van Debbie, Amerikaanse vlag aan die boot, en daar plaatst ze dan halverwege even de Palestijnse vlag overheen🙈
Ja dat viel mij ook al op, doet ze bij alles, het kan nooit eens een leuk, gezellig en positief bericht zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
WAAROM moet ze er wéér bij vermelden dat haar gezondheid het niet toelaat om te waterfietsen? ‘We huurden een bootje en hadden het leuk’ was voldoende geweest. Zij moet echt alles een negatieve touch meegeven🤮
Ze is zo begaan dat ze wel 5 hele euro's eraan wil besteden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef opwegnaar het volgende:
Dat filmpje op de boot van Debbie, Amerikaanse vlag aan die boot, en daar plaatst ze dan halverwege even de Palestijnse vlag overheen🙈
Ik denk dat MB een heel leger aan ja-knikkers om zich heen heeft en vooral bezig is met zichzelf, oa daardoor compleet in haar eigen werkelijkheid leeft (wat veel fluflu's hebben..)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef Wijkje79 het volgende:
Toen de poly begon hielden ze het ook een tijdje stil. De juicechannels hebben het echt bijns altijd bij het juiste eind. En zeker als het uit het 'vrienden' kamp van de Bollens Walkies van P komt. Ik snap ook niet goed waarom ze het stilhouden hoor. Je kan op je vingers natellen dat zoiets uitkomt, waarom dan voor de buitenwereld mooi weer spelen, wat erg slecht lukt by the way.
Als ze meer had gegeven was daar commentaar opgekomen. Ze doneert daar gaat t toch om?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:35 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ze is zo begaan dat ze wel 5 hele euro's eraan wil besteden.
Ze heeft stukken meer over voor een doos met pakketjes meuk en Labubu's, maar dat is een detail
Vind haar hier echt een mooie stralende vrouw (de make up vind ik wat to much, maar da's een kwestie van smaak). Realistischer lijf ook om kleding te verkopenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef Beertjeteddy het volgende:
Je ziet in de webshop van Jolienoe ook nog foto's in de sale van Michelle toen ze nog blond was en dus al een flink tijdje terug.
Wat een verschil met nu, ik vind haar hier ook meer stralen met haar ogen als de recentere foto's
https://jolienoe.nl/colle(...)_fid=faf36f0ba&_ss=c
Ja precies dat. Ze straalt en ziet er gelukkig uit, als je nu vergelijkt met wat recente foto's en dan naar haar gezicht kijkt zie je gewoon dat er iets speelt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind haar hier echt een mooie stralende vrouw (de make up vind ik wat to much, maar da's een kwestie van smaak). Realistischer lijf ook om kleding te verkopen
Sommige mensen hebben ook pds of andere aandoeningen maar Sanneke is speciaal en die heeft last vab haar buik omdat ze autistisch is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke heeft vaak last van dr buik, omdat ze autistische is.
Haar voedingspatroon zal er vast niks mee te maken hebben..
‘Bij (kenmerken van) autisme komen vaker buikklachten voor: tot wel (..) 36% , tegenover 21% van de volwassenen zonder autisme.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke heeft vaak last van dr buik, omdat ze autistische is.
Haar voedingspatroon zal er vast niks mee te maken hebben..
Niet netjes naar Koen als dat bewust isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Hmmm, nu voedt ze de geruchten wel flink.
Nou dat had ik net toen ik die video zag van haar werkend achter de laptop, precies zoals mb doet. Nu zal het misschien anders niet opgevallen zijn maar nu met de geruchten vind ik dit wel heel " eng"quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om die "handenfoto" van JvP. Toch wat afgekeken:-)
Wat me ook nu opvalt is dat MB en JvP niet meer op elkaars foto's reageren. Dat deden ze vroeger zeker wel.
Dat vind ik echt zo'n enorme onzin. Ze doet of ze met een hele klas op stap is. Volgende stap is dat ze allemaal dezelfde shirts en petjes moeten dragen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Lodelie het volgende:
Motto: het is het net nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef opwegnaar het volgende:
Heeft zij een bom gelegd?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Beetje onpasselijk van dat aanstellerige gedraai van M voor de camera, terwijl ze een bom onder haar poly gezin heeft gelegd. Bah.
Waarom? Opdat wij niet vergeten dat ze ziek isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
WAAROM moet ze er wéér bij vermelden dat haar gezondheid het niet toelaat om te waterfietsen? ‘We huurden een bootje en hadden het leuk’ was voldoende geweest. Zij moet echt alles een negatieve touch meegeven🤮
😂 de crocs hebben ze alquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:33 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n enorme onzin. Ze doet of ze met een hele klas op stap is. Volgende stap is dat ze allemaal dezelfde shirts en petjes moeten dragen.
Inderdaad vals.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Niet netjes naar Koen als dat bewust is
Klinkt best aannemelijk inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Oké stel je..
Michelle is helemaal niet vreemdgegaan, maar Koen en Sjaak willen niet meer met haar verder en kiezen voor elkaar
Geeft dat zoveel stress en valt ze af is het wel ontzettend sneu wat er nu gebeurt allemaal
En dan idd alles voor de foto’s etc maar toch soms wil je gewoon graag dat dingen goed gaan
Wat zie jij voor reacties dan? Ik zie niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:44 schreef Memm het volgende:
Ook al die reacties onder Mies haar post... niet best.. volgens mij is het nu zo klaar als een klontje.
Single mom life modus = MAXIMAAL aan.🥹 Arme arme kindjes.
Ik vind het sowieso schaamteloos over hoe zij over haar kinderen praat. Alsof ze een flinke last zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:27 schreef ElizaR het volgende:
Hvk (huisvolkids) gaat 3 weken offline. Waarschijnlijk gaat ze op vakantie. Tijdje geleden las ik een reactie van iemand die haar in een all inclusive had gezien, ergens in t buitenland.
Heb altijd t gevoel bij haar dat ze niet alles laat zien. Dat ze er echt niet altijd alleen voor staat.
Kun je die reacties ook via Mollygram lezen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:44 schreef Memm het volgende:
Ook al die reacties onder Mies haar post... niet best.. volgens mij is het nu zo klaar als een klontje.
Single mom life modus = MAXIMAAL aan.🥹 Arme arme kindjes.
Ik denk het ookquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:27 schreef ElizaR het volgende:
Hvk (huisvolkids) gaat 3 weken offline. Waarschijnlijk gaat ze op vakantie. Tijdje geleden las ik een reactie van iemand die haar in een all inclusive had gezien, ergens in t buitenland.
Heb altijd t gevoel bij haar dat ze niet alles laat zien. Dat ze er echt niet altijd alleen voor staat.
De kinderen moeten dit ook maar allemaal kunnen verwerken . Nieuwe vrouw erbij , nee hoor dat is heel normaal enz enz en verhuizen en dan ineens gaat het mis maar blijven er nog 2 over. Weer kinderen die later moeite zullen hebben met zelf een stabiele relatie krijgen door zo’n voorbeeldquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:20 schreef Moondance het volgende:
[..]
Wat zie jij voor reacties dan? Ik zie niet veel bijzonders.
Viel me wel ineens op dat als je naar M haar profiel gaat dat ze nu Bollen-Walk gebruikt als achternaam, of was dat al langer zo en valt het me nu ineens op?
Ik had bij de naamswijziging van de kinderen overigens niet eerder stil gestaan. Ze is Walk sinds de Poly sowieso ineens weer gaan gebruiken (BWvP), daarvoor gebruikte ze volgens mij altijd alleen overal Bollen voor zichzelf.
'Je hebt niets of niemand hiernaast nodig' bijvoorbeeld. Er schijnt wel wat door een aantal reacties heen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:20 schreef Moondance het volgende:
[..]
Wat zie jij voor reacties dan? Ik zie niet veel bijzonders.
Dat was ook het eerste wat ik dacht, die gaat vast op vakantie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:27 schreef ElizaR het volgende:
Om te laten zien dat ze echt iets heeft, anders gaan we zo meteen nog denken dat ze niks heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Deze reactie: ‘onvoorwaardelijke liefde krijg je alleen maar van je kinderen, zij zijn puur en eerlijke en hebben géén dubbele bodem’quote:Op donderdag 7 augustus 2025 06:00 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
'Je hebt niets of niemand hiernaast nodig' bijvoorbeeld. Er schijnt wel wat door een aantal reacties heen.
Maar zouden dit soort reacties komen van mensen die daadwerkelijk weten of er wat speelt (en wat dan) of zijn dit gewone volgers die de juice channel en alle speculaties volgen en haar naar aanleiding daarvan een hart onder de riem proberen te steken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Deze reactie: ‘onvoorwaardelijke liefde krijg je alleen maar van je kinderen, zij zijn puur en eerlijke en hebben géén dubbele bodem’
Op z’n minst een opvallende reactie te noemen.
Nou dit denk ik idd. Volgens mij zouden bv de tweeling en Jet dat heel leuk vinden. Maar alles is op strakke tijden vastgelegd: zwemmen, borrel, rivier.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:54 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Als ik ze soms enorm verveeld zie kijken en rond sjokken, dan denk ik wel dat ze dat zouden willen… Maar met AM en haar schema is zoiets onmogelijj, dit is hun vakantie…
of juist wel , want dan zou AM niet meer de regie in handen hebben!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:26 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nou dit denk ik idd. Volgens mij zouden bv de tweeling en Jet dat heel leuk vinden. Maar alles is op strakke tijden vastgelegd: zwemmen, borrel, rivier.
En dat is volgens mij ook de reden dat AM dat zo strak houdt, geen inmenging van anderen.
Overigens neem ik aan dat een programma als: grote gezinnen op vakantie inmiddels genezen is van de fam Geerts. Want hier is toch geen leuke tv van te maken.
Als de programmamakers bepalen bedoel je? Dan vraag ik me nog af of zij dat strakke loslaat. Maar sowieso is er qua zien niks aan wat zij doen daar. Het is elke dag de hele dag hetzelfde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:29 schreef miep123456 het volgende:
[..]
of juist wel , want dan zou AM niet meer de regie in handen hebben!
Het zou beide kunnen. In het laatste geval maakt zo’n opmerking dus heel duidelijk wat het gevolg is van het voeden van geruchten. Want kinderen hebben géén dubbele bodem? Wie dan wel? J en K? En dan zou je kunnen zeggen dat zij zelf beslissen wat ze posten en dat #Walkies geen extra betekenis hoeft te hebben, gezien de veranderingen in hun eigen posts en stories zorgt het wel voor de geruchten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:18 schreef Moondance het volgende:
[..]
Maar zouden dit soort reacties komen van mensen die daadwerkelijk weten of er wat speelt (en wat dan) of zijn dit gewone volgers die de juice channel en alle speculaties volgen en haar naar aanleiding daarvan een hart onder de riem proberen te steken?
Het meest bespottelijke vind ik Het Fruitmoment. Dat is een term uit de peuterspeelzaal en kleuterklas. Het zou me niet verbazen als ze het liedje eerst moeten zingen. Smakelijk eten, Smakelijk drinken, hap slik weg, dat zal lekker smaken, eet maar op, drink maar op. Als Am dan 'eet smakelijk allemaal' zegt mogen ze beginnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:26 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nou dit denk ik idd. Volgens mij zouden bv de tweeling en Jet dat heel leuk vinden. Maar alles is op strakke tijden vastgelegd: zwemmen, borrel, rivier.
En dat is volgens mij ook de reden dat AM dat zo strak houdt, geen inmenging van anderen.
Overigens neem ik aan dat een programma als: grote gezinnen op vakantie inmiddels genezen is van de fam Geerts. Want hier is toch geen leuke tv van te maken.
Je brengt haar vast op een idee😂quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:33 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n enorme onzin. Ze doet of ze met een hele klas op stap is. Volgende stap is dat ze allemaal dezelfde shirts en petjes moeten dragen.
Fruitmoment , niet vergeten , 😂quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:26 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:41 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het meest bespottelijke vind ik Het Fruitmoment. Dat is een term uit de peuterspeelzaal en kleuterklas. Het zou me niet verbazen als ze het liedje eerst moeten zingen. Smakelijk eten, Smakelijk drinken, hap slik weg, dat zal lekker smaken, eet maar op, drink maar op. Als Am dan 'eet smakelijk allemaal' zegt mogen ze beginnen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat de volwassen kinderen dan braaf in het kringetje gaan zitten met een banaan.
Wij hadden vroeger de tijd van ons leven op de camping met leeftijdsgenootjes die we daar leerden kennen. Lekker zelf over de camping struinen, zwemmen, activiteiten meedoen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:32 schreef Juulia het volgende:
[..]
🤣🤣🤣
Maar het is eigenlijk niet om te lachen, want te triest voor woorden, die enorme structuur-en controledrang van AM waar ze haar hele gezin in meesleept. Iedere neiging tot spontaniteit en creativiteit wordt door haar de nek omgedraaid en een aantal gezinsleden doet dit m.i. zichtbaar geen goed: ik zie steeds vaker (en niet alleen deze vakantie) matte, vermoeide, vreugdeloze gezichtsuitdrukkingen.
Ik lig dubbel hahaha. Maar ik denk, helaas wel, dat het gaat zoals jij schetst. Met z’n allen in een kring om het tafeltje zitten en tegen heug en meug die banaan naar binnen gaan zitten werken want ja “fruit moment”.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:41 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het meest bespottelijke vind ik Het Fruitmoment. Dat is een term uit de peuterspeelzaal en kleuterklas. Het zou me niet verbazen als ze het liedje eerst moeten zingen. Smakelijk eten, Smakelijk drinken, hap slik weg, dat zal lekker smaken, eet maar op, drink maar op. Als Am dan 'eet smakelijk allemaal' zegt mogen ze beginnen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat de volwassen kinderen dan braaf in het kringetje gaan zitten met een banaan.
Ik ging als kind kamperen en ik kan me dit juist herinneren. De hele dag buiten, nieuwe vrienden maken, zwemmen, speeltuintje, ijsjes halen en mee doen met de kids club.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:43 schreef Post-its het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger de tijd van ons leven op de camping met leeftijdsgenootjes die we daar leerden kennen. Lekker zelf over de camping struinen, zwemmen, activiteiten meedoen.
Ik zou zelf ook balen als ik op de leeftijd van s,s en g zo met m'n ouders op pad moest de hele dag.
Maar am houdt vast aan haar grote gezin, dat is haar usp. De kinderen mogen echt weinig doen buiten het gezin om. Thuis ook vind ik (scouting en paardrijden wordt ook verplicht)
We weten nog steeds niet precies hoe en wat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De bollens beginnen ondertussen echt een soap te worden, doen ze overigens helemaal zelf. De post van MB gisteren. Jvp die niet meer reageert op haar berichten.
En het meest opvallende vind ik dat MB met geen woord rept over het missen van K. Als je toch maximaal van iemand houdt, grote liefde etc. Als je al heimwee naar je papa en mama hebt op haar leeftijd, dan ga je toch helemaal stuk van gemis naar de man? Zeker als je zo’n klef en bef bent en dat soort dingen normaal gesproken maximaal wil accentueren.
Dan is dit op zijn minst koud te noemen.
Precies dat is juist de lol van een camping. Beetje rondstruinen, spelen met andere kinderen. Niet dat strakke regime zoals AM nu doet. Die vrouw heeft echt issues.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:51 schreef Henrike het volgende:
Bij AM lijkt het soms wel een sekte, zij de goeroe.
De kinderen vanaf Jet haar leeftijd horen toch lekker vriendjes te maken op de camping?
Onze kinderen zag ik soms uren achter elkaar niet, dan hadden ze nieuwe vriendjes en liepen over de camping.
Samen zwemmen of spelletjes doen.
Bij AM zie je thuis ook bijna geen vriendjes en vriendinnetjes over de vloer.
Hier was het vaak volle bak, vriendschappen werden gesloten, er gingen er weer wat weg en kwamen nieuwe bij.
Ik vind echt dat ze haar kinderen dit ontneemt door continu te bepalen wat en hoe.
Ga gewoon lekker voor je tent zitten met een boek , en kijk wanneer de kids komen voor een versnapering of stuk fruit.
Hysterisch gedrag van haar.
En die verveelde koopjes op die rots bij dat vissen. Het is net sneeuwwitje en de 7 dwergen met haar gevolg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:06 schreef poohenzo het volgende:
Ik denk dat AM de oudere kinderen en partners gewoon geld geeft om mee te gaan en de vakantie als kado in zet.
Saar en Suus zouden op de disco van de camping moeten rondhangen met andere jeugd, Jet spelend met andere kindjes en zelfs voor Lot zou dat al kunnen (onder toezicht)
Dagelijks een 'kring verjaardag" op de camping, wat een hel.
Ik weet dat er onderzoek is geweest naar adhd en darmproblemen. Dat is ook bewezen. Bij autisme is volgens mij nooit wetenschappelijk onderzoek gedaan. En 1 keer buikpijn is ook nog geen darmprobleem 🙄quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘Bij (kenmerken van) autisme komen vaker buikklachten voor: tot wel (..) 36% , tegenover 21% van de volwassenen zonder autisme.
Bron; Autisme magazine #2’
Ik denk dat dat weer een ‘onderzoek’ is onder wat lezers van het blad, en bijvoorbeeld eenzelfde aantal mensen bij de bushalte die geen autisme hebben.
Er zijn zo ontzettend veel redenen waardoor je buikklachten kunt hebben. Ik heb nog nooit gelezen over een grootschalig wetenschappelijk onderzoek die de harde conclusie hebben kunnen trekken dat autisten meer buikklachten hebben dan mensen zonder autisme. Dat ze allemaal hetzelfde hebben gegeten, gedronken en gedaan etcetera, over een lange periode.
Maar het zal haar wel weer goed uitkomen dat ze dat op haar lijstje kan zetten waarom ze niet kan werken.
Als ik hierop Google zie ik wel meer bronnen die dit zeggen. Maarja, als het zo is, dan denk ik ook: let dan ook goed op je voedingspatroon, heb er met een specialistische diëtiste over en laat die stappen zien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘Bij (kenmerken van) autisme komen vaker buikklachten voor: tot wel (..) 36% , tegenover 21% van de volwassenen zonder autisme.
Bron; Autisme magazine #2’
Ik denk dat dat weer een ‘onderzoek’ is onder wat lezers van het blad, en bijvoorbeeld eenzelfde aantal mensen bij de bushalte die geen autisme hebben.
Er zijn zo ontzettend veel redenen waardoor je buikklachten kunt hebben. Ik heb nog nooit gelezen over een grootschalig wetenschappelijk onderzoek die de harde conclusie hebben kunnen trekken dat autisten meer buikklachten hebben dan mensen zonder autisme. Dat ze allemaal hetzelfde hebben gegeten, gedronken en gedaan etcetera, over een lange periode.
Maar het zal haar wel weer goed uitkomen dat ze dat op haar lijstje kan zetten waarom ze niet kan werken.
https://www.autisme.nl/wp(...)gdarm-klachten-1.pdfquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik weet dat er onderzoek is geweest naar adhd en darmproblemen. Dat is ook bewezen. Bij autisme is volgens mij nooit wetenschappelijk onderzoek gedaan. En 1 keer buikpijn is ook nog geen darmprobleem 🙄
Ik zie dit zó beeldend voor me, hardop gelachen!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:41 schreef Snaky het volgende:
[..]
Hier ook thuis voor school. Ik ga school niet belasten met nog meer zorg en medicatie, wat kan doen we thuis. Op school alleen het noodzakelijke dat meerdere keren per dag moet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat DBM limonade doet bij de medicatie ipv water snap ik. Die poeders zijn echt vies in alleen water, dat smaakt erg zout en zeker voor een kind niet te doen. Ik begrijp alleen niet waarom ze dat niet geeft voor ze naar school gaan? Mijn kleindochter gebruikt ook die zakjes poeder maar neemt dat thuis voor ze naar school gaat. Lijkt me ook verstandiger omdat je dan zeker weet dat ze het ingenomen heeft.
Whahaha die @Snakyquote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:41 schreef Snaky het volgende:
[..]
2 vliegen in 1 klap: ze hoeft niet te zeggen dat haar kinderen geen water drinken. En ze kan interessant doen op insta en school over medicatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat DBM limonade doet bij de medicatie ipv water snap ik. Die poeders zijn echt vies in alleen water, dat smaakt erg zout en zeker voor een kind niet te doen. Ik begrijp alleen niet waarom ze dat niet geeft voor ze naar school gaan? Mijn kleindochter gebruikt ook die zakjes poeder maar neemt dat thuis voor ze naar school gaat. Lijkt me ook verstandiger omdat je dan zeker weet dat ze het ingenomen heeft.
Onze oudste heeft ook van die zakjes gebruikt en dat deden we s ochtends. Misschien moeten de kinderen van DBM het meerdere keren per dag, maar dan nog zou ik t niet in een volle drinkbeker van school doen. Dat spul is kei smerig, ook met ranja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
Sommige buikpijnen hebben niks met voeding te maken. Spanning/stress kan ook buikpijn geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:21 schreef Utopica het volgende:
[..]
Als ik hierop Google zie ik wel meer bronnen die dit zeggen. Maarja, als het zo is, dan denk ik ook: let dan ook goed op je voedingspatroon, heb er met een specialistische diëtiste over en laat die stappen zien.
Overigens, vroeg ik me af, want merk dat die klachten vaak met elkaar overeenkomen, of ADHD'ers dit ook kunnen hebben (mijn labeltje).. ja dus, en met dezelfde verklaring. "Die ligt waarschijnlijk in de zogenaamde verstoorde ‘darm-brein-as’. Onze hersenen en darmen staan in nauw contact via zenuwen, hormonen én het immuunsysteem. En daar komt de darmflora, de miljoenen bacteriën in onze darmen, als belangrijke speler bij kijken."
Maargoed, ik heb hier zelf geen last van. En vind het ook belangrijk om gezond en gevarieerd te eten.
Edit: ik lees nu haar story, ja duh, natuurlijk reageren mensen raar als je het hebt over je buiklachten en mensen er naar vragen en je antwoord: "Komt doordat ik autistisch ben". Ik zei het laatst ook al eens, geef mensen IETS MEER CONTEXT. Dan krijg je een hoop minder reacties.
Dat klopt ook en er wordt ook niet gezegd dat het altijd aan de voeding ligt. Maar bij Sanneke zou het een goed begin zijn als ze haar voedingspatroon wat aan zou passen. Op die boodschappenbonnetjes zie je vaak dat er weinig voedzaam opstaat. Het moet vooral budget (wat ik echt wel begrijp als je minder inkomen hebt).quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:31 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Sommige buikpijnen hebben niks met voeding te maken. Spanning/stress kan ook buikpijn geven.
Aldus iemand met autisme die ondanks goede voeding ook vaak buikpijn heeft ✌🏻
En haar (voormalige?) bonuskids (de jongens van J) worden ook nergens meer genoemd, terwijl ze eerder altijd opperde dat ze net zoveel van die 3 hield als van haar eigen kids.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De bollens beginnen ondertussen echt een soap te worden, doen ze overigens helemaal zelf. De post van MB gisteren. Jvp die niet meer reageert op haar berichten.
En het meest opvallende vind ik dat MB met geen woord rept over het missen van K. Als je toch maximaal van iemand houdt, grote liefde etc. Als je al heimwee naar je papa en mama hebt op haar leeftijd, dan ga je toch helemaal stuk van gemis naar de man? Zeker als je zo’n klef en bef bent en dat soort dingen normaal gesproken maximaal wil accentueren.
Dan is dit op zijn minst koud te noemen.
Kringverjaardag inclusief kaas en worst 🤣quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:06 schreef poohenzo het volgende:
Ik denk dat AM de oudere kinderen en partners gewoon geld geeft om mee te gaan en de vakantie als kado in zet.
Saar en Suus zouden op de disco van de camping moeten rondhangen met andere jeugd, Jet spelend met andere kindjes en zelfs voor Lot zou dat al kunnen (onder toezicht)
Dagelijks een 'kring verjaardag" op de camping, wat een hel.
Eens... Een puber met geld en een gezin.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:12 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind MB een soort kind die een volwassen leven leidt. Een kind dat zo op zoek is naar erkenning, aandacht, gezien worden (door pappie). En haar lichaam laat het nu ook zien. En haar oudste die een soort volwassen rol speelt. Zo ongezond en triest allemaal.
Spijker op zijn kop. Vooral over haar oudste zoon.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:12 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind MB een soort kind die een volwassen leven leidt. Een kind dat zo op zoek is naar erkenning, aandacht, gezien worden (door pappie). En haar lichaam laat het nu ook zien. En haar oudste die een soort volwassen rol speelt. Zo ongezond en triest allemaal.
Ik weet het, staat ook overigens in het linkje dat ik ook postte.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:31 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Sommige buikpijnen hebben niks met voeding te maken. Spanning/stress kan ook buikpijn geven.
Aldus iemand met autisme die ondanks goede voeding ook vaak buikpijn heeft ✌🏻
Ik heb zelf 2 jaar in de bijstand gezeten en met slim inkopen doen heb ik altijd wel gezonde maaltijden met groenten, vezels en eiwitten weten klaar te maken. Met seizoensgebonden producten kopen, vegetarische producten kopen (niet de bewerkte producten, maar at veel kikkererwten, tofu, zelfgemaakte seitan) etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat klopt ook en er wordt ook niet gezegd dat het altijd aan de voeding ligt. Maar bij Sanneke zou het een goed begin zijn als ze haar voedingspatroon wat aan zou passen. Op die boodschappenbonnetjes zie je vaak dat er weinig voedzaam opstaat. Het moet vooral budget (wat ik echt wel begrijp als je minder inkomen hebt).
Ik denk dat Sanneke dat inzicht niet heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:43 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 jaar in de bijstand gezeten en met slim inkopen doen heb ik altijd wel gezonde maaltijden met groenten, vezels en eiwitten weten klaar te maken. Met seizoensgebonden producten kopen, vegetarische producten kopen (niet de bewerkte producten, maar at veel kikkererwten, tofu, zelfgemaakte seitan) etc.
Dat zou ik eigenlijk nog erger vinden dan dat ze met al hun problemen uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:18 schreef Meke het volgende:
Ergens vraag ik me ook niet af of ze het zelf niet een beetje uitmelken, omdat het zo allemaal wel clicks en aandacht en nieuwe volgers oplevert![]()
De vP kids zijn natuurlijk met hun vader op vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat ze de B kids ook wel een weekje weg gunnen. En omdat MB haar ouders etc op Mallorca zitten, het wel logisch is dat MB mee gaat.
Dat ze stiekem ook wel genieten van alle olie op het vuur, en af en toe er zelf een dropje bij gooien door bijv weinig te posten over elkaar missen etc, expres niet op elkaars posts reageert.
Omdat dit voor de kinderen een zoveel beter scenario zou zijn, hoop ik stiekem daarop
Maar waarom gaat er niemand tegenin? Mijn dochter had gezegt ik blijf bij het water ik ga niet mee terug/ of ik wil geen fruitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ik lig dubbel hahaha. Maar ik denk, helaas wel, dat het gaat zoals jij schetst. Met z’n allen in een kring om het tafeltje zitten en tegen heug en meug die banaan naar binnen gaan zitten werken want ja “fruit moment”.
Arte verzorgt ondertussen de muziek “smakelijk eten hap hap hap”
Volgens mij vindt zij zelf dat ze gezond eten (dat beweert ze iig best vaak). Terwijl wij als kijkers toch een heel ander beeld krijgen door bijv de hoeveelheid frisdrank/energydrinks/snacks, maar bijv ook al die rommel in van die monsterboxen ofzo, en het weinige fruit en groenten op hun boodschappenlijstjes en -filmpjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanneke dat inzicht niet heeft.
Wij hoeven nu nergens naar te kijken, maar dat is wel anders geweest, wij gingen wekelijks naar de markt en haalde een bigshopper vol met groenten en fruit voor zo'n 15euro. Ik maakte zo'n 6liter soep voor 4euro.
Maar dan moet je slim met je geld omgaan en plannen, je zou denken dat ze daar genoeg tijd voor heeft. Maar ik denk dus dat ze dat inzicht mist.
Ik denk dat het bij iedereen zo gaat . Behalve bij AMquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:51 schreef Henrike het volgende:
Bij AM lijkt het soms wel een sekte, zij de goeroe.
De kinderen vanaf Jet haar leeftijd horen toch lekker vriendjes te maken op de camping?
Onze kinderen zag ik soms uren achter elkaar niet, dan hadden ze nieuwe vriendjes en liepen over de camping.
Samen zwemmen of spelletjes doen.
Bij AM zie je thuis ook bijna geen vriendjes en vriendinnetjes over de vloer.
Hier was het vaak volle bak, vriendschappen werden gesloten, er gingen er weer wat weg en kwamen nieuwe bij.
Ik vind echt dat ze haar kinderen dit ontneemt door continu te bepalen wat en hoe.
Ga gewoon lekker voor je tent zitten met een boek , en kijk wanneer de kids komen voor een versnapering of stuk fruit.
Hysterisch gedrag van haar.
Ze heeft alles met Pim verwijderd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:00 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Sanne ons gezinvanhierendaar is dus wel vrijgezel. Zal pim dan bij curlymum zijn?
😂quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
En die verveelde koopjes op die rots bij dat vissen. Het is net sneeuwwitje en de 7 dwergen met haar gevolg.
Hey ho hey ho , je krijgt de reis kado
Als ze een beetje zelfrespect heeft gun ik haar dit besluit. Dit zal ongelofelijk zwaar zijn maar zij lijkt mij zo’n lieve vrouw. Ik gun haar heel veel liefde toe.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze heeft alles met Pim verwijderd.
Laten we het hopen voor alle betrokkenen ipv een flinke vechtscheidingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:00 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Stel die aankondiging komt, dan weet je nu ook al zeker wat daar komt te staan. Hartjes, liefde, respect, vraagt om rust en privacy, houden nog steeds van elkaar, in het belang van de kinderen en maximaal vriendjes voor altijd.
Dat sowieso! Maar ik geloof niet zo in als ‘in liefde uit elkaar gaan, ik zal altijd van hem/haar blijven houden en we blijven voor altijd vriendjes van elkaar’.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:07 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor alle betrokkenen ipv een flinke vechtscheiding
Ben ik met je eens. Het zal me niet verbazen als deze (ex)polysoap nog heel wat seizoenen krijgtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:22 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Dat sowieso! Maar ik geloof niet zo in als ‘in liefde uit elkaar gaan, ik zal altijd van hem/haar blijven houden en we blijven voor altijd vriendjes van elkaar’.
Daar heb ik inmiddels al teveel voor gezien in mijn omgeving. Maar elkaar het leven zuur maken ben ik ook zeker geen voorstander van, denk altijd in het belang van de kinderen!
Het kan dan of een scheiding a la mamalotje worden of een vechtscheiding en ik hoop dan dat het het eerste wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:00 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk nog erger vinden dan dat ze met al hun problemen uit elkaar gaan.
Stel die aankondiging komt, dan weet je nu ook al zeker wat daar komt te staan. Hartjes, liefde, respect, vraagt om rust en privacy, houden nog steeds van elkaar, in het belang van de kinderen en maximaal vriendjes voor altijd.
We kunnen veel zeggen over haar maar ik vind haar echt altijd een hele liefdevolle zorgzame en verantwoordelijke moeder.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:12 schreef Hyacinth het volgende:
Wat een giller die vrouw 🤣 vorig jaar nog zo hard roepen dat ze bewust zonder tafel gingen “want dat was helemaal niet nodig.” En nu ineens dat ze alles stapje voor stapje aanschaffen, ja doeeeiiii. Je maakt mij niet wijs dat je sierlampjes wel bij de basis vindt horen maar een tafel niet 😂quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM dacht dit jaar nog steeds zonder tafel te kunnen![]()
De tafel is van Sam. En nu pas merkt AM dat een tafel toch wel noodzaak is dus kopen ze er 1.
Die vrouw zit zo vast in haar eigen ideeën. Als Sam er niet was geweest zaten ze dit jaar weer zonder tafel te creperen 🤣
Dat vond ik ook altijd maar de laatste jaren is dit beeld wel echt veranderd helaasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
We kunnen veel zeggen over haar maar ik vind haar echt altijd een hele liefdevolle zorgzame en verantwoordelijke moeder.
Alles voor haar kindjes.
Wanneer heb jij haar voor het laatst bekeken online? Toen ze alleen de oudste twee had zag je wel dat echte zorgzame. Maar tegenwoordig draait alles om haar. Uitjes Amsterdam, feestjes, lunches buiten de deur. De kinderen zijn aan de goede zorgen van de nanny toevertrouwd. Maximaal koken met hello fresh. Maximaal liefde. Lekker klef met de bbf’s. Maximaal houden van de poly.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
We kunnen veel zeggen over haar maar ik vind haar echt altijd een hele liefdevolle zorgzame en verantwoordelijke moeder.
Alles voor haar kindjes.
Dit dus....en de compensatie: Die kleffe poseerfoto's met de kinderen. Het woord zorgzaam ziet er bij mij heel anders uit. Wat hierboven al een keer gezegd werd. MB is gewoon een groot kind met heel veel issues.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:28 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij haar voor het laatst bekeken online? Toen ze alleen de oudste twee had zag je wel dat echte zorgzame. Maar tegenwoordig draait alles om haar. Uitjes Amsterdam, feestjes, lunches buiten de deur. De kinderen zijn aan de goede zorgen van de nanny toevertrouwd. Maximaal koken met hello fresh. Maximaal liefde. Lekker klef met de bbf’s. Maximaal houden van de poly.
Ondertussen zie ik een grote Mb show. Een vrouw met psychische issues.
En uiteraard wel weer even reclame maakt voor O&S. Maar geheel belangeloos, uiteraard.. 🙄quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM die de vrolijke, felgekleurde shirts van Decathlon niet leuk vindt voor kinderen, maar haar kinderen liever in een bruinig opoe-bloemetjesbadpak laat rondlopen 🫣 nee, dat is leuk voor kinderen 🙄
Ik snap die vrouw echt niet. Voor jonge kinderen het liefst zo fel mogelijke badkleding in roze/geel/rood/oranje. Hoe beter zichtbaar in het water, hoe veiliger. Er is een reden dat de meeste badkleding een felle kleur heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM die de vrolijke, felgekleurde shirts van Decathlon niet leuk vindt voor kinderen, maar haar kinderen liever in een bruinig opoe-bloemetjesbadpak laat rondlopen 🫣 nee, dat is leuk voor kinderen 🙄
Die filmt ze sowieso niet per ongeluk. Ook waarschijnlijk niet expres, maar het boeit haar niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:37 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik snap die vrouw echt niet. Voor jonge kinderen het liefst zo fel mogelijke badkleding in roze/geel/rood/oranje. Hoe beter zichtbaar in het water, hoe veiliger. Er is een reden dat de meeste badkleding een felle kleur heeft.
Die badpakken van L en J vind ik vreselijk qua kleur, en voor jonge kinderen zou ik sowieso pijpjes kiezen. Voordeel voor Annemarie: dan film je ook per ongeluk geen billen 🙂.
Mwah de laatste jaren ben ik het hier niet mee eens. M komt op de eerste plaats, dan pas de rest. Toen alleen M en B er nog waren was ze zoveel anders. Tóen vond ik haar lief en zorgzaam en een hele fijne ‘normale’ moeder. Maar dat is al even weg (van wat ze laat zien in ieder geval.)quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Alles voor haar kindjes.
En haar oudste is heel gevoelig dat heeft ze vaker gezegd, waarschijnlijk voelt hij dat er wat speelt.
Heeft ze dit bevestigd? Ik zie alleen haar huidige story en de verwijderde posts. Het lijkt er wel sterk op. Ik vind het echt mega sneu voor haar dat ze met zoveel ellende moet dealen. Hopelijk kan ze zichzelf weer op de rit krijgen na de zoveelste klap.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:00 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Sanne ons gezinvanhierendaar is dus wel vrijgezel. Zal pim dan bij curlymum zijn?
Op fb is haar status vrijgezel blijkbaar, dus denk wel dat het klopt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:51 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Heeft ze dit bevestigd? Ik zie alleen haar huidige story en de verwijderde posts. Het lijkt er wel sterk op. Ik vind het echt mega sneu voor haar dat ze met zoveel ellende moet dealen. Hopelijk kan ze zichzelf weer op de rit krijgen na de zoveelste klap.
Staat op fb als vrijgezel. Realityfb zegt het ook. Pim is overal verwijderd. D'r naam is ook aangepastquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:51 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Heeft ze dit bevestigd? Ik zie alleen haar huidige story en de verwijderde posts. Het lijkt er wel sterk op. Ik vind het echt mega sneu voor haar dat ze met zoveel ellende moet dealen. Hopelijk kan ze zichzelf weer op de rit krijgen na de zoveelste klap.
Ze linkt ook nooit meer kleding van de webshop in haar storiesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind haar hier echt een mooie stralende vrouw (de make up vind ik wat to much, maar da's een kwestie van smaak). Realistischer lijf ook om kleding te verkopen
Ze linkt ook nooit meer kleding van de webshop in haar storiesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee niet bevestigd maar ze heeft haar meisjesnaam weer aangenomen. Vandaar de geruchten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:51 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ze vond de prints niet leuk, dat zei ze. En ik geef haar daarin wel gelijk. Die kikker en haai zagen er niet uit. Wel functioneel maar ik kan me voorstellen dat S&s daarin niet gezien willen worden. De ot en sien badpakjes vind ik te snoezig. Helemaal niet ouwelijk. Maar ik heb alleen jongens 🤪quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
Waneer was jij erbij?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:28 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij haar voor het laatst bekeken online? Toen ze alleen de oudste twee had zag je wel dat echte zorgzame. Maar tegenwoordig draait alles om haar. Uitjes Amsterdam, feestjes, lunches buiten de deur. De kinderen zijn aan de goede zorgen van de nanny toevertrouwd. Maximaal koken met hello fresh. Maximaal liefde. Lekker klef met de bbf’s. Maximaal houden van de poly.
ik zie ook idd een hardwerkende moeder, altijd liefdevol met de 7 kindjes omgaan. Daarnaast meerdere bedrijven en een relatie waar ze aandacht aan moet besteden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Waneer was jij erbij?
Ik vind sommige hier zooo ver gaan in bepaalde vooroordelen
Als zij nou gewoon zo is. Zij zich prettig voelt hierbij
Laat haar lekker. Kindjes komen denk ik weinig tekort
Wij zien een paar minuten van de dag, ja ze deelt veel dingen alleen
Weet jij veel wat er achter die voordeur afspeelt
Wie weet belazeren Koen en Jacqueline haar wel, teveel oordelen voor die paar minuten dat jij ze ziet
S&S passen sowieso niet meer in de kindermaten van Decathlon, want het valt klein. En de damesmaten hebben vast geen haai of kikker.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze vond de prints niet leuk, dat zei ze. En ik geef haar daarin wel gelijk. Die kikker en haai zagen er niet uit. Wel functioneel maar ik kan me voorstellen dat S&s daarin niet gezien willen worden. De ot en sien badpakjes vind ik te snoezig. Helemaal niet ouwelijk. Maar ik heb alleen jongens 🤪
Ik zie niks wat verkeerd is, ze heeft heelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:28 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Die paar minuten zien we bij iedereen die hier besproken wordt en daar wordt ook over geoordeeld op basis van wat ze zelf laten zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Waneer was jij erbij?
Ik vind sommige hier zooo ver gaan in bepaalde vooroordelen
Als zij nou gewoon zo is. Zij zich prettig voelt hierbij
Laat haar lekker. Kindjes komen denk ik weinig tekort
Wij zien een paar minuten van de dag, ja ze deelt veel dingen alleen
Weet jij veel wat er achter die voordeur afspeelt
Wie weet belazeren Koen en Jacqueline haar wel, teveel oordelen voor die paar minuten dat jij ze ziet
Sneu voor haar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:54 schreef Post-its het volgende:
[..]
Op fb is haar status vrijgezel blijkbaar, dus denk wel dat het klopt.
Maar dan zijn het wel vaak dingen waarop wordt gereageerd die ze zelf hebben gezegd: bijv een Debbie die zegt dat ze moe is en haar bed induikt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die paar minuten zien we bij iedereen die hier besproken wordt en daar wordt ook over geoordeeld op basis van wat ze zelf laten zien.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Debbie snap ik. Maar dat is alleen maar negatief
Bij MB zie ik echt een hardwerkende vrouw, maar die ook gewoon thuis is met haar kindjes
Je ziet idd een paar minuten maar niemand lag bij ze in bed toch?
We weten ondertussen wel dat jij de voorzitter bent van de Michelle fanclub.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
ik zie ook idd een hardwerkende moeder, altijd liefdevol met de 7 kindjes omgaan. Daarnaast meerdere bedrijven en een relatie waar ze aandacht aan moet besteden.
Denk dat velen dat haar niet na kunnen doen.
Ik denk ook echt dat jaloezie hier soms ook veel mee te maken heeft, mooi huis, mooie kleding, mooie auto's en vaak op vakantie.
Iets in de mens triggert dat om daar dan negatief over te zijn.
Nou zal ik wel heel wat forumleden tegen de haren instrijken maar zo zie ik het.
Mb werkt knetterhard voor haar geld, houd nooit haar handje op en klaagt bijna nooit.
Ik vind het een hele andere vrouw dan een Sanneke een Debbie of Dbm.
Iedereen gist maar naar wat er is gebeurd in hun relatie en ja ik zie ook dat er iets is veranderd.
Maar wat en hoe weten we nog niet .
Over de kinderen zeg ik niks. Behalve dat ik het voor de kinderen van J fijn vind dat ze deze week onverdeelde aandacht van J hebben. Verder reageer ik alleen op wat zij zelf laten zien en daarin is veel veranderd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dan zijn het wel vaak dingen waarop wordt gereageerd die ze zelf hebben gezegd: bijv een Debbie die zegt dat ze moe is en haar bed induikt.
Een Dbm die zegt dat ze naar de hap gaat.
Bij mb is het vooral reageren op foto's, zeggen dat een kind ongelukkig is omdat het niet lachend op een foto staat, hoe dan?
Zo flauw om te zeggen dat ik de voorzitter ben van de fanclub? Wederom op de persoon.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
We weten ondertussen wel dat jij de voorzitter bent van de Michelle fanclub.
Er zegt toch niemand hier dat ze niet hard werkt?
Ik zou het haar idd niet na kunnen doen, maar het scheelt dat ik dat ook absoluut niet wil.
Ze vliegt van hot naar her en maakt de laatste tijd wel vaker de keuze om niet thuis te zijn. Ze kiest veel voor zichzelf. Als ik zo veel zou werken dan zou ik er in mijn spaarzame vrije tijd voor kiezen om bij mijn kinderen te zijn.
Dat ze die nanny hebben snap ik volledig, lijkt me in hun situatie absoluut geen luxe. En ja de stories die ze laat zien, daarin gaat ze liefdevol om met alle kinderen, daar valt niks van te zeggen. Die in scene gezette knuffelstories vind ik dan weer te veel van t goede.
Ik vind dat je haar niet echt kan vergelijken met een Sanne en een Debbie, het enige wat er overeen komt is dat ze graag aandacht krijgen.
Maar S&S hoeven ook geen kindermaat meer, die passen gewoon de volwassen maten, dus ik snap die story sowieso neiet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze vond de prints niet leuk, dat zei ze. En ik geef haar daarin wel gelijk. Die kikker en haai zagen er niet uit. Wel functioneel maar ik kan me voorstellen dat S&s daarin niet gezien willen worden. De ot en sien badpakjes vind ik te snoezig. Helemaal niet ouwelijk. Maar ik heb alleen jongens 🤪
Als Am iets soepeler omgaat met de tijden dat ze mogen zwemmen kunnen ze in de ochtend gaan en tussen 12 en15:00 bij de tent chillen of dan ga je dan naar een koele supermarkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:48 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar S&S hoeven ook geen kindermaat meer, die passen gewoon de volwassen maten, dus ik snap die story sowieso neiet.
Alles voor de kindjes en verantwoordelijk? Mwah. Ze is alleen maar bezig met werk en materialistische zaken als aanzien en geld. Continu buiten de deur zijn met alcohol in de buurt en de nanny mag het oplossen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Alles voor haar kindjes.
En haar oudste is heel gevoelig dat heeft ze vaker gezegd, waarschijnlijk voelt hij dat er wat speelt.
Wat een onzin idd. En zeker koop je ook na jaren kamperen nog wel een keer iets handigs bij, maar de basis uitrusting, zoals een tafel!!! is bij normale mensen gewoon in orde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Wat een giller die vrouw 🤣 vorig jaar nog zo hard roepen dat ze bewust zonder tafel gingen “want dat was helemaal niet nodig.” En nu ineens dat ze alles stapje voor stapje aanschaffen, ja doeeeiiii. Je maakt mij niet wijs dat je sierlampjes wel bij de basis vindt horen maar een tafel niet 😂
Helemaal niet flauw. Stop dan met alles recht te praten wat krom is. Heb je opdracht ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zo flauw om te zeggen dat ik de voorzitter ben van de fanclub? Wederom op de persoon.
Bijzonder om dat te zeggen
Mijn mening is nu eenmaal een andere dan de jouwe, verder zeg ik hier niks op.
Ik snap ook al niet waarom iedereen met die temperaturen weer meegesleept moet worden naar de decathlon.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:48 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar S&S hoeven ook geen kindermaat meer, die passen gewoon de volwassen maten, dus ik snap die story sowieso neiet.
Ik moet eerst lezen voordat ik reageer, dit was al geschreven.
Net zo vreemd als dat ze Esmee en Caya eerst altijd bonuskinderen noemde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie in story 1: Jim en Arte moeten werken, dus die gaan naar huis en Sam en Esmée gaan samen kamperen (met de tafel 🙂).
Annemarie 1 story later: we waren graag langer samen gebleven, maar het was vervoerstechnisch niet mogelijk.
Ik snap het niet helemaal.
En om maar even te muggenziften: als mijn vrijgezelle, uitwonende kinderen ooit een relatie krijgen, dan is dat toch geen gezinsitbreiding? Zijn gaan hun eigen weg en hebben dan een eigen gezin/relatie. Ik vind het best wel vreemd om dan van gezinsuitbreiding te spreken.
Maar echt hè... koude voetjes in de badkamer.... Leg een handdoek neer voor die korte tijd dat je daar bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:09 schreef Ballerina888 het volgende:
Die lotkeckeis is ook koopverslaafd hoor, continue moet zij nieuwe dingen kopen.
Jij bent er continu bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Alles voor de kindjes en verantwoordelijk? Mwah. Ze is alleen maar bezig met werk en materialistische zaken als aanzien en geld. Continu buiten de deur zijn met alcohol in de buurt en de nanny mag het oplossen.
Bij AM zien we elke scheet, 100 storiesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Het is wel goed om in het achterhoofd te houden dat we maar een paar minuutjes zien. Behalve bij AM, daar zien we maar een paar minuutjes niet.
Maar goed dit zijn wel de beelden die zij uitkiezen om te plaatsen, waarvan zij denken ja! Dit is leuk voor de gram! Dus het is dan weer niet heel gek dat er over geoordeeld wordt. Beetje dubbel is het.
En de twee middelvingers gaan nog door naar Bali.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie in story 1: Jim en Arte moeten werken, dus die gaan naar huis en Sam en Esmée gaan samen kamperen (met de tafel 🙂).
Annemarie 1 story later: we waren graag langer samen gebleven, maar het was vervoerstechnisch niet mogelijk.
Ik snap het niet helemaal.
J krijgt het bijschrift ‘nog een terugblik naar het boot tripje’ en Z ‘mijn mooie meisje ❤’quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Is het "slinger je minderjarige dochter op insta met haar zwemkleding in haar bilnaad" tijd bij de flu's?
Eerst AM met lot en nu Debbie met zoe die op de boot zit.. beelden van minstens week geleden dus daar had ze over na kunnen denken
Iedereen heeft zijn eigen mening, dus nergens voor nodig om te zeggen dat een ander alles goed praat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:03 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Helemaal niet flauw. Stop dan met alles recht te praten wat krom is. Heb je opdracht ofzo.
Dit is ook onnodig, laat een ander in zijn waarde en accepteer als er users zijn met een andere mening.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
We weten ondertussen wel dat jij de voorzitter bent van de Michelle fanclub.
Debbie filmt Zoë ook van achteren in zwempak op de boot, zie je ook alles. Maar gelukkig laat ze de gezichten van de kinderen niet zien 🤦♀quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die filmt ze sowieso niet per ongeluk. Ook waarschijnlijk niet expres, maar het boeit haar niet.
Debbie moet zich diep schamen!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
J krijgt het bijschrift ‘nog een terugblik naar het boot tripje’ en Z ‘mijn mooie meisje ❤’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |