abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218431575
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218431578
Bij de familie Verleg komt er ook weer gezinsuitbreiding. Kind 6.
pi_218431802
Judith: “Ik mag natuurlijk niet klagen.”
DOE HET DAN OOK NIET!
pi_218431887
Ik snap dat ze het irritant vindt hoor, maar ze heeft het over 1x per drie weken waarin ze straks moet gaan prikken en dan eventueel oppas voor B. moet regelen. Dat is geen logistieke puzzel, dat is gewoon een kwestie van anticiperen, even vooruit denken en plannen. Die data zijn straks al vooruit bekend en het gaat om het kind van school halen om 14u(?) dus dan is het 1-2 uur oppas wat geregeld moet worden.

Je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen zeg maar. Dat jij vindt dat het voor jou logistiek handiger is als het anders gaat is 1 ding maar dat betekent niet dat het voor 20 anderen ook handig is.
:)
pi_218431919
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:00 schreef mignonne het volgende:
Ik snap dat ze het irritant vindt hoor, maar ze heeft het over 1x per drie weken waarin ze straks moet gaan prikken en dan eventueel oppas voor B. moet regelen. Dat is geen logistieke puzzel, dat is gewoon een kwestie van anticiperen, even vooruit denken en plannen. Die data zijn straks al vooruit bekend en het gaat om het kind van school halen om 14u(?) dus dan is het 1-2 uur oppas wat geregeld moet worden.

Je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen zeg maar. Dat jij vindt dat het voor jou logistiek handiger is als het anders gaat is 1 ding maar dat betekent niet dat het voor 20 anderen ook handig is.
Hoe doet ze dat als ze eventueel weer naar Spanje gaat en bovenop een berg zit?
O nee dan is Nederland in 1 keer wel weer geweldig.
Ik heb ook een kennis, altijd vitten en klagen op Nederland.
Geëmigreerd naar Spanje, werd daar ziek en halsoverkop terug naar hier voor eenoperatiw.
Dan is Nederland toch zo slacht nog niet.
Judith moet altijd iets negatiefs benoemen.
Net als nu koffie met taart ¤10,45, doet ze ook niet weer, tsja dan neem je zelf toch lekker koffie mee, wat een zeur.
Komt ze in Zwitserland ook wel op de koffie😜prijzen zijn daar mega
pi_218431924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 11:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij de familie Verleg komt er ook weer gezinsuitbreiding. Kind 6.
Verbaasd me niks. Melissa zei ooit eens nu niet meer, maar we zeggen geen nooit meer.
pi_218431927
Wie is de familie Verleg?
pi_218432005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:08 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wie is de familie Verleg?
Van een huis vol emigreert
pi_218432214
Am:"het is druk dus iedereen heeft een maatje."

Wie moet er precies op wie letten dan? Ze hebben twee kleine kinderen, dus pa en ma kunnen die een handje geven. Lijkt mij dat de anderen prima voor zichzelf kunnen zorgen allemaal, mochten ze "de grote groep" even uit het oog verliezen.
pi_218432220
Judith die haar ‘gouden’ gebakje wil declareren omdat ze parkeerkosten aan het uitsparen is
Echt 🫣
pi_218432265
Voor iemand als Judith die zo ziek is, snap ik niet dat zij zo enorm kan zeuren over geld etc....
Een beetje relativeren en dingen in perspectief zetten (zoals een prijzig gebakje) lijkt mij voor haar zoveel prettiger....
pi_218432309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Lodelie het volgende:

Wie moet er precies op wie letten dan? Ze hebben twee kleine kinderen, dus pa en ma kunnen die een handje geven. Lijkt mij dat de anderen prima voor zichzelf kunnen zorgen allemaal, mochten ze "de grote groep" even uit het oog verliezen.
Ik vind het wel slim. Net zoals de schoolreisjes bij de kleuters.
Nee maar goed, volgens mij zitten er her en der wat dromerige kinderen tussen die een afslag later zouden kunnen pakken.
pi_218432331
quote:

precies en Maarten moest dan op Lot zo te zien en dan alleen Jet en de rest kan toch goed opletten dat ze in de groep blijven
pi_218432332
Sanneke die vertelt hoeveel waarde ze hecht aan handschriften van overleden mensen en ze laat zien. Maar niet de moeite neemt om het beeld te spiegelen 🥲
pi_218432334
Boven Jet heeft iedereen een telefoon. Daarnaast zijn ze niet in een wereldstad maar bij de plaatselijke markt.
pi_218432381
Vind het bij minibelle ook heftig dat het kind blijkbaar elke dag pijn aan haar knie heeft en de topsport dagelijks blijft doen.
pi_218432427
Judith mag blij zijn dat ze in aanmerking komt voor het nieuwe medicijn!
Altijd dat gezeur!
pi_218432478
‘Plassen in een potje is vermoeiend want je moet squatten’. Eh? Je zit toch al op de pot, houdt het potje ter hoogte van je urinestraal?

Potje vullen, handen wassen en klaar is Judith.
pi_218432574
Ah Judith leest weer mee zie ik.. Hoi!
Zou je nog een x kunnen antwoorden op de vraag waarom je je zoon zoveel en zo vaak tentoonstelt voor de hele wereld? Heb je de onderzoeken niet gelezen wat dat met een kind doet? Zeker met het oog op zijn autonomie dat je zo hoog in het vaandel hebt staan. Waarom mag hij hier dan niet zelf over beslissen? Op zijn leeftijd is hij immers niet bekwaam hier goed over te kunnen oordelen. Het is anno 2025 gewoon je kind bewust schade berokkenen, dus ik ben benieuwd naar je motivatie.
pi_218432592
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:52 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind het wel slim. Net zoals de schoolreisjes bij de kleuters.
Nee maar goed, volgens mij zitten er her en der wat dromerige kinderen tussen die een afslag later zouden kunnen pakken.
Ik vind het raar. Er zijn 2 kinderen bij van onder de 11 jaar en die van 11 jaar zijn altijd bij elkaar. De rest kan prima op zichzelf letten lijkt mij. Spreek gewoon een tijdstip en een plek af waar je elkaar weer ontmoet (misschien is dat heel raar, maar zo doen wij dat). Het is een marktje in een of ander plaatsje, wat kan er misgaan? De twee jongere kinderen zou ik zelf onder mijn hoede nemen, dat is geen taak van de oudere kinderen, tenzij ze het leuk vinden (het gebeurt hier wel, maar dat is vooral omdat ze er zelf om vragen).

Ik vind al die regeltjes heel vreemd: het lijkt meer op een scoutingkamp (afgezien van het koken) dan een vakantie. Maar misschien was dat juist de bedoeling. Ik word altijd een beetje kriegel van "alles samen doen en altijd op elkaar letten", kan het niet goed uitleggen, misschien omdat ik als kind ook altijd al het liefst mijn eigen gang ging (en die ruimte ook godzijdank kreeg).
pi_218432600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:55 schreef miep123456 het volgende:

[..]
precies en Maarten moest dan op Lot zo te zien en dan alleen Jet en de rest kan toch goed opletten dat ze in de groep blijven
Lot liep eerst aan de hand van een van demeiden, later pakte Maarten haar vast tijdens het oversteken want Lot liep "los". AM moet filmen, die heeft geen tijd om op te letten.
pi_218432611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:24 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind het raar. Er zijn 2 kinderen bij van onder de 11 jaar en die van 11 jaar zijn altijd bij elkaar. De rest kan prima op zichzelf letten lijkt mij. Spreek gewoon een tijdstip en een plek af waar je elkaar weer ontmoet (misschien is dat heel raar, maar zo doen wij dat). Het is een marktje in een of ander plaatsje, wat kan er misgaan? De twee jongere kinderen zou ik zelf onder mijn hoede nemen, dat is geen taak van de oudere kinderen, tenzij ze het leuk vinden (het gebeurt hier wel, maar dat is vooral omdat ze er zelf om vragen).

Ik vind al die regeltjes heel vreemd: het lijkt meer op een scoutingkamp (afgezien van het koken) dan een vakantie. Maar misschien was dat juist de bedoeling. Ik word altijd een beetje kriegel van "alles samen doen en altijd op elkaar letten", kan het niet goed uitleggen, misschien omdat ik als kind ook altijd al het liefst mijn eigen gang ging (en die ruimte ook godzijdank kreeg).
Het moet allemaal zoals AM het wil en daarmee uit!
pi_218432614
En vorige keer geen tafel mee (want er mochten absoluut geen groepjes aan tafel zitten, iedereen moest in een grote kring) en nu weer geen fatsoenlijke kookpitten. Ik zou met zo'n groep zorgen voor minimaal 4 gaspitten en iedereen is ervaren scout daar en kookt dus regelmatig buiten. Hoe moeilijk kan het zijn? Ik snap er niets van. Of zouden ze gerekend hebben op de bbq en verrast zijn dat het op de camping niet mag? Zoveel vragen...

Ben benieuwd of hier weer zo'n geweldige onnavolgbare Annemarie-filosofie achter zit.

En noem mij een zeikerd, maar ik vraag mij af waarom elke dag stenen moeten worden volgekalkt? Het is natuur en laat het lekker zo. Pak een handje stenen en leef je daar op uit. Maar goed, ik heb dat happy stone-gedoe nooit begrepen. En een tekenboekje voldoet ook prima.
pi_218432619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Earring het volgende:
Judith die haar ‘gouden’ gebakje wil declareren omdat ze parkeerkosten aan het uitsparen is
Echt 🫣
Ik vind haar altijd zo zaniken over futiliteiten!
pi_218432663
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:28 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vind haar altijd zo zaniken over futiliteiten!
‘En het was nog zelfbediening ook’

Ze had, in plaats van te gaan lopen in het Amsterdamse bos, ook een broodje/mueslireep oid kunnen kopen bij het winkelcentrum wat er vlak bij zit. En ik neem aan dat de prijs bij het gebakje stond, en ze wilde wat vieren. Dan ook niet piepen over de prijs.
pi_218432673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:28 schreef Tarantelle het volgende:
En vorige keer geen tafel mee (want er mochten absoluut geen groepjes aan tafel zitten, iedereen moest in een grote kring) en nu weer geen fatsoenlijke kookpitten. Ik zou met zo'n groep zorgen voor minimaal 4 gaspitten en iedereen is ervaren scout daar en kookt dus regelmatig buiten. Hoe moeilijk kan het zijn? Ik snap er niets van. Of zouden ze gerekend hebben op de bbq en verrast zijn dat het op de camping niet mag? Zoveel vragen...

Ben benieuwd of hier weer zo'n geweldige onnavolgbare Annemarie-filosofie achter zit.

En noem mij een zeikerd, maar ik vraag mij af waarom elke dag stenen moeten worden volgekalkt? Het is natuur en laat het lekker zo. Pak een handje stenen en leef je daar op uit. Maar goed, ik heb dat happy stone-gedoe nooit begrepen. En een tekenboekje voldoet ook prima.
en ze mogen ieder maar 1 steen mee nar huis nemen!
Lijkt elke dag wel hetzelfde riedeltje, oh wacht vandaag waren ze naar de markt.
pi_218432940
quote:

Doe ze aan zo'n slinger wat een kinderdagverblijf ook heeft🤣
pi_218432971
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:01 schreef SophiaLoren het volgende:
Vind het bij minibelle ook heftig dat het kind blijkbaar elke dag pijn aan haar knie heeft en de topsport dagelijks blijft doen.
Echt hè las het net, ze moet maar pcm nemen, wat ben je dan voor een moeder?
Kind heeft nu al
Zoveel last , moet haar hele leven nog met die knie
pi_218433013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Doe ze aan zo'n slinger wat een kinderdagverblijf ook heeft🤣
haha allemaal een tuigje om en een riem eraan vast, ook Jim en MG!
pi_218433037
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kind heeft nu al
Heel sneu dit
pi_218433046
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘En het was nog zelfbediening ook’

Ze had, in plaats van te gaan lopen in het Amsterdamse bos, ook een broodje/mueslireep oid kunnen kopen bij het winkelcentrum wat er vlak bij zit. En ik neem aan dat de prijs bij het gebakje stond, en ze wilde wat vieren. Dan ook niet piepen over de prijs.
Dat dus ja. Die prijs kan geen verrassing zijn als je die kaart van tevoren gezien hebt. En dan is het toch je eigen beslissing geweest om te bestellen.

Judith heeft meer dan genoeg geld te besteden, dat maakt dat dit soort opmerkingen zo schuurt. Knieperig is het.
pi_218433059
Julia houd haar hand voor de camera,; zit je mij nu te filmen?"
Ja en ze filmt ook gewoon door, terwijl er 2 laten weten dat ze het niet willen. Lekker mam!

En wat is Debbie tam, denk dat ze scenario's aan het bedenken is om de aandacht op haar ziekte te blijven vestigen. Wacht in spanning af naar de nieuwe diagnose
pi_218433386
Ik vind Judith heel zuur. Wees blij dat je leven mogelijk gered of gerekt wordt.
pi_218433400
Typisch ook weer dat Sanneke een bericht van de marketingvrouw deelt. 2 van die slachtoffers (ik heb niet geluisterd naar de boodschap, dus misschien ia een keer terecht)
pi_218433406
En al die wandelingen op crocs. Je zou er voetschimmel van krijgen.
pi_218433423
Sanneke vraagt veel geld voor haar cd-tjes.
Loop een willekeurige kringloop in en je hebt kasten vol voor weinig
pi_218433667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:17 schreef Henrike het volgende:
Julia houd haar hand voor de camera,; zit je mij nu te filmen?"
Ja en ze filmt ook gewoon door, terwijl er 2 laten weten dat ze het niet willen. Lekker mam!
Ik de k dat je dat met een grote korrel zout kan nemen. Ze doet regelmatig bewust dansjes/commentaar leveren/haar middelvinger opsteken/in haar bikini lopen voor de camera. Het lijkt me heel sterk dat ze nu daar op straat opeens écht bezwaar zou hebben.
pi_218433691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:51 schreef Miepje77 het volgende:
Ik vind Judith heel zuur. Wees blij dat je leven mogelijk gered of gerekt wordt.
Wat is haar insta?
pi_218433694
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kind heeft nu al
En nu moet ze de kledingkast van de jongste opruimen?

Is dit Russisch ofzo?🤪
pi_218433712
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:33 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Wat is haar insta?
juuds_singlemom_life
pi_218433717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik de k dat je dat met een grote korrel zout kan nemen. Ze doet regelmatig bewust dansjes/commentaar leveren/haar middelvinger opsteken/in haar bikini lopen voor de camera. Het lijkt me heel sterk dat ze nu daar op straat opeens écht bezwaar zou hebben.
Precies, Julia én Rens zijn allebei gek op aandacht via AM haar telefoon
pi_218433731
Een 8 persoons huisje/chalet/stacaravan op de camping bij AM met 4 douches en 4 toiletten.

Ik snap dat je met 8 personen niet genoeg hebt aan 1 toiletten 1 douche, maar dit vind ik wel heel veel?
pi_218433809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een 8 persoons huisje/chalet/stacaravan op de camping bij AM met 4 douches en 4 toiletten.

Ik snap dat je met 8 personen niet genoeg hebt aan 1 toiletten 1 douche, maar dit vind ik wel heel veel?
wel fijn hoor zoveel toiletten en douches

hadden ze beter kunnen huren met zoveel mensen , dat huis plus een paar kinderen in tenten. Hadden ze ook normaal eten kunnen maken en zo
pi_218433972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef Earring het volgende:
Echt 🫣
Nou ze leest mee hier hoor🤣
pi_218433987
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
En nu moet ze de kledingkast van de jongste opruimen?

Is dit Russisch ofzo?🤪
Ik irriteer me ook aan kleine opmerkingen bij haar: "woordenboeken" voor vwo gelukt".
Jaja we weten dat ze vwo gaat doen. En wat maakt het in vredesnaam uit. Hier 2 kinderen basis en gym en gebruiken dezelfde woordenboeken hoor.
pi_218434026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik irriteer me ook aan kleine opmerkingen bij haar: "woordenboeken" voor vwo gelukt".
Jaja we weten dat ze vwo gaat doen. En wat maakt het in vredesnaam uit. Hier 2 kinderen basis en gym en gebruiken dezelfde woordenboeken hoor.
Er hebben hier drie kinderen hun diploma gehaald zonder woordenboeken te kopen. Alleen in eindexamenjaar geleend bij de mediatheek.
pi_218434034
Hier havo/ VWO en die heeft ze nog nooit nodig gehad 🤔. De oudste kijkt ook nooit blij op de foto's ( kan ook aan de leeftijd liggen). En omdat de middelste zich verveelt moet/ mag die de kamer can de jongste opruimen...Bijzonder.
pi_218434054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou echt hè? Wat een ziekelijke obsessie voor opleidingsniveau en hoogbegaafdheid heeft die vrouw.
pi_218434067
Ik vond het niet zo heel handig hoe J liep, Met haar armen door de band op haar rug. Het loopt daar af en er liggen losse steentjes/grind. Als ze uitglijdt kan ze zich niet opvangen met haar handen en ligt ze vol op haar gezicht.

Gelukkig is er niks gebeurd.
pi_218434139
Iew, wat is MB zich toch bewust van die camera.
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 16:34:37 #51
184769 crew  Deisyy
pi_218434158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:32 schreef lila01 het volgende:
Iew, wat is MB zich toch bewust van die camera.
Je verwacht het niet van een infleuncer O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218434202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vond het niet zo heel handig hoe J liep, Met haar armen door de band op haar rug. Het loopt daar af en er liggen losse steentjes/grind. Als ze uitglijdt kan ze zich niet opvangen met haar handen en ligt ze vol op haar gezicht.

Gelukkig is er niks gebeurd.
Dat soort banden komt er hier sowieso niet in en zeker niet in zee (sowieso geen drijfmiddelen in zee hier bij jonge kinderen).
pi_218434218
En wat Judith betreft, ik zou echt niet graag in haar schoenen staan (single ouder en weten dat ze zomaar kan overlijden). Dat is natuurlijk een ware nachtmerrie. Enige zuurheid vind ik dus wel te vergeven.
pi_218434243
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:40 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat soort banden komt er hier sowieso niet in en zeker niet in zee (sowieso geen drijfmiddelen in zee hier bij jonge kinderen).
Ze gaan er morgen nog een paar bijhalen zelfs 🫢
pi_218434250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:02 schreef Ballerina888 het volgende:
Naast dat ik crocs verschrikkelijk lelijk en tokkie vind snap ik ook niet waarom AM haar kinderen niet op fatsoenlijke schoenen laat lopen als je ziet hoe beroerd sommigen lopen.
Nou inderdaad, ik heb ook crocs overigens 😂 maar is zo naar binnen lopen normaal voor pubers ofzo? Het ziet er zo vreemd uit!
pi_218434262
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:43 schreef Tarantelle het volgende:
En wat Judith betreft, ik zou echt niet graag in haar schoenen staan (single ouder en weten dat ze zomaar kan overlijden). Dat is natuurlijk een ware nachtmerrie. Enige zuurheid vind ik dus wel te vergeven.
Maar om een overpiced koffie met gebak? In aanmerking komen voor een mogelijk levensverlengend middel krijgen en het dan zuur vinden dat het altijd in de middag is en dat dat lastig is met kind? Ze mag in haar handjes knijpen. Ik begrijp op die momenten echt niks van haar zuurheid.
pi_218434292
En Jim en Arte moeten weer even een slangetje oppakken. Deze kan ook bijten hoor, moet hij je bijten??
Laat dat beest met rust en doe niet zo raar tegen je zusje! Leg het gewoon uit zonder haar bang te maken.
pi_218434300
Hè getver, Lot zonder schoeisel in dat riviertje vol met stenen! Dat springen vind ik ook altijd zo gevaarlijk 🫣 Ook allemaal met de voeten naar beneden, je zal ermee op de bodem knallen 😅
pi_218434306
En natuurlijk gaat de apotheek (afgezien van een enkel spoedgeval met speciale medicatie) van zo’n enorm ziekenhuis niet voor iedere pil of injectie iemand naar de afdeling/poli laten lopen.

Ik hoop voor haar dat het de volgende keer in de ochtendronde kan worden gegeven, maar ik kan me zo voorstellen dat het iedere keer afhankelijk is van haar bloeduitslagen (die ook niet direct beschikbaar zijn op het moment van afname, maar geanalyseerd/bepaald moeten worden in het lab) of ze de medicatie mag krijgen. Dan moet dat doorgegeven worden aan de apotheek, die het klaar moet maken en de nodige (studie) administratie moet doen.
pi_218434318
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Maar om een overpiced koffie met gebak? In aanmerking komen voor een mogelijk levensverlengend middel krijgen en het dan zuur vinden dat het altijd in de middag is en dat dat lastig is met kind? Ze mag in haar handjes knijpen. Ik begrijp op die momenten echt niks van haar zuurheid.
Ik kan niet voor haar spreken en ze maakt vaak keuzes, die ik nooit zou maken, maar ik denk dat ze gewoon vaak heel moe is. En dan kunnen dat soort kleine dingetjes ineens heel groot zijn/worden, gewoon omdat ze energie kosten, die je aan andere dingen wilt besteden. En ze heeft niemand om op terug te vallen. Dat is gewoon zwaar.

Dat gierige vind ik ook een onsympathieke eigenschap.
pi_218434332
AM na de afleiding van BOOS: bij ons gaat alles in overleg met de kinderen.

Ook AM: ik film de kont van mijn 5 jarige met haar badpak hoog in haar billen nog even! Vinden vast mensen leuk!
🙄
pi_218434333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je verwacht het niet van een infleuncer O-)
Haha, nee, maar dat gemaakte van de laatste tijd, zo overdreven, bleh. Ze is erg veranderd.
pi_218434339
En na de egel oppakken is het nu een slangetje. Laat die dieren toch met rust en bekijk het alleen van een afstandje!
pi_218434344
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:22 schreef Juulia het volgende:

[..]
Nou echt hè? Wat een ziekelijke obsessie voor opleidingsniveau en hoogbegaafdheid heeft die vrouw.
Ze mogen dan hoogbegaafd zijn, als ik zie hoe ze met elkaar omgaan en dat geruzie dan moet moeders nog heel hard aan het opvoeden en bijsturen.
Kinderen kunnen er niks aan doen.
Als je met de leeftijd van deze kinderen nog geen autorit van 1,5 uur kunt maken zonder dat ze elkaar hun hoog begaafde hersens inslaan gaat er toch wat fout.
pi_218434349
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:58 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik kan niet voor haar spreken en ze maakt vaak keuzes, die ik nooit zou maken, maar ik denk dat ze gewoon vaak heel moe is. En dan kunnen dat soort kleine dingetjes ineens heel groot zijn/worden, gewoon omdat ze energie kosten, die je aan andere dingen wilt besteden. En ze heeft niemand om op terug te vallen. Dat is gewoon zwaar.

En geld 😜
pi_218434353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze gaan er morgen nog een paar bijhalen zelfs 🫢
Mogen ook wel met een extra auto terug
pi_218434408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef poohenzo het volgende:

[..]
haha allemaal een tuigje om en een riem eraan vast, ook Jim en MG!
Die zitten al aan een tuigje. Kan je alleen niet zien 😉
pi_218434416
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:02 schreef Ballerina888 het volgende:
Naast dat ik crocs verschrikkelijk lelijk en tokkie vind snap ik ook niet waarom AM haar kinderen niet op fatsoenlijke schoenen laat lopen als je ziet hoe beroerd sommigen lopen.
Ja die crocs. Afgrijselijk en echt zo onsexy
pi_218434496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja die crocs. Afgrijselijk en echt zo onsexy
‘Sexy’ lijkt me ook niet iets wat bij kinderen nodig is. En de rest heeft toch al een relatie.
pi_218434564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:17 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Er hebben hier drie kinderen hun diploma gehaald zonder woordenboeken te kopen. Alleen in eindexamenjaar geleend bij de mediatheek.
Haha ja dat kan ook🤣, bedoelde maar te zeggen dat er geen "vwo woordenboeken" bestaan. Belachelijk van haar om daar zo weer de nadruk op te vestigen.
pi_218434667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ook AM: ik film de kont van mijn 5 jarige met haar badpak hoog in haar billen nog even! Vinden vast mensen leuk!
🙄
Stille meelezer hier, maar ik schrok echt wel van dat beeld... Zou ze daar nu totaal geen besef van hebben? Ik wil het niet eens denken maar het lijkt wel alsof ze het doet voor de views.
pi_218434726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

🙄
Want kinderen beseffen wat de gevolgen kunnen zijn? Ja hoor AM🙄
pi_218434729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘Sexy’ lijkt me ook niet iets wat bij kinderen nodig is. En de rest heeft toch al een relatie.
Nee ik bedoelde dat uiteraard voor de volwassenen. Ik kan me er bij kinderen goed iets bij voorstellen dat het handig schoeisel is. Voor op de camping. Zoals slippers.
pi_218434772
Ik vind niks van Crocs, behalve dat ik ze zelf niet heb. Maar dat is omdat ik ze echt heel lelijk vind.
pi_218434791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:48 schreef Gloeilampjes het volgende:

[..]
Stille meelezer hier, maar ik schrok echt wel van dat beeld... Zou ze daar nu totaal geen besef van hebben? Ik wil het niet eens denken maar het lijkt wel alsof ze het doet voor de views.
Het boeit haar niet. Andere kinderen komen op het dark web terecht, niet háár kinderen. Dus filmt ze kleuterbillen, minderjarige kinderen in bikini/badpak, laat ze haar jongste aan een druipend softijsje likken, met ijs op haar wangen. In close up, zodat je dat en haar grote ogen goed ziet.
Vinden de kijkers lekker leuk. 🤢
pi_218434874
Volgens mij heeft Lot ook een kleinigheidje gekregen, je ziet haar met iets in de hand lopen.
Vandaar dat ze zo blij is, maar je merkt wel dat ze moe is, gisteravond ook.
Kan ook niet anders, ze zal toch niet tot 22 uur wakker zijn.
pi_218434894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:37 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Haha ja dat kan ook🤣, bedoelde maar te zeggen dat er geen "vwo woordenboeken" bestaan. Belachelijk van haar om daar zo weer de nadruk op te vestigen.
Dat vind ik ook heel naar. Ze postte ook ooit zoiets als "Nog even en we weten of ze wetenschapper of tuinman (of zoiets) wordt", in afwachting van het advies.

Zo'n nare post vond ik dat. Alsof je definitief de wetenschap niet in kunt als je naar havo gaat. Natuurlijk wil je onderwijs dat bij de capaciteiten van je kinderen past, maar zij legt zo'n druk op de kinderen en trekt alles in het extreme.
pi_218434917
Bij minibelle moet de oudste de kast van de jongste opruimen want ze heeft de hele dag niets te doen.
Laat dat kind gewoon eens een dagje niksen en lummelen, daar is vakantie toch voor?
Ze moeten daar al zoveel...
pi_218434927
Am laat haar schoenen/crocks/klompen midden in de loop staan ipv ze netjes in het rek te zetten. Rens wijst haar daarop.

Dat komt omdat ze alleen maar filmend achter haar kinderen aan loopt. Ze heeft zogenaamd geen tijd om fatsoenlijk haar schoenen weg te zetten: te druk met filmen.

Treurig bestaan.
pi_218434931
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:14 schreef miep123456 het volgende:
Volgens mij heeft Lot ook een kleinigheidje gekregen, je ziet haar met iets in de hand lopen.
Vandaar dat ze zo blij is, maar je merkt wel dat ze moe is, gisteravond ook.
Kan ook niet anders, ze zal toch niet tot 22 uur wakker zijn.
Jawel, Annemarie zei dat vorige week. Volgens haar gaat L. niet slapen vanwege het lawaai en dus gaat ze naar bed met de rest om 22 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shuri op 06-08-2025 18:52:25 ]
pi_218434937
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
En na de egel oppakken is het nu een slangetje. Laat die dieren toch met rust en bekijk het alleen van een afstandje!
Heel vreemd gedrag. En het is een volwassen man. Die jonge kinderen dus leert dat je wilde dieren altijd kan en mag oppakken, gewoon omdat het leuk is of omdat je er zin in hebt. Jim zal ongetwijfeld een hele leuke jongen zijn en een geweldige zoon, maar dit, en het veel te hard en onvoorzichtig rijden in een woonwijk, vind ik naar gedrag. En zijn ouders staan er bij te genieten lijkt het wel (ik heb het filmpje niet gezien, dus ga af op wat hier beschreven wordt).
pi_218434953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:48 schreef Gloeilampjes het volgende:

[..]
Tuurlijk heeft ze dat besef. Maar het boeit haar niet, ze vindt het stoer, ze filmt het gewone leven en daar hoort alles bij en/of iets in die zin. En de rest van het gezin boeit het ook niet kennelijk.
pi_218434959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:22 schreef Shuri het volgende:

[..]
Jawel, Annemarie zei dat vorige week. Volgend jaar gaat L. niet slapen vanwege het lawaai en dus gaat ze naar bed met de rest om 22 uur.
niet volgend jaar nu toch ?
pi_218435072
quote:

[..]

En ergens kan ik haar juist gierige karakter ook wel begrijpen.
Ik kan mezelf voorstellen dat ze daarmee ook probeert te sparen voor Bob, voor als zij er niet meer is. Ook vanuit misschien een soort van ( absoluut niet nodig he, dat dit ff duidelijk is ) schuldgevoel.
pi_218435078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:16 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat vind ik ook heel naar. Ze postte ook ooit zoiets als "Nog even en we weten of ze wetenschapper of tuinman (of zoiets) wordt", in afwachting van het advies.

Zo'n nare post vond ik dat. Alsof je definitief de wetenschap niet in kunt als je naar havo gaat. Natuurlijk wil je onderwijs dat bij de capaciteiten van je kinderen past, maar zij legt zo'n druk op de kinderen en trekt alles in het extreme.
En alsof iemand met een 'hoge' middelbare school richting geen tuinman kan worden?
Een goede vriend van mij is vanaf het VWO een universitaire opleiding gaan doen, ging werken in dat veld, werd dood ongelukkig en is nu hovenier. Gaat (vrijwel) dagelijks met plezier naar zijn klanten, terwijl ie hiervoor doodongelukkig was in zijn werk.

Intelligent zijn betekent niet dat je maar niet met je handen moet gaan werken 🤷‍♀️ zij is zo kortzichtig ook
pi_218435125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het boeit haar niet. Andere kinderen komen op het dark web terecht, niet háár kinderen. Dus filmt ze kleuterbillen, minderjarige kinderen in bikini/badpak, laat ze haar jongste aan een druipend softijsje likken, met ijs op haar wangen. In close up, zodat je dat en haar grote ogen goed ziet.
Vinden de kijkers lekker leuk. 🤢
Ik denk dat het meer "wat niet weet, wat niet deert" is. Ze ziet het niet, dus het bestaat niet. Heel dom.
pi_218435132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:26 schreef miep123456 het volgende:

[..]
niet volgend jaar nu toch ?
Ja autocorrect. Het staat nu goed: volgens haar.
pi_218435160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En alsof iemand met een 'hoge' middelbare school richting geen tuinman kan worden?
Een goede vriend van mij is vanaf het VWO een universitaire opleiding gaan doen, ging werken in dat veld, werd dood ongelukkig en is nu hovenier. Gaat (vrijwel) dagelijks met plezier naar zijn klanten, terwijl ie hiervoor doodongelukkig was in zijn werk.

Intelligent zijn betekent niet dat je maar niet met je handen moet gaan werken 🤷‍♀️ zij is zo kortzichtig ook
Ik ben daar zelf ook een voorbeeld van. Mensen vinden dat raar, maar ik heb nu voor het eerst oprecht lol in mijn werk. En ja, ik zou het dubbele kunnen verdienen, maar we zijn gelukkig nooit big spenders geweest.
pi_218435313
Wat een onveilig gevoel lijkt me dat voor dat nichtje om constant alert te zijn op de spiedende camera van AM. Tijdens de pizza doet ze de doos voor haar gezicht als ze ziet dat ze wordt gefilmd.
pi_218435355
Laatste shot is ze wel vol in beeld.🥸🥸🥸
pi_218435386
AM filmt de kring met pizza eters. Waarom zeg je dan niet even tegen Jill, ik ga filmen dus scherm je af. Nu was ze te laat.
Tot zover AM haar praatje over overleg voor ze iets plaatst. Sneu
pi_218435405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:15 schreef Earring het volgende:
AM filmt de kring met pizza eters. Waarom zeg je dan niet even tegen Jill, ik ga filmen dus scherm je af. Nu was ze te laat.
Tot zover AM haar praatje over overleg voor ze iets plaatst. Sneu
Daarna werd ze alsnog gefilmd, echt waar stom mens
pi_218435415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:13 schreef Johanna38 het volgende:
Laatste shot is ze wel vol in beeld.🥸🥸🥸
Wat erg toch. En zie je haar kijken naar de camera
Echt schaamteloos van Annemarie
pi_218435501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef Earring het volgende:

[..]
onrespectvol, zal haar broer dit in de gaten houden
pi_218435512
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Voor haar staat intelligentie gelijk aan status, dus haar hoogbegaafde kinderen moeten hun intelligentie wel gebruiken. Het kan daar niet door de beugel dat een kind een keer wat minder presteert omdat het kind even niet zo’n zin had in die ene toets, dat moet ze dan ook meteen benoemen en afkraken. En zo is ze ook in sport en creatieve hobby’s: haar kinderen moeten uitblinken voor de status die moeder wil hebben. Moeder van 3 wonderkinderen die op alle vlakken perfect presteren. Het zal wellicht iets Russisch zijn, mij lijkt het in ieder geval alles behalve fijn om zo op te groeien. Als je, om verveling te voorkomen, al de kast van je jongste ongeleide zusje moet gaan opruimen…….
pi_218435513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar mag/wil zij niet in beeld? Naast dat het natuurlijk onbeschoft is van AM kan je het ook verwachten en zou voor mij de voornaamste reden zijn om niet mee te gaan op een Geertsen uitje/vakantie😅
pi_218435521
Dbm en rvs bekers, vraagt volgers om advies en gaat toch chat gpt om advies vragen wat ze volgt. Hilaar.

Waarom heb je 2-3 bekers per kind nodig? Of zijn wij gewoon minimalistisch hierin? 1 trommel, 1 fatsoenlijk rvs fles.
pi_218435644
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef SophiaLoren het volgende:
Dbm en rvs bekers, vraagt volgers om advies en gaat toch chat gpt om advies vragen wat ze volgt. Hilaar.

Waarom heb je 2-3 bekers per kind nodig? Of zijn wij gewoon minimalistisch hierin? 1 trommel, 1 fatsoenlijk rvs fles.
Die kinderen krijgen medicijntjes mee zegt ze. Volgens mij zijn die bekers gevuld met siroop of limonade, want een beker met water kun je gewoon toch bijvullen?
pi_218435664
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
onrespectvol, zal haar broer dit in de gaten houden
Ik weet niet of dit het nichtje wel is
Dat heb ik nog nergens gelezen bij AM alleen hier wat speculaties
pi_218435674
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Die kinderen krijgen medicijntjes mee zegt ze. Volgens mij zijn die bekers gevuld met siroop of limonade, want een beker met water kun je gewoon toch bijvullen?
Ja met limonade, maar dan snap ik dat vage verhaal nog niet, want ze drinken een grote beker in 1 keer leeg zegt ze. Dus dan is de medicatie ook met de kleine pauze op en dan kunnen ze die met de lunch toch bijvullen?
pi_218435684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar mag/wil zij niet in beeld? Naast dat het natuurlijk onbeschoft is van AM kan je het ook verwachten en zou voor mij de voornaamste reden zijn om niet mee te gaan op een Geertsen uitje/vakantie😅
Geen idee maar ze ontwijkt het niet voor niets.
Ik gok dat zij morgen weer met Jim en Arte mee terugreist en dan kan AM weer volop alles filmen.
pi_218435729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:50 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja met limonade, maar dan snap ik dat vage verhaal nog niet, want ze drinken een grote beker in 1 keer leeg zegt ze. Dus dan is de medicatie ook met de kleine pauze op en dan kunnen ze die met de lunch toch bijvullen?
Idd ze zegt zelf al dat ze limonade krijgen. En volgens mij is bijvullen geen optie, volgens mij drinken die kids geen water enkel limonade/frisdrank/andere zoete zooi....lekker gezond...
pi_218435730
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef SophiaLoren het volgende:

Ik dacht al dat ze op een samenwerking uit was
Maar chat gpt kwam met de oplossing
Om te gieren gewoon 3 bekers
Oh wacht, is voor de medicijntjes 🤭
pi_218435754
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:55 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Idd ze zegt zelf al dat ze limonade krijgen. En volgens mij is bijvullen geen optie, volgens mij drinken die kids geen water enkel limonade/frisdrank/andere zoete zooi....lekker gezond...
Ja precies, daar zit het punt. Zij drinken enkel die zoete zooi. Dus daarom kunnen ze niet bij vullen. Maar dat zegt ze niet, want ze wil geen reacties die zeggen dat ze maar water moeten drinken.
pi_218435769
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja precies, daar zit het punt. Zij drinken enkel die zoete zooi. Dus daarom kunnen ze niet bij vullen. Maar dat zegt ze niet, want ze wil geen reacties die zeggen dat ze maar water moeten drinken.
Precies dat ja!
pi_218435917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Precies dat ja!
Straks komt er vast een story dat ze inderdaad wel de flessen kunnen bijvullen maar NOOOOOIIIIT aan gedacht. Dat stomme brein van haar ook hè.

Net als haar migraine aanval van een uurtje zonder hoofdpijn 🤣
pi_218435984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit dus. Waarom ga je met iemand op vakantie van wie je weet dat ze 24/7 aan het filmen is en dit dus ook allemaal openbaar maakt?
pi_218436114
En weeeeer na het eten met het complete gezelschap vissen 🙄 Zouden de twee jongsten niet een keer lekker naar de speeltuin willen? Kan me niet voorstellen dat er daar verder niks is als alleen het zwembad en de rivier. Ze mogen zichzelf daar alleen vermaken met zwemmen, vissen en stenen kleuren 🫠
pi_218436140
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:23 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Heel vreemd gedrag. En het is een volwassen man. Die jonge kinderen dus leert dat je wilde dieren altijd kan en mag oppakken, gewoon omdat het leuk is of omdat je er zin in hebt. Jim zal ongetwijfeld een hele leuke jongen zijn en een geweldige zoon, maar dit, en het veel te hard en onvoorzichtig rijden in een woonwijk, vind ik naar gedrag. En zijn ouders staan er bij te genieten lijkt het wel (ik heb het filmpje niet gezien, dus ga af op wat hier beschreven wordt).
Gelukkig vertelt hij erbij dat je slangen nooit mag oppakken omdat ze giftig zijn en bijten. Beetje jammer dat hij en ook Arte niet het goede voorbeeld geven.
En verder: jongens/mannen van die leeftijd zijn toch zelden echt volwassen?
pi_218436192
Waarom kijken we altijd naar de zijkant van het hoofd van Kelly Beukers in haar praat en reclame stories?
pi_218436268
quote:

[..]

Ze is altijd zo geweest.
Dingen naar haar hand willen zetten omdat dat voor haar beter of makkelijker is. (En ook het gedoe over geld).
pi_218436303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 20:21 schreef Jenn1806 het volgende:
En weeeeer na het eten met het complete gezelschap vissen 🙄 Zouden de twee jongsten niet een keer lekker naar de speeltuin willen? Kan me niet voorstellen dat er daar verder niks is als alleen het zwembad en de rivier. Ze mogen zichzelf daar alleen vermaken met zwemmen, vissen en stenen kleuren 🫠
Het komt op mij vooral geforceerd Kumbaja over allemaal.
Ik geloof best dat iedereen het leuk heeft met elkaar. Maar het komt op mij over alsof AM een neurotisch strakke planning heeft en het vooral allemaal volgens plan moet en ook allemaal leuk meedoen graag. Dat iemand misschien iets anders wil of even niets wil is geen optie.

Ieder zijn ding denk ik maar.
pi_218436642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef mignonne het volgende:

[..]
Het komt op mij vooral geforceerd Kumbaja over allemaal.
Ik geloof best dat iedereen het leuk heeft met elkaar. Maar het komt op mij over alsof AM een neurotisch strakke planning heeft en het vooral allemaal volgens plan moet en ook allemaal leuk meedoen graag. Dat iemand misschien iets anders wil of even niets wil is geen optie.

Ieder zijn ding denk ik maar.
Dat kumbaja zie ik niet perse terug in alle beelden 😅 S&S kijken bijna standaard verveeld/chagrijnig (Maar dat zijn natuurlijk opperpubers dus die kijken altijd zo volgens AM), L&J kijken ook geregeld alsof ze ieder moment om kunnen vallen (van verveling of vermoeidheid?), Maarten heb ik nog niet veel zien lachen. Of iedereen is dat gefilm gewoon spuugzat dat kan natuurlijk ook. Ik vraag me wel af of echt iedereen dit zo'n droomvakantie vinden als AM wil doen geloven.
pi_218436750
MB geeft de foto van haar met de kinderen de #Walkies.
pi_218436800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik wist het al toen ze de achternaam van haar kinderen had veranderd. Je kon tot vorig jaar de achternamen van beide ouders gebruiken voor je kind. Dus zij werden ipv bollen nu bollen-walk. En toen had ik al een gevoel dat ze dat deed omdat ze dit al voorzag.
pi_218436821
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Hmmm, nu voedt ze de geruchten wel flink.
pi_218436880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Dat kumbaja zie ik niet perse terug in alle beelden 😅 S&S kijken bijna standaard verveeld/chagrijnig (Maar dat zijn natuurlijk opperpubers dus die kijken altijd zo volgens AM), L&J kijken ook geregeld alsof ze ieder moment om kunnen vallen (van verveling of vermoeidheid?), Maarten heb ik nog niet veel zien lachen. Of iedereen is dat gefilm gewoon spuugzat dat kan natuurlijk ook. Ik vraag me wel af of echt iedereen dit zo'n droomvakantie vinden als AM wil doen geloven.
Precies, dat bedoel ik met geforceerd. Verplicht gezellig met zijn allen boodschappen doen en jeu de boulen of zwemmen. Het lijkt er vooral op dat zij bedacht heeft dat dit leuk is en dat de rest er maar in mee gaat.

Ze hebben wel een pizza voor avondeten vanavond in plaats van een stokbrood met knakworst.
pi_218436919
Ik moet wel een beetje lachen om die "handenfoto" van JvP. Toch wat afgekeken:-)
Wat me ook nu opvalt is dat MB en JvP niet meer op elkaars foto's reageren. Dat deden ze vroeger zeker wel.
pi_218437109
Oei, en een hashtag met #theirmother. Kan natuurlijk ook liefdevol zijn in de zin van “hun moeder” vanuit dankbaar perspectief, ofzo. Maar gezien de timing vind ik het een bijzondere toevoeging aan de foto.
pi_218437118
En voorheen werd er toch 15x per dag gefacetimed als iemand er niet was en dit massaal gedeeld?
Nu heeft MB geen woord gerept over de “bonus”.
En de poly natuurlijk. En de #theirmom.

Holy moly(poly) deze soap wordt spannend.
pi_218437153
Zeg maar gerust het vriest in Uden en Mallorca. Dit wordt een heel nieuw hoofdstuk en Mies haar online leven; daten met Mies, Mies hangt in de lampen. Single mom life. One night stands met Mies. #markmywords
pi_218437162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
En voorheen werd er toch 15x per dag gefacetimed als iemand er niet was en dit massaal gedeeld?
Nu heeft MB geen woord gerept over de “bonus”.
En de poly natuurlijk. En de #theirmom.

Holy moly(poly) deze soap wordt spannend.
Maximaal spannend, maximale cliffhangers 😂
pi_218437271
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om die "handenfoto" van JvP. Toch wat afgekeken:-)
Wat me ook nu opvalt is dat MB en JvP niet meer op elkaars foto's reageren. Dat deden ze vroeger zeker wel.
Klopt, dat was mij ook al opgevallen!
pi_218437307
Krijg er helemaal jeuk van. Dit is allemaal zo nauwkeurig bedacht: wanneer slingeren we welk bericht de lucht in zodat het uiteindelijke bericht dat de poly geklapt is zogenaamd niet uit de lucht komt vallen. Maximaal inzetten op minimale damage (zakelijk dan) want privé zal het voor die kinderen niet makkelijk zijn.
pi_218437327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Krijg er helemaal jeuk van. Dit is allemaal zo nauwkeurig bedacht: wanneer slingeren we welk bericht de lucht in zodat het uiteindelijke bericht dat de poly geklapt is zogenaamd niet uit de lucht komt vallen. Maximaal inzetten op minimale damage (zakelijk dan) want privé zal het voor die kinderen niet makkelijk zijn.
Ik verwacht een post rond haar verjaardag. Nieuw levensjaar, single mom, etc.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218437425
Mocht het daadwerkelijk allemaal bekoeld zijn in de poly snap ik echt die "happy family" foto's niet. Ze posten nog steeds regelmatig foto's met z'n tienen, lachend en armen om elkaar geslagen of hoofden tegen elkaar. Als je een of meerdere mensen in je relatie zat bent zit je daar toch totaal niet op te wachten 😅 Zou het echt bizar vinden als dit allemaal strategie is.. En erg verwarrend voor de kinderen!
pi_218437447
Zullen de tieners/ pubers etc bij AM nooit een chili bij je tent dag willen op vakantie? Zo volgzaam. Pfff
pi_218437486
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:10 schreef Johanna38 het volgende:
Wat een onveilig gevoel lijkt me dat voor dat nichtje om constant alert te zijn op de spiedende camera van AM. Tijdens de pizza doet ze de doos voor haar gezicht als ze ziet dat ze wordt gefilmd.
Jeetje inderdaad ja… je zal maar als tiener zo op je hoede moeten zijn op een vakantie, lijkt me verschrikkelijk.

En ook opvallend hoeveel ze allemaal op het gezin gericht zijn. Zou nou niemand van de Geerts kinderen met andere kinderen op de camping willen spelen, of wordt dat niet toegestaan door de CEO? Wij vonden het altijd heerlijk om nieuwe campingvriendjes te maken, en de hele dag te spelen, zwemmen, of als tiener beetje uitgaan etc. Ik herken het helemaal niet dat er helemaal geen contact is met andere campinggenootjes.
pi_218437546
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef Lalaland79 het volgende:
Zullen de tieners/ pubers etc bij AM nooit een chili bij je tent dag willen op vakantie? Zo volgzaam. Pfff
Als ik ze soms enorm verveeld zie kijken en rond sjokken, dan denk ik wel dat ze dat zouden willen… Maar met AM en haar schema is zoiets onmogelijj, dit is hun vakantie…
pi_218437560
Dus MB is haar kinderen al aan het inlijven als #Walkies? Wil ze Koen helemaal uitwissen of zo?
pi_218437625
Oudste zoon van MB ziet er ongelukkig uit op de foto. Die weet meer. Arme kinderen.
pi_218437654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Geen idee maar ze ontwijkt het niet voor niets.
Ik gok dat zij morgen weer met Jim en Arte mee terugreist en dan kan AM weer volop alles filmen.
Dat idee heb ik ook.
Misschien wordt ze wel afgezet bij het vakantiehuis waar haar eigen familie is (als het het nichtje is. Wat best wel kan, ook al heb je als ouders geen contact met elkaar. Broer laat kinderen misschien niet de dupe worden van familiegedoe).

Maar dit zijn uiteraard allemaal aannames.
pi_218437734
Ik zag wel dat Debbie ook daadwerkelijk iets gesponsord heeft voor de 'heart4thechildren' in Gaza, ik zag dat ze 5¤ had overgemaakt.
pi_218437740
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Jeetje inderdaad ja… je zal maar als tiener zo op je hoede moeten zijn op een vakantie, lijkt me verschrikkelijk.

En ook opvallend hoeveel ze allemaal op het gezin gericht zijn. Zou nou niemand van de Geerts kinderen met andere kinderen op de camping willen spelen, of wordt dat niet toegestaan door de CEO? Wij vonden het altijd heerlijk om nieuwe campingvriendjes te maken, en de hele dag te spelen, zwemmen, of als tiener beetje uitgaan etc. Ik herken het helemaal niet dat er helemaal geen contact is met andere campinggenootjes.
Met de strakke planning van AM is er geen tijd om contact te maken met andere mensen op de camping.
Wij hadden vanaf een jaar of 6 toch wel 'vriendjes en vriendinnetjes' ook die dezelfde taal niet spraken. Iedereen 'spreekt' voetbal zei ons pap altijd 🙈
pi_218437782
Wat ik bij de poly alleen niet begrijp is waarom 'de bekendmaking' (als die er is, ik blijf altijd sceptisch over roddels/juicekanalen) dan zo gepland moet zijn, alsin; over een x aantal weken brengen we het naar buiten.
Je voedt daar de geruchten dan toch alleen maar mee?
Wees dan gewoon open en bijt door die zure appel heen.
'Dit is er aan de hand, wij willen graag prive de tijd nemen om dit in goede banen te leiden'.
Maar goed, dat zal er misschien mee te maken hebben dat ik geen fluflu ben en de gedachtegang van de fluflu's vaak niet begrijp.

Vind t trouwens vergezocht dat oudste zoon ongelukkig zou kijken op de foto.
Onze oudste (6j) kijkt regelmatig op een foto alsof ie de depressie in eigen persoon is en wij gaan nergens doorheen 😅.
pi_218437829
Net even gekeken: ik geloof dat het een deel van het gezin niet echt warmliep voor de activiteit "vissen". Wat ik helemaal snap, maar ja, het is avond en dan moet er gevist worden.
pi_218437840
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:08 schreef opwegnaar het volgende:
Ik zag wel dat Debbie ook daadwerkelijk iets gesponsord heeft voor de 'heart4thechildren' in Gaza, ik zag dat ze 5¤ had overgemaakt.
Zo hee 5 euro
pi_218437845
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik bij de poly alleen niet begrijp is waarom 'de bekendmaking' (als die er is, ik blijf altijd sceptisch over roddels/juicekanalen) dan zo gepland moet zijn, alsin; over een x aantal weken brengen we het naar buiten.
Als het inderdaad waar is en de bekendmaking gepland is; dat zal waarschijnlijk voor meer volgers zorgen? Ze krijgen nu oa via JuiceChannel aandacht.
pi_218437859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
Dus MB is haar kinderen al aan het inlijven als #Walkies? Wil ze Koen helemaal uitwissen of zo?
Denk dat het al in de planning zat toen ineens de achternamen van de kinderen gewijzigd moesten vorig jaar, van Bollen naar Bollen-Walk. Toen M dus in de relatie met een andere man zat. Maar om Koen nou helemaal als vader te negeren ...
pi_218437870
quote:
'Dit is er aan de hand, wij willen graag prive de tijd nemen om dit in goede banen te leiden'.
Maar goed, dat zal er misschien mee te maken hebben dat ik geen fluflu ben en de gedachtegang van de fluflu's vaak niet begrijp.

Onze oudste (6j) kijkt regelmatig op een foto alsof ie de depressie in eigen persoon is en wij gaan nergens doorheen 😅.
Snap je punt maar die oudste moet zo vaak klef doen voor een foto of in scène gezette video dat ik me voor kan stellen dat hij daar klaar mee is. Soms ook wel eens te zien als een story net te laat wordt afgekapt.
pi_218437874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:15 schreef AardappelPatatten het volgende:

[..]
Als het inderdaad waar is en de bekendmaking gepland is; dat zal waarschijnlijk voor meer volgers zorgen? Ze krijgen nu oa via JuiceChannel aandacht.
Ik denk dat er ook veel mensen afhaken.
pi_218437878
quote:

Ja aan de ene kant wel, geef het geen voer en zeg het gewoon. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat ze eerst eea uitgedacht willen hebben zoals wie gaat waar wonen, en het daarna aan de kinderen vertellen voordat ze het aan wildvreemden op het internet gaan vertellen.
Die kinderen zullen vast direct vragen hebben waar ze antwoord op willen kunnen geven dus ik snap het wel dat ze hun tijd nemen.

Verder eens met het laatste wat je zei. Ik vind dat jongetje zeker niet ongelukkig ogen.
pi_218437879
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]

Dat is juist het leuke op een camping. Hier ritsten ze de tent open en hadden gelijk vriendjes en vriendinnetjes. Allemaal op het speelveldje, ideaal
pi_218437882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef lila01 het volgende:
Oudste zoon van MB ziet er ongelukkig uit op de foto. Die weet meer. Arme kinderen.
Viel mij ook al op.
pi_218437941
Wel bizar, woon je koud in je nieuwe huis en moet er toch iemand gaan vertrekken.

En die kinderen... dat vind ik helemaal sneu.
pi_218437946
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

[..]
Ik wist het al toen ze de achternaam van haar kinderen had veranderd. Je kon tot vorig jaar de achternamen van beide ouders gebruiken voor je kind. Dus zij werden ipv bollen nu bollen-walk. En toen had ik al een gevoel dat ze dat deed omdat ze dit al voorzag.
100%
pi_218437989
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik denk dat er ook veel mensen afhaken.
Ja het risico is dat men partij kiest en dat het hen volgers kost.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218437998
Puur en alleen voor de kinderen zou de B.V. BWvP moeten stoppen met het voeden van geruchten.
pi_218437999
Dat filmpje op de boot van Debbie, Amerikaanse vlag aan die boot, en daar plaatst ze dan halverwege even de Palestijnse vlag overheen🙈
pi_218438007
Beetje onpasselijk van dat aanstellerige gedraai van M voor de camera, terwijl ze een bom onder haar poly gezin heeft gelegd. Bah.
pi_218438022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ja aan de ene kant wel, geef het geen voer en zeg het gewoon. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat ze eerst eea uitgedacht willen hebben zoals wie gaat waar wonen, en het daarna aan de kinderen vertellen voordat ze het aan wildvreemden op het internet gaan vertellen.
Die kinderen zullen vast direct vragen hebben waar ze antwoord op willen kunnen geven dus ik snap het wel dat ze hun tijd nemen.

Verder eens met het laatste wat je zei. Ik vind dat jongetje zeker niet ongelukkig ogen.
Daar heb je ook gelijk in en ik zou t alleen maar goed vinden als ze alles eerst geregeld/uitgedacht willen hebben.

Maar goed, deze solo vakantie geeft ook veel voer en deze geruchten gaan al zo lang.
Maar misschien is het wel zo dat er express voor een soort cliffhanger moment wordt gezorgd zodat het weer volgers genereerd. Wat ik echt heel ongezond zou vinden, maar da's weer een ander verhaal 🙈
pi_218438066
quote:

T is meer in vergelijking met eerdere foto's. Hij kijkt niet blij meer, niet alleen op deze foto.
pi_218438083
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef opwegnaar het volgende:
Dat filmpje op de boot van Debbie, Amerikaanse vlag aan die boot, en daar plaatst ze dan halverwege even de Palestijnse vlag overheen🙈
WAAROM moet ze er wéér bij vermelden dat haar gezondheid het niet toelaat om te waterfietsen? ‘We huurden een bootje en hadden het leuk’ was voldoende geweest. Zij moet echt alles een negatieve touch meegeven🤮
pi_218438116
Je ziet in de webshop van Jolienoe ook nog foto's in de sale van Michelle toen ze nog blond was en dus al een flink tijdje terug.

Wat een verschil met nu, ik vind haar hier ook meer stralen met haar ogen als de recentere foto's

https://jolienoe.nl/colle(...)_fid=faf36f0ba&_ss=c
pi_218438125
Toen de poly begon hielden ze het ook een tijdje stil. De juicechannels hebben het echt bijns altijd bij het juiste eind. En zeker als het uit het 'vrienden' kamp van de Bollens Walkies van P komt. Ik snap ook niet goed waarom ze het stilhouden hoor. Je kan op je vingers natellen dat zoiets uitkomt, waarom dan voor de buitenwereld mooi weer spelen, wat erg slecht lukt by the way.
pi_218438129
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
WAAROM moet ze er wéér bij vermelden dat haar gezondheid het niet toelaat om te waterfietsen? ‘We huurden een bootje en hadden het leuk’ was voldoende geweest. Zij moet echt alles een negatieve touch meegeven🤮
Ja dat viel mij ook al op, doet ze bij alles, het kan nooit eens een leuk, gezellig en positief bericht zijn.
pi_218438136
quote:
Ze is zo begaan dat ze wel 5 hele euro's eraan wil besteden.
Ze heeft stukken meer over voor een doos met pakketjes meuk en Labubu's, maar dat is een detail :+
pi_218438177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef Wijkje79 het volgende:
Toen de poly begon hielden ze het ook een tijdje stil. De juicechannels hebben het echt bijns altijd bij het juiste eind. En zeker als het uit het 'vrienden' kamp van de Bollens Walkies van P komt. Ik snap ook niet goed waarom ze het stilhouden hoor. Je kan op je vingers natellen dat zoiets uitkomt, waarom dan voor de buitenwereld mooi weer spelen, wat erg slecht lukt by the way.
Ik denk dat MB een heel leger aan ja-knikkers om zich heen heeft en vooral bezig is met zichzelf, oa daardoor compleet in haar eigen werkelijkheid leeft (wat veel fluflu's hebben..)
pi_218438417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:35 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ze is zo begaan dat ze wel 5 hele euro's eraan wil besteden.
Ze heeft stukken meer over voor een doos met pakketjes meuk en Labubu's, maar dat is een detail :+
Als ze meer had gegeven was daar commentaar opgekomen. Ze doneert daar gaat t toch om?
Als ik toch geld in een collectebus 'gooi' gaat er toch ook niemand zeggen; maar je hebt een dure auto, dus waarom zo weinig?
Of je hebt voor 200euro planten en zooi gekocht bij de intratuin, waarom kan er niet meer vanaf?
Vind dit op slakken zout leggen.
pi_218438432
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef Beertjeteddy het volgende:
Je ziet in de webshop van Jolienoe ook nog foto's in de sale van Michelle toen ze nog blond was en dus al een flink tijdje terug.

Wat een verschil met nu, ik vind haar hier ook meer stralen met haar ogen als de recentere foto's

https://jolienoe.nl/colle(...)_fid=faf36f0ba&_ss=c
Vind haar hier echt een mooie stralende vrouw (de make up vind ik wat to much, maar da's een kwestie van smaak). Realistischer lijf ook om kleding te verkopen
pi_218438566
Sanneke heeft vaak last van dr buik, omdat ze autistische is.
Haar voedingspatroon zal er vast niks mee te maken hebben..
pi_218438660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vind haar hier echt een mooie stralende vrouw (de make up vind ik wat to much, maar da's een kwestie van smaak). Realistischer lijf ook om kleding te verkopen
Ja precies dat. Ze straalt en ziet er gelukkig uit, als je nu vergelijkt met wat recente foto's en dan naar haar gezicht kijkt zie je gewoon dat er iets speelt.
Ik gun het haar om zichzelf in ieder geval weer zo te gaan voelen.

Ik durf bijna niet over haar lichaam te beginnen maar laat ik het erop houden dat het er hier gezond uit vind zien. En wat jij zegt, ook realistischer om kleding te showen en te verkopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sommige mensen hebben ook pds of andere aandoeningen maar Sanneke is speciaal en die heeft last vab haar buik omdat ze autistisch is. :')

En wat je zegt, komt absoluut door wat zij allemaal naar binnen werkt
Ik zie zo weinig fruit en groente op de lijsten staan.
Maar goed, ik ben misschien heel erg een zeur maar ik eet echt dagelijks groente. Zelfs bij iets " ongezonds " bijvoorbeeld minimaal een salade. Ik zie het vaker voorbij komen soms in van die facebook groepen waar mensen recepten vragen dat ze gewoon soms dagen geen groente eten? Ik vind dat echt bizar.
pi_218438785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
‘Bij (kenmerken van) autisme komen vaker buikklachten voor: tot wel (..) 36% , tegenover 21% van de volwassenen zonder autisme.
Bron; Autisme magazine #2’

Ik denk dat dat weer een ‘onderzoek’ is onder wat lezers van het blad, en bijvoorbeeld eenzelfde aantal mensen bij de bushalte die geen autisme hebben.

Er zijn zo ontzettend veel redenen waardoor je buikklachten kunt hebben. Ik heb nog nooit gelezen over een grootschalig wetenschappelijk onderzoek die de harde conclusie hebben kunnen trekken dat autisten meer buikklachten hebben dan mensen zonder autisme. Dat ze allemaal hetzelfde hebben gegeten, gedronken en gedaan etcetera, over een lange periode.

Maar het zal haar wel weer goed uitkomen dat ze dat op haar lijstje kan zetten waarom ze niet kan werken.
pi_218438899
Oké stel je..
Michelle is helemaal niet vreemdgegaan, maar Koen en Sjaak willen niet meer met haar verder en kiezen voor elkaar

Geeft dat zoveel stress en valt ze af is het wel ontzettend sneu wat er nu gebeurt allemaal
En dan idd alles voor de foto’s etc maar toch soms wil je gewoon graag dat dingen goed gaan
pi_218438900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Hmmm, nu voedt ze de geruchten wel flink.
Niet netjes naar Koen als dat bewust is
pi_218438915
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef Wijkje79 het volgende:
Nou dat had ik net toen ik die video zag van haar werkend achter de laptop, precies zoals mb doet. Nu zal het misschien anders niet opgevallen zijn maar nu met de geruchten vind ik dit wel heel " eng"
pi_218438939
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Viel mij ook al op.
Nou dat vind ik echt zoeken naa iets
pi_218438944
quote:

Dat vind ik echt zo'n enorme onzin. Ze doet of ze met een hele klas op stap is. Volgende stap is dat ze allemaal dezelfde shirts en petjes moeten dragen.
pi_218438953
quote:
Motto: het is het net niet
pi_218438967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Beetje onpasselijk van dat aanstellerige gedraai van M voor de camera, terwijl ze een bom onder haar poly gezin heeft gelegd. Bah.
Heeft zij een bom gelegd?
Dat weet je toch niet, misschien hebben k en j haar wel aan de kant gezet
pi_218438983
quote:

[..]
Waarom? Opdat wij niet vergeten dat ze ziek is
pi_218438990
Kunnen Lot en Jet hun haar niet eens een keer lekker in een staart of knot arme meiden zweten zich dood
pi_218439003
Ook al die reacties onder Mies haar post... niet best.. volgens mij is het nu zo klaar als een klontje.
Single mom life modus = MAXIMAAL aan.🥹 Arme arme kindjes.
pi_218439013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:33 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat vind ik echt zo'n enorme onzin. Ze doet of ze met een hele klas op stap is. Volgende stap is dat ze allemaal dezelfde shirts en petjes moeten dragen.
😂 de crocs hebben ze al
pi_218439027
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Niet netjes naar Koen als dat bewust is
Inderdaad vals.
pi_218439094
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Oké stel je..
Michelle is helemaal niet vreemdgegaan, maar Koen en Sjaak willen niet meer met haar verder en kiezen voor elkaar

Geeft dat zoveel stress en valt ze af is het wel ontzettend sneu wat er nu gebeurt allemaal
En dan idd alles voor de foto’s etc maar toch soms wil je gewoon graag dat dingen goed gaan
Klinkt best aannemelijk inderdaad
pi_218439131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:44 schreef Memm het volgende:
Ook al die reacties onder Mies haar post... niet best.. volgens mij is het nu zo klaar als een klontje.
Wat zie jij voor reacties dan? Ik zie niet veel bijzonders.

Viel me wel ineens op dat als je naar M haar profiel gaat dat ze nu Bollen-Walk gebruikt als achternaam, of was dat al langer zo en valt het me nu ineens op?

Ik had bij de naamswijziging van de kinderen overigens niet eerder stil gestaan. Ze is Walk sinds de Poly sowieso ineens weer gaan gebruiken (BWvP), daarvoor gebruikte ze volgens mij altijd alleen overal Bollen voor zichzelf.
pi_218439152
Hvk (huisvolkids) gaat 3 weken offline. Waarschijnlijk gaat ze op vakantie. Tijdje geleden las ik een reactie van iemand die haar in een all inclusive had gezien, ergens in t buitenland.
Heb altijd t gevoel bij haar dat ze niet alles laat zien. Dat ze er echt niet altijd alleen voor staat.
pi_218439190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:27 schreef ElizaR het volgende:
Hvk (huisvolkids) gaat 3 weken offline. Waarschijnlijk gaat ze op vakantie. Tijdje geleden las ik een reactie van iemand die haar in een all inclusive had gezien, ergens in t buitenland.
Heb altijd t gevoel bij haar dat ze niet alles laat zien. Dat ze er echt niet altijd alleen voor staat.
Ik vind het sowieso schaamteloos over hoe zij over haar kinderen praat. Alsof ze een flinke last zijn.

Lieve schat, je hebt er zelf elke keer bewust voor gekozen om geen anticonceptie middelen te gebruiken en jezelf te laten bezwangeren. Elke keer weer. Hoe kan je dat je kind(eren) kwalijk nemen?

En volgens vele Facebook reacties heeft ze inderdaad meer hulp als ze laat doorschemeren.
pi_218439195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:44 schreef Memm het volgende:
Kun je die reacties ook via Mollygram lezen?
pi_218439206
quote:
Ik denk het ook
pi_218439208
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:20 schreef Moondance het volgende:

[..]

Viel me wel ineens op dat als je naar M haar profiel gaat dat ze nu Bollen-Walk gebruikt als achternaam, of was dat al langer zo en valt het me nu ineens op?

Ik had bij de naamswijziging van de kinderen overigens niet eerder stil gestaan. Ze is Walk sinds de Poly sowieso ineens weer gaan gebruiken (BWvP), daarvoor gebruikte ze volgens mij altijd alleen overal Bollen voor zichzelf.
De kinderen moeten dit ook maar allemaal kunnen verwerken . Nieuwe vrouw erbij , nee hoor dat is heel normaal enz enz en verhuizen en dan ineens gaat het mis maar blijven er nog 2 over. Weer kinderen die later moeite zullen hebben met zelf een stabiele relatie krijgen door zo’n voorbeeld
pi_218439359
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:20 schreef Moondance het volgende:

[..]
'Je hebt niets of niemand hiernaast nodig' bijvoorbeeld. Er schijnt wel wat door een aantal reacties heen.
pi_218439390
quote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht, die gaat vast op vakantie.
pi_218439395
quote:

[..]
Om te laten zien dat ze echt iets heeft, anders gaan we zo meteen nog denken dat ze niks heeft.
Ik vind Debbie er wel heel goed uitzien overigens, oh wacht dat is slechts een fragment opname.
pi_218439438
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 06:00 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
'Je hebt niets of niemand hiernaast nodig' bijvoorbeeld. Er schijnt wel wat door een aantal reacties heen.
Deze reactie: ‘onvoorwaardelijke liefde krijg je alleen maar van je kinderen, zij zijn puur en eerlijke en hebben géén dubbele bodem’
Op z’n minst een opvallende reactie te noemen.
pi_218439458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Deze reactie: ‘onvoorwaardelijke liefde krijg je alleen maar van je kinderen, zij zijn puur en eerlijke en hebben géén dubbele bodem’
Op z’n minst een opvallende reactie te noemen.
Maar zouden dit soort reacties komen van mensen die daadwerkelijk weten of er wat speelt (en wat dan) of zijn dit gewone volgers die de juice channel en alle speculaties volgen en haar naar aanleiding daarvan een hart onder de riem proberen te steken?
pi_218439482
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:54 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Als ik ze soms enorm verveeld zie kijken en rond sjokken, dan denk ik wel dat ze dat zouden willen… Maar met AM en haar schema is zoiets onmogelijj, dit is hun vakantie…
Nou dit denk ik idd. Volgens mij zouden bv de tweeling en Jet dat heel leuk vinden. Maar alles is op strakke tijden vastgelegd: zwemmen, borrel, rivier.
En dat is volgens mij ook de reden dat AM dat zo strak houdt, geen inmenging van anderen.
Overigens neem ik aan dat een programma als: grote gezinnen op vakantie inmiddels genezen is van de fam Geerts. Want hier is toch geen leuke tv van te maken.
pi_218439490
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:26 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou dit denk ik idd. Volgens mij zouden bv de tweeling en Jet dat heel leuk vinden. Maar alles is op strakke tijden vastgelegd: zwemmen, borrel, rivier.
En dat is volgens mij ook de reden dat AM dat zo strak houdt, geen inmenging van anderen.
Overigens neem ik aan dat een programma als: grote gezinnen op vakantie inmiddels genezen is van de fam Geerts. Want hier is toch geen leuke tv van te maken.
of juist wel , want dan zou AM niet meer de regie in handen hebben!
pi_218439494
Bij een moeder die "gewoon" met haar kinderen een paar dagen weg is (en gewoon gelukkig met partner) zou ik nooit onder een vakantiefoto zetten: zo heb je niks of niemand meer nodig.
Wat een aparte reactie.
pi_218439504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
of juist wel , want dan zou AM niet meer de regie in handen hebben!
Als de programmamakers bepalen bedoel je? Dan vraag ik me nog af of zij dat strakke loslaat. Maar sowieso is er qua zien niks aan wat zij doen daar. Het is elke dag de hele dag hetzelfde.
pi_218439506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:18 schreef Moondance het volgende:

[..]
Maar zouden dit soort reacties komen van mensen die daadwerkelijk weten of er wat speelt (en wat dan) of zijn dit gewone volgers die de juice channel en alle speculaties volgen en haar naar aanleiding daarvan een hart onder de riem proberen te steken?
Het zou beide kunnen. In het laatste geval maakt zo’n opmerking dus heel duidelijk wat het gevolg is van het voeden van geruchten. Want kinderen hebben géén dubbele bodem? Wie dan wel? J en K? En dan zou je kunnen zeggen dat zij zelf beslissen wat ze posten en dat #Walkies geen extra betekenis hoeft te hebben, gezien de veranderingen in hun eigen posts en stories zorgt het wel voor de geruchten.
En ook hier geldt: er zijn kinderen bij betrokken. Een aantal daarvan al oud genoeg om misschien wat mee te krijgen van de geruchten.
pi_218439526
quote:

[..]
Het meest bespottelijke vind ik Het Fruitmoment. Dat is een term uit de peuterspeelzaal en kleuterklas. Het zou me niet verbazen als ze het liedje eerst moeten zingen. Smakelijk eten, Smakelijk drinken, hap slik weg, dat zal lekker smaken, eet maar op, drink maar op. Als Am dan 'eet smakelijk allemaal' zegt mogen ze beginnen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat de volwassen kinderen dan braaf in het kringetje gaan zitten met een banaan.
pi_218439610
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:33 schreef Snaky het volgende:

[..]
Je brengt haar vast op een idee😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218439631
quote:

[..]
Fruitmoment , niet vergeten , 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218439854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:41 schreef Snaky het volgende:

[..]
Het meest bespottelijke vind ik Het Fruitmoment. Dat is een term uit de peuterspeelzaal en kleuterklas. Het zou me niet verbazen als ze het liedje eerst moeten zingen. Smakelijk eten, Smakelijk drinken, hap slik weg, dat zal lekker smaken, eet maar op, drink maar op. Als Am dan 'eet smakelijk allemaal' zegt mogen ze beginnen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat de volwassen kinderen dan braaf in het kringetje gaan zitten met een banaan.
🤣🤣🤣

Maar het is eigenlijk niet om te lachen, want te triest voor woorden, die enorme structuur-en controledrang van AM waar ze haar hele gezin in meesleept. Iedere neiging tot spontaniteit en creativiteit wordt door haar de nek omgedraaid en een aantal gezinsleden doet dit m.i. zichtbaar geen goed: ik zie steeds vaker (en niet alleen deze vakantie) matte, vermoeide, vreugdeloze gezichtsuitdrukkingen.
pi_218439930
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 08:32 schreef Juulia het volgende:

[..]
🤣🤣🤣

Maar het is eigenlijk niet om te lachen, want te triest voor woorden, die enorme structuur-en controledrang van AM waar ze haar hele gezin in meesleept. Iedere neiging tot spontaniteit en creativiteit wordt door haar de nek omgedraaid en een aantal gezinsleden doet dit m.i. zichtbaar geen goed: ik zie steeds vaker (en niet alleen deze vakantie) matte, vermoeide, vreugdeloze gezichtsuitdrukkingen.
Wij hadden vroeger de tijd van ons leven op de camping met leeftijdsgenootjes die we daar leerden kennen. Lekker zelf over de camping struinen, zwemmen, activiteiten meedoen.
Ik zou zelf ook balen als ik op de leeftijd van s,s en g zo met m'n ouders op pad moest de hele dag.
Maar am houdt vast aan haar grote gezin, dat is haar usp. De kinderen mogen echt weinig doen buiten het gezin om. Thuis ook vind ik (scouting en paardrijden wordt ook verplicht)
pi_218439958
quote:

[..]
Ik lig dubbel hahaha. Maar ik denk, helaas wel, dat het gaat zoals jij schetst. Met z’n allen in een kring om het tafeltje zitten en tegen heug en meug die banaan naar binnen gaan zitten werken want ja “fruit moment”.

Arte verzorgt ondertussen de muziek “smakelijk eten hap hap hap”
pi_218439970
De bollens beginnen ondertussen echt een soap te worden, doen ze overigens helemaal zelf. De post van MB gisteren. Jvp die niet meer reageert op haar berichten.
En het meest opvallende vind ik dat MB met geen woord rept over het missen van K. Als je toch maximaal van iemand houdt, grote liefde etc. Als je al heimwee naar je papa en mama hebt op haar leeftijd, dan ga je toch helemaal stuk van gemis naar de man? Zeker als je zo’n klef en bef bent en dat soort dingen normaal gesproken maximaal wil accentueren.

Dan is dit op zijn minst koud te noemen.
pi_218439982
Bij AM lijkt het soms wel een sekte, zij de goeroe.
De kinderen vanaf Jet haar leeftijd horen toch lekker vriendjes te maken op de camping?
Onze kinderen zag ik soms uren achter elkaar niet, dan hadden ze nieuwe vriendjes en liepen over de camping.
Samen zwemmen of spelletjes doen.
Bij AM zie je thuis ook bijna geen vriendjes en vriendinnetjes over de vloer.
Hier was het vaak volle bak, vriendschappen werden gesloten, er gingen er weer wat weg en kwamen nieuwe bij.
Ik vind echt dat ze haar kinderen dit ontneemt door continu te bepalen wat en hoe.
Ga gewoon lekker voor je tent zitten met een boek , en kijk wanneer de kids komen voor een versnapering of stuk fruit.
Hysterisch gedrag van haar.
pi_218439998
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 08:43 schreef Post-its het volgende:

[..]
Wij hadden vroeger de tijd van ons leven op de camping met leeftijdsgenootjes die we daar leerden kennen. Lekker zelf over de camping struinen, zwemmen, activiteiten meedoen.
Ik zou zelf ook balen als ik op de leeftijd van s,s en g zo met m'n ouders op pad moest de hele dag.
Maar am houdt vast aan haar grote gezin, dat is haar usp. De kinderen mogen echt weinig doen buiten het gezin om. Thuis ook vind ik (scouting en paardrijden wordt ook verplicht)
Ik ging als kind kamperen en ik kan me dit juist herinneren. De hele dag buiten, nieuwe vrienden maken, zwemmen, speeltuintje, ijsjes halen en mee doen met de kids club.
Mijn ouders gingen hun eigen gang, ik mocht mee maar ik bleef liever op de camping.

Maar het lijkt wel of dat niet mag onder het strenge regime van AM. Het is eerder een werk kamp lijkt het.

Sowieso bijzonder dat al die kinderen nog mee gaan en ook nog eens precies doen wat am hen opdraagt.

Hoelang nog tot dit werk kamp eindigt?
pi_218440006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 08:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De bollens beginnen ondertussen echt een soap te worden, doen ze overigens helemaal zelf. De post van MB gisteren. Jvp die niet meer reageert op haar berichten.
En het meest opvallende vind ik dat MB met geen woord rept over het missen van K. Als je toch maximaal van iemand houdt, grote liefde etc. Als je al heimwee naar je papa en mama hebt op haar leeftijd, dan ga je toch helemaal stuk van gemis naar de man? Zeker als je zo’n klef en bef bent en dat soort dingen normaal gesproken maximaal wil accentueren.

We weten nog steeds niet precies hoe en wat.
Iets speelt er idd want er zijn teveel veranderingen, we zullen het binnenkort horen/lezen
pi_218440029
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 08:51 schreef Henrike het volgende:
De kinderen vanaf Jet haar leeftijd horen toch lekker vriendjes te maken op de camping?
Onze kinderen zag ik soms uren achter elkaar niet, dan hadden ze nieuwe vriendjes en liepen over de camping.
Hier was het vaak volle bak, vriendschappen werden gesloten, er gingen er weer wat weg en kwamen nieuwe bij.
Ik vind echt dat ze haar kinderen dit ontneemt door continu te bepalen wat en hoe.
Ga gewoon lekker voor je tent zitten met een boek , en kijk wanneer de kids komen voor een versnapering of stuk fruit.
Precies dat is juist de lol van een camping. Beetje rondstruinen, spelen met andere kinderen. Niet dat strakke regime zoals AM nu doet. Die vrouw heeft echt issues.
pi_218440042
Zelfs voor die hard fans van Annemarie is dit geen leuke content, lijkt me zo. Ze kan beter offline gaan. Maar dat kan ze niet. De verslaving moet in stand gehouden worden.
pi_218440071
Dat DBM limonade doet bij de medicatie ipv water snap ik. Die poeders zijn echt vies in alleen water, dat smaakt erg zout en zeker voor een kind niet te doen. Ik begrijp alleen niet waarom ze dat niet geeft voor ze naar school gaan? Mijn kleindochter gebruikt ook die zakjes poeder maar neemt dat thuis voor ze naar school gaat. Lijkt me ook verstandiger omdat je dan zeker weet dat ze het ingenomen heeft.
pi_218440127
Ik denk dat AM de oudere kinderen en partners gewoon geld geeft om mee te gaan en de vakantie als kado in zet.

Saar en Suus zouden op de disco van de camping moeten rondhangen met andere jeugd, Jet spelend met andere kindjes en zelfs voor Lot zou dat al kunnen (onder toezicht)

Dagelijks een 'kring verjaardag" op de camping, wat een hel.
pi_218440190
Met als enige uitstapje: met z’n allen naar de supermarkt.

Terwijl ze in Nederland nooit naar de supermarkt wil.
pi_218440216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:06 schreef poohenzo het volgende:
Ik denk dat AM de oudere kinderen en partners gewoon geld geeft om mee te gaan en de vakantie als kado in zet.

Saar en Suus zouden op de disco van de camping moeten rondhangen met andere jeugd, Jet spelend met andere kindjes en zelfs voor Lot zou dat al kunnen (onder toezicht)

En die verveelde koopjes op die rots bij dat vissen. Het is net sneeuwwitje en de 7 dwergen met haar gevolg.
Hey ho hey ho , je krijgt de reis kado
pi_218440219
Ik vind MB een soort kind die een volwassen leven leidt. Een kind dat zo op zoek is naar erkenning, aandacht, gezien worden (door pappie). En haar lichaam laat het nu ook zien. En haar oudste die een soort volwassen rol speelt. Zo ongezond en triest allemaal.
pi_218440288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘Bij (kenmerken van) autisme komen vaker buikklachten voor: tot wel (..) 36% , tegenover 21% van de volwassenen zonder autisme.

Ik denk dat dat weer een ‘onderzoek’ is onder wat lezers van het blad, en bijvoorbeeld eenzelfde aantal mensen bij de bushalte die geen autisme hebben.

Er zijn zo ontzettend veel redenen waardoor je buikklachten kunt hebben. Ik heb nog nooit gelezen over een grootschalig wetenschappelijk onderzoek die de harde conclusie hebben kunnen trekken dat autisten meer buikklachten hebben dan mensen zonder autisme. Dat ze allemaal hetzelfde hebben gegeten, gedronken en gedaan etcetera, over een lange periode.

Maar het zal haar wel weer goed uitkomen dat ze dat op haar lijstje kan zetten waarom ze niet kan werken.
Ik weet dat er onderzoek is geweest naar adhd en darmproblemen. Dat is ook bewezen. Bij autisme is volgens mij nooit wetenschappelijk onderzoek gedaan. En 1 keer buikpijn is ook nog geen darmprobleem 🙄
pi_218440338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Als ik hierop Google zie ik wel meer bronnen die dit zeggen. Maarja, als het zo is, dan denk ik ook: let dan ook goed op je voedingspatroon, heb er met een specialistische diëtiste over en laat die stappen zien.

Overigens, vroeg ik me af, want merk dat die klachten vaak met elkaar overeenkomen, of ADHD'ers dit ook kunnen hebben (mijn labeltje).. ja dus, en met dezelfde verklaring. "Die ligt waarschijnlijk in de zogenaamde verstoorde ‘darm-brein-as’. Onze hersenen en darmen staan in nauw contact via zenuwen, hormonen én het immuunsysteem. En daar komt de darmflora, de miljoenen bacteriën in onze darmen, als belangrijke speler bij kijken."

Maargoed, ik heb hier zelf geen last van. En vind het ook belangrijk om gezond en gevarieerd te eten.

Edit: ik lees nu haar story, ja duh, natuurlijk reageren mensen raar als je het hebt over je buiklachten en mensen er naar vragen en je antwoord: "Komt doordat ik autistisch ben". Ik zei het laatst ook al eens, geef mensen IETS MEER CONTEXT. Dan krijg je een hoop minder reacties.

[ Bericht 2% gewijzigd door Utopica op 07-08-2025 09:26:37 ]
pi_218440432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik weet dat er onderzoek is geweest naar adhd en darmproblemen. Dat is ook bewezen. Bij autisme is volgens mij nooit wetenschappelijk onderzoek gedaan. En 1 keer buikpijn is ook nog geen darmprobleem 🙄
https://www.autisme.nl/wp(...)gdarm-klachten-1.pdf

Ze baseren het wel op onderzoek.
pi_218440541
quote:

[..]
Ik zie dit zó beeldend voor me, hardop gelachen!
pi_218440652
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat DBM limonade doet bij de medicatie ipv water snap ik. Die poeders zijn echt vies in alleen water, dat smaakt erg zout en zeker voor een kind niet te doen. Ik begrijp alleen niet waarom ze dat niet geeft voor ze naar school gaan? Mijn kleindochter gebruikt ook die zakjes poeder maar neemt dat thuis voor ze naar school gaat. Lijkt me ook verstandiger omdat je dan zeker weet dat ze het ingenomen heeft.
Hier ook thuis voor school. Ik ga school niet belasten met nog meer zorg en medicatie, wat kan doen we thuis. Op school alleen het noodzakelijke dat meerdere keren per dag moet.
pi_218440778
quote:

[..]
Whahaha die @Snaky
Ik zong het al lezend gewoon weer mee, hylarisch gewoon
pi_218440780
Ik zie bij mini Belle, woordenboeken vwo

Naar mijn weten zijn alle woordenboeken gewoon voor iedereen of moet ze benadrukken dat haar dochter vwo gaat doen🤣
pi_218440856
quote:
2 vliegen in 1 klap: ze hoeft niet te zeggen dat haar kinderen geen water drinken. En ze kan interessant doen op insta en school over medicatie.
pi_218440885
quote:
Onze oudste heeft ook van die zakjes gebruikt en dat deden we s ochtends. Misschien moeten de kinderen van DBM het meerdere keren per dag, maar dan nog zou ik t niet in een volle drinkbeker van school doen. Dat spul is kei smerig, ook met ranja.
Dan zou ik zeggen; los t op in een bekertje water en drink daarna wat water/ranja. Maar goed, dat is natuurlijk minder interessant 🤷‍♀️
pi_218440894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:21 schreef Utopica het volgende:

[..]
Als ik hierop Google zie ik wel meer bronnen die dit zeggen. Maarja, als het zo is, dan denk ik ook: let dan ook goed op je voedingspatroon, heb er met een specialistische diëtiste over en laat die stappen zien.

Overigens, vroeg ik me af, want merk dat die klachten vaak met elkaar overeenkomen, of ADHD'ers dit ook kunnen hebben (mijn labeltje).. ja dus, en met dezelfde verklaring. "Die ligt waarschijnlijk in de zogenaamde verstoorde ‘darm-brein-as’. Onze hersenen en darmen staan in nauw contact via zenuwen, hormonen én het immuunsysteem. En daar komt de darmflora, de miljoenen bacteriën in onze darmen, als belangrijke speler bij kijken."

Maargoed, ik heb hier zelf geen last van. En vind het ook belangrijk om gezond en gevarieerd te eten.

Edit: ik lees nu haar story, ja duh, natuurlijk reageren mensen raar als je het hebt over je buiklachten en mensen er naar vragen en je antwoord: "Komt doordat ik autistisch ben". Ik zei het laatst ook al eens, geef mensen IETS MEER CONTEXT. Dan krijg je een hoop minder reacties.
Sommige buikpijnen hebben niks met voeding te maken. Spanning/stress kan ook buikpijn geven.
Aldus iemand met autisme die ondanks goede voeding ook vaak buikpijn heeft ✌🏻
pi_218440947
Overigens vind ik Sanneke bloedje irritant met haar “autisme”. Krijg bij haar het gevoel dat ze het als excuus gebruikt ipv als verklaring voor zichzelf. Bijvoorbeeld dat ze nu bij zichzelf snapt waar bepaalde dingen vandaan komen.
pi_218440949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:31 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Sommige buikpijnen hebben niks met voeding te maken. Spanning/stress kan ook buikpijn geven.
Dat klopt ook en er wordt ook niet gezegd dat het altijd aan de voeding ligt. Maar bij Sanneke zou het een goed begin zijn als ze haar voedingspatroon wat aan zou passen. Op die boodschappenbonnetjes zie je vaak dat er weinig voedzaam opstaat. Het moet vooral budget (wat ik echt wel begrijp als je minder inkomen hebt).
pi_218441065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 08:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:

En haar (voormalige?) bonuskids (de jongens van J) worden ook nergens meer genoemd, terwijl ze eerder altijd opperde dat ze net zoveel van die 3 hield als van haar eigen kids.

Wat een zooi maken die mensen ervan.. zo sneu voor die kinderen, wat een onveiligheid
pi_218441078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:06 schreef poohenzo het volgende:

Kringverjaardag inclusief kaas en worst 🤣
pi_218441133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:12 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind MB een soort kind die een volwassen leven leidt. Een kind dat zo op zoek is naar erkenning, aandacht, gezien worden (door pappie). En haar lichaam laat het nu ook zien. En haar oudste die een soort volwassen rol speelt. Zo ongezond en triest allemaal.
Eens... Een puber met geld en een gezin.

En de oudste zoon idd: zo vaak benoemen dat hij zo zorgzaam is etc. Hoop dat haar therapeut waakt voor parentificatie bij die zoon. Hij is een kind en hoort niet de emotionele en praktische steun en toeverlaat van moeder te zijn.
pi_218441157
quote:
Spijker op zijn kop. Vooral over haar oudste zoon.
pi_218441236
Sluit ik me volledig bij aan. MB heeft zoveel psychische issues waardoor die kinderen opgroeien als KOPP-kinderen. Ze is een groot kind die haar eigen behoeften voorop stelt en de kinderen erin meesleept. Aan de andere kant weten we niet in hoeverre haar familie zich hiertegen uitspreekt; laten we hopen dat die dat doen.
Verder zegt ze dat ze veel extra eet om de kilo’s aan te komen met extra veel foto’s van haar lichaam erbij. Waarom. Ze is zo verwarrend en zoekend naar aandacht.
  Moderator donderdag 7 augustus 2025 @ 11:18:29 #227
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218441290
Ergens vraag ik me ook niet af of ze het zelf niet een beetje uitmelken, omdat het zo allemaal wel clicks en aandacht en nieuwe volgers oplevert _O-

De vP kids zijn natuurlijk met hun vader op vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat ze de B kids ook wel een weekje weg gunnen. En omdat MB haar ouders etc op Mallorca zitten, het wel logisch is dat MB mee gaat.

Dat ze stiekem ook wel genieten van alle olie op het vuur, en af en toe er zelf een dropje bij gooien door bijv weinig te posten over elkaar missen etc, expres niet op elkaars posts reageert.

Omdat dit voor de kinderen een zoveel beter scenario zou zijn, hoop ik stiekem daarop :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218441504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:31 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Ik weet het, staat ook overigens in het linkje dat ik ook postte.
pi_218441540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat klopt ook en er wordt ook niet gezegd dat het altijd aan de voeding ligt. Maar bij Sanneke zou het een goed begin zijn als ze haar voedingspatroon wat aan zou passen. Op die boodschappenbonnetjes zie je vaak dat er weinig voedzaam opstaat. Het moet vooral budget (wat ik echt wel begrijp als je minder inkomen hebt).
Ik heb zelf 2 jaar in de bijstand gezeten en met slim inkopen doen heb ik altijd wel gezonde maaltijden met groenten, vezels en eiwitten weten klaar te maken. Met seizoensgebonden producten kopen, vegetarische producten kopen (niet de bewerkte producten, maar at veel kikkererwten, tofu, zelfgemaakte seitan) etc.
pi_218441578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:43 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ik heb zelf 2 jaar in de bijstand gezeten en met slim inkopen doen heb ik altijd wel gezonde maaltijden met groenten, vezels en eiwitten weten klaar te maken. Met seizoensgebonden producten kopen, vegetarische producten kopen (niet de bewerkte producten, maar at veel kikkererwten, tofu, zelfgemaakte seitan) etc.
Ik denk dat Sanneke dat inzicht niet heeft.
Wij hoeven nu nergens naar te kijken, maar dat is wel anders geweest, wij gingen wekelijks naar de markt en haalde een bigshopper vol met groenten en fruit voor zo'n 15euro. Ik maakte zo'n 6liter soep voor 4euro.
Maar dan moet je slim met je geld omgaan en plannen, je zou denken dat ze daar genoeg tijd voor heeft. Maar ik denk dus dat ze dat inzicht mist.
pi_218441615
Hardop gelachen @Snaky 🤣 zie het ook helemaal voor me haha.

En vandaag gaat dus de eerste groep Geertsen weer naar huis? Dan zijn ze 1 weekje met z’n 14-en geweest. Ik blijf het ongelooflijk vinden dat ze daarvoor een derde auto hebben aangeschaft. Zeker omdat ze in een gebied zitten waar je prima met trein/vliegtuig kunt komen. Die (voor de kinderen gratis) auto lijkt meer op een truc om de volwassen kinderen vooral met een touwtje aan Het Grote Gezin vast te blijven binden. Lekker vastgekoekt blijven aan AM, niet teveel een eigen leven hebben buiten Het Grote Gezin om, en met gratis spullen, auto’s en vakanties zo aanlokkelijk mogelijk blijven voor de volwassen kinderen. Brrrrr
pi_218441648
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:18 schreef Meke het volgende:
Ergens vraag ik me ook niet af of ze het zelf niet een beetje uitmelken, omdat het zo allemaal wel clicks en aandacht en nieuwe volgers oplevert _O-

De vP kids zijn natuurlijk met hun vader op vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat ze de B kids ook wel een weekje weg gunnen. En omdat MB haar ouders etc op Mallorca zitten, het wel logisch is dat MB mee gaat.

Dat ze stiekem ook wel genieten van alle olie op het vuur, en af en toe er zelf een dropje bij gooien door bijv weinig te posten over elkaar missen etc, expres niet op elkaars posts reageert.

Omdat dit voor de kinderen een zoveel beter scenario zou zijn, hoop ik stiekem daarop :+
Dat zou ik eigenlijk nog erger vinden dan dat ze met al hun problemen uit elkaar gaan.

Stel die aankondiging komt, dan weet je nu ook al zeker wat daar komt te staan. Hartjes, liefde, respect, vraagt om rust en privacy, houden nog steeds van elkaar, in het belang van de kinderen en maximaal vriendjes voor altijd.
pi_218441649
Sanne ons gezinvanhierendaar is dus wel vrijgezel. Zal pim dan bij curlymum zijn?
pi_218441650
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 08:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ik lig dubbel hahaha. Maar ik denk, helaas wel, dat het gaat zoals jij schetst. Met z’n allen in een kring om het tafeltje zitten en tegen heug en meug die banaan naar binnen gaan zitten werken want ja “fruit moment”.

Arte verzorgt ondertussen de muziek “smakelijk eten hap hap hap”
Maar waarom gaat er niemand tegenin? Mijn dochter had gezegt ik blijf bij het water ik ga niet mee terug/ of ik wil geen fruit
pi_218441655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat Sanneke dat inzicht niet heeft.
Wij hoeven nu nergens naar te kijken, maar dat is wel anders geweest, wij gingen wekelijks naar de markt en haalde een bigshopper vol met groenten en fruit voor zo'n 15euro. Ik maakte zo'n 6liter soep voor 4euro.
Maar dan moet je slim met je geld omgaan en plannen, je zou denken dat ze daar genoeg tijd voor heeft. Maar ik denk dus dat ze dat inzicht mist.
Volgens mij vindt zij zelf dat ze gezond eten (dat beweert ze iig best vaak). Terwijl wij als kijkers toch een heel ander beeld krijgen door bijv de hoeveelheid frisdrank/energydrinks/snacks, maar bijv ook al die rommel in van die monsterboxen ofzo, en het weinige fruit en groenten op hun boodschappenlijstjes en -filmpjes.
pi_218441661
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 08:51 schreef Henrike het volgende:
Ik denk dat het bij iedereen zo gaat . Behalve bij AM
  donderdag 7 augustus 2025 @ 12:02:53 #237
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_218441667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 12:00 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Sanne ons gezinvanhierendaar is dus wel vrijgezel. Zal pim dan bij curlymum zijn?
Ze heeft alles met Pim verwijderd.
pi_218441679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
En die verveelde koopjes op die rots bij dat vissen. Het is net sneeuwwitje en de 7 dwergen met haar gevolg.
Hey ho hey ho , je krijgt de reis kado
😂
pi_218441694
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ze heeft alles met Pim verwijderd.
Als ze een beetje zelfrespect heeft gun ik haar dit besluit. Dit zal ongelofelijk zwaar zijn maar zij lijkt mij zo’n lieve vrouw. Ik gun haar heel veel liefde toe.
pi_218441698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 12:00 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]

Stel die aankondiging komt, dan weet je nu ook al zeker wat daar komt te staan. Hartjes, liefde, respect, vraagt om rust en privacy, houden nog steeds van elkaar, in het belang van de kinderen en maximaal vriendjes voor altijd.
Laten we het hopen voor alle betrokkenen ipv een flinke vechtscheiding
pi_218441799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 12:07 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Laten we het hopen voor alle betrokkenen ipv een flinke vechtscheiding
Dat sowieso! Maar ik geloof niet zo in als ‘in liefde uit elkaar gaan, ik zal altijd van hem/haar blijven houden en we blijven voor altijd vriendjes van elkaar’.

Daar heb ik inmiddels al teveel voor gezien in mijn omgeving. Maar elkaar het leven zuur maken ben ik ook zeker geen voorstander van, denk altijd in het belang van de kinderen!
pi_218441836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 12:22 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Dat sowieso! Maar ik geloof niet zo in als ‘in liefde uit elkaar gaan, ik zal altijd van hem/haar blijven houden en we blijven voor altijd vriendjes van elkaar’.

Daar heb ik inmiddels al teveel voor gezien in mijn omgeving. Maar elkaar het leven zuur maken ben ik ook zeker geen voorstander van, denk altijd in het belang van de kinderen!
Ben ik met je eens. Het zal me niet verbazen als deze (ex)polysoap nog heel wat seizoenen krijgt
pi_218441904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 12:00 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Dat zou ik eigenlijk nog erger vinden dan dat ze met al hun problemen uit elkaar gaan.

Het kan dan of een scheiding a la mamalotje worden of een vechtscheiding en ik hoop dan dat het het eerste wordt.

Maar meer hoop ik, vooral voor de kinderen, dat het allemaal niet waar is.
pi_218442162
Het haar van Kyra vind ik echt zoveel mooier nu. Ze schrijft zelf 'was benieuwd hoe het kort zou staan', maar het is gewoon nog steeds lang 😅 (snap dat het voor haar zo voelt dat het kort is).
pi_218442234
Ik volg (vooral op tiktok) twobabiesinholland. Ze zit ook op insta.
Zag filmpje over hoe ze kamperen en ja, zo zie ik kamperen ook.
Gewoon een goed georganiseerde tent met tafel, stoelen, geïmproviseerde keuken etc.
Sowieso een erg leuke vrouw om te volgen.
pi_218442251
hahaha AM die nu toch in een story even een toelichting geeft over een tafel
pi_218442262
AM dacht dit jaar nog steeds zonder tafel te kunnen _O-
De tafel is van Sam. En nu pas merkt AM dat een tafel toch wel noodzaak is dus kopen ze er 1.
Die vrouw zit zo vast in haar eigen ideeën. Als Sam er niet was geweest zaten ze dit jaar weer zonder tafel te creperen 🤣
pi_218442273
quote:
We kunnen veel zeggen over haar maar ik vind haar echt altijd een hele liefdevolle zorgzame en verantwoordelijke moeder.
Alles voor haar kindjes.
En haar oudste is heel gevoelig dat heeft ze vaker gezegd, waarschijnlijk voelt hij dat er wat speelt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Henrike op 07-08-2025 13:28:10 ]
pi_218442335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM dacht dit jaar nog steeds zonder tafel te kunnen _O-
De tafel is van Sam. En nu pas merkt AM dat een tafel toch wel noodzaak is dus kopen ze er 1.
Die vrouw zit zo vast in haar eigen ideeën. Als Sam er niet was geweest zaten ze dit jaar weer zonder tafel te creperen 🤣
Wat een giller die vrouw 🤣 vorig jaar nog zo hard roepen dat ze bewust zonder tafel gingen “want dat was helemaal niet nodig.” En nu ineens dat ze alles stapje voor stapje aanschaffen, ja doeeeiiii. Je maakt mij niet wijs dat je sierlampjes wel bij de basis vindt horen maar een tafel niet 😂
pi_218442347
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
We kunnen veel zeggen over haar maar ik vind haar echt altijd een hele liefdevolle zorgzame en verantwoordelijke moeder.
Alles voor haar kindjes.
Dat vond ik ook altijd maar de laatste jaren is dit beeld wel echt veranderd helaas
pi_218442349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Alles voor haar kindjes.
Wanneer heb jij haar voor het laatst bekeken online? Toen ze alleen de oudste twee had zag je wel dat echte zorgzame. Maar tegenwoordig draait alles om haar. Uitjes Amsterdam, feestjes, lunches buiten de deur. De kinderen zijn aan de goede zorgen van de nanny toevertrouwd. Maximaal koken met hello fresh. Maximaal liefde. Lekker klef met de bbf’s. Maximaal houden van de poly.
Ondertussen zie ik een grote Mb show. Een vrouw met psychische issues.
pi_218442369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:28 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Wanneer heb jij haar voor het laatst bekeken online? Toen ze alleen de oudste twee had zag je wel dat echte zorgzame. Maar tegenwoordig draait alles om haar. Uitjes Amsterdam, feestjes, lunches buiten de deur. De kinderen zijn aan de goede zorgen van de nanny toevertrouwd. Maximaal koken met hello fresh. Maximaal liefde. Lekker klef met de bbf’s. Maximaal houden van de poly.
Dit dus....en de compensatie: Die kleffe poseerfoto's met de kinderen. Het woord zorgzaam ziet er bij mij heel anders uit. Wat hierboven al een keer gezegd werd. MB is gewoon een groot kind met heel veel issues.
Koen en Jvp waren al die tijd de volwassenen in de poly. Daar zie je zorgzame en veilige beelden.
Lekker rond de kindjes scharrelen, er echt zijn, een gezin zijn enz.
pi_218442374
AM die de vrolijke, felgekleurde shirts van Decathlon niet leuk vindt voor kinderen, maar haar kinderen liever in een bruinig opoe-bloemetjesbadpak laat rondlopen 🫣 nee, dat is leuk voor kinderen 🙄
pi_218442394
Annemarie, zeer ervaren kampeerster, want vroeger kampeerden ze altijd, bedenkt nu toch dat een tafel best handig is (ja, al speel je er maar een kaartspelletje op of laat je de jonge kinderen knutselen). Ik denk eerder dat de rest van het gezin haar omgepraat heeft en een tafel geëist heeft 😁.

En gelukkig hebben ze nu ook ontdekt dat de Decathlon prima UV-shirts verkoopt 😁.

Nu nog even investeren in een goed kooktoestel en het wordt nog wel wat. Mag ik ook nog de tip geven voor een campingkastje (veel handiger dan die nachtkastdingen) of zou dat teveel worden.
pi_218442406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM die de vrolijke, felgekleurde shirts van Decathlon niet leuk vindt voor kinderen, maar haar kinderen liever in een bruinig opoe-bloemetjesbadpak laat rondlopen 🫣 nee, dat is leuk voor kinderen 🙄
En uiteraard wel weer even reclame maakt voor O&S. Maar geheel belangeloos, uiteraard.. 🙄
pi_218442416
quote:
Ik snap die vrouw echt niet. Voor jonge kinderen het liefst zo fel mogelijke badkleding in roze/geel/rood/oranje. Hoe beter zichtbaar in het water, hoe veiliger. Er is een reden dat de meeste badkleding een felle kleur heeft.

Die badpakken van L en J vind ik vreselijk qua kleur, en voor jonge kinderen zou ik sowieso pijpjes kiezen. Voordeel voor Annemarie: dan film je ook per ongeluk geen billen 🙂.
pi_218442442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik snap die vrouw echt niet. Voor jonge kinderen het liefst zo fel mogelijke badkleding in roze/geel/rood/oranje. Hoe beter zichtbaar in het water, hoe veiliger. Er is een reden dat de meeste badkleding een felle kleur heeft.

Die badpakken van L en J vind ik vreselijk qua kleur, en voor jonge kinderen zou ik sowieso pijpjes kiezen. Voordeel voor Annemarie: dan film je ook per ongeluk geen billen 🙂.
Die filmt ze sowieso niet per ongeluk. Ook waarschijnlijk niet expres, maar het boeit haar niet.
pi_218442471
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Alles voor haar kindjes.
En haar oudste is heel gevoelig dat heeft ze vaker gezegd, waarschijnlijk voelt hij dat er wat speelt.

Mwah de laatste jaren ben ik het hier niet mee eens. M komt op de eerste plaats, dan pas de rest. Toen alleen M en B er nog waren was ze zoveel anders. Tóen vond ik haar lief en zorgzaam en een hele fijne ‘normale’ moeder. Maar dat is al even weg (van wat ze laat zien in ieder geval.)
pi_218442528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 12:00 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Heeft ze dit bevestigd? Ik zie alleen haar huidige story en de verwijderde posts. Het lijkt er wel sterk op. Ik vind het echt mega sneu voor haar dat ze met zoveel ellende moet dealen. Hopelijk kan ze zichzelf weer op de rit krijgen na de zoveelste klap.
pi_218442553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:51 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Heeft ze dit bevestigd? Ik zie alleen haar huidige story en de verwijderde posts. Het lijkt er wel sterk op. Ik vind het echt mega sneu voor haar dat ze met zoveel ellende moet dealen. Hopelijk kan ze zichzelf weer op de rit krijgen na de zoveelste klap.
Op fb is haar status vrijgezel blijkbaar, dus denk wel dat het klopt.
pi_218442672
Haha, ook op Tiktok, een filmpje over Madelief (Nagelkerke) die "zandslijm" wil maken.
Hoppa, lijm en lenzenvloeistof in het zand mikken. En dan beledigd reageren op kritische reacties.
pi_218442703
quote:

[..]
Staat op fb als vrijgezel. Realityfb zegt het ook. Pim is overal verwijderd. D'r naam is ook aangepast
pi_218442840
quote:

[..]
Ze linkt ook nooit meer kleding van de webshop in haar stories
pi_218442866
quote:

[..]
Ze linkt ook nooit meer kleding van de webshop in haar stories

Onder die foto van mommy’s home heeft ze wel gewoon gereageerd. Koen trouwens niet
pi_218442867
quote:

[..]
Nee niet bevestigd maar ze heeft haar meisjesnaam weer aangenomen. Vandaar de geruchten.
pi_218442868
quote:
Ze vond de prints niet leuk, dat zei ze. En ik geef haar daarin wel gelijk. Die kikker en haai zagen er niet uit. Wel functioneel maar ik kan me voorstellen dat S&s daarin niet gezien willen worden. De ot en sien badpakjes vind ik te snoezig. Helemaal niet ouwelijk. Maar ik heb alleen jongens 🤪
pi_218442890
Minibelle:
Maen schrijft haar naam
In het Arabisch🤣😂
Nee hoor zoals elk kind bijna in het begin, achterstevoren
Heel normaal en is echt niet iets wat bij hb hoort
pi_218442896
quote:

[..]
Waneer was jij erbij?

Ik vind sommige hier zooo ver gaan in bepaalde vooroordelen
Als zij nou gewoon zo is. Zij zich prettig voelt hierbij
Laat haar lekker. Kindjes komen denk ik weinig tekort
Wij zien een paar minuten van de dag, ja ze deelt veel dingen alleen
Weet jij veel wat er achter die voordeur afspeelt
Wie weet belazeren Koen en Jacqueline haar wel, teveel oordelen voor die paar minuten dat jij ze ziet
pi_218442982
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Waneer was jij erbij?

Wie weet belazeren Koen en Jacqueline haar wel, teveel oordelen voor die paar minuten dat jij ze ziet
ik zie ook idd een hardwerkende moeder, altijd liefdevol met de 7 kindjes omgaan. Daarnaast meerdere bedrijven en een relatie waar ze aandacht aan moet besteden.
Denk dat velen dat haar niet na kunnen doen.
Ik denk ook echt dat jaloezie hier soms ook veel mee te maken heeft, mooi huis, mooie kleding, mooie auto's en vaak op vakantie.
Iets in de mens triggert dat om daar dan negatief over te zijn.
Nou zal ik wel heel wat forumleden tegen de haren instrijken maar zo zie ik het.
Mb werkt knetterhard voor haar geld, houd nooit haar handje op en klaagt bijna nooit.
Ik vind het een hele andere vrouw dan een Sanneke een Debbie of Dbm.
Iedereen gist maar naar wat er is gebeurd in hun relatie en ja ik zie ook dat er iets is veranderd.
Maar wat en hoe weten we nog niet .
pi_218442995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze vond de prints niet leuk, dat zei ze. En ik geef haar daarin wel gelijk. Die kikker en haai zagen er niet uit. Wel functioneel maar ik kan me voorstellen dat S&s daarin niet gezien willen worden. De ot en sien badpakjes vind ik te snoezig. Helemaal niet ouwelijk. Maar ik heb alleen jongens 🤪
S&S passen sowieso niet meer in de kindermaten van Decathlon, want het valt klein. En de damesmaten hebben vast geen haai of kikker.
Dus waarom ze moet noemen dat die niet leuk zijn? Om Ot & Sien weer even te noemen?
pi_218443020
quote:

[..]
Ik zie niks wat verkeerd is, ze heeft heel
Lang thuis gezeten met haar angststoornis.
En dat uitje naar Spanje was voor werk, en jvp en Koen waren bij de kindjes dus ik zie daar niks verkeerd in.
Een nanny? Ja een ander kind gaat naar de Bso.
En wstbis er mis met een maaltijd van Helli fresh? Er zit tenminste saus op de pasta en ze eten gezellig aan de tafel.
En die van maximaal liefde snap
Ik al helemaal niet, geen kind wordt slechter van mensen om ze heen die maximaal van ze houden.
pi_218443024
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Waneer was jij erbij?

Die paar minuten zien we bij iedereen die hier besproken wordt en daar wordt ook over geoordeeld op basis van wat ze zelf laten zien.
pi_218443043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:54 schreef Post-its het volgende:

[..]
Op fb is haar status vrijgezel blijkbaar, dus denk wel dat het klopt.
Sneu voor haar.
pi_218443080
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die paar minuten zien we bij iedereen die hier besproken wordt en daar wordt ook over geoordeeld op basis van wat ze zelf laten zien.
Maar dan zijn het wel vaak dingen waarop wordt gereageerd die ze zelf hebben gezegd: bijv een Debbie die zegt dat ze moe is en haar bed induikt.
Een Dbm die zegt dat ze naar de hap gaat.
Bij mb is het vooral reageren op foto's, zeggen dat een kind ongelukkig is omdat het niet lachend op een foto staat, hoe dan?
pi_218443135
Debbie snap ik. Maar dat is alleen maar negatief
Bij MB zie ik echt een hardwerkende vrouw, maar die ook gewoon thuis is met haar kindjes

Je ziet idd een paar minuten maar niemand lag bij ze in bed toch?
pi_218443182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Debbie snap ik. Maar dat is alleen maar negatief
Bij MB zie ik echt een hardwerkende vrouw, maar die ook gewoon thuis is met haar kindjes

Je ziet idd een paar minuten maar niemand lag bij ze in bed toch?
Gelukkig niet :D

Het is wel goed om in het achterhoofd te houden dat we maar een paar minuutjes zien. Behalve bij AM, daar zien we maar een paar minuutjes niet.
Maar goed dit zijn wel de beelden die zij uitkiezen om te plaatsen, waarvan zij denken ja! Dit is leuk voor de gram! Dus het is dan weer niet heel gek dat er over geoordeeld wordt. Beetje dubbel is het.
pi_218443202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
ik zie ook idd een hardwerkende moeder, altijd liefdevol met de 7 kindjes omgaan. Daarnaast meerdere bedrijven en een relatie waar ze aandacht aan moet besteden.
Denk dat velen dat haar niet na kunnen doen.
Ik denk ook echt dat jaloezie hier soms ook veel mee te maken heeft, mooi huis, mooie kleding, mooie auto's en vaak op vakantie.
Iets in de mens triggert dat om daar dan negatief over te zijn.
Nou zal ik wel heel wat forumleden tegen de haren instrijken maar zo zie ik het.
Mb werkt knetterhard voor haar geld, houd nooit haar handje op en klaagt bijna nooit.
Ik vind het een hele andere vrouw dan een Sanneke een Debbie of Dbm.
Iedereen gist maar naar wat er is gebeurd in hun relatie en ja ik zie ook dat er iets is veranderd.
Maar wat en hoe weten we nog niet .
We weten ondertussen wel dat jij de voorzitter bent van de Michelle fanclub.

Er zegt toch niemand hier dat ze niet hard werkt?

Ik zou het haar idd niet na kunnen doen, maar het scheelt dat ik dat ook absoluut niet wil.

Ze vliegt van hot naar her en maakt de laatste tijd wel vaker de keuze om niet thuis te zijn. Ze kiest veel voor zichzelf. Als ik zo veel zou werken dan zou ik er in mijn spaarzame vrije tijd voor kiezen om bij mijn kinderen te zijn.
Dat ze die nanny hebben snap ik volledig, lijkt me in hun situatie absoluut geen luxe. En ja de stories die ze laat zien, daarin gaat ze liefdevol om met alle kinderen, daar valt niks van te zeggen. Die in scene gezette knuffelstories vind ik dan weer te veel van t goede.
Ik vind dat je haar niet echt kan vergelijken met een Sanne en een Debbie, het enige wat er overeen komt is dat ze graag aandacht krijgen.
pi_218443249
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dan zijn het wel vaak dingen waarop wordt gereageerd die ze zelf hebben gezegd: bijv een Debbie die zegt dat ze moe is en haar bed induikt.
Een Dbm die zegt dat ze naar de hap gaat.
Bij mb is het vooral reageren op foto's, zeggen dat een kind ongelukkig is omdat het niet lachend op een foto staat, hoe dan?
Over de kinderen zeg ik niks. Behalve dat ik het voor de kinderen van J fijn vind dat ze deze week onverdeelde aandacht van J hebben. Verder reageer ik alleen op wat zij zelf laten zien en daarin is veel veranderd.
pi_218443318
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Er zegt toch niemand hier dat ze niet hard werkt?

Ik zou het haar idd niet na kunnen doen, maar het scheelt dat ik dat ook absoluut niet wil.

Ze vliegt van hot naar her en maakt de laatste tijd wel vaker de keuze om niet thuis te zijn. Ze kiest veel voor zichzelf. Als ik zo veel zou werken dan zou ik er in mijn spaarzame vrije tijd voor kiezen om bij mijn kinderen te zijn.
Dat ze die nanny hebben snap ik volledig, lijkt me in hun situatie absoluut geen luxe. En ja de stories die ze laat zien, daarin gaat ze liefdevol om met alle kinderen, daar valt niks van te zeggen. Die in scene gezette knuffelstories vind ik dan weer te veel van t goede.
Ik vind dat je haar niet echt kan vergelijken met een Sanne en een Debbie, het enige wat er overeen komt is dat ze graag aandacht krijgen.
Zo flauw om te zeggen dat ik de voorzitter ben van de fanclub? Wederom op de persoon.
Bijzonder om dat te zeggen
Mijn mening is nu eenmaal een andere dan de jouwe, verder zeg ik hier niks op.
pi_218443519
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar S&S hoeven ook geen kindermaat meer, die passen gewoon de volwassen maten, dus ik snap die story sowieso neiet.

Ik moet eerst lezen voordat ik reageer, dit was al geschreven.
pi_218443551
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:48 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Maar S&S hoeven ook geen kindermaat meer, die passen gewoon de volwassen maten, dus ik snap die story sowieso neiet.
Als Am iets soepeler omgaat met de tijden dat ze mogen zwemmen kunnen ze in de ochtend gaan en tussen 12 en15:00 bij de tent chillen of dan ga je dan naar een koele supermarkt.
Ze gaan nu vaak op het heetst van de dag die zon in
pi_218443602
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Alles voor haar kindjes.

Alles voor de kindjes en verantwoordelijk? Mwah. Ze is alleen maar bezig met werk en materialistische zaken als aanzien en geld. Continu buiten de deur zijn met alcohol in de buurt en de nanny mag het oplossen.
pi_218443611
Zou Mijan van Sanneke wel vaste voeding krijgen? Ik zie nooit iets van potjes op haar bonnetjes en ook niet echt voldoende groenten of fruit waarvan ze dagelijks verse hapjes kunnen maken? Of valt dit onder 'privé' bij haar? Zou zonde zijn, want dat is juist wel inspirerend om recepten te delen enzo
pi_218443631
Annemarie in story 1: Jim en Arte moeten werken, dus die gaan naar huis en Sam en Esmée gaan samen kamperen (met de tafel 🙂).
Annemarie 1 story later: we waren graag langer samen gebleven, maar het was vervoerstechnisch niet mogelijk.

Ik snap het niet helemaal.

En om maar even te muggenziften: als mijn vrijgezelle, uitwonende kinderen ooit een relatie krijgen, dan is dat toch geen gezinsitbreiding? Zijn gaan hun eigen weg en hebben dan een eigen gezin/relatie. Ik vind het best wel vreemd om dan van gezinsuitbreiding te spreken.
pi_218443651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Wat een giller die vrouw 🤣 vorig jaar nog zo hard roepen dat ze bewust zonder tafel gingen “want dat was helemaal niet nodig.” En nu ineens dat ze alles stapje voor stapje aanschaffen, ja doeeeiiii. Je maakt mij niet wijs dat je sierlampjes wel bij de basis vindt horen maar een tafel niet 😂
Wat een onzin idd. En zeker koop je ook na jaren kamperen nog wel een keer iets handigs bij, maar de basis uitrusting, zoals een tafel!!! is bij normale mensen gewoon in orde.
pi_218443662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zo flauw om te zeggen dat ik de voorzitter ben van de fanclub? Wederom op de persoon.
Bijzonder om dat te zeggen
Mijn mening is nu eenmaal een andere dan de jouwe, verder zeg ik hier niks op.
Helemaal niet flauw. Stop dan met alles recht te praten wat krom is. Heb je opdracht ofzo.
pi_218443667
En hoelang alle kinderen nog meegaan? Dat is toch gewoon een kwestie van hoe het leven loopt? Voor hetzelfde geld gaan de kinderen een paar jaar in het buitenland wonen en bouwen ze daar hun leven op. Ik vind Annemarie zo benauwend (het zal in de praktijk vast meevallen en mijn eigen allergie zijn).
pi_218443675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:48 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Ik moet eerst lezen voordat ik reageer, dit was al geschreven.
Ik snap ook al niet waarom iedereen met die temperaturen weer meegesleept moet worden naar de decathlon.
Volgens mij gewoon omdat ze dit zelf ook een bloedsaaie vakantie vindt en niks anders meer weet om te doen.
pi_218443688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie in story 1: Jim en Arte moeten werken, dus die gaan naar huis en Sam en Esmée gaan samen kamperen (met de tafel 🙂).
Annemarie 1 story later: we waren graag langer samen gebleven, maar het was vervoerstechnisch niet mogelijk.

En om maar even te muggenziften: als mijn vrijgezelle, uitwonende kinderen ooit een relatie krijgen, dan is dat toch geen gezinsitbreiding? Zijn gaan hun eigen weg en hebben dan een eigen gezin/relatie. Ik vind het best wel vreemd om dan van gezinsuitbreiding te spreken.
Net zo vreemd als dat ze Esmee en Caya eerst altijd bonuskinderen noemde.
En dat vervoersprobleem snapte ik ook niet. Want een touringcar, zoals ze grappig noemt, lis dat niet op
Allemaal weer stoere AM praat
pi_218443706
Die lotkeckeis is ook koopverslaafd hoor, continue moet zij nieuwe dingen kopen.
pi_218443711
Als wij op de camping stonden zagen we onze kinderen vaak amper. Die gingen een dagje met vriendjes mee, voetballen, samen zwemmen en wij namen ook regelmatig iemand mee. En soms zitten we in een huisje en dan ben je meer met het gezin samen. Ik krijg bijna het gevoel dat Annemarie geen animatie wil omdat kinderen zich dan aan het gezin onttrekken en uit de kring verdwijnen. Op de leeftijd van S en S wil je toch gewoon lekker zelf naar het zwembad gaan en met andere kinderen marsmellows roosteren boven een kampvuur?

Ik geef toe, ik heb toen ik gisteren een dag moest wachten een eng gezin op youtube ontdekt en nu zie ik misschien spoken.
pi_218443780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:09 schreef Ballerina888 het volgende:
Die lotkeckeis is ook koopverslaafd hoor, continue moet zij nieuwe dingen kopen.
Maar echt hè... koude voetjes in de badkamer.... Leg een handdoek neer voor die korte tijd dat je daar bent.

Zij maar kopen en die vent maar werken. En zij weer huilen dat hij geen vakantie kan nemen (wat ik ook best vreemd vind nog steeds met een normale kantoorbaan).
pi_218443790
In het huis van haar ouders hadden de kinderen ook weinig dus ik dacht, leuk een camping! Maar er verschilt weinig, het is boodschappen doen en zwemmen. Al was het daar een los zwembadje. Oja en nu schilderen ze iedere dag stenen. Maar geen speelkameraadjes te zien verder. Ik vond de beelden van toen er wel veel relaxter uitzien.
pi_218443799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Alles voor de kindjes en verantwoordelijk? Mwah. Ze is alleen maar bezig met werk en materialistische zaken als aanzien en geld. Continu buiten de deur zijn met alcohol in de buurt en de nanny mag het oplossen.
Jij bent er continu bij?
pi_218443808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:04 schreef mignonne het volgende:

[..]
Gelukkig niet :D

Het is wel goed om in het achterhoofd te houden dat we maar een paar minuutjes zien. Behalve bij AM, daar zien we maar een paar minuutjes niet.
Maar goed dit zijn wel de beelden die zij uitkiezen om te plaatsen, waarvan zij denken ja! Dit is leuk voor de gram! Dus het is dan weer niet heel gek dat er over geoordeeld wordt. Beetje dubbel is het.
Bij AM zien we elke scheet, 100 stories
pi_218443981
Is het "slinger je minderjarige dochter op insta met haar zwemkleding in haar bilnaad" tijd bij de flu's?
Eerst AM met lot en nu Debbie met zoe die op de boot zit.. beelden van minstens week geleden dus daar had ze over na kunnen denken
pi_218443998
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Tarantelle het volgende:

En de twee middelvingers gaan nog door naar Bali.
Wat dat allemaal met het vervoer en volgend jaar een touringcar (hahahihi) te maken heeft: geen idee.

En ze moet sowieso eerst maar eens goed motor leren rijden voor ze zich weer op iets anders stort.
pi_218444010
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Is het "slinger je minderjarige dochter op insta met haar zwemkleding in haar bilnaad" tijd bij de flu's?
Eerst AM met lot en nu Debbie met zoe die op de boot zit.. beelden van minstens week geleden dus daar had ze over na kunnen denken
J krijgt het bijschrift ‘nog een terugblik naar het boot tripje’ en Z ‘mijn mooie meisje ❤’
  Moderator donderdag 7 augustus 2025 @ 17:02:27 #299
184769 crew  Deisyy
pi_218444017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:03 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Helemaal niet flauw. Stop dan met alles recht te praten wat krom is. Heb je opdracht ofzo.
Iedereen heeft zijn eigen mening, dus nergens voor nodig om te zeggen dat een ander alles goed praat.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Dit is ook onnodig, laat een ander in zijn waarde en accepteer als er users zijn met een andere mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 07-08-2025 17:11:50 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218444059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die filmt ze sowieso niet per ongeluk. Ook waarschijnlijk niet expres, maar het boeit haar niet.
Debbie filmt Zoë ook van achteren in zwempak op de boot, zie je ook alles. Maar gelukkig laat ze de gezichten van de kinderen niet zien 🤦♀
pi_218444060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
J krijgt het bijschrift ‘nog een terugblik naar het boot tripje’ en Z ‘mijn mooie meisje ❤’
Debbie moet zich diep schamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')